- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Speeedfire #84800 üzenetére
Sziasztok! 2009-es, de már az új motorral szerelt (euro5) 407-est sikerült venni végül. Az lenne a kérdésem, hogy ebbe a nagyobb navigáció beszerelhető-e és amennyiben igen hol tudom azt jó áron beszerezni?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
rbalint88
addikt
Egy jo (okos)telefontarto kell, azt a kisnavi kijelzojere is paradesan fel lehet ragasztani. Olcsobb es biztosan mukodik. Amugy se szoktak a francia elektronikakat mennybe meneszteni, egy lassan tiz eves navigacioert biztos nem kuzdenek...
Focvis: Karoly bacsinak is lecsereltek mar egy ilyenre a szolgalati gepet. Ugyanez, csak feher kivul, vajbor belul.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #84805 üzenetére
Fura ez nekem, szerintem az európai gyártók közül az elmúlt 30 évben az Opel alkotta a legkevesebb kívánatos autót.
Persze, a maga módján rendben volt az F Astra, Vectrák, mert a könnyen fenntartható, egész strapabíró autók voltak, de igazából szürke egér mind.
De mi az, amire szívesen emlékszünk vissza? Egy gyári állapotú Calibra, az már tényleg egy műkincs, egy Speedster jöhetne (mondjuk az meg leginkább egy Elise), és... itt kb. véget is ért a lista.Same rules apply!
-
veterán
válasz EQMontoya #84807 üzenetére
Most én ugyanezt írhatnám szinte az összes japánra, franciára... kinek, mi... nekem az Opel (volt?) a kedvencem.
Ami őrök, szívet melengető emlékem marad, első kézből, 10+ Opellel megtett min. 600 ezer km után:
- Astra F GSi 16v
- Vectra C GTS 1.9 DTH csipsz; és 3.0 DTH
- Astra G TurboEgy db foschcsira emlékszem: Astra F 1.6 16v
A Calibraról nekem sajnos a ruppótlanhüjegyerekek ugranak be. A Speedster valóban unikum, 1x vezettem, 3. autónak bármikor jöhet.
-
mdani01
aktív tag
iPhone 6S SpaceGray
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #84814 üzenetére
Szó se róla, a japánok irgalmatlanul sok unalmas autót gyártottak az elmúlt 20 évben, megszámlálni se tudnám őket, ezzel egyetértek.
Amire a lentebbivel utaltam, az az, hogy emellett azért néha-néha elsül a gyártók keze, és kiesik belőle olyan, amire sokan vágynak még használtan is. Lehet ez akár egy E46 330i, egy 560SEL, japóknál ugye sportos gépek (MX5, MR2, GT86, S2000), vagy akár a hothatch kategória jobb gépei (Megane RS, Golf GTI, TypeR jobban sikerült generációi), és ezekból nekem valahogy kevés van az Opelnél.
Oké, az F GSi valóban egész jó kis gép volt.mdani01: az kemény, kéne. Kivéve a piros ülést, az valami embertelenül stricis.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
veterán
válasz tboy93 #84816 üzenetére
Volt, idén 5 hónapig. A "nem látható" részek nagyrészt megegyeznek a Vectra C-vel; qrva jó autó, csak a futóműve gatya.
@EQM: Persze, ez érzelmi kérdés is, ahogy utaltam rá. Az F GSi-nek számomra 2 hibája volt: gyenge kasztni, a régi M7-en ugrált a kormány; és gyenge fék (pedig aztán az kevésbé szokott izgatni). A motorja állat volt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Focus Saga x+1 jelentés:
Jövő hét csütörtök reggel hív Ember, hogy megkapták-e az autót, elviekben már az országban van, csak még nem került ki a kereskedőhöz. Utána pár nap, és mehet a csere-bere, szóval jövő utáni héten valószínű már gurulok vele!(És most jöhet a flame
)
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
Tegnap volt alkalmam vezetni öcsém cégének egyik városi rohangálós autóját, ami egy kombi Fabia 8 szelepes, 1 literes négyhengeres példány, arctépő 50 lóval és 84 Nm-rel. Elmondhatom, hogy egy új világ tárult a szemem elé.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
gzbotii
veterán
Sziasztok
Szerintetek, november elsején mennyire lesz zsúfolt a BP-Tihany szakasz?
Nem pályán mennék (nincs matrica, csak ezért az útért nem is veszek)Lemennénk még egyet csak úgy nézelődni, de ha nagy szívás lenne, akkor kihagyjuk inkább.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz Magnum_ #84824 üzenetére
Ha még RS lenne, azt mondanám megértem, hogy próbakörre viszik, de ez egy 150 lovas ecoboost
(#84827) gzbotii: Ezt nem lehet megjósolni. Mindenki megy temetőbe/rokonyhoz, így lehet, hogy sokan lesznek, lehet, hogy nem.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Rákérdeztem az üzemeltetésre, a legvicesebb, hogy nem is fogyaszt keveset, városban simán bekér 7-8 lityit (oké, céges autóval nem finomkodnak a dolgozók, értem én).
Peter.70: kiélesedett az elmém. Figyelni kell, tervezni kell, látni kell a forgalmat, együtt élni a forgalom lüktetésével, és megtalálni azt a rövidke időablakot, amikor kellő lendülettel be tudom tenni az orrát egy riksa elé a körúton. Mondjuk autópályán, lejtőn simán felgyorsul 140-re 2-3 perc padlógázzal, de ott biztos sokat eszik.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz gzbotii #84827 üzenetére
November elsején soha sehova nem megyünk, max a kisközértbe sörért, mindenfele szívás a jellemző a temetőzők miatt. Mi is majd 31-én megyünk vidékre temetőkbe, és bízunk benne, hogy szerencsénk lesz Érd-Újpest-Kozárd-Ecseg-Selyp-Érd útvonalon.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #84807 üzenetére
Esetleg még a GT ami kivált valamit ásításon kívül.
Vili: Még ezt sem..
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #84807 üzenetére
Nemtom, lehet a maga idejében nem volt akkora pukk egy-egy designjuk, de cserébe egy G vagy H astra designja ma se annyira idejétmúlt, pont ugyanannyira vállalhatóan-semmilyen, mint volt, de nem is tűnik vészesen idejétmúltnak. Egy focus 1-re sokkal jobban fáj ránézni.
Motorikusan is simán van ott opelnél, ami tök értelmes meg viszonylag izgalmas választás, 2.0T volt már G astrában is, H-ban 170 meg 200 lóval 2.0T, 1.6T 180 ló stb. a sok pusztulat 1.6 szívóhoz képest nem rosszak ezek, és szét sem esnek.[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
Nem csak a nyomatéééék a lényeg, íme a magyarázat: Mitől tűnik erősnek egy autó? - Gajdán "tanárúr" válaszol
JóféleLife is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.