Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sepsi0

    őstag

    A számlázással az elején nekünk is volt gondunk (XXL és net). Ez akkor lett, amikor csináltak egy másik céget és átraktak oda (EQ). Nem jött számla. EQ csak halogatta. Az lett a vége, hogy menjünk be Immedioba és fizessük be, mondtam, hogy nagy lo.aszt! Mindent elektronikusan fizetek.
    Felhívtam a Telenort, mondtam mi a gond. Mondták OK, de kell a flottakezelő pinkódja. Felhívtam az EQ-t, duzzogva megkaptam a pint.
    Telenor elintézte, tőlük kapok emailt, amiben egy link van és arra rányomva tudok fizetni az oldalukon.
    Ez a huzavona 1,5 hónap volt és sok telefonálgatás, de lassan egy éve működik.
    A példámból adódóan a Telenor számláz, nem az EQ. Az összeg mindig pontos és időben jön.

    Nektek jóváírták azt az 1-2 ezer forintot, amit az EQ kér az először? Nekünk semmit, de költsék, amire akarják.....

Új hozzászólás Aktív témák