- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Heti fogyi Skordeval (full vegyes, keves AC): 7.26 (bc: 7.2), sima B7.
#nincsbennetarcsi
-
aero.
veterán
válasz egyedülülő #201291 üzenetére
S60-nal lenyomtam 2300km-t egy seggel, igaz ha 2 méter vagy ott nem nagyon ül be mögéd senki. Kicsi hátul, ezért jobb a V70. E osztály ülései szintén jók, ugyanezt a távot 2 tankolással lenyomva ugyanúgy szálltam ki.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz egyedülülő #201294 üzenetére
Nekem az opel insignia ülésében el kezd fájni a hátam kb 50-60 km után, nem elviselhetetlen, de érzem.
Ami nekem kényelmes kia ceed, i30, tipo, i20 ülései, azokban egy seggel 400-500 km-t tudtam utazni.
golf, skoda fabia 20-30 km után konkrétan fáj. A seat ibiza sport ülése kb 80-100 km-ig volt jó nekem.
Nekem a kemény, külön deréktámasz nélküli, jó oldaltartású ülések kényelmesek.
Van aki meg fordítva van ugyanezekkel. Szóval tényleg próbálni kell[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Snoop-y
veterán
válasz kisza25 #201306 üzenetére
Renault Megane ulesei is egesz jok. Civic ex felszereltsegnel is szuper kenyelmesek. STI ulesek mikor eloszor ulsz bennuk eleg spartai feeling de hosszabb 7-800km-es uton jon ra az ember, hogy basszus ebben nem faj a derekam etc.
Mondjuk kagylos uleseket erdemes kiprobalni meg nem nagykabatban beulni.
Mostani ules mar szorit ha egy pulovernel vastagabb valami van rajtam.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
kisza25
félisten
Mondjuk nekem az i20 volt eddig a legkényelmesebb, abba ha fájós háttal ültem be elmúlt benne de tényleg, viszont 180 cm/100 kg a plafon, az felett kicsi lenne
hacki87: nem tudom, majd küldök fotót, elektromosan állítható az biztos, jól formázott, de valahogy nem volt az igazi, mondjuk nem az én autóm és nem akartam nagyon elállítani, lehet, hogy jobban is be tudnám lőni[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
egyedülülő
őstag
válasz kisza25 #201310 üzenetére
Mindenkinek köszönöm a válaszokat. Sokat segítettetek.
Snoop-y: STI nem lenne a legjobb melóskocsi ha te is a Subarura gondolsz.
Qru: Volvo listán van, Pasatot nem ismerem egyáltalán.
kisza25: köszi a kimerítő elemzést.
aero: köszi."Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #201312 üzenetére
Lehet csak bizonyos funkciók elektromosak mint pl a ErgoComfort ülések. Vagy pl. após ML Mercijében elektromos, de nincs memória.
-
#41445376
törölt tag
Sziasztok!
Használtautó.hu-n fent van ez a fehérvári David M. nevezetű személy/cég. Érdekelne a palettájukról az egyik autó, és meg is nézném, viszont eléggé aggaszt, hogy semmi konkrét információt nem közölnek magukról, és a rendszámok is ki vannak takarva.
Tud róla/róluk bárki bármi konkrétat?Itt a hahu-s link: https://www.hasznaltauto.hu/partner/david_m_szekesfehervar-13902
Előre is köszi!
-
#41445376
törölt tag
Rendben, köszönöm szépen!
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #201312 üzenetére
Sajnos nem mindig. Es az igazi kiszuras. A manualisat sokkal gyorsabb beallitani. Elektromos ulesnek csak memoriaval van ertelme szerintem.
A felig elektromos az OK, amikor pl a derektamasz es/vagy az ulolap dontese v magassaga villanyos.
kisza: Insigniaban minimum ketfele ules van. Az alap nem olyan jo, a sport/ergo kenyelmes -
Nosmán ez azé érdekes mert 2x delejeztem kb 1100Ft, szombaton tankoltam teli és most áll a tank 76%-n smentem 341métert. Tehát 75*0,76=57 ->18Liter nyállal és 1100Ft delejjel mentem. Az kb 5,3 lityó ára+ cca 400 Ft a delej miatt. Szóljatok ha ebsztam a számolást de szerintem picit több mint 6 liternek megfelelő nyállal mentem ezt mostNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
LZs?!
aktív tag
válasz LZs?! #201258 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszokat mindenkinek.
A mai nap végére arra jutottam (hacsak a majdani gyakorlati tapasztatalatok másra nem vezetnek), hogy Nightshade Blue Tiguan lesz (illusztrációként: [link] ).
Két alapvető oka van:
1) Csak ebből van színes opció (a fenti kék és valami barna) a standard fekete/fehér/szürke/ezüst választékon felül.
2) Mostanra leesett nagyot koppanva (annak ellenére, hogy a flottás lányka ezt anno többször is nagyon cukin kihangsúlyozta): ez nem 'tool' vagy 'work-asset' vagy 'business continuity device', hanem egyszerűen 'personal benefit'...annál jóval utilitáriusabb az én agyam, hogy az ennyire hedonista gondolatokat ne dobja félre már az elején.
Így azt választottam, amit saját indíttatásból, a saját kontómra soha nem vennék meg; ha grátiszként a kezembe nyomnák a pénzt, hogy vegyem meg magamnak azt, amelyik tetszik, akkor 10/10 a Corolla-t választanám.
Amikre külön válaszolnék:
@Qru #201268
Céges és elég gáláns az üzemanyag keret: évi 30k kiautózható, de ha valaki retardba' nyomja, akkor is meglesz a 20k; én meg éves átlagban összehozok 10k-t mindenestül (az éves km limit egyébként 25k a kocsira). A Passat talán már tényleg inkább 'felsőpolc-mánágeres' (sic!), de pont ez a gond: a Business trim kinézetre az, amiről sikít, hogy 'adták'.
@focvis #201262
Neeem, itt komolyan veszik a maradványérték benchmarkot. Ezért nincs pl. KIA/Hyundai, de van Mazda 3/6 és Volvo XC40...egyébként, ha lenne AT opció rá, akkor Mazda 6 lett volna és nincsenek kérdéseim; de ehhez az egyhez nem opció a matek miatt. Mondjuk a következő szinten már van ungarishe dolce vita: A6, Q5, BMW 5, stb. kategóriáig szól a felhozatal és ha jól értettem, ott már nem 'lista' van, hanem keretösszeg, oszt kattingassa össze magának az illető, amit akar; de addig megint kell még pár évet tekerni.
@Zsombee #201271
Magyarországon, ahol két egymást átfedő generáció osztozott a Malacpásszát, GolfKettőGTI és a Pümpedüse fétiseken, majd utána a mainstream a 2000-es évektől a dízelhisztiig fújta a Das Auto kultuszt? El sem tudom képzeli, hogyan alakulhatott ki...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Szoszo94
őstag
A jó magyar utak elmehetnek a.....
Ugrattam egy jót egy vasúti átjárón (bazimagas, négy kerékkel a levegőben, ráadásul orral érkeztem - szerencsére az autónak ott nem lett baja, de még a csomagtérben a tálca is felrepült akkora volt az ütés/érkezés).
Aztán Szolnok előtt a 4-esen kb 110-el tankcsapda keresztben, fel is ütött a futómű és a lámpáim azóta az égnek állnak - vagy eltört az automata magasságállító szenzora, vagy a lámpák állítódtak el, holnap megnézem.
Szolnok után pedig kráter a kanyarban, szemből jöttek és nem láttam, bal első kerék ütött fel, azt hittem a felni széttört. Szerencsére nem ráz és nem eresztett le.
Plusz M0 bevezetőn 80-as táblánál 110-el belefutottam egy rendőrbe is, remélem nem mért, vagy nem minket. Ez a mai út nem sikerült a legjobbanA videókban elhangzó obszcén kifejezésekért elnézést, de gondolom érthető.
Régen voltam ennyire ideges...
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
válasz Szoszo94 #201321 üzenetére
Én mondjuk hasonló okokból szoktam a KRESZ által előírt (legalább) 5 km/h-val áthaladni a vasúti átjárókon, szinte mindig le is dudálnak miatta, de más türelmetlensége miatt nem fogom tönkretenni az autómat.
És hasonló tankcsapdát* én is kaptam már el Győrben, a Szent István király úton, és én is félreálltam, hogy megnézzem, nem történt-e baj. Lehet, hogy abban a pillanatban tört el a jobb első rugó, de akkor még nem tudtam.
*”Csak szemétdomb, csak disznóól ez a szanaszétb…ott rock and roll.” - ez jutott eszembe hirtelen.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #201324 üzenetére
Ú, a kartervédőt nekem is vissza kellene raknom. A jövő héten megrendelem a 2 Depo lámpát (eddig vártam, válaszra sem méltatnak, meguntam), és ha végeztem a cserével, akkor visszarakom a lemezt is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #201319 üzenetére
Az én logikámnak a mostani kalkulációd felel meg, azaz össze kell adni a 2 értéket.
A 6 liter teljesen OK e körül fogyasztanak a tetőspoilerüktől megfosztatott GTI-k is.@ molnarpeter: Golf 4-en a SUV-gyilkos 175/80R14 volt az alap. 🙉
#201321 Szoszo94: Mer mész mintállat.
A vasútátjárós videót majd megnézem, jellemzően csak a gázt veszem el + körülnézek.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
-
Snoop-y
veterán
válasz Szoszo94 #201321 üzenetére
Ehh elszoktam mar ettol. En mar attol is idegbajt kapok mikor a falu szelen az egyik aknafedo nem millimeter pontosan illeszkedik
Amugy egyik utat itt nalunk is szetbarmoltak (felhuztak egy 100 lakasos telepet) a sok teherautoval. Kb gyok kettovel megyek 200 meteren keresztul...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #201328 üzenetére
Nagybátyámmal anno megvolt a kedvenc vasúti átjárónk, ahol az L200-zal lehetett ugratni. Régi szép idők.
-
nagyúr
válasz Szoszo94 #201321 üzenetére
Kicsit vadul mész ezeken a szipiszupi magyar utakon, főleg éjszaka
Sajnálom, remélem nem lett baja semminek, mert az még dühítőbb, mint Dluinet "aranyos" kioktatásai, komolyan mintha az oviban lennénk és Ő lenne a mindenttudó Tanárbácsi
Óvatosabban!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bitpork #201319 üzenetére
Majd fotózok én is. Most 9,6 körül áll a benya, még mindig 3/4 fölött a tank, pedig szerda este a nulláson volt 2x gyorsulásmérés (A rajtprogit még nem teszteltem, hogy egyáltalán van-e?)
Jelenleg úgy állunk, hogy 330km körül mentem, ebből 270km az elektromos.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz stickermajom #201336 üzenetére
Nekem erre kellett, marha boldog vagyok, el nem tudom mondani
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
6030D
Ármester
válasz Szoszo94 #201321 üzenetére
A középső videós részhez: nem volt keresztben a csapda, mert nem a diletáció ütött fel, hanem utána a kátyú (amit gondolom a diletáció utáni berugózások okoznak). Én ilyen helyen, ha látom, hogy folt hátán folt van (és nem jönnek szemből), mindig úgy megyek, hogy a kerék vagy a felezőn van, vagy a másik sávban kicsit. Jó eséllyel ott nem járták ki annyira a kamionok. (Tudom nem szabályos. )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Stylewars_kp
őstag
válasz stickermajom #201330 üzenetére
Aztán pislogtatok volna, ha eltörik a plató és a kabin találkozásánál az autó.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
válasz stickermajom #201336 üzenetére
Csak halkan jegyzem meg hogy Tsebacsi autója 1800-1900 kg (+cca40) míg mondjuk egy SUV PHEV 2000-2500 kg üresen. Hans utóbbi. Szóval teljesen esélytelen használt (értsd degradált) akkupakkal sokat menni. Ha nagyon sokat megyek városon kívül akkor vagyok 100km-nél 20km delej használattal. Városon belül ez 34% körül alakul.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Zizmand
aktív tag
válasz Stylewars_kp #201334 üzenetére
Nem, elég jó minőségű. Persze nem egy gyári, de nem annyival gyengébb, mint amennyivel olcsóbb.
-
nagyúr
válasz Szoszo94 #201321 üzenetére
A jó magyar utak elmehetnek a.....
Egyetértek. Ha nincs folt/kátyútérkép a fejedben, akkor sanszosak a felütések, meglepetések.
A vasúti átjárók ennek megfelelőek, szóval én is inkább lefékezek, mert bármi , és annak ellenkezője is előfordulhat.
Az útjavítások is néha rosszabbul sikerülnek, mint amilyen előtte volt. Tódoznak', fótoznak', eh...B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #201336 üzenetére
Én is úgy használom és engem sosem dicsértél még meg
#201335Tsebacsi: Nálam úgy néz ki, hogy az éves futásom kb 12000km és ebből 3/4 biztosan elektromos. Most is itt eszik alattam a "kicsike"
[kép] Igazi ipari környezetA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
De persze a SUV az zsákucca
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Gabesz87
veterán
válasz Doki16 #201344 üzenetére
Hosszabbítóval töltöd? Nem gáz az? Legalább is nem ajánlott, ahogy tudom.
Én amikor anyámékhoz megyünk haza vidékre, mindig mérgelődök, mert a garázsból nem ér el az autóig az udvaron a kábel, így nem tudok tölteni ott (2 autóvaé kéne még ott kiállni, forgolódni, logisztikázni, ezért hagyom inkább a fenébe). Hosszabbítóval persze megoldható lenne, de mivel úgy tudom, nem igen ajánlott, nem csináltam még.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #201347 üzenetére
Nyugodtan lehet tölteni, csak normális hosszabbító kell. Feltúrták az utat a kiépített töltő helyemen így most ez az ideiglenes megoldásom.
Ha van egy rendes 3*1,5-ös kábel akkor 5A-el mehet a végtelenségig. Ha van 3*2,5 akkor meg 10A sima ügy.
A gyagyi nagyon hosszú vackokat kell hanyagolni. Kábeldob ami veszélyes leginkább. De ez amin töltők egy rövid 3*1,5 rendes minőségi hosszabbító.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Lexus, Toyota topik
- Synology NAS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest