Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yaye

    őstag

    válasz oceanearth #453 üzenetére

    És te hol olvasod hogy hogy a szalonból kitolva húztam neki full gázon?! :F Ha az első revízióig nem szedtek ki belőle fojtást (márpedig nem szedtek, hacsak nem az éjszaka leple alatt amíg aludtam...), akkor elég evidens hogy a szalonból kitolva is pont ugyanannyit tud mint 300 km-el később. Ennyit a hozzáértésről. Ha már nem értelmezed a mondatokat, legalább ne fikázz le mást.

    A fojtás _nem_ a bejáratás alatti motorvédelem kedvéért van benne, hanem a jogszabályok kedvéért. Ahol a jogszabály nem olyan szigorú, azokban az országokban nincs fojtás.

    Különben a bejáratás nem azt jelenti hogy egyáltalán nem húzhatsz neki teligázt. A motor kézikönyvében le van írva, hogy mennyi kilométeren át kell tartózkodni a gáz egy bizonyos hányadának _huzamosabb_ átlépésétől, mindez fokozatosan. Néhányszáz méteres meghuzatás rohadtul nem számít.
    A másik, hogy az apriliások _kifejezetten_ javasolták a bejáratás alatt is az időnkénti fullgázt (mivel a fojtás miatt úgysem lehet meggyilkolni, nem megy 45-50-nél többet), hogy kiégjen a motorban és a kipufogóban maradt ilyen-olyan szerelőzsír, meg miegymás. Ennek megfelelően jártam el, és csodálkoztam nagyot hogy hová megy már... Utána 300 kilométeren át csak nagyon módjával mentem (hisz nem volt fojtás ami megvédjen), 300 után aztán már lehet kicsit jobban húzni, és 500-nál revízió, onnantól ami belefér.



    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák