Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz tboy93 #128366 üzenetére

    Szelephezag sok mindentol maszhat. Vagy rakodik valami a szelepre, vagy a vezermutengely maszik feljebb a puha alu csapagyazasban, vagy egyszeruen a szeleptanyer es a szelepulek kopik. Ahogy a szeleprugok racsapjak a szeleptanyert.

    Amint bantva van egy auto, vagy motor, a nagyobb fordulat miatt hamarabb veri szet a szelepet es szelepuleket. Ha kimeled, akkor sokaig jo marad, abban viszont szerintem sok elvezet nincs :D
    A marka teljesen mindegy. Ha bantod, kopik.

    JDMKid
    Barmilyen motor osszerakasnal elmeletileg molibdenos olajjal kellene osszerakni mindent, valahol zsirral, valahol sima olajjal csinaljak, szerintem sok kulonbseg nincs.
    A vfr 750 nel is ezt irja, illetve az r1 esenel is.
    Laza lancfeszitovel nem tudod atforgatni a blokkot illetve nem relevansak a jelolesek a veztengelyeken, nem is lehet ugy jelre allitani, mast fogsz latni. Igy lehet a legkonnyebben felrerakni a vezerlest.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák