- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz Tothgera30 #26450 üzenetére
ha jól rémlik a múltkor 290ft körüli literáron tankoltam 68 liter omw alpesi dieselt. a sima sprint 265 körül volt. ez elég messze van a 400tól, arról nem is beszélve, hogy a benzin jelenleg drágább.
-
anjani182
őstag
válasz Atlantis #26449 üzenetére
Nekem a Hondám előtt 206 HDi volt, azaz van is, 68 paci ugyebár, nálam 5L felett evett, inkább 5,5L.
Tényleg nem azért mondom, de most fél órája vettem elő a Honda összes tankolását igazoló blokkot, és kiszámoltam, hogy 7,19L volt az össz. átlag fogyi, a Honda computere jelenleg 7,1L-t ír ki. Nem nagypapi módjára vezetek, ezt leszögezném, ez nem valami kamu adat!
Tehát, szerintem azt a 1,5L-1,7L üzemanyagot (/100km) "kárpótolja" a több, mint duplányi lóerő, a benzines csendessége, a menetteljesítmény stb.
Forever and ever, let's make this last forever.
-
Atlantis
veterán
válasz anjani182 #26452 üzenetére
Milyen Honda? A Jazz nekem is tetszik, de a francosok nem csináltak belőle dízelt. Mindemellé még használtan is drágább, mint ami most beleférne.
Én szeretem, ha viszonylag alacsony fordulaton is nyomatékos egy motor, nem szoktam pörgetni őket. Ezért is lettem dízelpárti, annak a karakterisztikája jobban passzolt hozzám.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Integra
titán
válasz anjani182 #26452 üzenetére
nézd, aki kis autót keres használtban traktor motorral, az nem fog 4.5 millás 1.8-as benzinest autót venni, ezt fontos megérteni. nem egy kategóriában játszotok.
nem az fogja érdekelni, hogy hogy megy, hanem hogy mennyit fogyaszt és mennyibe kerül az autó fenntartása. persze, utána jönnek az olyan önigazolások, hogy a benzineseket hogy kell szétforgatni, ami faszság, de ezt tudjuk be a marketingeseknek, hogy jó munkát végeznek.
én a 3 hengeres kis pöcsbenzineseken kívül a büdös életben nem láttam még olyan szívó benzinest, aminek a hétköznapi életben ki kellett volna taposni a belét, hogy simán tartsa a forgalmat. nonsense, ennyi. továbbá kevesebb alkatrész van benne, megbízhatóbb, kevésbé környezet szennyező, hagy ne folytassam..
ha meg beszarik valami a dízelben akkor megy a maszekolás, mert drága és onnantól már félig kuka is a dízel....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
-
fekeandras
őstag
válasz Integra #26454 üzenetére
"én a 3 hengeres kis pöcsbenzineseken kívül a büdös életben nem láttam még olyan szívó benzinest, aminek a hétköznapi életben ki kellett volna taposni a belét, hogy simán tartsa a forgalmat. nonsense, ennyi."
Opel Astra F 1.4 (60le), Golf III 1.4 (60le), Seat Ibiza 1.0 (50le), Seat Cordoba 1.4 (60le), Fiat Punto II 1.2 (60le) stb...
De csak, hogy újabbat is mondjak: Volkswagen Golf IV 1.4 (75le), Skoda Octavia II 1.4 (75le)
Mindegyik durván alulmotorizált modell aminek egyszerűen muszáj nyomni, hogy lendületesen autózhassunk.Városon kívül 2x is meg kell gondolni egy egy előzést... -
Atlantis
veterán
Előnyök-hátrányok mindkét oldalon vannak. Ezzel nincs mit tenni. Szerintem egy kis benzines durván meg tudja keseríteni a mindennapi életet, cserébe lehet, hogy a dízelt drágább karbantartani, bár ebben sem vagyok biztos. A környezetvédelem meg abszolút nem érdekel, ez nálam nem szempont kiválasztáskor.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Khelben
nagyúr
válasz fekeandras #26458 üzenetére
Nemtom az általad felsorolt típusok hogy állnak kg/le aránnyal, mert pl az 1070 kilós, 75 le-s skoda fabia 3000-es fordulatig használva is teljesen elég a hétköznapi közlekedéshez és az előzésen sem kell "gondolkodni"...
-
fekeandras
őstag
válasz Atlantis #26461 üzenetére
Kb egyetértek csak annyival kiegészíteném, hogy ha a gyárilag előírt környezetvédelmi határértéket nem lépi át egy adott dízel autó abszolút nem érdekel füstöl-e vagy sem.A benzinesek is károsak az egészségre a föld klímájára meg pláne...Azok sem friss levegőt eregetnek!
-
Khelben
nagyúr
válasz Atlantis #26461 üzenetére
A környezetvédelem meg abszolút nem érdekel, ez nálam nem szempont kiválasztáskor.
Nem is lesz szempont senkinél, amíg nem lesz támogatva/szankcionálva. Pl ha nem teljesítményadót, hanem a motor Euro besorolása alapján kellene adót fizetni, egyből fontosabb lenne a környezetvédelem.
Meg ha úton-útfélen legalább annyi kpm-es autó állna, mint traffi, és tényleg megnéznék, hogy a csippelt füstokádó dízel átmegy-e a zöldkártyán, akkor megint csak fontos lenne a környezetvédelem.
-
fekeandras
őstag
válasz Khelben #26462 üzenetére
Igen azt én sem tudom.Lusta voltam rákeresni... De a szükség úgy hozta, hogy pár napig kényszerből egy 76lóerős japán/magyar dobozzal (WagonR+) kellett járnunk.Lövésem sincs hány kilós lehet de harmatgyenge az a kiskocsi.Városba 60km/h-ig dinamikusan lehet vele közlekedni de 90km/h környékén már csúnyán kifogy a szuszból.Városon kívül kamiont előzni elég izgalmas volt vele .Vissza hármasba + kíméletlen padlógáz! És mégy így is vagy bő 8-10 másodpercet haladtunk egymás mellett a kamionnal.Ezt én eléggé balesetveszélyesnek tartom.És ha ez a lemezkasznis, könnyű kisautó ilyen lomha milyen lomha lehet a sokkal nagyobb és nehezebb Octavia az 1 lóerővel gyengébb motorjával?Nekem senki ne mondja, hogy az egy dinamikus autó lehet mert csúnya röhögőgörcsöt kapok .A kpm-es autókat pedig igenis sokkal sűrűbben ki kéne állítani szúrópróba szerűen az utak mellé mert amíg helyben le nem kapják valakiről a rendszámot addig magasról leszarja, hogy mennyire füstöl az autója.
mod: A teljesítmény alapú adó meg úgy f@xság ahogy van.Szokásos magyar bürokratikus ész nélküli balf@xkodás semmi több.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
válasz fekeandras #26465 üzenetére
Szó nincs "Szokásos magyar bürokratikus ész nélküli balf@xkodás"ról. amit én ismerek ott EUban vagy teljesítmény vagy CO2 kibocsátás vagy mindkettő szerint adóznak.
hszed másik részére nem reagálok, Tudom.... ez az a topic ahol 100le alatt a kocsi az nem kocsi, aki vezeti az meg nem férfi és amúgy is veszélyes ilyen gyenge szarokkal közlekedni....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
fekeandras
őstag
válasz Dare2Live #26466 üzenetére
Akkor ezekszerint egy 1300-1400kg körüli kocsihoz (Golf4,Octavia2) szerinted untig elég a 75lóerő ??? Mert a gyakorlatban baszott lomha mindkettő .Amúgy nem tudom honnan veszed ezt a "100le alatt a kocsi az nem kocsi" dolgot... Sosem mondtam ilyet de más sem nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #26467 üzenetére
hagyd más világ, aki ehhez van hozzá szokva annak furcsa az amit mondasz.
mint ahogy nekem vagy neked furcsa és kényelmetlen vissza ülni egy ilyes féle autóba.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
na, valami gáz lesz a kocsimmal.
padlógázra nem nagyon akaródzik neki menni.
lámpától gyorsítok finom, hármasban ötvennél vagyok, már épp váltanék, mikor kivág a külső sávba egy g astra. ó mondom, hova sietsz, padlóztam. olyan nehezen kezdett el gyorsítani, hogy meglepődtem. alig bírtam otthagyni az astrát. nyilván ő nagyobb lendületben volt, mikor én padlóztam, de akármilyen g astra, egy 200 lóerős dízelnek hármasban ott kéne hagynia, mint a szart. nagyon lomhán érte el a 100at a mutató.következő lámpánál nagy gázzal indulok, megy, ahogy szokott. hármasba fel, padló, megint lomha. ha csak szimplán nagy gázt adok, akkor jól megy. de padlóra szinte semmit nem csinál, nagyon kelletlenül pörög fel.
felmentem az m3-ra, tempomattal beálltam 150-re, előz előttem egy teherautó egy másikat, mögötte polo tdi. tempomat le, 100ra lelassítottam, teherautó lehúz, tempomat vissza, a kis polo otthagyott, csak néztem. ugye a tempomat az padlógázzal gyorsít. tempomatot levettem, kövérgázzal gyorsítok, hamar elhagyja a 200at a mutató.
mi lehet a gond, miért gondolkozik vajon ennyire padlógáznál? komolyan, mintha nem 200 lóerős lenne, hanem egy 110 lovas benzines. félelmetesen tetű.
-
fekeandras
őstag
válasz tibi666 #26469 üzenetére
"felmentem az m3-ra, tempomattal beálltam 150-re, előz előttem egy teherautó egy másikat, mögötte polo tdi. tempomat le, 100ra lelassítottam, teherautó lehúz, tempomat vissza, a kis polo otthagyott, csak néztem. ugye a tempomat az padlógázzal gyorsít. tempomatot levettem, kövérgázzal gyorsítok, hamar elhagyja a 200at a mutató."
Nem tudom mitől lehet csak egy tipp: tempomattal nem padlógázzal gyorsít egy autó hanem optimális üzemenyagfogyasztást szem előtt tartva gyorsul fel a beállított sebességre.Nem ez lehetett a jelenség oka?
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #26471 üzenetére
neeeem, nagyon elkezd loholni tempomattal.
eddig az összes autó, amit vezettem, padlózik tempomattal, az enyém is ilyen.
a barátom most vett 530d-t, az még vissza is kapcsol, automata váltós. 5ösből visszapakolja 3asba és ami a csövön kivér, aztán a végén persze finoman elveszi a gázt, hogy ne hirtelen álljon meg a gyorsítás. az enyém is ezt csinálja, csak nekem kézi váltó van benne.de most mint a tetű. megnyomom a gombot, még elgondolkozik rajta, halál komolyan, mintha még lassulna egy kicsit az autó és úgy kezd gyorsítani, de nagyon kedvetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
-
anjani182
őstag
válasz fekeandras #26471 üzenetére
Ezt nem értem...hogy gyorsítasz tempomattal? Mármint mi az, hogy padló gázzal gyorsít?
MOD: nekem egy gombnyomás +2km/h, akkor nyomjam hosszan? Na ezt még nem próbáltam
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
tibi666
senior tag
válasz anjani182 #26476 üzenetére
nyomjad folyamatosan a gombot, akkor gyorsít pedál nélkül is.
meg kell legyen valami cancel, illetve resume gomb.
a cancelt oldja a tempomatot, azaz mintha megpöckölnéd a kuplungot, vagy a féket, a resume pedig visszagyorsítja az autót a korábban beállított sebességre. olvasd el a kézikönyved.amelyikbe nem kar van, az így működik. nekem kar van benne.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz fekeandras #26471 üzenetére
Civicben ha egyet nyomok felfelé(ez csak egyszerű fel-le tempomat), 1 km/h-val emeli csaknem alig érezhetően a tempót. Ha nyomok rá 5-öt, akkor amolyan villanymozdonyosan kicsit lüktetve de érezhetően nagyobb gázzal felpöcköli magát. Ha nyomvatartom a gombot, akkor érezhetően kövér gázzal, de érzésre kb 75%-al gyorsít 3500-ig. Tehát a nyomvatartott tempomat gombnál ha lepadlózom pedállal is, akkor érezhetően jobban gyorsul.
Céges 2.0 PDTDI DSG Passat ha felpöccintem 10-et(ennél 10-esével is lehet), akkor visszaváltás nélkül kb 40-50%-os gázzal felgyorsít. Ha pöckölök 30-al felfelé, akkor többnyire 1-et visszavált, és kb 70%-al gyorsít fel 30 km/h-nyit. Ha eközben lepadlózom, akkor többnyire még egyet visszavált, és csutka gázzal gyorsít.
Hogy mit optimalizál automatikusan nem tudom, de ez a kettő biztos nem padlógázzal gyorsít ha tempomattal csinálom. Még utóbbi 50 --> 130-ra esetén sem. Nagy gáz, de nem padló.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
anjani182
őstag
válasz tibi666 #26478 üzenetére
Nekem az alábbi gombok vannak:
CRUISE = tempomat aktívvá tétele
SET = rögzítem a sebességet
+, - = gyorsítok vagy lassítok, de még folyamatosan sose nyomtam, holnap kipróbálom
CANCEL = oldjaEz a "resume" új, nem tűnt még fel, hogy lenne ilyen visszagyorsító dolog, de utána nézek...
BlacKSouL: Van ilyen visszagyorsítás?
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
fekeandras
őstag
válasz Khelben #26472 üzenetére
hát igen.Konkrét példa: adott egy srác egy 75lóerős Golf3 GTD -vel.Ennek a blokkon kívül semmi köze a GTD-het mert egy szétfaragott nagyonerős tdi motor van benne ami úgy füstöl mint 3-4db 15éves bkv busz egyszerre.De hivatalosan csak 75lóerő.Az ellenpélda a legutóbbi accord aminek "tiszta" euro5-ös elég nagy teljesítményű benzines motorja van.Szerinted melyik fog többet adózni?Na ez itt a gond.Sokkal jobb lenne szimplán károsanyag kibocsájtás után adót fizetni.Egy tisztább üzemű de nagy teljesítményű kocsi tulajdonosa a benzinkúton úgy is "megfizeti" a plusz adót mert a sok lovat sűrűn kell etetni.Az üzemanyagba épített adó pedig így is elég tetemes összeg.Sok lóhoz sok benya kell, sok benyából pedig jó sok adó befolyik állam bácsinak... Aki kevésbé szennyezi a környezetét némiképp mentesüljön az adóterhek alól.Szerintem ez lenne a normális..
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz fekeandras #26458 üzenetére
bevallom nekem az agyam ezekre az autókra nem áll rá, japán 1.4-es blokkban tudok csak default gondolkodni, ott meg ilyen gondok, hogy erőtlen, vagy szar váltó nincsenek
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz fekeandras #26484 üzenetére
mert a magyar megveszi
pedig annak az árában adhatnának eggyel erősebb motorral szereltet is, csak hát minek?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz anjani182 #26480 üzenetére
Civicben nincs, csak a Cruise kétállású főkapcsoló gomb, a Cancel törlés gomb, meg a fel/le billenő gomb (Fel Accel és RES; le: Dec és SET). Utóbbi 46 km/h felett fel vagy le billentéskor rögzíti az adott értéket, utána minden fel vagy le megnyomás egyel növeli vagy csökkenti a sebességet, míg a fordulatszám el nem éri a 3500-at felfelé. Kuplung, fék pöccintés vagy Cancel nyomás deaktiválja a beállított értéket, de nem jegyez meg semmit. Tehát nem tudja előzőleg mennyire volt beállítva.
mod: máris hülyeséget beszélek ! Tehát ha mondjuk 90-re belőtted a lefelé (SET) gombbal, akkor lefékezel 80-ra, majd ha lehúzódott a biciklis, akkor a felfelé (RES) (RESume) gombot nyomva visszaáll 90-re. A baj csak annyi, hogy nem írja ki mennyi (volt) az előzőleg beállított érték, mindenesetre ő arra visszatér.Passatnál több lehetőség adott. A kart messziről közelebb húzva aktiválja (Cruise főkapcsoló). A kar végén lévő Set gombot megnyomva adott sebességet rögzíti. Felfelé pöccintve a kart +10, lefelé -10 km/h -t változtat. Magam felé pöccintve a kart +1 km/h -t emel. Elfelé pöccintve és fékre deaktivál (Cancel), de közben a legutóbb beállított értéket megőrzi (!) Fel, le pöccintve a háttérben emel vagy csökkent 10-et, míg magamfelé pöccintve ismét beállítja erre a legutóbbi vagy a közben pöcögtetett értékre, vagyis újraaktiválja. A sebességérték törlése megállásnál vagy a kar teljes távolra tolásával lehetséges.
(Ha jól emlékszem)[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
lsc
nagyúr
-
Integra
titán
válasz SpeedR #26489 üzenetére
már megint kezded a hablabablát, már egy hete is kerepeltél erről egy kört, lépjünk
igazság szerint különösebben nem érdekel a dolog, van 10 éves meg 0 éves japán verda is, sima szívó, erős szívó, turbo, makulátlanul megy mind, km és kor független.
tudatlan az aki csak adac-re veri magát és abból vesz autót, de sok sikert neked, egyszer majd rájössz, nem kell erőltetni
bunda? tesó, benne dolgoztam éveken át, hagy tudjam már miről beszélek, szóval hagyjuk már a süket dumát..
elmagyaráztam a múltkor, akkor sem értetted meg a lényeget, most miért értenéd meg..
inkább mosolygok és iszom egy korty heinekent az egészségedre...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SpeedR
őstag
válasz Integra #26490 üzenetére
Mit magyaráztál el? Annyit mondtál, hogy megváltoztatták a metódust és behoztak valami szubjektív elemet. Kértem erről bővebb infót, de kibújtál a dolog alól, gyakorlatilag semmi konkrét dolgot nem mondtál. Most szintén állítottál valami butaságot, kértem példákat, de szintén egy nulla, vagdalózós választ adtál.
Abban egyetértünk, hogy butaság teljesen a statisztika alapján autót venni, de egy szempontnak talán elfér a lista alján.
Ha az ADAC-nál dolgoztál, akkor még mindig várom a konkrét infókat a változásokról.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz SpeedR #26491 üzenetére
mi vagyok, az anyád?
gugli a barátod, keress vissza 4-6 év távlatában újság cikkeket, hagy ne rágjam már meg helyetted a kaját és adjam a szádba.
nem hiszed el? nem nézel utána? kit érdekel?
akkor se hinnél el semmit, ha megtalálnám az ide vonatkozó írásokat, én meg nem fogok neked erősködni, meg hétfő este cikkeket kotorni vacsora közben.. hol élsz te? tudni akarsz valamit, utánajársz.
borzalmasak vagytok ti követelőző népség..azt értsd már meg, hogy én egy pillanatig sem próbálok neked semmit sem bemagyarázni, vagy rád tukmálni, te azt hiszel el az autópiacból amit akarsz, szíved joga. én nem akarok neked autót eladni, nem vagyok kereskedő, csak benne dolgoztam jó helyen, nem valamelyik sarki szalonban. már ősidők óta játék a statisztika, semmi több, minden érdek és pénz, kőkemény biznisz. hidd nyugodtan, hogy az adac bármennyire is mérvadó, semennyire, de mindegy, neked az a fontos, hogy az mérvadó legyen, mert neked ez fontos. én ezt elfogadom, tiszteletben is tartom. más kérdés, hogy megmosolygom, de ez meg már az én dolgom.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #26482 üzenetére
nem rég volt alkalmam vezetgetni egy 90le-s 1,5 16V civicet.
magammal ill másod magammal városban teljesen átlagos talán egy picit kell pörgetni.
országúton 100-ig is jó (kevésbé kell gondolkodni mint a 75le-s golf4- az tuti..)
de több súllyal halál számomra "kikell nyomni a szemét".
amúgy nem egy szét kopott kocsi elég jó karban van, és rendesen össze van rakva.
de azért az 1,5 (1,4) ott is ugyan az, mint EU-ban, egy picivel valóban jobb azért.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Versus82
aktív tag
válasz Integra #26490 üzenetére
"igazság szerint különösebben nem érdekel a dolog, van 10 éves meg 0 éves japán verda is, sima szívó, erős szívó, turbo, makulátlanul megy mind, km és kor független." mert más gyártónak nincs
Atlantis: ilyen kicsiben szerintem is benzinest vegyél, itt nem jön ki a nyomaték többlet, meg a fogyi is alig több.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
SpeedR
őstag
válasz Integra #26492 üzenetére
Először rákerestem természetesen de nem találtam semmi érdemlegeset, ezért próbáltalak rávenni, hogy mondd el 3 mondatban hogy mi a lényege, de úgy látom képtelen vagy tényekkel érvelni. Ha jól sejtem nem is volt semmi változás, csak savanyú a szőlő. Zárjuk is le a dolgot, mert nem óhajtok lesüllyedni a te alpári személyeskedő stílusodhoz.
-
qdak
addikt
válasz Integra #26492 üzenetére
te értezs a japánokhoz ezért töled kérdem igaz az h a japán autoban nem uyganugy mérika loerőt mint németen vagy másikon értme én ugy: h asszem a japán a keréken leadott a német meg a motor fötengejen le7 h oltári nagy hulyeség de né nem tudom ezért kérdezem meg
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #26482 üzenetére
Jo, de most ne a 6gen Civic-bol indulj ki, mert ahhoz a 960kg-hoz a 90LE pont "eleg", megvan a normalisnak mondhato 10-11kg/LE aranya. Az a poen, hogy ennel pl meg az en vasam is nehezebb, pedig eggyel kisebb meretosztalyu vas
Szamold ki a ~1300kg-s Octavia-ra is ezt 75LE-nel. Tyukszar, 17kg/LE, majdnem ojan, mint a ceges 1.7 szopoD Combo volt tavaj, ami volt 1100kg meg 57lojje.
Annak en frankon aszittem vmi baja van, hogy ennyire sehogy nem megy, padlogaz es csak megvaltozik a hangja, de hottokmind1, hogy 3.-ban 4.-ben vagy 5-ben van a valtokar, az ugyanugy sehogy nem "gyorsult"
Ja es ahhoz hogy vhogy haladjunk kb allandoan uveghangon kellett hajtani. Na ezutan vki aszondja, hogy gyenge auto, aza jo mert az tuti nincs szethajtva, kirohogom. Hat pont azt kell allandoan szetuvegelni. A csuklos volanbuszt alig birtuk legyurni vele, ha mondom b+ ijen nincs...es de.hobizoli
több drón kell ;P
-
Atlantis
veterán
válasz Versus82 #26494 üzenetére
Például milyet? Bennem eddig a kisebb benzinesek nagyon rossz emléket hagytak, igaz, japán géppel nem volt dolgom, valahogy a családban és az ismerősöknél is mind német autók vannak.
Bátyám ismerőse vett nemrég egy Yaris-t, 1,3l, 101 ló, de próba után azt mondta róla a tesóm, hogy az ő 1,9-es SDI Seat Incája jobban megy. Pedig utóbbi már széjjel van hajtva, az a "munkásautója". Hát nem tudom, kipróbálni lehet ki fogok benzinest is, ha találok értelmesebbet.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Philips LCD és LED TV-k
- PayPal
- Politika
- Autós topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- További aktív témák...
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest