- OneSport OT05 - finomhangolás
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Yettel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
válasz
Tsebacsi #179409 üzenetére
Megértem amúgy, hogy ha egy ilyen után eleged lenne a márkából, nekem az Opel nem lett szimpatikus úgy tudat alatt kezdődően.
Az 1.6 Ti-Vct-vel nem volt személyes tapasztalatom, de az eddigi fórumos olvasgatások során pont, hogy ezt egy kevésbé problémásabb motornak írták le. Az első generációs 1.0 Ecoboost vagy a 1.6 Ecoboost-ot a hűtőköri problémák miatt kockázatosabbnak tartották, és aki biztosra akart menni, az vehette a facelift előtti MK3-mat az 1.6 szívóval is.
Az 1.8 TDCI Fordos autókról néztem pont most egy Totalcaros videót, hogy azoknál a nyomórendszer érzékeny, könnyen tönkremegy, cserébe drága is javítani/cserélni.