- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz kisza25 #273146 üzenetére
A 90k nagyon baráti! Jaja, csak a betét, horror. Márkaszervizben 50-60 ezerrel több lett volna a csere, így még ennek is örülhetek. De szerencsére idén már nem kell erre az autóra költenem, jövő tavasszal lesz a következő ellenőrző szerviz, akkor csináltatok egy köztes olajcserét, ami után úgyis mennie kell (júniusban lejár a gari).
[ Szerkesztve ]
-
mandleee
tag
Gyűjtőt szoktam venni, így azzal hasonlítottam össze, a korrektség kedvéért:
3000Ft-> 4000FtA 10 literes fogyasztással számolok az amortizációs költséggel (mert a valós ennél kevesebb) és az autó amúgy is van és nem azért, hogy havonta 1x bemenjek a belvárosba.
De akkor, hogyan BKV-zzunk, ha tényleg muszáj olcsón tippek:
- Ha át kell szállni, van 30 perces jegy a BKV appban 530Ft-ért, ami olcsóbb mint a 2x300Ft400Ft-os jegy
- Van 90 perces jegy 750Ft-ért, ami szintén akkor éri meg, hatöbbször mint 2xátszállunk.
- Napijegy 2500Ft-ért felejtős -
félisten
-
Peter.70
addikt
válasz szabonagyur #273157 üzenetére
Igen, azt kifelejtettem
-
mandleee
tag
Fél évente tudok venni egy BKV jegyet.
Inkább a kérdés az, hogy hogyan tegyék vonzóvá a közösségi közlekedést, mert igen is tudomásul kell venni, hogy kell a helyzettel kezdeni valamit.
De példát is mondjak, külföldön (tetszőleges ország behelyettesíthető) például minden metró megállóban vannak kapuk, amik beolvassák a jegyeket/bérleteket és úgy engednek be. Buszokon pedig az első ajtón. Mindenki vesz jegyet -> magasabb bevétel -> jobb színvonal. Csak erre nem látok akaratot, mert aki bliccel, annak tökmindegy, hogy mennyi a vonaljegy, ha nem fizeti ki és az ellenőr pedig nem foglalkozik vele.
-
brumi1024
veterán
E9x-nel is felszereltsegfuggo, de maximum egyezik (300x24 es 300x20, az elso tengelyen vastagabb), de valamelyik facelifttol 312-es az elso, az M3-on pedig az elso a nagyobb (360 es 350).
Valamennyire befolyasol a sulyeloszlas, de igy is nagyjabol a 75% a fekezesnek az elso fekeken alapul, az elso tengely terhelodik a sulytranszfer miatt. A dobfek/kezifek mint ok nekem realisabbnak tunik.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
bandus
veterán
ezt nem ertem. szerinted politikai feladat, nemzeti, vagy eu-s kerdes penzzel tamogatni a csillivilli kromalkatreszek fejleszteset az eu-ban? illetve mibol gondolod, hogy pont erre nincs k+f tamogatas?
most meg majd azert nem lesz ezek utan uj auto mert a kronalkatreszekre kell varni azsiabol
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Snoop-y
veterán
válasz Vismajor01 #273117 üzenetére
Svajcban ez nem igy mukodik. Ha pl egy Ferrarit hajtasz minimalberrel akkor leulod a bunti arat plusz bukod az autot is. Senki nem fogja elhinni, hogy 4k CHF-et keresve egy Ferrarira van penzed de buntire nincs. Legmagasabb birsag vmi 1.08 m volt
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #273165 üzenetére
Még mindig több értelme lenne mint lombkorona nélküli lombkororna sétányra költeni, meg 40 centis kilátóra.
Miből gondolod, hogy volt rá K+F forrás? Ha lett volna csak sikerült volna egy új eljárást kifejleszteni. De ennyi erővel az akksi gyártás is nagyon környezetszennyező, azt meg nem tiltják be. Ez egy újabb látszatintézkedés volt.
A behozatal viszont valid.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Nem semmi, mennyi balesetet okoznak az erős autók Magyarországon - több meglepő adat is van a cikkben
-
macilaci78
nagyúr
válasz mandleee #273137 üzenetére
Egy autónak más költsége is van az üzemanyagon kívül. Én 90 Ft/km költséggel számolok, ez 700 Ft/l üzemanyagár esetén érvényes. Ez minden, az autóval kapcsolatos költség, ami nem garázs. (Szerviz, javítás, biztosítás, gumik, pályamatrica, stb.)
Ja, 7 liter alatt van az átlagfogyasztásom.
Tehát ebből nekem egy ilyen nap 900 Ft + parkolódíj.
A BKK 800 Ft-os díja a 10 darabos gyűjtővel értendő.Belvárosban a parkolás inkább 600 Ft/óra, néhol 22 óráig. Negyed óra is inkább 200-250 Ft, appban, kényelmi díjjal. És hiába vagy hajlandó megfizetni, parkolóhely még ettől nem biztos, hogy van...
Viszont ha csak havi egy alkalommal kéne csak BKV-ra ülnöm, lehet, köpnék egyet és kocsival mennék.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Vismajor01
addikt
válasz mandleee #273159 üzenetére
Én múltkor sharenowal határig mentem, onnan volt meg 5 buszmegálló a célig. Volt nálam jegy és nagyon elkötelezett voltam hogy használni fogom.
A buszon nem ment klíma, ablak szinte nem volt nyitva, konkrétan bent folyt az ablakon a lecsapodo pára
Eltettem a jegyet Hihetetlen h a BKV szerint a köztünk lévő szerződés csak rám vonatkozik, én fizessek, de ránézve hogy időben jöjjön a busz, tiszta legyen, működő légkondicionáloval, megbízható mukodossel na az nem. Úgyhogy amíg nem lesz így addig nem is fizetek ha nem muszáj, bár használni se nagyon használom cserebe
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #273177 üzenetére
Multkor a metronal bemondtak, hogy koszonik, hogy a bkk-t vamasztottad. Nem nagyon volt mas valasztasom...
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
félisten
válasz Vismajor01 #273177 üzenetére
Én ~5éve kb kifogtam egy originál régi ikaruszt a Pécs-Szfvár vonalon, tippre simán volt 25+éves. Jött az eső tetőn... beesett. Volt mellettem ülőnél esernyő kinyitotta azon kopogott.
Egész szürreális... kár nincs róla fotóm.Meg volt egy detto 20éves emeletes ami napi szinten járt a Pécs-Szfvár-Győrt. Abalakait brutál rázta a motor végül ne essen ki elé !szögeztek! egy falécet. De mivel ott is brutál volt a pára az begombásodott ilyen cmes gomba nött ki. És nem tisztították meg, szedték le.
Külföldi darab volt beszélgettem soförrel amikor megvették külföldről használtan már akkor benne volt a milliókm.Legújabb kedvenc a máv BP-Pécs IC. A légkondi nem ment ablakot nyitni nem lehet. Olyan 40C volt a három órás út alatt.
@focisv: Balaton, Magyarország nagyon sok éve nem versenyképes idegenforgalom ár/érték vonalon. Mi kb azért járunk balcsira mert fél óra alatt placcsanni tudnak gyerekek amúgy mindig külföld mert vagy olcsobb vagy uannyiért sokkal többet ad.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rbalint88
addikt
válasz dnelb #273184 üzenetére
GTI-n? azt hittem az mar G4 ota 312-es. Nekem a gyari 180 lovason is akkora volt, de sztem a kakasabb dizelek is mar azt kaptak.
De hogy ne feledkezzunk el a topik masik fo temajatol sem, tankoltam ma Auchan Pro 100-ast, 589Ft/l Budaorson. 20k-ert lottem bele, epp fel tank fole ment az Audin (70l-es tank, epp kivillant a szegenysegjelzo). Automata kuton voltam, ami elsore lefagyott, masodjara mar sikerult tankolni, a pisztolyt pedig nem lehet kiakasztani…
-
tboldi
nagyúr
-
szőröscica
addikt
Crikvenica-Trieszt-Crikvenica, 208km, 4.0l/100km. Sajnalom, hogy a 3.9 nem lett meg. Eso nelkul osszejohetett volna siman. Rijekanal ereszkedes kozben akkora vihart kaptunk, hogy ki kellett allnom egy pihenobe 10 percre. 40-el se lehetett latni semmit az autopalyan, annyira fujt a szel.
Olasz kave pipa, kemences pizza pipa. Asszony feltankolt a Sephoraban, en meg a Sparban Barilla tesztabol, tonhabol, olivaolajbol. Vicces, hogy olcsobb kint a Barilla, mint nalunk a legalja aldis/lidlis teszta.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szőröscica #273192 üzenetére
Ja mindenki ezt mondja Barillára hogy olcsóbb kint (ugyanakkor annyira nem jó minőség).
⭐ Stella
-
dellfanboy
őstag
válasz szőröscica #273192 üzenetére
a barilla nyugaton budget márka, otthon vmiért prémiumnak
álcázzákárazzák...[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
szőröscica
addikt
válasz dellfanboy #273196 üzenetére
Persze, nalunk a teliszalami is premium.
A Rummo teszta is felaron van az otthonihoz kepest.
Csak elszomorito, hogy az olasz budget mennyivel finomabb es olcsobb mint nalunk barmi.Hogy on is legyen, szloveneknel 1.5 a gazolaj, az olaszoknal 1.75 korul lattam, nem is allt senki a trieszti kutakon.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Ja es lattunk az uton egy E63 6ert, sajna nekem ez az auto kell. Nagyon tetszik, ha eladtam lakasom, veszek egyet.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #273198 üzenetére
De 50i legyen ám ☝
Én láttam most egy xM-et közelről. Szerintem ennél visszataszítóbb autót még nem gyártottak ... én biztos vagyok benne hogy nem ép lelkületű ember aki ilyet vesz bár ez minden SUV tulajra igaz szerintem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Projektor topic
- Call of Duty: Black Ops 6
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest