Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Magisk
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Még egy Tecno hétindítónak
ma Ráadásul a Spark 30 Pro igazán mutatós, Transformers különkiadásban is elérhető.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #45302528 #109325 üzenetére
Evi 6-8000 motort hoznak be kulfoldrol, magyarorszagi hasznaltmotor kinalat tulnyomo tobbsege eleve kulfoldi hasznalt motor. Szerintem rossz allapotban vannak altalanossagban a motorok, mint nemetorszagban, ahonnan altalaban jonnek (az en izlesemnek nem megfelelo allapotban - inkabb ugy mondanam, mert totalis motorkar, a legritkabban fordul elo), de nem annyira, amennyire felnek az emberek a tobb tulajdonostol, vagy a sok km tol. Ezek semmit nem arulnak el egy motor allapotarol, es nem elvarhatoak ebben az arsavban ezek a kivanalmak.
Az orat biztosan tekergetik.
Nemet kereskedesek kulon exportra adnak el motorokat, gari nelkul, ami nem tudom mennyire van lepapirozva es mennyire szabalyos. (most kulonoskepp ebben az arsavban ertendo minden pelda) sok evre letett, az etanolos benzin miatt nem indithato karburatoros motorokat- ez nagyon jellemzo. Ez amolyan zsakbamacska, ha nincs atnezve rendesen, de nagyon olcson lehet venni nagyon jo motorokat ilyen okbol. Tobbszor kellett a kezemre csapnom, hogy ne tegyem tele a melygarazst egy-egy gyongyszemmel. De tenyleg baromi jo dolgok vannak.Hogy miert nem csinaljak meg ok maguk? Egy karburatortisztitas, tuszelep, feszek, membran csere melle ha szelephezagot kell allitani, akkor mar a motor aranal vannak szervizkoltsegben. Ez megsporolhato egy magyar/ bolgar/ roman muhellyel. Termeszetesen a magyar roman bolgar kollegak nem fognak oem alkatreszeket beszerelni, ha a tervben amugy nem szereplo hiba elojon. Epp ezert nekem szimpatikusabb lenne egy felkeszitetlen, kulfoldi motort megvenni, az osszes szamlaval, szervizkonyvvel, de az eredeti km ora allassal. Mivel a magyar piac ezt a km szamot nem tudna feldolgozni, ezert addig marad a tekergetes, amig fel nem vilagosul nepunk.
A tovabbi olcsosagi faktor a csuszasserules, amit korabban kifejtettem, hogy egyaltalan nem baj, csak ne probaljak szakszerutlenul eltuntetni a nyomait, esetenkent meg nagyobb karokat okozva ezzel.
Valoszinusitem, hogy javareszt keresni akarnak ezek az emberek ezeken a motorokon es itt az igenytelenseg, gatlastalansag merteke szab hatart, meddig mennek el, de altalanositani nem altalanositanek, mert vettem mar olaszbol behozott serulesmentes motort neppertol.
Ha nem ertenek hozza, akkor vmi hozzaertovel mennek nezni motort, hogy milyen koltsegekre szamithatok. Amugy elso motornal nem mondanek le ekkora kinalatrol, hogy behozott, nem behozott, mert igy nincs kinalat, amibol valogatni tudnek.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen