Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ambrust

    tag

    IQpro (újabb) negatív tapasztalat következik.

    Azon kívül, hogy az ügyfélszolgálat (ha lenne ilyen) nekem valamiért elérhetetlen, kb 1 év alatt sem sikerült átírniuk a számlaküldési email címet illetve egy csomagváltást elintézni, díjbekérő kifizetése után a számlát kiállítani, most - lemondáskor - újabb extra kedvességgel leptek meg... Kettővel is!

    1, "Az alábbi SIM kártya hiányosan érkezett vissza.

    A biztonsági adatokat tartalmazó plasztik kártya nélkül.

    A vállalati ÁSZF értelmében n. 4eFt kártyacserét sajnos számláznunk kell."

    Igaz, mondták hogy a plasztik kártya is kell, de azt nem, hogy ha nem küldjük vissza az 4eFt lesz.

    2, "Az alábbi SIM kártyát visszakaptuk, azonban chip is és a plasztik kártya is sérült volt.

    A vállalati ÁSZF értelmében a cseréje n.4eFt, amit ezúton sajnos ki kell számláznunk."

    WTF???

    Ez egy mezei 8 ezer Forintos orbitális LEHÚZÁS!!! Sehol, semelyik flottánál nem kell leadni a SIM kártyát lemondáskor, a szolgáltatók is ingyen szokták cserélni, ha valóban hibás lenne.
    Utólag meg hogy bizonyítod, hogy nem volt sérült/benne volt a borítékban stb...

Új hozzászólás Aktív témák