Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ambrust

    tag

    válasz 4Grider #35653 üzenetére

    Pontosan úgy ahogy írod! A legtöbb flotta így csinálja ;)
    Nem kérik vissza a SIM-et és az új belépők új SIM-et kapnak. Igen, a náluk lévő "halott" kártya készletből.
    Több flottával van tapasztalatom!
    Nyilván nálatok így az az előny megvan, hogy szinte azonnal élő kártyát tudsz küldeni. Máshol meg akár 15 nap is lehet az aktiválás.
    Van aki belépési díjat kér, ti nem. De azt ott előre fizeted, nem utólag derül ki.
    Persze van olyan is, aki korrekt módon leírja, hogy van kilépési díj. (Pl 6Ft-os flotta)

    Ne érts félre nem a lejáratás a cél, csak a tájékoztatás!
    Mert ugyan telefonban az elhangzott, hogy a plasztik részt is kéritek, de az már nem, hogy 4000+ÁFA lesz, ha nem küldjük. Ha ezt elmondod akkor biztosan több energiát fektetünk a megkeresésébe.
    A sérült kártya dolgot pedig végképp nem tartom korrektnek, mert mindegyik kártya működőképes volt. Ez nem egy gépjármű, hogy rétegvastagság mérővel vizsgálod. Ez vagy működik vagy nem.

    Egyébként a kártyapótlási díjról NEM esik szó a kártyabirtokosi megállapodásban. Sőt arról sem, hogy visszaküldés esetén is az egész hónapot ki kell fizetni. Egészen pontosan így szól: "A birtokos a kártyát BÁRMIKOR visszaadhatja/visszaküldheti. Ebben az esetben a birtokba adó végszámlát készít, a birtokos ezt teljesíti, ezzel minden kötelem megszűnik a felek között." A bármikor számomra nem tartalmaz havi ciklus megkötést.
    Még egy! Az értesítő levélben említett ASZF-ről nincs hivatkozás sem a kártyabirtokosi megállapodáson sem a most küldött emailben. Ezek alapján bármi lehetne benne.

Új hozzászólás Aktív témák