- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Realme GT 2 - aláírjuk
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
Aktív témák
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
_Voyage_ #34732 üzenetére
Pl ez szerintem elég jó lehet: [link]
Kombi is, dízel is, nagy is, viszonylag hihető a futása is...
Ez is egész jó: [link]
Korrekt darabnak néz ki ez is: [link][ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
dragonfx
veterán
válasz
_Voyage_ #34735 üzenetére
na mi van nem jöna fikázás?
közel 1300kg.os kocsiba 1.6os motor.......4henger!!!
a tdci.kbe 80k.enként lehal az adagoló....darabja 70k...de végülis persze hihető a 128k 7év alatt egy olyna kocsival ami 6-7 litert eszik és pláne kombi..tuti valami területi képviselőé volt aki 200 bejárta mo.t. vele.
1.8as benyás ford motor nagyon hajlamos hengerfejességre."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Mobi28
tag
válasz
_Voyage_ #34777 üzenetére
Leszarom hogy, mercedes vagy bmw vagy fócvágen... Én minden agyonbonyolított modern dízel motort fikázok. A mai hiperszupercsillivillicsúcsdízelekről megvan a véleményem. Nem kicsit érzékenyek a rossz minőségű üzemanyagra. Mész vele 150.000km-t és legalább annyit ráköltesz mint amit egy benzineshez képest ezidő alatt megspóroltál az üzemanyagon. Van értelme? Nincs. A régi kamrás dízeleket aminek a porlasztócsúcsain még a sütődés panírdarabkás étolaj sem fog ki na azok ilyen szempontból faszák. Ott havonta cserél az ember egy 170forintos üzemagyagszűrőt meg néha löttyint bele némi tiszta gázolajat, hogy átmossa a rendszert és hello. Egyik barátom vagy 10éve hajtja így az ezer éves rozsdás 1.6D Fiesztáját és simán bírja az autó.
Amúgy ha jól tudom már az általad linket szériánál is a csomagtartóban volt a pótkerék. vagyis egy nagyobb pótkeréktartály simán elfér ott minden gond nélkül. Pótkerék meg a csomagtartóban is elvan. Ez nem egy maruti ennek azért van csomagtartója is. Na meg nem mindegy, hogy idegesítő fémes csattogó és az autóhoz nem illő kerepelést hallgatsz napphosszat vagy egy V8-as motor halk és kultúrált morajlását. Ég és föld a kettő.
A dízel motor teherautóba való és pont.
[ Szerkesztve ]
-
Mobi28
tag
válasz
_Voyage_ #34782 üzenetére
Akkor E85. Sokkal olcsóbb mint a benzin és nem igényel semmi extra átalakítást.
mod: azért nézz már meg közelebbről egy Grand Cherokee-t, hogy mekkora kereke van. Ha a virsligumis kisautókba 60lityis tartályokat pakolnak abba majd dupla akkora elfér. Tőlünk nyugatabbra pedig egyáltalán nem probléma az lpg tankolás. Sőt ott már a cng a "menő". De itthon is ritka az a város vagy nagyobb település ahol ne tudnál lpg-t tankolni. És picit jobban hangzik a 170ft/liter mint a 316ft/liter.[ Szerkesztve ]
-
lajafix
addikt
válasz
_Voyage_ #34782 üzenetére
10%nál több gázt nem kellene fogyasztania. Ellenben 50 liter nettó térfogatnál nagyobb pótkerék tartály tudtommal nincs, hengeresből van nettó 100 literes is. Autópályán is van rendesen LPG kút itthon.
Aki V8 benzint vesz, az etesse is benzinnel ha kell, nem lehet már komoly összeg.Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz
_Voyage_ #34786 üzenetére
'Ha azt számolom, hogy mennyi km után jön vissza az ára, kb 50.000 jön ki. Az sok. '
azé' nem ártana megtanulni számolni -IS !- 15 ezer alatt visszajön az átalakítás.
itt találsz kalkulátort: http://www.gazauto.hu/a gáz előnye éppen a nagy fogyasztású , nagy köbcentis autóknál jön ki jobban.
dízel? vegyél hozzá egy ekét és menj szántani!
Rock'n Roll
-
Mobi28
tag
válasz
_Voyage_ #34786 üzenetére
Elméletileg egy hengerenkénti injektoros cucc ~5%-on belüli fogyasztás többlettel kell dolgozzon. Dízelt szerintem úgy éri/érné meg megvenni, hogy 100.000km környékén átülsz egy másikba. Ha még előtte beszarik valami akkor szopóágra kerül az ember. Lehet zsebbe nyúlni. Ha egy hengeren beszarik mondjuk a befecskendező fúvóka az összes többit is cserélni kell vele. Az egy 6hengeres dízelnél fincsi kis összeg. Emellett 100k alatt elfáradtat a turbó is, az megint plusz zseton felújíttatni/cserélni. A benzinesnél inyen gond nincs. Én tuti a benyást venném egy jobb fajta gázszettel. Annyiból elmászkál vele az ember mint ha egy 1.6-os benzines kocsit hajtana.
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz
_Voyage_ #34782 üzenetére
fogyaszt 15-20l benzint, szóval 25-30l gázt.
Már megint miért írsz le valótlan dolgot?
Ez mintegy 10-15 %-os fogyasztásnövekedést jelent literben számolva
Ide be lett neked másolva egy rakás információ a gázról, amire azt mondtad hogy később átolvasod. Ideje lenne nekikezdeni és nem a hülyeségeket írkálni
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
_Voyage_ #34772 üzenetére
szia!
Bátorkodtam kicsit belenézni TC-n a népítéletbe, tudom sok mindenre nem jó, de 2-3-4db ilyen V8 csoda tulajdonos is hasonló fogyasztási adatokat írt, az egyiktől egy idézet: "Városban normál közlekedés mellett 15-16-liter, országúton 140 Km/H környékén 13-14-liter. Erőse sportos autózás mellet városban 18-liter."
Ha erre számolnék egy gázosra átalakított árral akkor egész barátságos szám jönne ki üzemanyagköltségre. Pótkerék helyére is mehet gáztartály, de amúgy mekkora csomagtere van egy ilyen batárnak? lehet simán elférne "feltűnés nélkül" a csomagtérben is egy nagyobbacska palack
Amúgy milyen apropóból jött ez az 5let? Elég drasztikus váltás egy 1.4 astrából.-- end of transmission --
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
_Voyage_ #34814 üzenetére
Na megnéztem, láttam olyanokat is, hogy a 4.7-es motorral 13-15l átlagban sok tízezer km alatt.
Akkor már egyre inkább szimpatikus.
Mennyi lehet ennek az átírása, ha jól tudom köbcenti alapján megy talán?- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Winner_hun
félisten
-
!Overdose!
őstag
válasz
_Voyage_ #34810 üzenetére
Nem válaszoltam, mert akkor nem láttam értelmét. Most igen. Értsd meg kérlek, hogy nem poénból kötünk bele sokan az irományaidba, hanem azért, mert egyszerűen valótlan amit írsz. Én elvárom, hogy javítsanak ki, ha hülyeséget beszélek, mert ebből tanulok és nem érdekel, hogy ki milyen stílusban teszi ezt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
m3tr0
senior tag
válasz
_Voyage_ #34947 üzenetére
Tudod a toyota adta el a legtöbb járművet 2007-ben és 2008 -ban is...bár a 2007-et döntetlennek hozták ki. 2009-ben a Toyota volt a legnagyobb autógyártó.(2009 januári adat szerint)
Amúgy meg Kínában összesen adnak el 13-15 millió között autót, nem a Toyotából.
Abból is 9,4 millió volt személyautó,hogy abból mennyi Toyota vagy Lexus vagy olyan amibe ők gyártanak alkatrészt, azt nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
_Voyage_ #34947 üzenetére
"Elég beülni egy 2002 körüli toyotába, meg egy frissbe, hát elég elszomorító a különbség."
Ezt mire alapozod? Én ha Yarist hasonlítok Yarissal, ha Corollat, Corollaval semmi visszaesést nem látok. Az anyagminőségen kívü pedig jól láthatóak a Kaizen féle előrelépések. Sok fontos apróság.
a turbos(vagy kitduja melyik van bőven) eset jutott eszembe amikor magyarázod az itt lévő autószerelőnek, hogy az nem úgy van és rosszul tudja.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
viharhozo
addikt
válasz
_Voyage_ #34950 üzenetére
Corolla 1997 - 2002 8,85
Corolla 2002 - 2006 8,46
Corolla 2007 8,43
Auris 2007 - 2009 8,11
Prius 2003 - 2008 9,22Carina E 1992 - 1998 8,84
Avensis 1997 - 2003 8,40
Avensis 2003 - 2008 8,12
Avensis 2009 9,04 (jo, itt kicsi a minta)Yaris 1999 8,51
Yaris 2005 8,25
Aygo 2005 8,57Land Cruiser 1998 - 2007 8,84
Land Cruiser 2003 8,61
Land Cruiser 2008 8,52Mind meredeken zuhan, a Toyota egy fostenger, MENEKULJETEK!
The
One
You
Ought
To
Avoid[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
_Voyage_ #34973 üzenetére
Auris pont mindig kimarad, bááár jövő héten viszem a zöldet kötelezőre(meg gázpedálcserére) akkor lehet kipróbálom.
Én még Ceed tesztvezetésnél + utána forumos olvasgatás hatására jöttem rá, hogy nekem mi fontos és mi nem.
Elmentünk tesztvezetni leraktam a kezem a puha műanyagra(ajtó) 2perc múlva rá volt ragadva. Yarisnál ott szövet van, jóval kellemesebb érzés.
Írták, hogy milyen puha műanyagok vannak Ceedbe, megtapogattam. Aztán belegondoltam Yarisba és fogalmam se volt ott milyen van. uis soha nem tapogatom a műszerfalat.
Ekkor még mindig azt gondoltam, hogy jó a puha műanyag mert nem karcolódik, nem fog nyekergni, evvel szemben mit csinál a Ceed 30.000km után? Nyekeregnek a műanyagok és nagyon könnyen is karcolódnak.ergo: Amihez hozzáérek ott legyen szövet esetleg bőr. Amihez nem az gyak nem érdekel. A nyekergésnél a puha műanyag pedig csak egy tényező.
Itt egy másik kérdés, hogy amíg gyak egyazon árban van Auris Ceed és Golf addig nincs miről vitázni golfot kell venni.
szerk: Tibi: muhaha
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
#16741888
törölt tag
válasz
_Voyage_ #34973 üzenetére
Abszolut jogos, műanyagok minősége kritikán aluli, nyiszog az ülés...
Nekem a legújabb egy 35ezer kilométeres autónál hogy a kipufogónál lévő -felteszem hővédő- lemeze rögzítése megadta magát és beleér a kipufogóba...
Ajtók pontosan ugyanúgy nyikorognak mint a Suzukiba... Ezek tényeg, a többi egyéb negatív tapasztalatom róla szubjektív eredetű. -
!Overdose!
őstag
válasz
_Voyage_ #34992 üzenetére
Egy autó "jóságát" azért nem az ülés nyiszogása határozza meg, legalábbis számomra nem. Ennél komplexebb a dolog. remélem nem kell kifejtenem.
Az én 20 éves "rozsdaboglyámban" sem nyiszog az ülés mégis elcserélném egy Aurisra, megint más kérdés, hogy újonnan nem azt vennék.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
m3tr0
senior tag
válasz
_Voyage_ #35036 üzenetére
Én találtam előbb használt autós oldalon Pajerot azokkal a beállításokkal.
Ha magasabb építésű kell akkor Pajero,Chrysler kisbusz vagy mi a csöcs, Kia Sorento ilyesmik vannak.
Amúgy meg BMW 530 D kombi, Passat(?), Chrysler 300C, Peugeot, de ezek sztem kiesnek a pakolhatóság miatt.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
_Voyage_ #35038 üzenetére
Ez nem tűnik rossz választásnak: [link].
De ahogy látom, 3 pedál van benne, pedig automata. A 3. az mire való?
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Tudományos Pandémia Klub
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Filmvilág
- nVidia tulajok OFF topikja
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Socket AM5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable
- Eladó Konfig I7-6700 16GB DDR4 128GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- AMD Gamer Config: Ryzen 5 5600X, 32 GB DDR4, RX 6750 XT 12GB, 1TB SSD+2TB HDD
- Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix 8GB
- Újszerű HP 250 G7, FullHD,core i7 7500u,IntelHD,8GB DDR4 Ram,SSD, új akku,új töltő