Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz bandus #268111 üzenetére

    Sejtem a választ, de azért megkérdezem: Kellenek ekkora batárok? :)

    Az én mentségem a gyerek és a bringasport [link] (2-3 bringával szoktunk útra kelni, amit bentre szoktam rakni) a nagy autóra.
    Korábban sokat jártunk túrázni és bringázni, meg sokat kellett cuccolnom, azért is voltak azok, amik:

    2007-2012 XP 1.8 16V

    2012-2019 XP 1.6 16V @117LE

    2019-2023 Megane Grandtour 1.6 16V @124LE

    És bálnácska, 2023- C4 SpaceTourer 1.2 Puretech

    Szóval nem hiteltelen, hogy azt mondom, csak akkora autóra célozzon az ember, amekkora tényleg kell, mert ekkora kellett, családban és ismerősök is többször mondták hogy vegyél Grand ilyet meg Grand olyat, nagy egyterűt, nagy suv-ot, stb. Akar a tököm sokat költeni üzamanyagra, alkatrészre, meg nem szeretem ha a méret a vezethetőség rovására megy. Ezerszer inkább rakok fel évente 2× boxot a tetőre, minthogy mindig a nagyobb tengelytávú, billegő farú telefonfülkét terelgessek, aminek a nagyobb terhelhetőség miatt olyan rugói vannak, mint a személyszállító vonatkocsiknak. Vagy suv-ként ezt még megfejelik emeléssel és kőnehéz kerékkel és szar hangolással is esetleg. No way. :N

    Bár tudom, ott van a tetszik paraméter is, meg egyebek. De pl a kis crossoverek is lazán hoznak kompakt méretet és kifinomultságot (Capturt vezettem, bizton állíthatom, de a hrv, csomi kivételével a c-hr, 2008, Niro is úgy vélem tudja). Attól eltekintve, hogy nem is feltétlen kell mindenkinek emeletes autó.

    Tom1339: A toyota tágas manapság nem nagyon állja meg a helyét, corolla ok, corolla cross nem az, rav4 elődjéhez és psa-hoz képest (akik egyterűt álcáznak suvnak) nem az.
    Pedig az előző rav4 és cr-v álcázott eygterűek voltak még szintén, de most a pluginhibridség miatt mind ezek, mind az európai/koreai kombik sima változatánál is megszüntették az ügyes bővíthetőséget, normális csomit. :O
    Bár pl a C-HR-nél nem tudom mi volt az oka, mert abból nincs plugin, de konkrétan másfélszer akkora csomija van a 208asunknak telejs méretű pótkerékkel, mint a C-HR-nek szükségpótkerékkel. Értem, hogy multilink de azért nem a pöcsöm magasságában kellene hogy kezdődjön a padló, majd másfél arasz múlva már ott is a kalaptartó.
    Elől a félpanoráma tető és icockpit miatt érződik nagyobbnak, hátul a több fény és üveg és kicsit több lábhely miatt, amúgy meg sokkal nagyobb autónak tűnik kívülről a toyota, gyakorlatilag kétszer annyiért vásárolt nagy autót a kis gyösszel összehasonlítva nagyon nem érződik hol a fenébe a kétszer annyi lóvé benne, beleértve a vezetést, megvalósításbéli finomságokat, jóságokat.

    #napifogyi: Hogy ontopik is legyek, pár napig nem szinkronizált a mycitroen, most végre megint megy, júniusi átlagom 4,9l/100km a 223km-re (május 5,3 1035km-re)

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

Új hozzászólás Aktív témák