- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- BYD Atto 3 menetpróba
- Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hawk Point Ryzen 9-cel jön a Minisforum legfrissebb minigépe
ph A négy monitor meghajtására alkalmas vas 8K-ban 60, 4K-ban pedig 144 Hz-et támogat, és külsőleg bármikor ráköthetünk egy combosabb VGA-t.
-
Stellar Blade - Túl az 1 millión
gp Külön érdekesség, hogy a Metacritic oldalán a felhasználók ennek a PS5-ös játéknak adták a legjobb pontokat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
Hondák királyok.... voltak. A mai napig megbízhatóak, de míg a Toyota felmutatta a hibrid hajtást, a Honda addig tolta a szívót, amíg lehetett. És ennyi. Haragszom rájuk mert amennyire jók voltak régen, mára a középszerűség maradt. A hibridjeik is viccek.
A kocsival meg nem gyorsulsz, hanem mész. Ha hosszú időre keresel megbízható kocsit, ott a Toyota. De régen ha feeling kellett, ott volt a Honda. Ma miben feelinges? Ráadásul mindkét gyártó pofánköpött egy réteget, akinek középkategóriás autó kellett, mert ugye az eladások meg a profit...
Nincs már se Accord, se Avensis. Letűnt kor autói.