Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Pár napig hajthattam egy új Leon FR-t 5 ajtóval, 1.5-ös eTSI 150 lovas berregövel...hengerlekapcsolás, vitorlázás, S/S minden csodát bevet a fogyasztás- és környezetvédelem céljából..
Kezdjük a fogyival, úgyis az a fontos:
"Ovijárat"-os 8km-es etapot 9,3 - 10,1 liter között abszolvált.
Pályázós (140-160km/h közötti utazós, párszor 180km/h-ig elengedett) szakasz végén 7,6 liter lett.A benyomás elég felemás lett, a forma, üléspozíció, elsö sor kényelme, futómü sportos hangolása, a holttérfigyelö jelzés ötletes elhelyezése az ajtók hangulatviágításába rejtve tetszett, a gombtalan középkonzol kezelhetösége, rekacióideje, a virtuális müszerfal konfigolhatóságának hiánya nem igazán (lehet idövel megszokja persze az ember), a motor pedig felemás benyomást keltett.
A pályázás közbeni gázelvételre vitorlázás (motorfék ilyenkor nem volt), majd emiatt pici fékre lépve ismét beinduló és (ergya hangon) felbögö motor, az ezt követö apró rántással rendesen zavart..
Nem tudom ezek állíthatóak-e, vagy ez konstans ilyen, de jó érzés volt visszaülni az ehhez képest butának ható elöd Cuprába.