- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android szakmai topik
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
óóó annyi felesleges kuplung szettem van itthon, hogy nem győzőm velük a kutyát dobálni. Pont emiatt nem is foglalkoztam eddig vele, de gondoltam hátha találkozott valaki ilyesmivel, hogy cserélhető-e, mert akkor utánakérdezek kitudja megcsinálni és egy másikból átmentetem a rugót.
Köszi.Jó kis Ford RS szett lenne, de inkább kevlároztattam (na pont a tárcsa nem látszik) a régit, mert nagyon jó árban volt Egy hete lett kész, de felesleges tárolnom az RS-t, ha még kapok érte pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Atyavilag, ilyen negativ egy bandat
Itt nem a hang vagy a teljesitmeny a lenyeg. Nyilvan akinek az a fontos, az ennyiert mar vehet egy hasznalt M3 bmwt, aztan ott lehet hallgatni a hangot, meg beletankolni a 15 litert
Itt a lenyeg a vegyes technikan van es mellette azert 200+ lo, 6,3 sec gyorsulassal nem kell szegyenkezni.
-
Rivaul
addikt
Beleszakadt a nívó "bakelit" feje az olajszint mérő csőbe... Vissza se tudom tenni a nívót úgy beékelődött Ma autószerelős nap lesz asszem
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
A roveresek az indexen azt mondjak hogy ha leveszem szervó szivattyút akkor mögötte hozzáférek a csőhöz és azt is ki tudom venni. Utána pedig valamivel kituszkolom belőle a törmeléket. Nem vágytam erre a melóra az az igazság
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Declare
őstag
Most vagy Ti nem ertitek ennek az autonak a lenyeget, vagy en
Azert ertelmetlen ezt a fogyasztast feszegetni, mert attol függ ki mire hasznalja.
Ha valaki megy evi 5k kmt, hetvegi fun car-nak akar egy kocsit, amivel megtamadja a szerpentineket, ott nyilvan 10+ litert fog enni es erre a celra baromsag es kell egy M bmw. Ha valaki 200 km/h utazoval autopalyazik evi 60k km t, ott biztosan 10+l itert fog enni es egy 2.0 tdi t kell venni.
Az elsö youtube tesztvideoban el is mondja a figura, hogy a vw azert csinalta ezt a kocsit, mert a felmeresek szerint az atlag eu polgar 50km nel kevesebbet megy naponta a kocsival. Erre elvileg eleg a villanymod ( gyakorlatilag ennyit nehez vele menni).
En pl egy atlagos munkanapon atlag 10-20 km t megyek max. Tehat az atlag napokon en kerek 0 l/100km el autoznek. A gyors töltövel normal konnektorol 4 ora alatt kb fullon van az akku, rendes falitöltövel 2 ora körül.
Ha haza indulok, palyan egy 130 tempomattal a sima 1.4 tsi is el van 7,5 liter körül. Ezt a hibrid rendszer biztos lenyomja 6-6,5 re, akar 5-5,5 re is. Ez csak tipp.
Es akkor ehhez jön hozza, hogy gondolom erre is jön az adokedvezmeny, ingyen töltes nagyvarosban, ingyen parkolas akar, ha napelem van a hazadon az tovabb "olcsosit" mindent.
Ellenben megsem egy gusztustalan priusban ülsz, hanem egy egesz jo design (jo ez relativ, de szerintem nincs az a vw gyülölö, anti golf fan, aki szerint egy prius szebb ) es 200+ lo is van alattad, ha picit jatszani szeretnel.
Szerintem zseni
Ja mod: es ugye egy priust meg az összes többi hibridet nem tudod tölteni, tehat ha rövid tavokat mesz csak, kb mindig benzinnel mesz. Ez viszont nem
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Declare #12210 üzenetére
Van plug-in prius, ráadásul az volt előbb, nem ez a golf, de igen, én is inkább egy ilyen golfot vennék, mint priust, pedig utóbbi biztos megbízhatóbb és jobban hangolt, mint az 1.4 tsi-hez csapott villanymotor+aksi kombó (mivel ebből ez az első széria), de ez se zavarna.
-
Burt1793
veterán
válasz Declare #12212 üzenetére
Mondom, hogy régebb óta van, mint a golf, már csak onnan is tudom, mivel 2-3 éve csorgattam már rá a nyálamat.
Sajnos hihetetlenül ronda és a belső is egy nagy nulla. Ha belülről minőségi lenne, engem nem is zavarna a külső. A 100LE-s megbízható motor meg bőven elég lenne, persze messze ingerszegényebb, mint a turbós 150 lovas tsi...[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #12210 üzenetére
Tényleg nem értem, ebben igazad van. Szaladgálósnak minek 200+ ló? Arról nem is beszélve, hogy az összteljesítménye annyi rendszerszinten. Ha kihasználod tartósan akkor ugrott a 4-6-os fogyid meg a 200+ lovas teljesítmény is. Pl felugrasz a Mátrába. Kíváncsi vagyok a végén mennyit mutatna a fogyi meg hogy az első 10 kanyar után hány ló maradna meg a 200+-ból ha már az akksik lemerültek.
Ezek az értékek papíron jól mutatnak de a valóságban vagy csak pics@nyi ideig élvezheted ki őket vagy a fogyid ugyanúgy 10 liter lesz mint egy rendes célgéppel amiben minidig ott az erő. És ezt kihozod bőven olcsóbban is (szaladgálós + veretős ótó) 2 cél géppel ahol 0 azaz nulla a kompromisszum. Szvsz az van, hogy a CO átlagukat ezzel szépen lenyomják és okos pr-al csomagolva a meg eladják "sportos" autónak. Már aki van olyan buta, hogy ezt benyalja.Ez az autó iskolapéldája annak, hogy ami mindenre jó az valójában semmire.
#nincsbennetarcsi
-
Burt1793
veterán
Fékezésnél visszatöltene, szóval azzal szerintem nem lenne gond. Az 1.4 tsi elég könnyű, szóval villanyosként tudod használni. Két kocsit nagyobb kompromisszum tartani, persze ezzel nem azt mondom, hogy ez a golf most akkor sportkocsi. Akinek tetszik úgyis megveszi.
"Ez az autó iskolapéldája annak, hogy ami mindenre jó az valójában semmire. "
Hidd el, tényleg jó lenne egy ilyen városba járáshoz. Ha messzebbről mész be, be tudod állítani pl, hogy először benzinesként (azaz hibridként) használd, majd a városban átváltasz tisztán elektromosra. 4 féle üzemmódja van az A3 e-Tron-nak, szabadon módosítgathatod menet közben. Mondj egy jobb autót bejáráshoz. A tisztán elektromos sokszor kevés, tehát kell bele benzinmotor, a tsi meg keveset fogyaszt, ha kell.
Van olyan üzemmód is, hogy a benzimotor hajt és még tölti is az aksikat, szóval meg tudod azt csinálni, hogy csak lakott területen járjon a benzinmotor. Ez nekem nagyon szimpi, persze nem sokára valszeg lesznek ennél sokkal fejlettebb cuccok, de ez mindenhol így van, akinek most van pénze ilyenre, annak ez a legjobb választás szvsz.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Burt1793 #12217 üzenetére
Hegynek felfelé azért olyan sokat nem fékezel, hogy érdemben töltsön vissza, ahhoz nem elég bika ez a GTE. Akárhogyis szerintem nem éri meg az árát. 11+ millától indul, ezt felextrázod már 12-13 millánál jársz. 3-4M-ért meg van Impreza ami nem pénztemető kategória szinten van és veszel mellé egy Jazz-t 3-4M-ért ami szintén nem pénztemető. Számold ki a fennmaradó diffiből hány km-t autózhatsz.
Jah és az áram sem ingyen van, bármennyire is szeretik ezt elmaszatolni a gyártók.
Engem nem tudtak meggyőzni de mindenki azt vesz
amit akaramire pénze van.Úgy vagyok ezzel a GTE-bel mint a Zsiráffal az állatkertben. Jópofa-jópofa de otthonra azért nem kéne.
mod:
Jó, így mennyit eszik városban? 4-5 litert? Ott a Jazz-em, városban 5-5,5-ből el van úgy hogy sokkal nagyobb a csomagtere. Ebben a konfigurációban sztem paraj vakítás ez a GTE.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-
Declare
őstag
Nem ertelek, komolyan hat pont ezt irom, ezert vagyok most oda ezert a kocsiert
Egy auto szemelyeben van egy elektromos autod es egy sportos karakterü autod. Egy autot tartasz fenn, gumizod stb.
Az emberek többsege nem ugrik fel a Matraba naponta 2x. Varosban jar dolgozni, ide-oda dolgokat intezni. Ekkor van egy 0 üzemanyagot fogyaszto elektromos kocsid.
Ha hoszabb tavra mesz akkor sincs gond, mert kedvezöbb lesz mint egy sima tsi, ami alapbol nem eszi le a hajad, ha normalisan autozol.
Ha meg picit szorakozni akarsz, akkor van egy sportos karakterü autod.
Mi ennek az alternativaja? Pl egy renault zoe a hetköznapokra, meg egy 2.0 tdi golf a hoszabb utra. A kerregö dizel sokkal kevesbe sportos karakterü, mint a GTE, a Zoe pedig összehasonlithatatlanul nyomorekabb. Arrol nem beszelve, hogy igy fenntartasz 2 autot, aminek nem sorolom a költsegeit. Arban egy zoe meg a 2.0tdi golf kb ott van, mint 1 db gte.
Ja ok, persze, ha ugy nezzük legyen egy M4 bmw, egy i3 bmw, meg egy X5 telre es akkor nem szoltam es ebben a szituban, valoban egy ertelmetlen "iskolapelda" a GTE
mod: most a megeri, nem eri meg ahhez nem tudok hozzaszolni, ezt nem kalkulaltam, merrt, mint irtam a 47k euro arcedula kisse elijeszt de lesz ez meg hasznalt auto, meg lesz ez meg kiforrottabb stb. En most az elvet nezem es felhasznalasi praktikumot
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
500, max 1000 forint egy töltés otthoni hálózatról, amivel mész 30-40 km-t. Ez nem rossz. Jazz városban 7 litert fogyaszt (van a családban egy), dugóban menve meg ugyebár még többet, ahol a golf 0-t fogyasztana. Nem azt mondom, hogy megéri, meg ezt a szar tsi-t nem lehet egy subaruhoz hasonlítani, mindenkinek más igényei vannak, van akinek ennyi bőven elég, az biztos, hogy ez is jó móka (főleg azért, mert még újdonság villannyal menni).
2.0 150 lovas vw tdi tényleg elég kerregős néha, de nem fogyaszt semmit és nagyon megy, elég sokat vezetek ilyet mostanság egy golf személyében.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #12221 üzenetére
Én meg erősen, hogy nincs nagy diffi. TSi golf márkaszervizben is lazán 100k fölött legombolnak rólad egy ilyen akcióért.
peterkeT: Nézzük meg: GTE alap + pár extra lőjjük be 13M-ra. Egy új WRX vagy BRZ: 8M egy új Jazz: 4M. Még mindig alhangon 1M-val beljebb vagy.
Abból az 1M-ból azért elgurulsz pár km-t...
#nincsbennetarcsi
-
Burt1793
veterán
válasz parandroid #12228 üzenetére
Igen, és mindkettőbe tegye bele, mivel a Golf is fullextrás. Sávtartó, automata klíma (legalább a jazz-be), radaros tempomat, masszírozós ülés... ja, hogy ezeket nem is lehet belerendelni a két japánba?
-
Burt1793
veterán
Igen, ez az európai gyártóknál így megy. Egy japán gyártóhoz szokottnak ez elég furcsa. Most nem is tudom, hogy a miénkben meg van-e világítva a lábtér vagy az ablakemelő, az viszont biztos, hogy a kinyitott ajtó nem tud a földre világítani, ami elég gáz. Az importőr összeállít autókat, egy olyat vettünk meg, mivel sürgős volt a dolog. VW-t védve: Egy BMW-be, Mercibe ugyanígy meg kell rendelni minden szart. Valahol jogos is ez, ha nincs rá szüksége a tulajnak, miért kelljen egy csomagban kifizetnie? Azért az rosszabb, hogy egy Mazda6-osba régebben nem tudtál gyári parkolóradart venni, csak ha a legdrágább felszereltséget rendelted meg stb-stb...
-
parandroid
félisten
A Mini is megvilágjtja a küszöböt, meg az ajtó alatti részt, amikor este kinyitod. Amíg nem tudtam, hogy ilyen is van, eszembe sem jutott, hogy ez mekkora jó dolog már. Ez ilyen kapudrog szindróma szerintem, az ilyen apróságokkal akarnak megfogni, hogy utána már ne tudd lejjebb adni. És mennyire jól csinálják, magamon vettem észre, amikor úgy kezdtem kisautót keresni, hogy ok, de minden legyen benne, ami a Mazdában benne van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
roberto211
őstag
válasz Burt1793 #12231 üzenetére
"Igen, ez az európai gyártóknál így megy. "
De ez nem büszkeség. Mert a szavaidból/írásmódból kivéve,ez ugy tűnik mintha nagy büszkeség lenne h a legutolsó sz@rért elkérnek 60rugókat . Kérjenek el pénzt erte. De ne ennyit legalább.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
gaborbol
őstag
Nagy nap a mai!!! Na auto meg mindig nincs, de ma viszik at a kocsit a Mitsubishi markaszervizbe a Toyotabol.
Jo igy nem igaz, nalam volt a kocsit az udvarban es a mult heten bele is vertunk vagy 70 kilometert.Amig garos eldolgozgatnak rajta . felajanlottak, hogy kb az auto vetelaranak a 10% ert kotnek velem szerzodest/biztositast a Toyota markan keresztul, 1 ev vagy 20.000 keresztul, ha barmi gond van a kocsival fizetik a javitast, kb 10.000 Ft os onreszt leszamitva, es oda viszem a kocsit ahova akarom. Ha Porsche szalonba viszem akkor is es garantalt, nincs utalgatas, meg visszaterites, ok fizetika full osszeget en meg nekik az onreszt es ennyi.
Meg kene hogy kossem, igaz?[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Igen ugy fair, ha ugyan azokat az extrakat rakod mindegyikbe
Az a 14M HUF os GTE az dsg valtos, panoramatetös, börüleses, navis......stb volt. Onnan indulunk, hogy egy jazz soha nem lesz ilyen. Sem kenyelem, sem biztonsag szempontjabol. +akkor megegyszer mondom, 2 autot tartasz fenn (biztositas, olajcsere, vezerles, teli/nyari gumik), sulyado......eleg hosszu a lista
Na de nincs ebben valszeg több kivancsi voltam a velemenyekre, mindenesetre nekem tetszik es rajta tartom a aszemem, mi lesz ezekkel a kocsikkal a "nepitelet" es az arfekves mondjuk 3 ev mulva
Nekem egy ilyen kocsi elmeny auto faktorban es varosba gurulos villanyauto kategoriaban is megfelelne Egy subaru utan, lehet, hogy lemondasos az elmenyauto resz (viszont a jazz eseteb eleg erös feljebb lepes )
Kinek mi
(#12233) roberto211 Jah igaz, az sokkal jobb, ha nem tudok külön egy 60 ezres "sz@rt" megrendelni, csak csomagban masik 6 db 60 ezres "sz@rral" együtt...tenyleg jobb
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz roberto211 #12233 üzenetére
Persze, de sok kedvezményt adnak, míg pl a mazdánál nem adnak annyit és bármit kérhetsz bele szinte. Hidd el, tudom milyen új japán autót venni és most a golffal megtudtam, hogy milyen európait. Összességében jobbnak tűnik az, hogy te döntöd el, hogy mit szeretnél. Az olyan apró hasznos dolgokról ne is beszéljünk, mint pl a lökhárító mögül karral kinyitható vonóhorog.
(#12235) Declare: Biztos kevesebb élményautóként a golf, de közúton szerintem is elég, nem rossz a felfüggesztés, igaz annyira nem is könnyű szegény, de a jó hifi, viszonylag alacsony fogyasztás és a jó menetdinamika sokakat kárpótol szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Burt1793 #12231 üzenetére
Igen, ez mondjuk idegesítő, hogy csak csomagban van minden a japókhoz. Nem tudod saját szájízed szerint összekonfigurálni. Bár én pont nem vok ez az extra fétisiszta de azért kellemes tud lenni az ülésfűtés, egy fényre sötétedő tükör, a klímáról nem is beszélve...
peterkeT: Passatban van ilyen, tényleg kellemes. Főleg itt Pesten mert látod ha kutyagumiba tottyanál bele a kocsiból kipattanva.
mod:
Declare: Nincs nagy difi. 5 év múlva egy szett új gumi kell a Jazz-re 15" nem drága. Vezérlés csere nincs mert láncos. Olajcsere az évi 30k. 5 évet elmész egy szett fék betéttel... Ezek mind nem vészes összegek, az 1M diffifből bőven telik rá.
Én tuti nem vennék GTE-t, nem tudtatok meggyőzni róla/vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Burt1793
veterán
Mazda6-ban is van az ajtón világítás, meg klíma, ülésfűtés és sötétedő tükör, illetve egy Bose hifi, ez a közepes felszereltség, de sok minden nincs, ami a Golfban most benne van, apró kis figyelmességek. Nem mondom, én a Mazdát jobban csípem, nem is kicsivel, de ez a csomagozás (ami persze a nagy távolság miatt érthető is) a golf mellett szól.
-
rbalint88
addikt
-
Burt1793
veterán
válasz rbalint88 #12239 üzenetére
Mire japánból ideér egy olyan autó, amilyet te szeretnél, nem két nap, Németország kicsit közelebb van, de az is 3 hónap lett volna, mire egy saját összeállítású Golf megérkezett volna, így egy vidéki márkaszerviz saját rendelését sikerült megvenni, az egészen jól passzolt a mi igényeinkhez. Szóval úgy történt a vásárlás, hogy az azonnal elvihető autók listájából (netes, részletes lista, alapos, szép, sok autóval, ilyet a mazdánál pl nem lát a vásárló...) kiválasztottunk egyet és másnap érte mentünk.
-
-
parandroid
félisten
válasz rbalint88 #12239 üzenetére
Legutóbb egy 2-est konfigurálta(tta)m magamnak, azért most már elég sok minden megy bele darabonként is. Ráadásul ez csak egy kisautó, ami eleve nem kaphat meg mindent, amit a nagyok, mert mégiscsak, na. Az ötöshöz mondjuk sok extrát nem kértem, abban minden faszán benne volt az akciós csomagban, csak a metálfény, meg a tolatókamerás navi volt, amit külön kérni kellett - más nem is nagyon volt, pedig a napfénytetőt még kifizettem volna...
Burt1793: 4 hónap alatt hajózták be amúgy. Jellemzően ugyanilyen határidővel vállalták volna a Polot is idén, pedig az csak a spanyol üzemből jön. Állítólag akkor a kereslet, hogy nem tudnak rövidebb határidővel rendelést felvenni. BMW-nél dettó, egy új Mini is 3-4 hónap, azt állítólag Angliából hozzák. Vicces, de a legkorábbra a Skoda ígérte az autót, náluk 2 hónap lett volna a várakozás.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #12239 üzenetére
Amugy a BMW is godolkozik azon, hogy csomagokba rendezze az extrait, mert azt mutattak ki, hogy a vasarlokat megzavarja es elkedvteleniti az a ma mar kb vegtelen hosszu extralista, amit at kell nyalazni egy-egy modellnel.
Nem tudom mi lesz belöle, de szerintem sokat ront a kenyelmes vasarlason. Mekkora egy szemetseg, hogy ha en akarok egy tetöablakot pl azt csak navival es börülessel rendelhetem meg....
-
Burt1793
veterán
válasz Declare #12245 üzenetére
Dízel golf 15 km alatt melegszik be teljesen országúton (oldajhőmérséklet eléri a 90-100 fokot), szóval igen, városi járkálásra erősen alkalmatlan szegény. Főleg, hogy elég sokszor égetné ki a kormot, amikor a startstop nem állítja le, magasabb a fogyasztás 2 literrel, illetve növeli az alapjáratot, ha éppen nem autópályán 150-nél éget. Szóval egy ilyen 2.0 tdi nem való a városba (persze ha éppen bemész vele, akkor se fogyaszt sokat, nyomatékból kényelmesen viszi a kocsit a motor, alapjárat fölött 200-300-zal elgurulsz, 5,5-es fogyasztással, klímával, vicc, hogy mennyire keveset tud fogyasztani).
(#12246) Declare: Kétszer végig kell olvasni a szépen rendezett, igényes konfigurátort. Szerintem akinek telik új BMW-re, van ideje és esze erre.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Burt1793 #12242 üzenetére
Passatban imádom erősen gondolkozom, hogy Bubu is kap egyet. Kb 120$, nem a világ vége... A kormányt meg 20-22k-ból bebőrözik az se egy vészes történet.
bitpork: Ne hülyéskedj, egy 80-90 lovas motornál százegynyéhány Nm-rrel? Én meg nem hallottam arról, hogy Jazz-ben cserélni kellett volna láncot. De gúglizz rá bátran, hátha neked dob vmit.
#nincsbennetarcsi
-
parandroid
félisten
válasz Declare #12246 üzenetére
"Mekkora egy szemetseg, hogy ha en akarok egy tetöablakot pl azt csak navival es börülessel rendelhetem meg..."
Ezt nem merik meglépni. Különösen a német piacon nem. Inkább az a valószínű, amit pont a VW csinál, de épp a Mazdánál, és a BMW-nél (Mininél) is ezt láttam, hogy 3-4 csomagra bontja az ajánlatokat, amik növekvő sorrendben tartalmazzák mindig az alattuk lévő csomagok extráit, meg hozzáad még egy csomó mindent, de ettől függetlenül, ha kedved / ingerenciád van hozzá, foghatsz egy alap autót, és elkezdheted kézzel is belepakolni, ami neked tetszik. Tény, hogy a csomagokban időnként olyasmi is benne foglaltatik, amit amúgy önmagában nem kérnél, de amúgy, ha te válogatsz össze mindent, amit szeretnél, akkor sem lesz drágább a dolog. A VW amúgy azért jó példa, mert ők eleve nagyon magas árról indulnak, viszont ezért rengeteg extrát is adnak az alapmodellhez.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
rbalint88
addikt
válasz Burt1793 #12241 üzenetére
ahogy látod, máshol is több hónap a várakozás. unokatesóm alap G astrájára is kellett várni 3 hónapot.
peterkeT: nekem szerencsére nincsenek nagy igényeim tempomat, ülésfűtés, jó zene, napfénytető, tolatóradar, BT kihangosító. nyilván, ha belefér a keretbe meg hasznosnak tartom, akkor berendelgetnék mást is, de alapvetően nekem ennyi elég.
#12249: azért abba a nagyon magas alapárba egy rendes kárpit nem szokott beleférni...Declare: jó, mondjuk egy golf extralistája is mekkora már... amúgy ha a szalonban is a kezedbe nyomnának egy tabletet, hogy nesze, ha ezt x-eled be, így néz ki, sokkal egyszerűbb lenne. inkább a konfigurátorok rossz dizájnja a gond. Elhiszem, hogy fáj az élet annak, akinek fussa új bömösre, de azért azt a fél órát rá lehet szánni az összeválogatásra, ha már kitaláltad a típust és a motort hozzá.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- PlayStation 5
- Robotporszívók
- Motorolaj, hajtóműolaj, adalékok és szűrők topikja
- Borderlands 3
- Apple asztali gépek
- BestBuy topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest