- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Yettel topik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
AI jelzést kapnak az új Ryzenek
ph Az AMD gondoskodik róla, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmünket ez a két betű.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha mindenhol eggyel feljebb tudok váltani, akkor csak autópályán fogyasztana többet, de sokkal jobb lenne vele városban és országúton közlekedni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Egy biztos, múltkori pályázás után, mikor helyben mentem rövid távokat, le ment a fogyi, ami furcsa volt.
Jobban fogyaszt az tény, de nagyon nem jön be a karaktere így a valtónak+motornak.
1,4 t-jetet is ki kellene próbalni mielőtt megveszemEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #268282 üzenetére
Ha nincs rövidebb váltód, csipszeltess. Nekem mindig bevált
Nem kicsit lehetett ki ha nem ismert fel
QruÍgy van nálam is. 55től negyedik, 65-70től ötödik, 85től hatodik. Fura, de nem is rossz (230nyúlmókussal 1750en).
Amúgy a 208 meg harmadik 40től, negyedik 50től, ötödik 65-70-től.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
őstag
Egyetértek a CRV belseje jobb résszel, viszont a Lexussal óvatosan olyan értelemben hogy majd mindig (és azért mondom hogy majd mindig mert minden modellt nem hasonlítottam össze de ahol néztem ott minden esetben) a belső tér kisebb mint a toyota modell amin alapul (vagy a csomagtartó vagy a hátsó lábhely vagy mindkettő elég rendesen kisebb).
-
veterán
válasz Kickass #268301 üzenetére
Mindenkit utolér előbb vagy utóbb. 🤗 Novemberben még kb. 2 hét volt.
Qru: A csomagtér kapacitása* és az esős idő miatt kellett a Golf. Mostanában ez szolgal hétvégi autóként.
*Mosott ágynemű & Co., Jysk kör, stb.Nagyjából egyenletes tempó mellett én simán berakom 6-ba 60-nál, ott nyilván nem padlózom le. Egyik se nyűgös rá.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Fogyi: 6,2 BC szerint a legutóbbi, de ez csak 14km Füredre oda -vissza.
Off topic fogyi: nem számolom, de a kedvenc éttermek Tihanyban: Kecskeköröm, Rege, Echo
Szőnyeg: szövetből gyári, gumiból lengyel (nem jut eszembe a gyártó) -
szőröscica
addikt
Erdekes volt latni a mai speedzone Porsche tesztben a gyari szerelesu Nexen gumikat.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #268258 üzenetére
Generátor és szabadonfutó, automataváltó olaj szűrőkkel és tömítésekkel (csak az utóbbiak nettó 76e ), diffiolaj, első alsó hátsó nagy szilentek, plusz a kézifék beállítása és 12 óra munka lett végül 270k. Fájt, de egyébként nagyon jó áron volt, máshol több lett volna jóval. Plusz üzemanyag, Győr - Vecsés kétszer két autóval. Következő projekt hátsó betétek, mert egy szezon alatt megettem a sárga EBC-ket. Nem tudom, hogy hogyan és miért pont a hátsó, nyereg nem szorul és nem burnoutoltam folyamatosan 😅 Viszont 1mm és vason lesz. Még agyalok, mi legyen, lehet kellene valami keményebb anyagú hátra.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
6030D
Ármester
KAPod: Vályi - Göbi volt már? yt alert
Nem egy nagy hangvételű beszélgetés, de azért meglepődtem, amikor mondta, hogy a nem mondjuk ki, de dolgoztunk ott újságnál Chat GPT-vel íródnak cikkek, sőt, ez az elvárás.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Kickass
őstag
válasz MC Pite #268325 üzenetére
Ez full vegyes, fele kb város (Bp), a többi autópálya/M0/országút.
És tényleg sok, viszont a fedélzeti rendszere a T-Rocnak jobb, igaz érintős de vannak még ‘gombok’, a szoftver is sokkal fluidabb volt, a golfé azért röcög és néha be is ragad pl a parkszenzoros képernyőről nem vált vissza Carplay-re.
G8 középkonzol alatt van akkora kardánalagút mintha valami ifában ülnél, tűzfal felé még szélesedik is. Viszont a golfban hátul nagyobb a lábtér pedig ha jól tudom közös a padlólemez, illetve a mild hibridség miatt finomabb a start-stop ezért már nem érzek állandó késztetést a kikapcsolásra + emiatt én a fogyit is átlag 7 alá várom hasonló felhasználás mellett.
Azt hozzá kell tenni, hogy a T-Rocot azért is éreztem jobbnak mert az Style felszereltség volt, a G8 ‘csak’ Life extrázva. Ami még plusz a T-Rocnak az a magasabb üléspozicíó, azért csak van abban valami, főleg városban.De a Golfot még a héten vettem át, reméljük nem lesz akkora roller mint BBD-nek.
-
veterán
válasz Kickass #268326 üzenetére
A hosszútávú átlagombam valamivel kevesebb lehet a város, 44 vs. 40 kmh, 8,0. [kép] Szóval szvsz oké a 7,4 az 1.5 TSI-től, BBD ebben nem referencia, ő kora hajnalban közlekedik Budapesten, mikor én még kb.a REM fázisnál járok.
A padlólemez szerintem is azonos, a normál MQB. A technika picit más, T-Roc MQB, mint a G7, a G8 már MQB Evo (ezért röcög ), a G7 infotainment atomstabil a 2 évvel ezelőtti firmware frissítés óta.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
Hamarosan online is lehet majd autót átírni és forgalomba helyezni
"várhatóan a jövő évtől nem kell többé hosszú okmányirodai sorban állással számolni az új vagy használt autók átírásakor, illetve az első magyarországi forgalomba helyezéshez tartozó ügyintézés miatt"
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ezért nem szabad kimozdulni esőben. [link] Videón, ahogy AUTÓKAT TAROL LE egy konténerszállító Vecsésen
Gondolom a padkázás miatt leesett az ülésről a sofőr és ezért nem tudott a fékre lépni.
⭐ Stella
-
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #268322 üzenetére
Scania turbó, komolyabb felfüggesztés és jóval erősebb fékek, aztán talán elgondolkozom rajta egy picit, mielőtt elvetném ezt az ötletet
Qru: pirosat mondta szerelő is, plusz az nem porol, neki az volt anno a 250-esén. Viszont elvileg az hamarabb melegszik el, nem tudom. Még alszok erre párat, illetve megvárom a fizetést
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rbalint88
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz Szoszo94 #268338 üzenetére
A napokban rbalint88-nak összeszedtem pár dolgot külföldi fórumokból.
Redstuff:
- megeszi a tárcsát - személyes megjegyzés: komolyabb tárcsával (pl. az EBC USR vagy Turbo Groove) esélyesen tartósabb
- a gyári betéteknél kevesebbet porol
- nem igazán jobb a fékhatás a gyárinál, de kevésbé hajlamos a fadingre
- tartósabb
- némileg visítGreenstuff:
- nagyon porol - szem. megj.: talán kevésbé, mint a sárga, nemtom
- nagyobb súrlódási együttható, jobban harap
- halkabb
- hamarabb elfogyA Yellow meg szinte ugyanaz, mint a Green, csak az első két pont hatványozottan igaz.
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #268341 üzenetére
Turbo Groove a tárcsa mindkét tengelyen, a Yellowstuff-okkal együtt kerültek fel. Köszi az infókat, ezeket találtam én is nagyjából, plusz a sárga párszáz fokkal tovább bírja (600vs900 asszem'). Megvárom rbalintot a tapasztalatokkal, ha meghajtotta rendesen Addig váltó manual módba és motorfékkel lassulva óvom a maradék réteget
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
válasz Szoszo94 #268343 üzenetére
👍
Hogy még jobban összezavarodj, itt van pár ábra is.
A kéket, narancsot nem gyűjtöttem ki, elvileg nem road legal egyik sem, ezért nem is érdekelt.[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
-
simonjoe
senior tag
..öregszem, már kényelmetlen a ki és beszállás, ezért lenne jobb a magasabb autó. Nem hiszem, h olyan nagy gond lenne vele pályázni. Néztük a RAV4-et, a CRV-t, a Zasszony határozottan a Lexus mellett voksolt. Persze meg lehet győzni ész érvekkel, de igazán nekem sincs kivetnivalóm ellene. Néztem az általános szervizdolgait, nem drágább mint a Passat-é. Majd ásom még magam mélyebbre. Úgy érzem, h ebből hamar csak akkor lesz vásárlás, ha valamiért elgurul a gyógyszerem. Nagy még a kötődés.
#268335rbalint88:
nem szeretném a VAG vonalat tovább vinni. Szerintem egy kib@...ott jó autó a CC, de ennek bizony ára van. Keresek valami alacsony(abb) fenntartású gépet.Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen