- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- iPhone topik
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- MIUI / HyperOS topik
- Magyarított Android alkalmazások
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
Szerintem sosem az a kérdés, hogy mekkora motoron lehet meghalni, vagy hogy sima körülmények között mindegyiken rajt lehet maradni, hanem az, hogy az első igazán zűrös élmények (elsokalt kanyar, igazán komoly vészfékezés, megcsúszás vizes úton, meg nem adott elsőbbség, cinkes előzés... ) milyen erős, vagy mennyire kezes motoron érnek.
Vannak ezek között is olyan szituk, amiket erősebb motorral könnyebb megoldani, de az első pánikolások azért nem mindegy, hogy 15, 75 vagy 150 lovas motoron érnek.Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok