- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #155153 üzenetére
WM 5.0 óta a rendszeren vagyok, első felében sok HTC-m volt 6.5-ig, második felében meg 7.8-tól sok Lumia. Azért cserélem le, mert a Microsoft leállt végleg a rendszerrel és a legközelebb hozzá álló az SE. Meg elég gyenge a kamera is a 730-ban.
Nem nagyon használtam appokat, csak 7.8-ig kellett, mert annyira buták voltak akkor még, hogy nem volt alapból lámpakapcsoló meg wifi kapcsoló ikon se. -
#89309696
törölt tag
Az alkohol hatását el kell nyomni egy kis szpíddel, a kokóét egy kis ekivel. Hogy helyrebillentse a tagot és vezetésképes ( ) állapotba kerüljön. Már csak azt nem tudni melyik dimenzióban.
Tse
Én nem szoktam, ilyenkor megállok néhány pillanatra és gondolkozom, hogy hol ment félre az életem.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Sracok, ha marciusban nem lenne egy combosabb $ kiadasom, ezert kiindulnek. Siman bevallalnam akar ugy is, hogy 2 autom lenne egy darabig.
Pro tippfila taskarae46-ra.I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Tsebacsi #155163 üzenetére
2-3napos melo van vele. Bortisztisztitas. Szinkod alapjan javitofestek a borre, Pearl a muanyagoknak, uj fenyszoro plexi, polir, aztan olaj, folyadekok, szurok, gyertyak csere. Es? Full. Mondom full. Ez meg az enyemnel is jobb lehetne. Pedig azt -ne vedd szerenytelensegnek- nehez uberelni (van amugy szebb itthon, de keves. Nagyon)
Szinevel mi bajod? Ilyesmi a Foka is. Amugy tuti deficites lenne az eladas itthon, csak a forgalombahelyezes majd' 300k.
Itthon 320i-t meg d-t max 1M-ig keresnek, inkabb 900k.
Akinek tetszik a tipus es igenyes, annak ez siman jo vetel.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #155165 üzenetére
Kifejezetten bejön a színe amúgy
Nekem is. Praktikus. Mosas utan ranezel, es mar attol poros.
Amugy tisztara Jetta szin.I humbly and respectfully decline™
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz aero. #155167 üzenetére
Igen, ez itt divatfetis, hogy a hatso ablak kurblis nem lehet, tudom, mindig elohozza valaki.
En ezen az auton 2x huztam le a hatso ablakot a B1 ulesbol. Egyszer, amikor kiprobaltam, hogy mukodnek-e, egyszer meg veletlenul. Tobbi automon se sokszor.I humbly and respectfully decline™
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #155167 üzenetére
anno néztem egy 325xi kombit. automata, M-packet-kívül belül, fűtött vaj bőr, harman/kardon (műveltéknél harmankarBon) hifi, napfénytető, pdc, hátul kurblival. azt hittem rosszul leszek...
de képzled el, mennyire rosszul lehetett az eredeti megrendelő, ha esetleg azt hitte, hogy az széria!!!tudom, van klíma, de sztem 30 fokig városi tempó mellett kellemesebb az ablakokat leengedve krúzolni, viszont ha a hátsó nincs leengedve, akkor általában a fülem kapja a huzatot, ezért ragaszkodom a 4 villanyablakhoz, ha lehet.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Magnum_ #155164 üzenetére
A te autód jobban tetszik! A színe mindkettőnek jó, de a te autód klasszisokkal jobban néz ki belül! Ezzel a fa, vagy annak látszó " diszítéssel" ki lehet kergetni engem a világból! Luxus autókban ok, de a Passat, Avensis, A4, 3-er, Vectra, stb autókban szerintem gáz.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #155173 üzenetére
Adjatok 2 napot ezzel az autoval, felszerelesem van, olyan belteret varazsolok ebbol a fotok alapjan, hogy az enyemnel is jobb lenne. +kormanyborozes + javitofestek a szurke borre.
Nekem bejon a fa, de diszleccsere kb 5 perc. Meg kis $. En 10k-ert vettem a fullos alut.#155176 Aero: ez valid erv
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #155180 üzenetére
az a 325xi 2003-as forinton volt 12 mihály újonnan
fából amúgy vannak jók, még akár ebben a kategóriában is, csak úgy 10 évvel később
ez mondjuk azért kellemes: [link] , [link] , [link]Magnum_: nem feltétlen az a kérdés, hogy mennyit használod, hanem egy bizonyos szint felett ciki/rangon aluli hátul a kurbli. nekem fapad kompaktban még elmegy a manuálklíma és műanyagkormány mellé, de középkategóriában - főleg prémium gyártónál - nem.
[ Szerkesztve ]
-
Amúgy helyzet a saját garázs táján. A Merci a héten kész, 450k a dpf. Mérlegelés után úgy döntöttem eladom vele. Most egész jó áron mennek, az új dpf és az android auto/carplay jó pont lehet eladáskor. Nem várom meg, míg más baja lesz.
Helyette egy régi bakancslistás lesz, W211. Most jöttem rá, hogy a facelift utáni első 2.5 évben nem volt DPF bennük, afelé kacsintgatok. E350 benzin is szóba jött, a mindennapokban nem fájna a fogyasztása, de egy reptérre mászkáláskor, hazaúton igen. Meglátjuk.
Chrysler nagyszerviz kész, vezérlés, vízpumpa, olaj + szűrők, termosztát. 5 napig volt ott az autó, mert nem tudta kivenni a szerelőm a vízpumpát. 2 opció volt, motor ki vagy a vezérlés burkolatát szedi le. Utóbbit választottam, + 3 nap lett, mert szerszámot kellett rendelnie a vezérműtengely jelre rakásához. Munkadíj 140k.
Csütörtökön megy megint, 2 első lengéscsillapító (Sachs) és toronycsapágy (KYB).
(#155183) rbalint88: Ez a fa a kedvencem. Én 23 év után a héten ültem először Audiban, A6 C6 2.0 tdi 170 ló. Szerelőm elküldött, hogy melegítsem be az ügyfél autóját. A beltér egész kellemes, az tetszett, a motorjával meg valami nem volt oké, saccra szívó 110 lóerő lehetett.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Magnum_ #155164 üzenetére
Az ilyesmi erős túlzás, az enyém a most kurvadivatos csatahajószürke
Ez meg átmenet a fakószürke és a halvány olajzöld között, engem ásításra ingerel.
A belső bőr színe ugyanez, de legalább a kosz nem látszik rajta, az előny. A fabetét nálam is menne a levesbe. A pixelhibás rádióval mi van, arra nem is mondtál semmitaero: a W211-el vigyázz, elég hülye hibái tudnak lenni, tapasztalat
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz Tsebacsi #155185 üzenetére
Az ilyesmi erős túlzás, az enyém a most kurvadivatos csatahajószürke uj motor olajat nem zabalja?
Pixelhibas nagy navi: 3 opciot latok ra: bontott masik. Bele valo Aliexpresses csoda fejegyseg (van gyarias kineztu), DE legvaloszinubb, hogy en kiszabnam a 'cibe, visszatennem fole a klima konzolt, sima gyari business cd fejegyseg es olyan napszenuveg tarolot vennek bele, mint amilyet en vettem a 17.ker bacsitol az enyembe.
Nekem nem tetszik a nagy navi ennel a muszerfalnal. (Kulonben mar reg vettem volna, YT vidi alapjan 15perc betenni)I humbly and respectfully decline™
-
-
#89309696
törölt tag
válasz aero. #155181 üzenetére
És mindez papíradatok miatt, mert a vásárló csak azt nézi, hogy melyik mennyi lóerő így arra is gyúr rá a gyártó, elképzelhetetlen fordulatszám tartományokban, miközben azért próbálnak fogyasztáson, költségen, kibocsátáson belül maradni. Az nem vonzó papíron, ha kicsit gyengébb lenne, de lehozva alacsonyabb fordulatra. Már amennyit egy szívó enged euro6-tal.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
válasz rbalint88 #155191 üzenetére
Sokat töprengtem rajta az S60 után (másik Volvón). Ez egész finom cucc, de valahogy nem adja ki az egész. Belül tetszik is, meg nem is. A középkonzol ok, a műszerfal valahogy nem. Na meg az a fordulókör Hátulról szvsz csúnya.
Android is macerás bele, csak a bluepower gyártja, 750 euróért. Bár szép cucc: [link]
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz aero. #155184 üzenetére
Baratomnak van kombi W211 -je, automata.
600.000+ km -nel jar (kethetente megjarja vele kozep-Olaszorszagot).
Dizel, nem tudom hogy a dpf -es vagy nem, de komoly baja nem volt meg az autonak. Motor, turbo, valto meg a gyari. Megtehetne mar regota hogy lecserelje, de azt mondta okorseg lenne, annyira megbizhato. -
rbalint88
addikt
válasz aero. #155193 üzenetére
ebből egy benzines szerintem annyit eszik, mint a lexus jó kis d5-öt bele, az egy nagyon kellemes motor. fordulókör valid. mint egy busz.
android: kell egy jó telefontartó 'sztcső. mivel tud ez többet, mint egy minőségi kihangosító? (azon kívül, hogy mutatja a klíma hőfokát, wow) densionnal van tapasztalatom, az a kormánygombokkal/rádiógombokkal vezérelhető számléptetés és hívásfogadás céljából.
biztos én nem vagyok eléggé kifinomult, nem volt még androidautos/carplayes autóm, de simán elvagyok nélküle a telefon kijelzőjén kiadva az utasítást vagy diktálva. -
válasz Magnum_ #155197 üzenetére
Valid érvek, de fétisem a kijelző. Az AA nagyon kényelmes, tegyél vele egy próbát. Plusz ott a googlemaps/waze integrálva, egy nagy kijelzőn, kényelmesen elhelyezve. A telefonhoz nem kell nyúlni, ha albumot akarok váltani, vagy másik előadót keresni, látom ki ír, mennyire fontos, megállják vagy ne, hívjam vagy ne.
máyköl: biztos nem dpf-es, mert most cserélte volna benne a 3.-at
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #155199 üzenetére
a nehezebb resz a kozepkonzol, 4 lyuku kell, szinben tobbihez passzolo (vagy teljes szett) es gombok meg hatrameno kabelezes nem er annyit, inkabb nem kell akkor fullos E46
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- További aktív témák...