Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shan7539

    újonc

    [iQpro] Az olcsóság ára

    Ők a legolcsóbb flotta jelenleg, úgyhogy én is előfizettem náluk. A szolgáltatás működött is rendesen, viszont kegyetlen bunkók, ha akarsz valamit.

    Én a családi vállalkozásnak cseréltem le az internet szolgáltatóját iQpro mobilnetre; és ezt senkinek nem javaslom.
    A panaszaim:

    (1)
    Csak addig veszik fel a telefont, és válaszolnak email-ekre, amíg nem vagy ügyfél

    (2)
    Nem küldenek számlát automatikusan; csak egy díjbekérő email jön (elkönyvelhetetlen, az email szövegében van a díjbekérő, nem pdf)

    Minden hónapban írtam emailt, egyszer nem válaszoltak
    Minden nap (jó azért igazóbál csak munkanapokon) hívtam őket egyszer délelőtt, egyszer délután. Átlag heti 1x vették fel a telefont
    A számla minden alkalommal késett 3-4 hetet

    (3)
    A java csak most jön. Mivel a fenti körülmények mellett a szolgálatások céges igénybevételre alkalmatlan, lemondtam azt.
    Voltam olyan szerencsés, hogy egy 26.ai napon mondtam le.
    Nekik pont 25.én van a számlaforduló, úgyhogy én pont új hónapot kezdtem.
    Volt is nagy meglepetés amikor kijött a végszámla. Kiszámláztak egy TELJES HÓNAPOT! Nem vicc! A 21. században van pofájuk 1 árva napért 30 teljes napnyi díjat elkérni!
    Ettől azért elgurult a gyógyszer...

    Amikor jeleztem nekik, hogy ezt talán mégse kéne (először még kultúrált hangnemben), közölték, hogy
    "
    A kártya nem került vissza hozzánk 25-e előtt 1 munkanappal ezért ez a díjbekérő Önre vonatkozik.
    "

    Tehát még az is kiderült, hogy hiába mondtam volna le mondjuk 24.én, ha a postán visszaküldött SIM csak 25.én érkezik be hozzájuk --> +1 hónap számlázva.

    Egyébként, tekintettel a jó áraikra; ha ezt előre tudom nincs is gond belőle.
    Csakhát erről semmiféle tájékoztató nem volt; csak utólag közölték. Fizess paraszt!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák