- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- Netfone
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Audi A6 C5/4B-rol mi a véleményetek?
Konkrétan egy 2.4 literes benzines automata, 2001-as példány érdekel.
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
pit stop
addikt
Óvatosan amikor játszani mentek
Bruno: sok balesetmenteset!
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
rbalint88
addikt
válasz pit stop #87854 üzenetére
van meg eleg sok szerpentin, ami nem olyan nepszeru amugy ezzel az a baj, hogy meg mindig ejszaka a legkevesbe veszelyes, mert ugye az ember alapvetoen nappali allat, meg ugye ejszaka a szembejovo fenyszoroja/fenykeveje kello elorejelzes ahhoz, hogy idoben elvegye az ember. Nappal ez a figyelmeztetes sokkal kevesbe mukodik, cserebe viszont aki ejjel hulye, az nappal is, ugyhogy ugyanaz az ember fogja telibeverni a szembejovot mindenkepp.
Mondjuk most Budan olyan fasza korcsolyapalya van, hogy vandalkodas nelkul is lehet nagyot esni, nem kell hozza bojreszer drifterkocsognek lenni. Harmasban sem tudtam felgaznal tobbet nyomni, kulonben azonnal elporgott...
Brumi: szep a gep, majd hozd ki talalkozora belteri minosegben ez a szeria milyen? X5 2.gen muszerfala siralmas bilimuanyag volt
-
MunezXBK
nagyúr
Ezt csak úgy halkan. Nemrég elveretett mellettem a pályán egy TT roadster. Ez annyira nem is izgalmas, csak nyitott tetővel ment a hülyéje, a nem túl sok fokban.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #87860 üzenetére
Lehet ráfagyott, a kapucni alól alig látszott ki az ember.
-
Integrale
veterán
-
Speeedfire
nagyúr
válasz BigBlackDog #87842 üzenetére
Ez fel se tűnt. Hol a gáz? Vagy autóparketta van benne?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
7Sony7
addikt
Srácok, kontakthibás testkábel okozhaz olyat, hogy tolatáskor a jobb oldali irányjelző folyamatosan világít?
-
-
brumi1024
veterán
Köszi srácok!
(#87845) [vilike]:
(#87855) Aggregátor: Ettől függetlenül szerintem teljesen kultúrált volt a "driftelés", és ahogy jöttem le (meg láttam elmenni embereket) az úton már mindenki normális volt.
(#87856) rbalint88: Az előző tényleg silány, ez nagyon rendben van, az új Q7 mellé bármikor odatehető. Műszerfal teteje bőr, közepe fa meg fém, alja puha műanyag, nincsenek eldolgozatlan részletek.
(#87859) Tsebacsi: Már befoglaltam pár (hosszú)hétvégét, amikor "kell a nagy csomagtartó".
A gázt nem találóknak: ott van az, csak kék fólia van rajta, azt nem szedték le, mert csak az első csekkolás volt, nincs még rendszám.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Ismet eljott az olajcsere ideje, A4 1.8T B5 2001 quattrorol lenne szo.
Castrol Magnatec A3/B4 10W-40 ezt neztem ki, mehet bele?
Valaszzokat elore is koszonom! -
brumi1024
veterán
-
Magnum_
nagyúr
válasz brumi1024 #87871 üzenetére
kicsit gumiszabály, de ez vonatkozik rá:
3. §3 (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
a) a közúti forgalomra, valamint a közútnak és környezetének a védelmére vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket megtartani;
b) a közúti jelzések rendelkezéseinek, továbbá a forgalom irányítására, ellenőrzésére jogosultak utasításainak eleget tenni;
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.Szabálysértési szankció:
173. A közúti közlekedés rendjének megzavarása
219. § (1) Aki a közúti közlekedés szabályait megszegi és ezzel másnak vagy másoknak életét, testi épségét vagy egészségét gondatlanságból közvetlen veszélynek teszi ki vagy könnyű testi sértést okoz, szabálysértést követ el.I humbly and respectfully decline™
-
szőröscica
addikt
Ma lattam egy teljesen civil kinezetu, fekete Octavia 3-ast, amivel kiszedtek egy embert a nullason a forgalombol. M-es rendszama volt, figyeljetek, ha valaki ilyennel emberkedik vagy probal letolni, akkor engedjetek el inkabb. Patkanyok.
-
Magnum_
nagyúr
-
veterán
válasz szőröscica #87873 üzenetére
MY* volt, nem? Az utolsó karakter nem ugrik be, de ilyen rendszám van a civil rendőrségi A3 szedánokon.
-
Qru
MODERÁTOR
-
-v-
addikt
Nem kapnak ezek nagy publicitást a bulvársajtóban, de ez full para [link]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #87875 üzenetére
MYL-547 az egyik akire figyelni kell ez egy szürke Audi A4 de van fehér is.
MZ-s rendszámmal meg Fabia, Octavia (+ Audik amit előbb írtam), plusz Swift (MZG-001/150-ig) civil rendőrautó is van.A Fabiak küldönc autók, meg nyomozók használják többnyire, a Swiftek is (mondjuk mérni is jó lehet belőlük) az Okti meg az Audi a szabálytalanságba belekergető szerepében vannak többnyire (pl [link])
mod:
Saint: Persze rendőrrel, tanárral, moderátorral vitázni felesleges, úgyis te húzod a rövidebbet. Nem is vitáztam csak eltettem a 10k-ról szóló csekket.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Akksi levételnél előbb a + vagy a - sarut kell levenni?
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz Richard! #87882 üzenetére
egyáltalán nem volt nagyarczú, hanem a megfelelő reakció volt egy trollkodásra, amiért egy szebb társadalomban pihenőt kapott volna. az előzményeket megfelelően elolvasva és értelmezve (persze nincsenek nagy elvárásaim, nehogy azt gondold) nem nekem kell visszavennem
de ha elbasztad a kattintást és a barátodnak akartad ezt címezni, akkor elnézem persze.
ja és persze
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
Én a mínusszal kezdtem. Ha belegondolsz, akkor elvileg a mínusz van a kasznin is. A kaszni így a negatív potenciálján van. Ha a pozitívhoz nyúlnál előbb, akkor figyelni kell nagyon, mivel a környezetében minden karosszériaelem negatív potenciálon van. Ha pl. a franciakulccsal hozzáérsz a karosszéria valamelyik csavarjához a pozitív leszedése közben (úgy, hogy a negatív még rajta van), akkor lehet kellemetlen meglepetés. Visszafelé meg fordítva.
Kis réz tartalmú, korróziógátló spray mehet a sarukra (vagy emlegetnek még vazelint is erre a feladatra), hogy ne tudjanak oxidálódni az akkumulátor csatlakozói (illetve felületek tökéletlenségéből eredő esetleges áthúzások kialakulásának esélyét is csökkenti véleményem szerint).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #87887 üzenetére
Bingó! A negatívat kell előbb levenni (mint most megtudtam).
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem csak ez az oka annak, hogy mindig a negatívot vesszük le elsőnek és azt rakjuk vissza utoljára. Amikor kötöd vissza, szikrázik a negatívnál... minden vezérlő, ami direktbe van kötve az akksira, egyszerre kapja az áramot és hirtelen nagy impulzus keletkezik. Ezt nem ildomos a pozitív kábelre küldeni, mert azok károsíthatják a finom elektronikát.
-
Reaper
őstag
Engem Auchan parkolóban állítottak meg rendőrék, de tök normálisak voltak, már értem miért úgy mondták ahogy Saint :"személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztessék", ennyit kértek csupán.Persze ez valami fél 12 fele este volt, nyilván aki olyankor megy Auchanba, annak nem a bevásárlás volt a célja
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz brumi1024 #87897 üzenetére
Bitztos mind1, azért minden autó gyártó megadja külön figyelmeztetéssel, hogy milyen sorrendben kell az akksit bekötni.
First of all, disconnect the earth strap of the battery and then the positive cable on the battery and lay to the side.
De ellentétes irányban is pont ugyanakkora impulzus lesz.
Biztos? Azokon a szálakon, amik direktbe a chipekre vannak kötve?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #87898 üzenetére
Nem azt mondom, hogy mindegy a sorrend, mert Qru által felvázolt érv továbbra is áll. Azt viszont állítom, hogy egy egyenáramú körnél teljesen mindegy, hogy a telep melyik végére rakod a kapcsolót, ugyanaz a bekapcsolási jelenség fog lezajlani.
"Azokon a szálakon, amik direktbe a chipekre vannak kötve?"
Szüretlen Vdc-t semelyik mikrokontroller nem kap, legalább egy tápáramkörön át kapja. Főleg nem 12-14 V-ot, mert 3.3/5 V-os logikai szintekről beszélünk az autóiparban. A kérdést egyébként nem értem.
(Áramkörben vezetékek vannak, szálakról a szoftveres oldalon beszélünk. )
A linkeket nem tudom értelmezni, ez szerelési útmutató, nem kapcsolási rajz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fűnyíró topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest