Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Baboss94 #114102 üzenetére

    Diohejban:
    Valoban tapasztalt szerelo, de messze nem tartom preciznek, vagy pontosnak. Sok dolog elmeleti hatteret nem erti, nem tanulta egyaltalan. Ebbol kifolyolag furcsa elkepzelesei vannak, amik egyaltalan nincsenek a valosaggal osszhangban. Nem tudja, hogy mukodik az allando nyomaskulonbsegu karburator. Nem tudja az olajok adalekolasainak milyen hatasa van mire, pontatlanul tudja, mik jelzik a cimken az olaj tulajdonsagait. Az elektromossaghoz hulye. Csak karbiszinkront, olajcseret, szelephezagallitast csinalja nagy kedvvel, de tobbszor lattam, hogy suzukikon a bypass csavart csavargatja a szinkronnal, amit csak a legutolso esetben szabadna tekergetni, eloszor mindig a fojtoszelephez nyulunk, nem a bypass szelephez. O azonnal azt tekeri. Nagyon ingatag ervelesei vannak, es ami szanalmas, hogy sokszor nem mond igazat, nagyon megvezeti a hozza nem ertoket a kirohanasaival, vagy a rogtonzott oktato videoival.
    Nehany, nekem ertelmetlen, pazarlo konkret esetek:
    Yamaha r1 kuplungkosar tugorgos csapagyat es csapot, olajpumpalancot teljesen feleslegesen vetette meg a tulajjal, ugyanis az gyari allapotaban is log 120Nm lehuzas utan is. Nem kopottsag miatt, hanem ez ilyen. Nem csak ezen a tipuson. Az olajpumpa lanc eleve laza. Ezeket kb 30-40 e ft kozott vettette meg teljesen feleslegesen. Majd a tugorgot osszeszereles nelkul a videojaban mutatja, hogy nem kotyog, ami eleve lehetetlen, ugyanis ugyanolyan az illesztese, mint azelott, es osszeszerelt allapotban kell nezni a kosarral, nem siman a tugorgot kezzel.
    Befecskendezos motorokhoz segghulye. Barmilyen pruszkolese van a motornak, egyaltalan nem szisztematikusan lat neki a hiba feltarasanak, pl benzinnyomas meres, kompreszio meres, szenzorok merese, hanem ramondja hogy szar. Es hogy azert durrog, mert a szelepek ateresztenek. Mindenfele meres nelkul!
    Gsxr 2 blokkbol 1 et ugy csinal tobbszor, hogy csak azutan kezdi el feltarni a hibakat, miutan a bontott blokk mar megvan, es mar dolgozott vele, valamit mar atrakott. Ezt miert nem lehet barmi elott csinalni? Igy megint felesleges munkaorakat kell fizetnie a kuncsaftnak, es kesz sem lesz soha a motor, mert "szar minden".
    Semmi rendszer nincs ezekben a munkafolyamatok sorrendisegeben, igy hatekonytalan es penzigenyes egyben.
    A fedelek, deklik szilozasa egyenesen visszataszito, egy buvarruha szabadulhat el az olaj vagy vizkorben, ahelyett, hogy gyari tomitesgarnituraval, vagy legalabb utangyartottal dolgozna, es mindig ujra cserelne ezeket, ahogy ez elo is van irva. Akire pedig nem lehet szamlazni egy tomitest, az ne vigye szerelohoz a motorjat, vagy k*rja el maga otthon, ha ennyire hajlektalan.
    Tobb videojaban lattam, hogy teljesen nem odavalo olajat tolt motorokba, teleszkopokba.
    Egyaltalan nem ugyanolyan adalekolasuak ezek az olajok, mint ami elo van irva, de hallottam mar olyat is, hogy autoolajat ajanlott motorkerekparhoz. Az kb nehany 10e km alatt lenullazza a valtot, mert nincs benne hozza adalek. Sosem derul ki, mivel tobb ev, mire az atlag ennyit megy. Csak azt fogja ra momdani, hogy azert ment tonkre, mert szar.
    Az elso teleszkopokba hidraulika olajat tolt teleszkop olaj helyett. Ki tudja epp milyen viszkozitasut.
    Szerintem kockazatos nala barmit is csinaltatni, mert neha felulbiralja a gyartok altal megadott szelephezagertekeket is, mert hogy szerinte valahol melegebb van. Ezek mind csak kesobb fognak kijonni egy motoron, de kockazatos barmit is odavinni.

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák