- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz GIJoe #185606 üzenetére
Saxo/106/Micra 1.5D, Lupo/Arosa SDI, kicsit nagyobb méretben Polo/Fabia/Ibiza SDI? Nyilván olcsó ezekhez már minden, különbséget az tud jelenteni, hogy egy spirálrugós hátsó tengellyel rendelkező autón soha nem fog kelleni torziós hidat felújítani (Citroen, Peugeot ilyenek), illetve sima adagolós szívó motoron nincs turbó, nameg kisebb az esélye egy common rail rendszerhez képest (HDI), hogy bármi baja legyen. Legnagyobb kockázat itt a rozsda, nagyon alaposan át kell nézetni és utána bármi pörsenés látszik, azt egyből - akár otthon ecsettel -lekezelni, majd pedig pl évente ugyanúgy átnézni és foltozgatni a korrózió kezdeményeit. Különben könnyen ott lehet hagyni az autó árát karosszériásnál, ilyen szempontból a VW csoport galvanizált lemeze előnyös, Lupo esetén volt még talán alumínium csomiajtó is, az is szuper, tovább bírja rohadás nélkül.
[ Szerkesztve ]