- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Június 12-én Európába is érkezik a most bemutatott Honor 200 és Honor 200 Pro
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
ma Kolosszális kamerafrissítéssel készül a Samsung, de van, amit visszatart az S25-nek.
-
Elindult a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése (PC)
gp A premierrel együtt kaptunk a fejlesztőktől egy launch trailert is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #105846 üzenetére
Végre valaki, aki ugyanezt mondja. Több autóval is bejártam már Európát, ugyanezt tapasztaltam.
-
szőröscica
addikt
válasz Rav3n02 #105864 üzenetére
Carismát inkább ne, legalábbis ne az 1.6 benzinessel. Nem tudom, hogy az 1.8-ra más váltót raktak-e, ha igen, akkor nézhet olyat is.
szerk: voltam az okmányirodában, az online időpontfoglalás tök jó, időben sorra kerültem, és 15 perc alatt végeztünk is. 6000 forint volt az új forgalmi, és 585 forint a matrica a rendszámra. Ellenben az ügyintéző hölgy csodaszép volt.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz jerry311 #105980 üzenetére
Szerintem az emberek java része helytelen pozícióban vezet, tehénkedik, stb.
Én az ülést beállítottam rendesen, ahogy kell, a kormányt pedig igyekszem 9 és 3 óránál fogni, de nem mondom, hogy néha nem pihentetem egyik vagy másik karomat egy hosszú autópályás szakaszon. Olyankor néha ba is ugrik nevelőapám esete, mikor durrdefektet kapott a fél éves continental abronccsal 110-nél. Összeszedte, de lehet, hogy ha épp csak fél kézzel fogja a kormányt, akkor nem sikerült volna.
-
szőröscica
addikt
válasz Csaby25 #106121 üzenetére
Miért olyan nagy vágyad ez az automata klíma?
Ebben a kategóriában amit nézegetsz, nagyon ritka extra, és egy csomó potenciálisan jó autótól fosztod meg magad azzal, hogy szűrőfeltételként beteszed. Ha a tempomathoz ragaszkodnál ennyire, azt még megérteném, de az automata klíma szvsz nem egy nélkülözhetetlen extra, főleg ha nem kétzónás. -
szőröscica
addikt
válasz Csaby25 #106245 üzenetére
Szerintem ne vedd meg. Egy lelakott szar, már így látatlanban is. Ha el akarom adni, akkor az a minimum, ha csak egy filléres szenzor/termosztát/akármi rossz, akkor kijavíttatom. Olyan mint mikor a klímát ,,csak fel kell tölteni" - akkor töltsd fel b+.
Jobban jársz egy egyszerűbb autóval, maradj inkább a Focus/Golf vonalon, vagy ha Audi kell, akkor ne 2 ezer eurós bontószökevényeket keress.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz belaazallat #106331 üzenetére
Szerintem menj fel a forum.lagunaclub.hu-ra, és olvasd át a témákat.
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #106429 üzenetére
Sőt, ez E39 szinten elég gyengén felszereltnek számít.
-
szőröscica
addikt
Megint volt szerencsém néhány száz km-hez egy Fluence 1.5 dci volánjánál. Éhezőművész, röhejesen keveset fogyaszt, és elég kényelmes ülései vannak. Sok más pozitívumot nem tudok mondani róla, az egész autóról süt az olcsóság sajnos. A motor maga trükkös, néhány pillanatig elhiteti, hogy menni is tud, mert egész alacsony fordulatról megindul, és gyorsan reagál a gázpedálra, de kb. azon nyomban el is fogy, ahogy azt hinnéd, hogy hmmm, ez szedi a lábát. A futómű egy fos, már nem először vezetek ilyen autót, de még mindig félek benne.
Megértem azt, aki megveszi, mert hatalmas és az új autóba vetett bizalom biztos megnyugtató, de ennyi pénzért én inkább egy 2-3 éves használt, komolyabb kocsiba ülnék.
-
szőröscica
addikt
válasz honda 1993 #106478 üzenetére
Ne haragudj, de ha az internet világában ezt magadtól nem tudod megkeresni, akkor meg is érdemled.
-
szőröscica
addikt
Igen, erősebb a dízel alul, viszont a váltók áttételezése is más általában, így azonos tempónál a benzines többet fog forogni, így nagyobb lesz a teljesítménye, tehát nem fog rosszabbul menni. Sőt, mivel rövidebb a váltó, ezért simán lehet, hogy jobban megy ugyanúgy megpadlózva.
Jók nagyon ezek a kis turbós benzinesek, nekem irtóra tetszenek, szívesen vennék dízel helyett ilyet. Focus 1.6 turbóval jöhetne. Vagy 2.0 scti Mondeo. De még egy 1.4 tsi 150 pacis Octavia is. Fejj, sosem gondoltam volna, hogy ilyet írok egy Skodára, de mentem már vele annyit, hogy meggyőzött.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz footy #106645 üzenetére
Az 1.9-nek tudtommal nincsen csapágygondjai. Ott a turbó és a töltőnyomás-szenzor (pontosabban annak is a vezetékének megtöréséből adódó rejtélyes jelenségek) szokott problémás lenni. Előbbit gyakoribb olajcserével, utóbbit egyszerű forrasztással meg lehet javítani. Csak az a gond, hogy sokan ész nélkül elkezdenek cserélgetni alkatrészeket, pedig aki rendelkezik típusismerettel, az szinte bármilyen check injection hibánál ennek a kábelnek az ellenőrzésével kezd, mivel az esetek döntő többségében csak ennyi a baja.
Az 1.9-et azért nem ajánlottam, mert az szerintem kevés ehhez a bódéhoz.
A linkelt 2 literes már jónak tűnik. -
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #106725 üzenetére
Az 1.9 dci egy jó motor, a hírek ellenére is. A befecskendezőrendszer full bosch, mind a szivattyú, mind az injektorok sokat bírnak, 3-400 ezer km gond nélkül bennük van. Kettőstömegű sem probléma a Renaultokban vele. Nehezebb pont a turbó, sajnos sok letérdelt az eleinte 30 ezer km-ben meghatározott csereperiódus miatt, pedig ha időben cserélnek benne (max. 15 ezrenként), akkor ez is simán kibír 300 ezer km-t. Rejtélyesnek tartott check injection hibái vannak, amit az esetek java részében a töltőnyomás szenzor csatlakozójának tövénél található vezeték megtörése okoz, de előszeretettel cserélnek ki a hibaüzenet miatt gyakorlatilag bármit a motorban, és ráköltenek a tulajok egy kisebb vagyont, a hiba viszont nem szűnik meg. Pedig egy forrasztással javítható az egész, kb. 15 perc alatt.
Problémás lehet még az EGR szelep, a sok városi üzemtől eltömődhet, ami szintén check injection hibát és elerőtlenedést hozhat magával. Erre megoldás a szelep kitakarítása (ha 50 ezrenként megcsinálják, akkor nincs egy óra, egyedül akkor nehézkes, ha 200 ezer km-ig hozzá sem nyúltak és be van sülve az egész), vagy az egész hóbelevanc elforgatása, aminek hatására a computer azt hiszi, hogy működik rendben a szelep, de egy gramm kipufogógázt nem vezet vissza. Ez utóbbi egyszerű és gyors megoldás, de növeli az autó károsanyag kibocsátását.
Ellenőrizhető forrásból simán vennék ilyen motort, nekem is az van a kocsimban. Kultúrált, halk működés és alacsony fogyasztás jellemzi. Nálam egy üresen másfél tonnás autóban az elmúlt 70 ezer km átlaga 5.97 l/100km, és szoktam neki nyomni is, ráadásul meg van chippelve. Nem ritkán forog bele a 4 ezerbe.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #106729 üzenetére
Az gáz!
194 ezer km alatt az alábbi izzókat kellett cserélnem:
-123 ezernél jobb első helyzetjelző
-130 ezernél első belső automatikusan kapcsolódó világítás szofita izzója
-140 ezernél bal első helyzetjelző
-150 ezernél jobb oldali rendszámtábla-világítás
-153 ezernél bal oldali rendszámtábla-világítás
-180 ezernél elkezdett enyhén lilulni a jobb oldali xenonom, párban cseréltem őketEgyéb izzócserére nem volt még szükség, az autó 0km-es kora óta megvan.
Egyébként ma két prevgen X-Trailt is láttam, az egyik gyönyörű fekete volt, bézs belsővel és panorámatetővel. instant get
-
szőröscica
addikt
válasz po1son #106886 üzenetére
Az az 1.2-es egy hulladék. Teljesen erőtlen, és valóban minimum 8 litert kajál. Az egyetlen kocsink volt, amiből sikerült kifogyasztani az üzemanyagot, és stoppolhattunk a benzinkútig, mert nem hittük el, hogy tényleg annyit zabál, nem csak a szintjelzője pesszimista.
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #106894 üzenetére
Teljesen mindegy, az az 1.2-es motor egy mázsa lócitrom. 100% vidéki felhasználás mellett is benyel 8 litert, olyan helyen, ahol dombok a közelben sincsenek. Simán többet kajál ugyanolyan felhasználás mellett bármilyen körülmények között, mint egy 2 tonnás, automata 530d.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Mi számít manapság GT-nek? Vannak egyáltalán megfizethető GT-k? Klasszikus definíció szerint ezek 2 ajtós, hosszú távú utazásra tervezett, nagy teljesítményű autók. Nyilván egy 6-os BMW GT ez alapján, de az nem átlag magyar polgárnak való.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Biztosan lehet kedvező szélviszonyok mellett, 80-as tempóval, de tapasztalataim szerint a Spritmonitor értékei nagyobb mintaszám esetén megbízhatóbbak mint 1-1 ember adatai. Most ezalatt ne a statisztikailag nagynak vehető, n>=100-as mintát értsd, olyan nem nagyon akad egy konkrét modellre/motorra, de azért 15-20 autóból már nagyjából lehet következtetni a fogyasztásra.
Az enyémre pl. 6.0l/100km-t ír, nekem 70 ezer km-en 5.97 lett a fogyasztás, nem különösebben takarékos vezetés mellett. E39 530d-nk is hozta a sprites számokat.
És más a literes Yaris, mint az 1.3-as Verso, ami egy sokkal nagyobb homlokfelületű gnóm, szerintem nem sokkal szebb az első generációs Multiplánál.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Criton #107016 üzenetére
Nem mondanám átverőseknek őket, talán az egyik legőszintébb társaság. Legtöbbször olcsón árulnak szart, de nem is titkolják. Persze vannak szép autóik is. Ez nem tűnik rossznak, de azért a 178 ezer km szerintem már visszatekert állapot. Vagy rendkívül izzadós tenyere volt az előző tulajnak, amit különböző kézkrémekkel tetőzött, mindenesetre nekem is izzad a kezem, mégsem foszlik a kormányom 200 ezer km után. És gondolom bagóztak is benne, szép kis lyuk van a vezetőülésen.
Spritmonitoron a dízel automaták átlagfogyasztása 8.4 liter, az reálisabb a 12-nél.
-
szőröscica
addikt
válasz Criton #107049 üzenetére
Az nem biztos, ugyanis az utódjában összesen 2 darab isofix bekötési pont van, szóval nem csodálkoznék, ha ebben is csak annyi lenne. Egyébként jó egy ilyen, de nem asszony-kompatibilis. Egy 5.3 méteres Transit Customunk van, radar nélkül nem nagyon mernék vele parkolni.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #107065 üzenetére
Lol, kutyát csak az áruszállító Transitba tettem eddig bele, ahol általában 2 tonna tűzoltókészülék, vagy fagylaltgép utazik. De hát olyan is van, aki ezekkel egy lakásban él, szóval a kocsi nem meglepő.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs