- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Netfone
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Android szakmai topik
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz vikvuk #16099 üzenetére
Hát, ha oldalról (!) nekimész a vonatnak, akkor kb. ennyit.
Persze ha a vonat csap el, akkor is, csak ahogy a másik
topikban írták a hírre reakcióként, sajnos ez eléggé durva
vezetői hiba lehetett. De ahogy mondják: halottról jót, vagy
semmit, nem lenne ildomos kitárgyalni, mit kottázott el. -
őstag
Sziasztok!
A 100as Aeroxok illetve F12-k, gyárilag 100 köbcentisek amihez érvényes külföldi okmány kellene a rendszámoztatáshoz vagy ezek mind átalakított tuningoltak mint a 70es robogók? -
runner 125
nagyúr
Könyv robogó szerelésről.
Másik fórum alapján jó könyvnek írják.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz Tothgera30 #16105 üzenetére
Köszi. A 100as aeroxok mennyit mennek? Most úgy alakult, hogy közösen vennék motort a tesómmal, akinek viszont csak 50esre van jogsija. Így a rendszámos 150,250, stb kizárt, nekem viszont egy 50es kevéske, így köztes megoldást keresünk. Malaguti F12ből illetve Aeroxból nézegettem 100asakat, bármi egyéb alternatíva? 85-90km/h körül lehet ezekkel utazni vagy az is kizárt?
-
őstag
válasz runner 125 #16107 üzenetére
A korábbi 180as Runnerhez, 150es Leo-hoz képest akkor szintén olyan fílingem lesz egy darabig, mintha villamossal gyorsulnék?
Nehéz döntés ez most nagyon. Félek, hogy túl lomha lesz nekem egy ilyesmi, pedig a 125, 150/50 dolgot el kell felejtenem. Még Aprilia SR 125, 150et néztem, mivel hogy az 2T és van belőle 50es, hátha, de arról is azt olvasom 5 liter zabál. -
őstag
válasz runner 125 #16107 üzenetére
mod-ba már nem fért bele: A Scarabeo-k sajnos nagyon nem tetszenek, abszolút nem jön be ez a retro nagykerék stílus, pedig tudom, hogy nem volna hátrány a pesti utakon. Esetleg az újabb Vespa? Abból létezik olyan gyárilag hogy 50es és 4T nem? Ugyanebből 100 körüli cc-vel nem csináltak?
-
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #16109 üzenetére
Abból nincs 100-as, csak 125-ös.
..ami már a maxi 4t vizes Pigi blokk.
Nem egyszerű, az tény.
S, tudod, valamit valamiért. Ha, nagyobb teljesítményt szeretnél 2t - de, vállalni kell a nagyobb fogyit. 4t 100-125 viszont elég lomha, de cserébe 3 littyó alatt eljársz vele.Szerintem legjobb alternatíva egy 200-as 4t Runner lenne nektek, de ugye ezt csak rendszámmal.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #16110 üzenetére
Igen, ez sajnos így van. Bár amit sosem értettem, az az, hogy faterom 2T 150 köbcentis Honda Pantheon-ja (régebbi kasztni) simán eljárkált 3-3,5 literrel, pedig nem volt lusta.
A 150 4T Leoval abszolút meg voltam elégedve, 3 liter körül kajált az is, de volt benne erő, csak ugye most nem jöhet szóba rendszám nélkül, pláne hogy mégcsak nem is létezik belőle 50es.
Egy 2T F12 100cc vagy ugyanez csak Aerox mennyit zabálhat? Esetleg jobban járok ha valami normális cuccokból összerakott 70cc-st nézek inkább?A 125ös Vespa-t szintén nem adom el 50esnek igaz? Gondolom más a 50 4T illetve a 125 4T hangja, meg ugye a kilóméteróra.
-
mocsanisi
senior tag
válasz dave93 #16111 üzenetére
Esetleg rendszámos nagy, ha tesód belemegy... Ha van jogsija, és vezethet 50-est, akkor valószínüleg ismeri a kreszt. Én lehet bevállalnám, ha meg megfog a rendőr, akkor vagy ki tudja magyarázni, vagy nem, de engem még pesten egyszer sem állítottak meg se kocsival, se robogóval amíg nem lopták el :S Ezt nektek kell tudni mit vállaltok be. Én ebbe nem látok több rizikót, mint a 100-125-150/50-be.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #16106 üzenetére
Ne szőj vágyálmokat, ezek 100-as levegősök úgy mennek mint az 50-es vizesek, még Neos-ba is rakják ezt a blokkot, szerintem úgy olcsóbban megvehető. Ismerősömnek volt 100-as Aerox, 2003-as évjáratú, neki 75-80km/h volt a vége, de hamar el is adta mert b@szakodott állandóan. Fogyasztás 3-4 liter körül alakul, inkább sz utóbbi.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jasszer
senior tag
Van egy SYM Mio 100-asom, az utóbbi pár napban nekiállt zörögni. Csak akkor hallani ha gázt húzok, csak 50 km/h felett, kopott/kenetlen csapágyhangja van. Van tippetek hogy mi lehet mielőtt szétszedem? (6e km van benne)
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Tothgera30
Ármester
Voltam motorozni a lemenő nap fényében, olyan 25km-nyi távot, főleg országúton, autóúton mentem forgalom nem igazán volt, elvétve egy-két autóst, szépen ráálltam 70-80km/h körül és suhantam, így a forgalom nem zavart mert nem igazán mentek nálam gyorsabban, sőt. Egyszer rátévedtem Mándok felé egy macskaköves útra, azt nem kívánom senkinek (30km/h körüli tempónál már féltem, így lassítottam), bár ehhez hozzá járulhatott az első zsíros villa is, de elég kemény volt, viszont sima aszfalton olyan íveket megyek mint a nagyok. Jó volt, jöttek szembe páran nagyobb gépekkel (ilyen-olyan GSXR, ZXR, CBR, és még egy "nagy krumpli" is, alias Burgman 650-es követett egy darabon stb.), a kis NRG-nek villantottak, örültek, örültem, persze, hisz ilyen szép idő van, jó az út, és lassan beleszaladunk a közös 1000km-ünkbe...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
10-es kerekű robogóra milyen sportos gumit érdemes venni?
Pl. Heidenau K61? -
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #16117 üzenetére
Most megláttam ezt a Dunlop TT92GP-t. Azta... de durván néz ki.
Veszel egy párat, többet ér mint a moci. -
runner 125
nagyúr
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kkrisi
senior tag
hali!
Mitől van az, hogy ha ráteszem a gyújtit és ugye be akarom rugni a motort, akkor ugyen nincs szikra, és megnéztem a trafónál sem jön fesz, tehát nem a pipa a hibás. Trafóról lehűztam a + kábelt, és azt tapasztaltam, hogy próbalámpával néztem, és a zöld meg a piros egyszerre villog! nem tudom miért lehet ez. Elvileg csak pirosan kéne villognia berúgásra.
Valakinek valami ötlet? Lehet hogy a gyújtikapcsoló a bűnös?
-
salieri.
őstag
sziasztok!
mennyi az ellenallasa a scarabeo gyertyapipanak? nagy nehezen rajottem ,hogy amiatt nem indul a gepem, zarlat van benne ,14 ,4 voltot merek az baromi sok szeirntem -
Sandrew
őstag
Régebben írtam, hogy önindítoról nem indul a moci. Hétvégén szétszedtem a motort. Gyertyát ki. Rugásra szép nagy szikra van. Be is indul 1-re. Önindítózásnál meg csak ugrál 1kis hangyafasznyi szikra össze vissza
Másik.
Olajlámpa kissé megtévesztő. Mikor félig van az olajtartály már szép sárgán világít.Másik kérdés.
Full gyári a motor. Fojtások nincsenek egyedül. Óra szerint 80-85 a vége. Egy másik kipufogóval ez esetleg növelhető lenne? 100környéke lenne a cél. Tehát max kipufogót vennék.Illetve ha kopott a variátor szíj amiatt lehet, hogy kisebb a végsebesség? Mert elég kopott állapotban van...
Új hamarosan jön.
Illetve még régebben írtam, hogy elment a vízhő. Hiba oka meglett. Henger tetején van egy csati arra megy rá egy kábel. Az lecsúszott. Visszadugtam és jó. Gondolom valami érzékelő.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sandrew #16126 üzenetére
Egy kipuhoz be kell állítani a karbit, inkább egy Malossi Multivart vegyél, hozzá lődd be görgőkkel és jó lesz.
Az a 80-85km/h igazából nem annyi, haver Aeroxa is annyit mutat, mikor én az NRG-vel 70-nél leelőztem...
Igen, ha el van kopva a szíj, attól lassabb lehet, sőt görgőket is érdemes lehet bele venni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sandrew
őstag
válasz Tothgera30 #16127 üzenetére
Amikor 85-t mutatott az óra 83-t mutatott egy verda digitális órája mellettem. Valami renault családi.
Motorok terén nem vagyok valami tájékozott de a görgök merre vannak?Illetve az mitől van, hogy néha zöldnél nyelezem és alig indul el (nem pörög fel) néha meg felpörög mint a hülye és majdnem kerékre áll
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sandrew #16128 üzenetére
...Haveré is 120km/h-ig mér, azok csalnak a legtöbbet, neki 80-82km/h körül mutatott, mikor az NRG még 74km/h-t, és ezt GPS-el mértem be, ez 1-2-3km/h-t csal. Görgők a dekni alatt, hátsó résznél...
