Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Somatom #136476 üzenetére

    Nem egeszen. Illetve minden nagyon tipusspecifikus, tehat altalanossagban nem lehet beszelni, de a legtobb motornal normal szerviznel nem fog kiderulni semmi, ami a szelepet illeti, meg meg a fene tudja hany alkatresznel sem.

    Az eletszeru az, hogy a vezlancfesz nagyon koran beadja a kulcsot- ekkor zorog addig, amig fel nem epul az olajnyomas- es nem azert mert a vezlanc megnyult, hanem mert szarok a feszitok a legtobb modellnel. itt is, ha annyira van megnyulva a lanc hogy cserelni kell, a fotengelyen a kisfogaskerek sokszor a fotengely anyagabol van, tehat le se tudod cserelni, ha kopott. A legtobb motor nem ugy van megcsinalva, hogy rentabilis legyen megjavitani.
    Szelepeknel meg akkor derul ki valami, ha veszteseget mersz, esetleg kompotot. meg ha a veztengelyt kiveszed, akkor is a szelepek allnak mint a covek, hiszen az eket nem vetted ki, a rugo nyomja. Szoval mi derul ki a szeleprol, vagy a szelepvezetorol?

    Utoljara osszefoglalom, amit irtam.
    Ha egy motorban benne van a tervezett km, akkor mindegy, mennyire volt odafigyelve ra, kopott lesz. Nagyon jo, ha oda van figyelve egy motorra, es apolva van, de ez nem ment meg attol, hogy ne kopjon el.

    Es ha valamiben nagyon sok km van, az nem azert olcsobb, mert kedvezmenyt kap ra az ember, mert egy nyugateuropai annyira kenyes, hogy ennyi km el mar fanyalogva motorozna, hanem mert nem tudod addig hasznalni, mint egy uj motort. Ezt nem minden ember gyomra veszi be, de logikus, nem?

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák