Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz B-L-A-C-K #3677 üzenetére

    Hát most néztem, hogy tényleg tök lyukas az a szar, de mint mondtam volt:
    nálam nem kapott vizet, s elnézve a csavarok állapotát (rozsda hegyekben!)
    régebben kaphatta... Ennek ellenére az a gyári szigetelés elvált, ahogy írod,
    és nem maradt semmi belőle: majd kinyomom szilóval, ha késznek ítélem...
    Most azon gondolkodom, hogy lehetséges-e, hogy a féklámpa kábel zárlata
    miatt kapcsolt ki? Egyelőre leszedtem a törött sárhányót, majd letesztelem.

    Videóban annyi látszik (kézben tartott telefonnal nem sikerült jobban), hogy
    36V-nál elindulok, 1-esen gurulok esik a fesz, 35-nél egyszerűen kikapcsol.

    Korábban ilyet nem csinált: mikor elment az összes rásegítés (29V), akkor
    is aktív maradt a vezérlés. Mérte a sebességet, működött a lámpa és a fék:
    ez kísértetiesen emlékeztet az előző S1-emre, ami random kikapcsolgatott.

    Szerk: amikor először kapcsolt ki, majdnem meghasaltam a kormányt, tök
    meglepett, hogy elment a kraft. Amikor lenéztem 29V-ot láttam eltűnni. Kb.
    kizárt, hogy tényleg annyi maradt volna az akkuban. Ezért gondoltam arra,
    hogy akkor valami szétmehetett benne, hiszen vissza se tudtam kapcsolni.
    Aztán később mégis sikerült, így arra gondoltam, hogy ez vmi kontakthiba?
    Viszont alig egy saroknyira vitt el, s ezt később kétszer eljátszotta, az utsó
    esetről készült a videó. (A kettő között lábbal küldtem, meg villamosoztam.)

    Szerk2: ez most kicsit OFF a Kugoo témához, de vki "lerakott" egy Lime-ot:

    Ekkor még vidáman haladtam, nem sejtettem, hogy mindjárt megáll alattam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák