- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz F_Zolee #213481 üzenetére
Egy 2014- es ix20 5000 euro, 78ekm-el, talán az jobban tetszik majd az asszonykának, ha nem, akkor meg eladom, 2,5-3M Ft mennek, alkalmi vétel egy német ismerőstől.
Akkor is megveszem, ha nem megy el a seat, csak nem akarok 4db autót, valaminek mennie kell[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
sutszi
veterán
válasz Petyyyyy #213501 üzenetére
Ilyen sűrű időszakot hozott össze az élet... Volt pár száz km aug-szept az esküvőnk miatt. Aztán az olasz körút volt a combos. Most meg család látogatások. Baranya megye déli csücske a határ mellett...és vissza haza még a mai nap, hogy valami maradjon is a hétvégéből... De jövő hét másik irányba megyünk, igaz ott kevesebb km lesz. Utána meg nov 1 miatt lesz határon átívelő mászkálás valószínűleg... Viszont utána visszavennék kicsit, mert fárasztó kicsit ez a sok jövés-menés.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
mamboo
tag
help!
1. hűtőrács felett, motorháztetőn, kőfelverődés általi rozsdapöttyök rövid távú javítására létezik ilyen rozsdaátalakító vagy valami?
2. hol tudnom megnézni az autó színkódját, ha nem a csomagtartóban?
3. (kettőstömegű és kuplung pár ezerrel ezelőtt cserélve) indításnál, és gázadásnál érzek ilyen minimálisan érezhető himbálózást. Motortartó bak?
Alany audi b8.
[ Szerkesztve ]
-
Cartman023
aktív tag
Van egy autóm otthon és decembertől külföldre megyek dolgozni (EUs ország) hosszabb távra, az autót vinném magammal.
A kérdésem az lenne, hogy mit kell Magyarországon tenni az autóval, hogy ne kelljen itthon semmit sem fizetem ( adó, biztosítás, stb)? A másik országban használnám és ott fizetnék minden ilyet.Köszönöm a válaszokat.
-
veterán
válasz mamboo #213509 üzenetére
1. Ha valóban rozsda, nem csak lepattant a festék, először kapirgáld ki a nagyját, majd rozsdaátalakító (Noverox, Korant, Ro-55, stb.), végül pöttyözd ki javítófestékkel.
2. A szervizfüzetben. Ha egyik helyen sem találod, bízz a festékkeverő szakértelmében (pl. Carcolor). -
CactuS
Arcképgyáros
-
barnam_
nagyúr
válasz kisza25 #213506 üzenetére
Durva, hogy ennyit drágultak ezek
Persze tudom, hogy minden drágább lett a covid óta, de akkor is.Cartman023: ki kell vonatni itthon a forgalomból, valahogy biztos be lehet jelenteni, hogy külföldön fogod regisztrálni.
Másik módja, hogy eladod külföldre, és azt jelented be.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #213517 üzenetére
Nekem amugy johetett volna dizel, mert 100 km-nel rovidebb tavra nem megyek Bubival sem. Csak sajnos nem szeretem a dizelt. Hibridben is gondolkoztam de mar akkor eleg vastag felara vt a sima benzinhez kepest. Meg azok nem birnak a teli hosszabb allast a garazsban.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
De ennél a típusnál a dízelek ára is nagyot ugrott. Most hogy áll a dízelpara? Azt tudom, hogy EU4-et már akár rövid időn belül is ki akarják tiltani, de EU5 szerintem még vállalható. Németeknél is a legtöbb helyen elegendő (leszámítva 1-1 kék zónát, ami EU6 - ha jól tudom).
#213518: sok hengeres dízel kell (persze ez már kihalóban van, max prémiumban), annak szép hangja van, megy és jól fogyaszt. Van egy 2015-ös E osztály 350CDI amivel viszonylag sokszor utazok, az megy mint a barom, keveset fogyaszt, és csendes. Igazi autobahn autó, 200-nál forog kb. 2000-et.
#213519 joamilestoné: fú a 4 hengeres dízel hanggal ki lehet kergetni a világból Sor 6 dízelhanghoz vagyok szokva, sajnos már mindenben 4 henger van jóformán.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #213519 üzenetére
Pont tegnap próbáltuk unokatesóm új XC60 B4-ét (B4 - mikro hibrid D4, alias MHEV, pici lítium akkuval a csomagtartó alatt).
Tetszik az autó kívülről belülről. (Nem értem miért szeretik az öregemberek a SUV-ot, nekem nehezebb volt beülni mint egy normális autóba. No offense.) A belseje nagyon Volvo, elkezdtem nézni a V60-akat, szinte 1:1-ben ugyanaz belülről.
