Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #04535040

    törölt tag

    válasz gabor9991 #46539 üzenetére

    Telenornál nem úgy működnek a dolgok, ahogy azt egy normálisan gondolkodó egyszerű halandó elképzeli.
    Rengetem negatív sztorim van velük, minden ügyintézésemre jutott 1 ! amíg elegem lett, és végleg elfelejtettem ezt a "társulatot".
    Csak 1 történet a sok közül: kollégám feltöltős számát vettem nevemre. Az ügyintézőnek szóltam előre, hogy figyelje az adataim. Ő messengerezett ügyintézés közben. Naná, hogy elrontotta. Mondtam neki, hogy előre szóltam. A válasz: bocsi....Hívtam boltvezetőt. Az is csak annyit mondott: elnézést. Mondtam nekik, hogy így személyes adat-eltérés miatt nem tudom a számot elhordozni, javítsák ki az adataim. Mire ők: előbb így (hibásan) át kell fusson a telenor rendszerén, és majd 24 óra elteltével jöjjek vissza, addig nem tudnak hozzáférni-mert folyamatban lévő ügymenet központilag zárolt a hozzáférés...bla-bla. Rákérdeztem, hogy van-e direkt vonaluk a Jóistenhez, kérjenek plusz időt az életemhez. Ha ismét jönnöm kell az ő hibájuk miatt az az életemből ellopott idő. Vállat rántottak. Vásárlók könyve lett belőle, központilag kivizsgálták és 3.000 Ft-ot jóváírtak -arra a számra, amit mondtam nekik hogy elhordozok, ráadásul kizárólag telenor szolgáltatásokra lehetett volna igénybe venni (tehát nem univerzális egyenleg).
    Mátyás király meg az eszes telenor-osra lett kitalálva a jóvátétel.

Új hozzászólás Aktív témák