Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fifi

    őstag

    válasz punisher1 #38021 üzenetére

    Az ügyintézés tényleg hektikus, ezt aláírom. Van, hogy nyúzni kell őket, de van olyan is, hogy a telefonbeszélgetésünk alatt megoldja Timi a problémát. Gondolom ez a probléma jellegétől is függ és a szabad kapacitásuktól.

    Viszont, ha minden beállítás megvan amit szeretnél, onnantól kezdve csak élvezed a szolgáltatást. Gondolom nem havonta akarsz csomagot, számlázási módot stb. állítgatni. Ha igen, akkor tényleg nem neked való a flotta. :D

    Közvetlenül a szolgáltató számláz az ügyfeleknek ennél a flottánál, a nemfizetőket korlátozzák a többiektől függetlenül, mintha egyedi előfizető lenne tudomásom szerint.

    Ha valamiért mégis bedőlne a flotta, akkor szerződés szerint átrakják a usereket egy publikus csomagba.

Új hozzászólás Aktív témák