Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz sityupityu #64813 üzenetére

    Nyugalom. Pontosan tisztában voltam a dologgal. Tudtam, mit veszek. Ez a teszt nem a henger tesztje meg, hogy jobban megy-e vele a gép. Itt kimaradt az az infó, hogy nem karburátoros gépről beszélünk, hanem egy TSDI Jetforce-ról, ami ugye injektoros. Ez annak a tesztje volt, hogy a nyomásszabályzó okosításához való Polini cuccal és egyéb dolgokkal be lehet-e hangolni úgy, hogy menjen egy 70-es hengerrel. A gyári 50-es hengerrel nem lehetett volna szórakozni, mert ahhoz mondhatni tökéletesre van haangolva gyárilag. Itt az volt a lényeg, hogy a ECU map-ekbe nyúlás nélkül pusztán külső kiegészítőkkel be lehet-e lőni.
    Ez megért egy 12000-es kínai öntőttvas hengerszettet.
    Egyébként meglepő, hogy egy nevenincs kínai szett és le vannak törve az élek az átömlőknél és a kipufogónál is. Anno a 25000-es Narakunál sem volt.
    Ami még érdekes, hogy adtak hozzá még egy szett gyűrűt, ami pár század mm-el nagyobb. Ráadásként a párokban a két gyűrűnek a felülete és anyaga sem egyforma. Meg az egész szett csomagolása sem azt sugallja, hogy szar. A hengerfal honolása is szép volt.
    Természetesen ennél is (akárcsak anno a Narakunál) 49ccm van beleütve. Viccesek ezek a kínaiak.

    Mikor még kint volt a blokk, fúrógéppel járattam meg rengeteg olajjal. Fúrógépen 9bar volt a kompresszió emelt préstávval. Két talptömítést kapott, tehát nem lett tökéletesre lőve. Egyrészt a gyári 50-es hengerfej miatt, másrészt meg az injektoros volta miatt, hogy az injektorosoknak ideálisabb az alacsonyabb kompresszió a karbisokkal szemben.
    Az átömlők injektorosnál az átöblítésnél annyira nem számítanak, mint egy karbisnál. Mármint természetesen számít, de nem annyira, mint ott. Az átömlők egyébként szépek. Az látszik a hengeren, hogy a tipikus gyártástechnológiával készült, ahogyan a kínaiak legtöbbje. Kiöntik a formát, "lefestik" feketére, majd utána végzik a gépmunkát. Ez mondjuk jó abból a szempontból, hogy látszik, min dolgoztak utána a gépekkel. A Narakunál meg volt a talprész, a furat és henger tetejének síkja. Ennél az átömlőkön és a kipufogón is dolgoztak.

    [ Szerkesztve ]

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Új hozzászólás Aktív témák