#16130 Sandrew: Te állandóan nyelezed szegény motornak? Szerintem 50cc-nek is megvannak a határai, nem kell állandóan magas fordulaton hajtani, én mondjuk néha 50-60km/h-val gurulok, ha sietek akkor megcsípem a 70-75-öt és úgy suhanok. Persze kipróbáltam már mit megy, de szerintem az egy olyan nyúzópróba amit nem hosszútávra terveztek az ilyen kis motoroknak, mert mégiscsak segédmotor, ugye. Több szerintem nem kell.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sandrew
őstag
válasz Tothgera30 #16129 üzenetére
Na majd ha itt a szíj megnézzük az állapotát
Illetve holnap lemérem gps-el. -
kkrisi
senior tag
valaki?
-
Gergello
addikt
Vezetéstechnika:
Nagy fordulatról hogy vesztik el a gázt? Folyamatosan vagy csak elengeditek?
Én mindig csak elengedtem, de ez az én motoromnál nem volt annyira gond, mert a főtengely hajtja szíjjal az olajpumpát. Más motoroknál, miniarellinél hogy van ez? -
PLaci58
őstag
válasz Tothgera30 #16115 üzenetére
Ma én is voltam motorozni, igaz csak délelőtt futottam egy próbakört (3-4 Km).
Már jöttem hazafelé, amikor nagy csattanások és valami fütyülő hang. Na gondoltam megadta magát a henger, de a zaj elmúlt, a motor ment rendesen, csak a nyomás szünt meg a derekamnál. Nyúlok hátra, hát nincs a bukótartó doboz. Megállok, viszanézek és doboz ott virít az út szélén. Visszamegyek, az út szélén egy manus kapára támaszkodva.
- Meghallotta, hogy fütyültem?
- Meg, hogy tegyelek a füstre.Hát a doboz alsó része szépen eltört. Dobozon rengeteg karcolás, itt-ot törések is, de egyben van, még használható. Az alsó, keménygumi része, amiről leemelhető a doboz, az szépen kettétört. Kézzel simán szét tudtam tördelni (jó anyag ). Visszarögzítettem a dobozt, most már átmenő csavarokkal, szép nagy alátétekkel. Kivácsi vagyok meddig bírja. most már a doboz aljának kell kiszakadnia, ha le akar esni
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
runner 125
nagyúr
Motorolaj téma, olvassátok el.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kkrisi
senior tag
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #16136 üzenetére
Bukócsövek esetleg?
A helyzet az, hogy van tapasztalatom az ilyen rögzítésekben, mert anno a Wartburg kalaptartójára tettem a Videoton hangszórókat, ami egy furnér lemez volt. 6-os laposvassal volt alulról megfogatva, hogy ne zörögjön. Amikor el akarták lopni a hangszórókat, csak úgy tudták elvinni, hogy a hangszóró alja ottmaradt Azok a Videoton hangdobozok pedig nem egykönnyen törtek.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
g@bo
nagyúr
na, ma egy hónapos a verda, letoltam 600 km-et, az sok? még 400 és pápá folytás.
amugy baromi jó mocizni, rugalmas, gyors /bkv.../ relativ olcsó. csak jó lenne ha 70-80 lenne a vége.
-
DigitXT
félisten
Én sem költök BKV-ra, amíg lehet mocizni: árban kb. ugyanannyi, ha csak a
benzinköltséget nézzük (persze sosem azt kell, hiszen van szervizköltség is),
viszont időben rengeteget spórolok. 1 óra VS 20 perc nagyon nem mindegy,
és ez csak egy irányban, szóval napi szinten kb. 1+ órát* nyerek, hogy nem a
BKV-n zötyögök! Meg hát szeretek is motorozni, azaz dupla élvezet... Csak
ez a dolog szezonális (nagyon fanatikus, aki mínuszokban is nyomja), valamint
van némi rizikófaktor, amilyen IQ-harcos közlekedők vannak az utakon. Ez van.*: nettó 20 perc beérni, de legalább 5+ perces procedúra pakolászni a motort...
-
akos3
addikt
válasz PLaci58 #16134 üzenetére
Uh, nekem is esett már le a doboz. Mondjuk egy heylennem pattintottam be, szal az én bénaságommiatt volt. Végülis karcolások érték csak, amúgy nem történ semmi. Hálát adtam, h nem jött mögöttem egy autó, mert annak tuti baja esett vna... Azóta, ha nagy ritkán felteszem a dobozt akkor is többször megnézem tuti jól van e fenn
-
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #16146 üzenetére
Persze attól függ mi számít egy motorosnál egy évnek 3 hónap? Fél év? v még több?
Amúgy én nem tezsek bele egy hónap alatt 600at, de én nem is mek azzal mindenhová a városban -
runner 125
nagyúr
..én teljes évre kivetítve mondtam. Nekem az évi 6000 kijött annó 50-essel és a naggyal is, mivel a nagyot csak jó időben használtam - de hosszabb távokra, a kicsit meg gyakorlatilag mindig, de rövid távokra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #16146 üzenetére
Ez a 6-7k nem rossz.