Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ngaba

    aktív tag

    válasz Integrale #187613 üzenetére

    Opelnak jot tett a PSA felvasarlas, jobbak az eladasok, mint korabban.

    Gondolom a Skoda és a Seat eladásainak is jót tett a VW-felvásárlás, csak kérdés, hogy van-e értelme még Skodáról és Seatról beszélni, ha az érdemi műszaki tartalom ugyanaz, mint egy VW-ben, csak a design / hangolás más. (Az is igaz persze, hogy az átlag vásárlót nem feltétlenül érdekli annyira a műszaki tartalom, illetve az autógyártásnak van egy legózás jellege is.) Majd a Seat csoportokban megpróbálom kideríteni, hogy milyen a seatos életérzés, mert én sokkal inkább volkswagenesként tekintek magamra. :)

    Az Opellel szerintem simán piacot vásárolt a PSA, az "elegáns francia" (Peugeot), a "bohém francia" (Citroen) mellé jó lesz a palettába egy "precíz/puritán német" (Opel). Vicces amúgy, hogy minden Opel reklámban, amit mostanában hallottam, még mindig szajkózzák, hogy német mérnökök stb.

    És a Fiat is jól illik a portfóliójukba ("vagány sportos"). Igaz, a szaksajtóban nem olvastam utána, hogy pontosan milyen feltételekkel egyesülnek (meg nem is értek a multicégek működéséhez), de a vége azért mégiscsak az szokott lenni, hogy van valami igazgatóság, és a többség dönt... De valamiért én is sokkal optimistább vagyok a Fiattal kapcsolatban, mint az Opellel voltam, ez egy más helyzet azért.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák