- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #84603 üzenetére
Accordon Zimmermann van Ebc feketével, a tárcsa jó de a betét gyenge hozzá. Valószínűleg majd a Zimmermann gyári betétjét kapja meg, próba szerencse.
Civic: Mtec tárcsa + Ds3000, ez nem kérdez ... fog mint a festék!
Jobban fog hidegen mint az ebc sárga...bár ugye hidegben mélygarázsban lakik.Life is too short to stay stock!
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #84592 üzenetére
Hehe Igazság szerint nem ilyenre akartam, fújásnál is sötétszürke volt.
RAL kód szerint ilyennek kellene lennie:(#84593) joamilestoné: Nyugis autó, de én nem vagyok még öregúr Paciból nincsen túl sok, úgyhogy száguldozni nem fogok, de kanyarodni szeretek vele Főleg, hogy most már a futómű is új alatta.
Téliből a legjobbat akartam, ha már ebben a méretben olcsóbb a gumi.(#84599) rbalint88: Köszi! Feketét nem akartam, mert mindegyik fekete. Olyan színt szerettem volna, ami hasonlít a karosszéria színéhez, de egy kicsit világosabb lett. Mindenesetre, miután focvis felvilágosított, meg vagyok elégedve a Wermacht színnel
(#84605) Qru: ha lesz majd tapasztalatom, beírom.
Fék témára: nekem a Zimmermann tárcsa és betét bevált. Mondjuk legközelebb csak bevonatolt tárcsát veszek, mert elég csúnya a felületi rozsda.
Bár én igyekszem minimalizálni a fék használatát[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #84608 üzenetére
Nem is arra mondom/kérdezem
-
gzbotii
veterán
válasz bajnokpityu #84608 üzenetére
Ugyan ez van most nálam is...
Egy éves a teljes fekszett elől és már ver.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #84601 üzenetére
Sima + zöld.
bajnokpityu: ez azért költői túlzás, egy tisztességes tárcsa bírja már ki azt, ha esetleg nedves időben kell fékezni két nagyobbat.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Mappa
addikt
válasz Mágus2 #84580 üzenetére
Akkor, ha jól értem, próbáljak első körben egy betét cserét ? Vagy ilyenkor már buktam a tárcsát is?
@focvis - ATE tárcsa meg ATE betét. Nem tudom milyenek voltak rajta előtte, Bár sanszos a tárcsa gyári volt. Mióta nálam van (3 éve), csak egy hátsó betét volt cserélve, ahogy átvettem az autót- fék téren ennyi volt. Most volt nyáron az elsők. Nagy lelkesedéssel vettem meg ezeket az ATE cuccokat kokain áron, de eddig semmi plusz hogy uhh meg wow.
@bitpork - Nem semmi satuzás vagy ilyesmi. Pont horvát nyaralás előtt kerültek fel az új első fékek. Végig autópálya. 1300km mentünk ez alatt kellőképpen összekoptak a dolgok. Volt már benne 3-4ezer km akkor jött elő. Akkor eszembe is jutott Mágus, hogy ne sajnáljuk a féket néha azért tapossuk meg azt is. Budai hegyeken lejtőn párszor megküldtem de semmi azóta is van 90km+ tempónál fékezés kormányrázás.
nem kötelező megadni
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #84597 üzenetére
Más baj lesz ott, nem a tárcsa anyaga. Én valami valami féknyereg csagy cső gondra tippelnék elsőre. Az tudja elmelegíteni a tárcsát annyira, hogy vetemedik.
Mappa a tárcsádnak és betétednek annyi. Új szett kell. És ha nem a gyárit rakod, megint bajok lesznek vele. Nekem az octavia 1 mindent elgörbített elől 2000km alatt. Csak a gyári bírta 60k-km-ig rázás nélkül lekoptatni a betétet. Sajnos ez gyárilag alul van tervezve.
[ Szerkesztve ]
-
NA ki fogad h hamarost meglesz a jövedéki adója is? Pedig még nincs is kiépülve
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #84615 üzenetére
Még azon gondolkodtam, hogy a jó magyar utakon valahogy maga a kerékagy vetemedhetett el egy kicsit, amit kb. semmilyen mérés nem fog kimutatni, viszont utána tök mindegy, hogy milyen tárcsa megy rá, az tuti asszimetrikusra fog kopni.
Féknyereg felújítás meg fékcső-csere hétfőn meglesz.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
mdani01
aktív tag
válasz BigBlackDog #84603 üzenetére
Zafirán Zimmermann tárcsa van + betét, minőségi cucc nagyon. Hidegen is jól fog.
iPhone 6S SpaceGray
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #84624 üzenetére
Látszik, hogy nem ismersz. Egyébként a tőcsavarokat nem kell kivenni, csak a kereket és a nyerget.
Összerakásnál szoktam vele szöszölni, mert szeretek mindent megkenni, amit meg kell, lepucolni, amit le kell.
Meg az idő a műhely körülményekre van megadva, nem otthon, az udvaron. 1 perc felemelni, 1 perc levenni a kereket légkullcsal, 2 perc és a nyereg a kezedben.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #84627 üzenetére
Ok, elismerem, ezzel a gyakorlattal meg szerszámkészlettel esélyesebb.
Emelés nem para nálam sem, krokodillal azért 2p alatt bármikor meg van emelve egy autó, van Makita akkus csavarozó meg ütvecsavarozó is, az ilyen speciálisabb szerszámok, mint amivel pl. be lehet nyomni a dugattyúkat, az nyilván hiányzik.
Olajcsere mondjuk megvolt egy óra alatt kényelmesen úgy, hogy a motor alatt lévő műanyagokat le kell bontani hozzá, meg visszapakolni a végén. (vagy 20 csavar fogja)[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zolynet #84634 üzenetére
Nem csak a nyiszogást gátolja, hanem az úszó csapokat is tehermentesíti kicsit. Nálad a hondán olyan nyereg tartó van elől is, mint hátul. a nyereg teljes súlyát a csúszó csapok tartják. A videón látott nyerget nem rögzítik a csúszó csapok, csak pozícionálják, elől az a drót darab szintén pozícionál és tehermentesíti a csúszócsapokat a nyereg teljes súlyától.
ATE rendszer. A vezetőcsapok semmit nem röztenek, csak át vannak vezetve a nyergen, ezzel biztosíták a megfelelő pozíciót és a nyereg könnyű mozgását...
2-es a vezető csap, 3-as a gumi persely a nyeregben. A csak a perselyen keresztül van becsavarva a nyereg tartóba (7-es)
Ilyen a vezető csap, amint látod, nem rögzít semmit, egyszerűen a tartóba van csavarva ütközésig.
[ Szerkesztve ]
-
martillo
tag
Sziasztok,
Regi cikk, igy gondoltam megkerdem van-e valakinek szemelyes tapasztalata ezzel kapcsolatban
A forumban a "bödön"-re keresve nem dobott ki talalatot, ezert is linkelem a cikket.Thx
-
veterán
válasz Peti78 #84637 üzenetére
Ez is opció lehet.
De akkor a napi 5 km-t autózó ugyanannyit fizet, mint aki Teslaval napi 300 km-t ingázik?Szvsz igazságosabb volt amikor a felelősség biztosítás az üzemanyagok árába volt beépítve (talán 2 Ft/liter, 25 évvel ezelőtt) - aki többet autózott, az többet fizetett, hiszen nagyobb eséllyel okozott kárt.
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #84639 üzenetére
Az sem feltétlen igazságos, egyrészt mindenki azonos súllyal esik lattba, a soha nem balesetezőtől a mindenkit összetörőig.
Továbbá ezzel vannak olyan egyébb problémák, amit jogilag is aggályosak, pl. fizetem a biztosítást a benzinben akkor is, ha mondjuk zárt pályán driftelek, kimegyek pályanapra, ráadásul a felhasználás okán még elég sokat is, ellenben nem vonatkozik oda a biztosítás.
Az már csak az elvi része, hogy a 20L-t fogyasztó Mustang és az 1.9tdi-n 7 litert áttoló területi képviselő közül nem kérdés, hogy utóbbi a veszélyesebb...Same rules apply!
-
Peti78
őstag
válasz focvis #84639 üzenetére
"Igazságosabb?" Ami nekik jó, az az igazságosabb. A kiesett bevételt valahogy pótolni kell. Naivitás azt gondolni, hogy fejlett, ésszerű gondolkodással megáldott vezetőink vannak. Elektromos autója van a parasztnak? Fizessen. Sokat!
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
BigBlackDog
veterán
Következő tali mikor lesz?