Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    Pár napig hajthattam egy új Leon FR-t 5 ajtóval, 1.5-ös eTSI 150 lovas berregövel...hengerlekapcsolás, vitorlázás, S/S minden csodát bevet a fogyasztás- és környezetvédelem céljából..

    Kezdjük a fogyival, úgyis az a fontos:
    "Ovijárat"-os 8km-es etapot 9,3 - 10,1 liter között abszolvált.
    Pályázós (140-160km/h közötti utazós, párszor 180km/h-ig elengedett) szakasz végén 7,6 liter lett.

    A benyomás elég felemás lett, a forma, üléspozíció, elsö sor kényelme, futómü sportos hangolása, a holttérfigyelö jelzés ötletes elhelyezése az ajtók hangulatviágításába rejtve tetszett, a gombtalan középkonzol kezelhetösége, rekacióideje, a virtuális müszerfal konfigolhatóságának hiánya nem igazán (lehet idövel megszokja persze az ember), a motor pedig felemás benyomást keltett.

    A pályázás közbeni gázelvételre vitorlázás (motorfék ilyenkor nem volt), majd emiatt pici fékre lépve ismét beinduló és (ergya hangon) felbögö motor, az ezt követö apró rántással rendesen zavart..
    Nem tudom ezek állíthatóak-e, vagy ez konstans ilyen, de jó érzés volt visszaülni az ehhez képest butának ható elöd Cuprába.

Új hozzászólás Aktív témák