Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bucihost

    senior tag

    válasz siege5 #126280 üzenetére

    Jogos a kérdés. Az érveket már fent leírták. De a gyártói garancia nem minden esetben egyenlő azzal, hogy hivatalos szerviz végzi a munkát. Lásd esetemben. BlackBerry, 2 év gyártói gari. Mégis a TMX-nél landolt a telefon, holott az oldaluk szerint (se) hivatalos BB szerviz (csak ki van rakva a logó)... Akkor mégis miért ők szervizelnek? Mert az EDIGI velük szerződött le, mert ők a legolcsóbbak és / vagy más nem vállalja el.

    Amúgy a gsm boltban is vehetsz olyan telefont, ahol nem gyártói garancia van, de nem is sufni boltba szóló. PL van olyan GSM bolt aki gigatel-től, bravophone-tól szerzi be a telefont és mikor tovább értékesíti neked, akkor a gari levél a felsorolt nagykerek egyikéhez szól.

    Sima GSM boltból amúgy amit olcsóbban veszel telefont, az csak azért van mert nem új ként hanem 0 perces ként veszed. Ami annyit tesz, hogy ő használt ként veszi meg 0% áfával, és adja neked tovább szintén 0%-al. (hacsak nem át áfázza, de ez már más téma).

    Ezeknek általában a gariztatása is hosszadalmasabb, mert általában ezek ilyen szürke importos külföldi beszerzések. Az ilyenekre általában nincs is gyártói gari, hiába az szerepel a papíron. Azok landolnak az ilyen "hivatalos" bér szervizeknél, mint a TMX.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák