- Így néz ki a OnePlus Nord CE 4 Lite
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ígértem, hogy beszámolok a Merga C Editionről.
Előre lelövöm a poént; kb. 5% az esélye, hogy megveszem.
Kedden voltam tesztvezetni, nagyon jó ajánlat az autó.
Azóta beszéltem az értékesítővel, ha nem készletről rendelem, akkor további extrákkal emelkedik az alapfelszereltség (szőnyeg, dönthető üléstámlák, komfort ülések, meg még vmi amire nem emlékszem). Az autóban szinte minden lényeges tétel széria, pár tételt kérnék bele: LED fényszórók, metálfény, febetétek (Mercedesbe szvsz majdnem kötelező), tempomat - ezek közel 1 millával dobják meg az árat, a vége valamivel 9 alatt lenne. Többet nem ésszerű belekérni ha fontos az alacsony értékvesztés, ezekből is lehet húzni.
Nagyon klassz a széria navigáció-előkészítés, ha később meggondolod magad, 200 ezerért kérheted, hogy aktiválják a navit.
Engedményt első körben nem sikerült kapni, nem is harcoltam érte. Az ár tartalmazza 4 évig a szervizköltségeket is.Az autó igen masszív, kényelmes.
A motorja viszont gyengusnak érződött - bejáratós volt, nem volt szívem parkettázni, de érződött, hogy nincs benne tűz. Ha az 1.4 TSI-m lenne ma, akkor talán nem érezném ennyire gyengének, de abban az 1.4 TSI-ben több volt az akarat, lelkesedés.
Érdekes módon, mikor eladtam dec. 30-án a 220 lovas GTI-t és jan. 2-án vettem az 1.9 dízel + automata, majd 300 kg-mal nehezebb Saabot, akkor közel sem éreztem ekkora erőbeli visszalépést, azonnal szimpatikus volt ahogy a Saab lép. És tetszik mind a mai napig.
Gondolom a Mergát megszoknám 1-2 hét alatt; de boldog nem lennék a teljesítményével. Talán egy csipsz segítene, a C180-ban is ugyanez az 1,6-os turbó van, 156 lóval.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali médialejátszót?
- Politika
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Nikon DSLR topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mercedes topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
- További aktív témák...