Viszont a hangja, főleg kintről, az szörnyű, egy krákogó traktor. Uhhh. A D5-öm (valójában D6, de a motor ugyanaz) bentről csodásan szólt, hiányzik (a tömege nem). -
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #213519 üzenetére
Sor5 dizel is mar ok, haveromnak S60 D5 volt, meg a dpf nelkuli 163 lovas. 580k km es minden gyari vt benne (turbo is!). Igaz kulfoldre jart vele nem a varosban hasznalta.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ezt most kivételesen megnéztem ettől a csatornától, mert pont erről beszéltünk a múltkor. -
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Peter.70 #213523 üzenetére
2 honapot siman all a kocsi telen (bar most h nincs Skorde lehet valtozni fog). En nem fogom setaltani, nem kutya ez.
A technika legyen ertem es ne forditva. Dizelnel is utaltam hogy lenyomtam egy Bp-Debi-Bp kort es hazaerkezve a kapuban all neki regeneralni… Passatot ilyenkor kivittem az M0-ra de Skodanal mar lesz@rtam.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz barnam_ #213520 üzenetére
Vannak normális hangú 4 hengeresek, de tény, hogy benzinesből sokkal elviselhetőbb. Ez a dízelhang is olyan, mint a Subarun a sportkipu, meg a Ladán a vinnyogós váltó. Haverok előtt menő, a bolt parkolóban is lehet vele villogni, aztán mikor csak a szürke hétköznapokban autózol, főleg hosszabb időre akkor az ember idegeit kigyomlálja.
Ugyanez a visító turbó meg a huhogás a dízelen. Nekem egy hónapig volt a Kangoon ez, mert addigra elértem azt a pontot, hogy már untam a sugárhajtómű hangot.
És az ember rádöbben, hogy a gombbal kapcsolható hangolható kipu mekkora király dolog. Mert azért hiányzik a visítása olykor. 99%-ban csendben mennék, de mikor oda kell visítani a járókelőknek vagy épp kúpolok valakit akkor a péniszem merevebb lenne, ha közben olyan a hangja is. Aztán meg kikapcsolnám mikor befejeztem. -
Szoszo94
őstag
válasz sutszi #213507 üzenetére
Azt hittem én írtam ezt a hsz-t
Szintén esküvőszervezés miatt megyek sokat mostanában, nyáron szintén olasz kiruccanás volt, illetve a családlátogatások is az ország két végén vannak, de még az avatarunk is ugyan azPárom szüleihez leugrani oda-vissza (mióta a 4-es főút jórésze autóút, csak) 700km, az enyémekhez csak egy 300-as karika.
Esküvő legyen persze félúton, hogy senkinek ne kelljen 6-7 órát utazni, úgyhogy Csolnok, de oda is fel kell így mászkálni, az is 250km-es kör/alkalom. Úgyhogy nem örülök ennek a folyamatos benzinár drágulásnakFocvis: van két öcsém, épp elég, nem hiányzik még egy ikertesó is
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
#89309696
törölt tag
Már én se foglalkozok ilyennel. Mondjuk régen se vettem nagyon szívemre mi a kényelmes az autónak, hanem használtam normálisan.
Meg aztán.... Másfél literekből 65 lóerő az nem egy nagy cucc, azt elég nehéz hengerfejesre padlózni, meg eleve nem egy kényes szerkezet. Neked meg a Skordé kikormolta magát a pályán, az amit a kapuban csinált csak egy vicc, nyugodtan leállítható. Az nem egy olyan regenerálás, mint ami anyucinak a kéthavi ovijárattal felgyűlik és ki kéne takarítania. Nem látunk bele a szoftverbe, de biztosan nem csak nyomáskülönbségen alapuló regenerálásokat indít az autó (dugulás mértéke), hanem valószínű vannak fix időtartamosak is, amit a gyártó épp kitalált időpontnak, függetlenül attól mennyire tiszta. -
sutszi
veterán
válasz Szoszo94 #213529 üzenetére
Huszárvágással oldottuk meg a vendég problémát. Nem hívtunk meg senkit...
Ikertesó nekem se hiányzik. Van elég bajom így is.
De Lexus még lehet...egyszer. Sose lehet tudni.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
stickermajom
addikt
Megvolt a Groupamás vezetéstechnikai tréning, amit múltkor linkeltek. A "másfél méter" része annyi volt, hogy ment pár kört a két instruktor megmutatva a különböző szituációkat biciklis kikerülése közben, aztán jött a szokásos vészfék, kikerülések, szlalom, majd a végén a rántópad. Ami kiderült: az ES szárazon is nagyon fos ezen a tizenpár fokos aszfalton, próbáltam vele fordulni de csak túrta az orrát. A másik, hogy 50 fölötti vészfékezésnél az autó nem ejti be a fordulatot, hanem 2000-en tartja. Ez fura, de gondolom azért csinálja, hogy legyen kraft minden segédberendezésnek.
Előttem egy zöldséges merci volt, remélem a tréning után átnézeti a verdát, mert full egyenes fékezésnél a gyantán kitört mindig a fara.
-
veterán
a legfotosabb hetvegi adat 5.8, kb 660 km-re vetitve egy becs-parndorf-sopron-rax-szombathely-bp, hegyesvolgyes utvonalon, ugy hogy a palyakon mindenhol haladosan mentem kivetelesen 150re love a tempomatot. es a 30k km-t is atleptem.menet kozben a azelvedo azert egeszen szepen vegigrepedt vizszintesen egy 20-25 centis szakaszon, remelem ezt gyorsan orvosoljak.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #213535 üzenetére
Igen a kraft miatt kell neki a fordulat, foleg a fekrasegitonek kell.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #213438 üzenetére
Amióta az eszemet tudom így megy ez, kenőpénz nélkül. Meg a jogsik is, kenőpénz nélkül. De említhetjük az alkalmasságikat is akár jogsira, akár munkára. Meg még sok mindent. Persze biztos vannak olyan helyek is, de általában nem kell pénz a műszakira. Valószínű, mert a kenőpénz elfogadása nagy balhé és börtön, míg egy átengedett autó csak nem vettük észre. Mozaik sem az átengedett autók miatt bukott... Mikor embertelen szervizóradíjak vannak, meg embertelen alkatrészárak amikből le is nyúl a szerviz is, nem fognak pár húszezressel ekkorákat kockáztatni, gyanítom ezért nincs kenőpénz a legtöbb helyen.
Annyira nem bonyolult ez az egész. Közlekedni kell, az országnak a vérkeringése, a gazdaságot tartja fent. Úgyhogy az autóparkhoz igazítanak mindent, a politikus is ehhez igazodik, csak hazudik is mellé szépeket. Vajon miért mennek át az autók még online központi rendszerrel is. Mert a mögötte ülő ember is pont olyan. A szerelő, a vizsgáztató, a rendszer mögött ülő, a felettesek és a politikus is. Ehhez igazodik mindenki, mondani meg bármit lehet, minél szebbet. Márpedig nálunk ~15 éves az autópark és a medián nettó ~200 ezer. Ilyen a műszakin a szemle is. Egy 4 nyomvonalon közlekedő, gumit evő futóműves, csálé lámpás, repedt szélvédős, szűrő offos autót simán átengednek, mert magas kockázattal, rövid időn belül nem fog balesetet okozni mások számára. Ezért megy át a rozsdás küszöb is. Az max a benne ülőt öli meg, de hát az a saját ügye. Ezért nem érdekli az ABS, légzsák, klíma sem. Klíma nem is előírás, a másik kettő igen, de 15 éves átlagparkban rengeteg gyárilag nem ilyen autó fut, ha azok meg tudnak lenni akkor a többi is. Badummtss. Ettől még veszélyes egy csálé lámpa is, mert a szembejövő nekimehet miatta, de nem egy szint egy kiszakadó kerékkel vagy sosem vizsgált fékkel. Az ezek közötti különbségek és a belőle adódó veszélyességi mutatón múlik melyik megy át, ez minden vizsgahelyen egyedi és szubjektív. És ennek semmi köze a műszaki menetéhez, az csak papírforma. Ha be lenne tartva pontosan akkor sok autó kiesne, nincs gond a papír részével, mással van.
A féket, kormányt, futómű rögzítési pontokat, meg minden olyat ami rövid idő alatt magas eséllyel balesetet tud okozni, amiben más résztvevők is sérülhetnek, azokat megfogják a műszakin.
Ettől még persze vannak zug helyek ahol az ilyet se, meg van az ellentéte ami a Mozaik óta az új autót se meri átengedni, meg van a köcsög aki a piros rugót nem engedi át akkor se ha gyári, meg beleköt a ledes rendszámba, de a nagy átlag még mindig úgy vizsgáztat ahogy fentebb és ez nagyon régóta így megy.
Persze Budapest lehet másabb, az mindig is más volt, mint Magyarország.
Megoldani ezt nem könnyű, mert amióta ebben az országban lecserélték a lovaskocsikat ilyen a rendszer, az emberek gondolkodását meg nem lehet csak úgy megváltoztatni és itt nemcsak az autósokét kéne, hanem mindenkiét a rendszerben, ahogyan gazdasági mutatót sem lehet csak úgy feldobni és ezen el is vérzik az egész. Lehet itt törvényeket módosítani, meg szigorúbban ellenőrizni, de nem fogják megtenni ha igen akkor csak látszatnak, mert pontosan tudják, hogy ha kiesik az a mondjuk 1 millió szar autó az utakról akkor nagyon nagy balhé lenne. Nem ér ennyit gazdaságilag a biztonságosabb és jobb közlekedés a felettünk állók szemével nézve, nem nyernek vele szimpátiát, sőt inkább utálatot. -
válasz CactuS #213512 üzenetére
Azaz, 4,1 méter, de 440 liter csomi és még tologathtó a hátsó ülés 13cm-el és 4felnőtt befér, 1,4 mondjuk, 1,6 jobb lenne
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #213547 üzenetére
Csinos. Majd teszek be én akkor a sómart acélfelnimről képet.
#nincsbennetarcsi
-
F_Zolee
veterán
válasz pècsimunkás #213547 üzenetére
Gumiápolás hiányában érdeklődés elmarad.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen