- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
AI jelzést kapnak az új Ryzenek
ph Az AMD gondoskodik róla, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmünket ez a két betű.
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Miikee #22700 üzenetére
Perszehogy: áramtalanítani kell a konvertert, különben szívja le az akkut.
Szerk: nekem egy 48V-os relé csakis akkor adta rá a tápot, ha a kulccsal
be volt kapcsolva a vas: amúgy sem szerencsés, ha a parkoló rolleren vki
elkezd matatni és mondjuk felkapcsol bármi lámpát a 12V rendszeren.[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
Milyen rollerhez kellene?
A Wingslightnek van többféle is, adapterrel felszerelve toldanak a kormányon úgy 5 centit.Ez talán még többet:
https://cycl.bike/products/winglights-nextNekem a V3-as van adapterrel, de nemigen jött be, mert menet közben kellene a kormány végénél nyomkodni kisujjal. A balt még csakcsak használgatom, de jobb oldalon pl abszolut nem áll kézre. Vagy a gázkart nyomom, vagy ezt nyomkodom, a kettő együtt nem megy.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Kowi84
aktív tag
válasz Miikee #22706 üzenetére
Van most jobb vétel (ár/érték arányban) a Ninebot F2 plus-nál? Érdemes egy F40-est lecserélni erre?
Igazából nincs semmi bajom az F40-el, csak lehetne egy hangyányival erősebb és bírhatná egy kicsivel tovább az akksi. Ahogy nézem ezt pont megugorja az F2 plus...
Mi a meglátásotok?
-
addikt
-
Kowi84
aktív tag
válasz Thunderzolee #22708 üzenetére
Nem tudom, ennek még nem néztem utána. Annyira nem hajt a tatár, elvagyok még vele, csak ízlelgetem a csere gondolatát...
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #22710 üzenetére
Nagyon pofás így az eleje. Hátsó kerék picit nem csinos neki
Most hány volton hajtod? 48? Gyári vezérlő?Lehet nem is rá kell próbálnom PMT-re. Most pocketbike gumi van fent (nem is nylon elvileg), de 350km csúnyán meglátszik az elsőn...mondjuk ha PMT-t is leeszi pár 100 vagy akár 1000km alatt, tökön szúrom magam
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #22711 üzenetére
Gyári vezérlőt már csak világításkapcsolónak használtam. Aztán egy
napon véletlen arra dugtam vissza az akkut. Az első méteren leégett...
Nem tudom, melyik csatiján akart 36A-t behúzni, vagy 10A-t tölteni: a
vége teljes sötétség. Könnyen el lehet baszarintani, ha bármi hibádzik.Kénytelen voltam a Damao vezérlőt bekötni világításnak is. Első lámpa
szuper lett, erős. Hátsó lámpa pukkant, és elköszönt. Az 12V-os volt, s
ez csak szétszedés után látszott a nyákon. Én meg ráraktam jó 50V-ot,
perszehogy nem bírta. Na sebaj, csere, még jó, hogy ennyi minden van
itthon: most már jó, folyamatosan világít, ha be van kapcsolva a roller...
Ez a legjobb, nem felejti el az ember bekapcsolni. És van féklámpa is.
(Tudom, bizonyos országokban ez is tilos... Ám ha kis hazánkban SMKP
irányba orientálódunk, motoros jellegű* világítás kell, nem kerékpáros.)*: azért néhány LED felvillanása még messze nem egy 21W izzó ereje...
Ui: amúgy 48V. Végsebesség GPS szerint 38-42 körül alakul. Töltöttség
függvényében természetesen... A 38-at sokáig tudja. 40 km-eket gond
nélkül elgurulgattam vele, eltekintve az akku majdnem elhagyásától.
Azóta meg lett vasalva, így nem fog leszakadni a táska, de nekem is fáj
hallani, amikor kapja az első keréken keresztül az ütéseket, és ugrál: én
csináltam, tudom mi van benne, nem szar, de azért biztos széttörhető...Jobb lenne a hasa alatt, de ha nagyon lógna, akkor fekvőrendőrön leér.
Nem tudom, mi a jó megoldás? De a 22 km hatótávolság, gyári akkuval
nekem nem volt elegendő, az volt ilyen lapos kis gyösz, 36V 10Ah.Hátsó kerék picit nem csinos neki
A szükség nagy úr. Megjegyzem így, hogy kicseréltem a tengelyt, és
rendesen meg lehet húzni a csavarokat, nem volt egy koppanás sem...
Azért elkezdtem dolgozni a torque armon, de nem olyan egyszerű egy
mintát szabad kézzel körbe rajzolni a plazmavágóval, de igyekszem.
(Max. elnagyolom, és a végén többet köszörülök, mit számít az már.)Az hogy mennyit bír a gumi, majd az idő eldönti... Ha folyamatosan túl
sok nyomatékot engedsz rá, mindent le lehet darálni. Nekem ilyen tuti
nem lesz az első keréken, mivel abban nincs motor. A hátsó kérdéses...
De ha marad ez az akku/vezérlő kombó, 1800W-on nem darál semmit.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #22712 üzenetére
Hááát...
Ha 38 -cal végig csutkán tudnád megtenni a 40Km -t, akkor cirka 30 percet tudnál hozni egy gyári, 25 -ös végsebességű rollerhez képest. Sztem nem éri meg a befektetett idő, pénz, energia, de a fanatikus elszántság mindenképpen tiszteletet érdemel.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #22713 üzenetére
A pénzben egyetértünk, abszolút nem éri meg anyagilag, viszont maga
az építgetés nekem hobbi. Kikapcsolódás. Nem arról szól, amúgy, hogy
30 percet nyerek, mert gyorsabb! Hanem másra lesz alkalmas így...
Google kerékpáros útvonaltervezője néha meredek irányba vezetett...
Budafoki út: mondom biztos van bicikliút akkor ott is... Hát nincs: 25-tel,
ha nem tud többet, tuti nem megyek le az útra (hacsak nem áll a dugó),
de így közel 40-nel bevállaltam. Elfért. A másik, hogy ugyanez a cucc az
emelkedőn 10 km/h alá lassult anno: életveszélyes ennyivel szöttyögni...
(Járdán nyilván nem lehet, nagyon szűk itt, úton meg tényleg über gáz.)Így, hogy emelkedőn is megy 30-at, kicsit más a cucc közlekedésre való
alkalmassága. Lassan menni így is lehet, de gyorsabban a gyárival nem.
(És azt nem is mondtam, hogy rendes motor jön bele, papíron 3000W...
Ezzel a vezérlővel/akkuval még nem is lesz se erősebb/se gyorsabb, bár
ezekben sem vagyok biztos, annyira más a felépítése.) Mindig van több.
Ott kell megállni, ahol már kevés a váz, mert abból törés/esés lesz újra...
De arra az esetre meg készül a "kamion", amiben csak az akku 60 cm.
Csak lehet, hogy kicsinek fogom találni a 10" gumit ezek után... Habár a
bicikliút minőségproblémáján semmilyen 12.5" gumi nem segít: rugózás
kellene oda, vagy egy teljes újraaszfaltozás, botrányos mennyire dobál...Szerk: a nagy vasra 165 mm-es Exa, olajos rugót rendeltem. Nem rossz a
légrugó, de valahogy nem is az igazi, meg hát az csak 125 mm volt, hogy
hogy nem pont belefért az olasz gyári rugója helyett: árban már biztosan
a kétszeresét éri ezzel a sok aprósággal. De a 22 km és kikapcs vs. 40 km:
megint egy olyan különbség, amitől másra lesz alkalmas. Első alkalommal
felszenvedtem a villamosra, mert muszáj volt. Azóta ezt inkább kihagyom.
Az élmény meg, hogy oda visz ahová menni akarok, kötetlenül... priceless.[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #22712 üzenetére
Ez egy ilyen hobbi.
Akkor nem csak kaabo szokása, hogy első világítás(meg duda) akku fesszel megy, hátsó meg 12v
Most raktam king re egy plusz lámpát, mert a szabályzó box fölött volt egy üres menet... Hát oda kellett valami, kívánta. Vettem 80v os lámpát, rá is dugtam 84v ra (mondjuk akkor talán épp csak 81,3v volt), kibírta, de nem mertem rajta hagyni találtam egy 12v os üres csatlakozót is, inkább oda dugtam
Meg ha már szét volt szedve a szabályzó box, akkor megláttam a kulcsos kapcsoló helyét, feldobtam azt is. Néha fostam amikor beszaladtam valahova és csak kint hagytam a gépet (rálátással). Így legalább nem lehet bekapcsolni, felkapkodni az 52 kilóját meg kisebb eséllyel fogják. Persze, tudom el lehet tolni, meg rakhattam volna pin kódot, de utóbbihoz nincs kedvemGumi kérdést meg nem tudom. Persze ez elől csak kaparni tud, most utolsó két töltés 40A áram korlát és 63% sebesség limit mellett volna, így megy 71et maxra töltve, hatótáv spórolás volt a cél... Mondjuk nem sikerült, ugyan annyit ment, mintha 5-ösben nem padlón húzom, hanem értelmesen közlekedek Persze kapar néha picit így is elől, de nem brutális. És hogy nem nylon hanem normális gumi ennyit bírjon az elszomorít. Veszem pmt t majd 60 ba és ha lerúgja hamar akkor az egészet felgyújtom
Még lehet egy másik pocketbike gumival teszek majd egy próbát, 15k/2db, annak az ára 400km alatt megtérül (benzin árat nézve, hogy nem autóval mentem).Amúgy 40 körüli tempó már szerintem is élhető, de az én fejemben annyi szükséges is. Itt helyben nincs bicikli út. Oké bringásokat sem ölik halomra, azok is 15-20al mennek az úton, de na... Csak divat most a roller utálat, próbálok nem feltartani senkit. Azért volt etwow is a kis gépem, hogy ne legyek útban... Meg hát nagy gépek után 25el menni az nagyon fájdalmas az agyamnak
"Oh my Goa'uld!"
-
veterán
Megvárnám, hogy lesz-e vmikor új szabályozás.... de egy xiaomi pro 2 után milyen rollert ajánlotok, ami már meg egy 35-40-el és nagyobb kereke van? Vérzéscsillapítót nem írok, mert bár Bp-n szarok az utak, de azért aszfalt van a legtöbb helyen.
-
evo87
őstag
válasz Thunderzolee #22705 üzenetére
De van olyan is ami távkapcsolós.... jól néznek ki.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
addikt
-
veterán
válasz Thunderzolee #22719 üzenetére
Mennyibe fájnak a Mantisok. (új, használt)
Melyik fajtát érdemes venni belőle?
Van róla magyar nyelvű teszt? -
addikt
Igen, ilyet vettem már én is, de nem szereltettem még be.
Ráadásul mivel olyan idiótán volt fogalmazva a weboldalon, kettőt vettem, de mikor megjött, kiderült, h ez két szett. Majd továbbadom az egyiket.
12V-os.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz INGJOKE #22720 üzenetére
Félmillió. Nem tudom, nem követem.
Alin kevesebbért is felbukkan, de az nem mindig az, aminek hirdetik. Dual helyett simát küldenek pl, szóval ezt érdemes fenntartásokkal kezelni, vagy inkább elengedni.
8"-os kerekekkel ne vegyél, csak 10"-ost, és Mantis Dual névvel illetik.
Bizonyára van sok ismertető róla, most vett kolléga is:
prohardver.hu/tema/roller_topic/hsz_22666-22666.htmlJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz INGJOKE #22720 üzenetére
Mantis 10 dual. Alirol 450-460,ha ott tartasz szólj mutatom melyik eladó volt nekem megbízható.
Itthon 650 körül van.
10es mantisból van egy plus nevű, az csak hátul hajt, 45-50 et megy de 18ah 48v on, az csak 869ah,nem túl sok. A dual 60v os, szintén 18ah 1080ah. Ecoban elég értelmes hatótáv van már. Persze nem annyival mész majd vele
Szóval 500ig csak a mantis, nincs alternatíva. Ha olcsóbb kell, akkor talán kugoo g2 max, de azt lehet csak hazai garival mernék venni bár sejtem mit ér egy haza gari....
Mantist csak újonnan vennék alirol, mert itthon a használt drágább, mint kintről az új jó, néha hazai garis, mai mondjuk érték lehet akár. Dualban egyik legkönnyebb gép amúgy (28 kiló)"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Kowi84 #22709 üzenetére
Én inkább G2-re cserélném, ha már jobbat akarok. Abban legalább jóval nagyobb az akksi, tuti nem lesz gond a hatótávval. Plusz a motor se kicsivel jobb csak, hanem még egy kicsivel. Index ugyanúgy van mindkettőn, viszont a G30 trepnije még nagyobb, hosszabb, jobb állni rajta, mint egy kisebb rolleren.
Ami az árát illeti, sztem az egyik legjobb ár/érték arányú roller a tulajdonságait figyelembe véve. Ennyiért korábban nem volt ilyen sokoldalú roller, max a Kugook.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Peaceliker #22723 üzenetére
Hazai gari nem érdekel.
Szóval a Mantis egyébként Kaabo márkanév alatt fut?
A hatótáv nem mérvadó, mert nem az miatt szeretnék nagyobbat 10-15 km-nél szerintem többet egyben nem egyek. Kicsit húzós az ára, asszony nem lesz boldog...Ha 15 km-t ír és 52 percet a biciklis google tervezés, mennyi lenne ezzel a rollerrel, ahol lehet max gázon?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Peaceliker
őstag
válasz INGJOKE #22725 üzenetére
Tervezd meg autóval és már látod is mennyi olyan időben tervezd amikor nincs forgalom, mert csúcs forgalomban sem lesz sokkal több idő
Bringa úton nem sokkal gyorsabb, mint amit Google tervez, ki is szoktam az útra. Pl Örs - deák bringa útvonal terv 35-40p volt és 25 öt futottam."Oh my Goa'uld!"
-
veterán
válasz Peaceliker #22727 üzenetére
Ez Újpalota- üllői 288-ra néztem...
-
veterán
válasz Peaceliker #22729 üzenetére
Ez a típus egyébként "gondozás" mentes? Nem vagyok nagy szerelő típus tölteni akarom és a kereket fújni max.
-
addikt
válasz INGJOKE #22725 üzenetére
Mennyi idő alatt szoktad most megtenni ezt a távot?
Gondolom azért vannak benne kanyarok, vagy talán kereszteződés is, ahol még ha épp elsőbbséged is van, akkor se robogsz át nyélgázon, mert mivan ha egy autó nem veszi észre, h egyáltalán nem lassan közeledsz, és kikanyarodik eléd.
Biciklivel 5-7 perc alatt szoktam beérni, rollerrel 3-5 perc (40-50-es tempóval).
Autóval meg kb 10-15 perc, mire az egyirányú utcákból kikecmergek, plusz parkolóhelyet kell keresnem, plusz a parkolóból besétálni a portáig (míg a roller/kerékpártároló a bejáratnál van közvetlenül).
Délutános műszakban, mikor meg tele van már a délelőttösök autóival a parkoló, egyrészt tovább tart helyet találni, másrészt inkább csak a bejárattól még távolabbi pontokon van szabad hely, így még tovább tart beérni.A 15km-t sztem max fél ora alatt megteszed, inkább 20-25 perc körül.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Thunderzolee #22731 üzenetére
Még nem mentem ezen a távon most költözünk majd oda. Amin most járok az 4,2 km és szinte végig bicikli út és 15-17 perc pálcika rollerral. Ott szinte végig tudok 25-el menni, többel is lehetne, de a pro 2 ennyit megy és már megint nyekeg a kormánya...
-
Peaceliker
őstag
válasz INGJOKE #22730 üzenetére
Hát...
Nem egy pálcika, de jó esetben nem kell rommá szerelni.
Ami kellhet, az egy 3-as bilincs. Néha kifújni rugókat (tpu rudakat) és kenni teflon sprayvel. Jó esetben ennyi. Max gumit cserélsz, de azt könnyű, mert split a felni.
Nem jó esetben meg aztán nyakig bele kellhet mászni a gépbe"Oh my Goa'uld!"
-
veterán
válasz Peaceliker #22733 üzenetére
Én egy olyan típust keresek, mint a kocsim. (Suzuki Vitara) Évi egy szerviz. Tankolás meg néha mosás.
-
ridiculous
aktív tag
válasz INGJOKE #22717 üzenetére
Én a Kukirin G2 Max - al szemezgetek, ha most váltanám le a Neon Lite - ot szerintem az lenne a befutó. 300K körül már lehet kapni geekbuyingon. (hónap elején még kuponnal is lehetett 278-ra csökkenteni az árát)
..de én megvárom a szabályozást mindenképp a nagyobbra váltással.[ Szerkesztve ]
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
veterán
válasz Peaceliker #22736 üzenetére
Király.
-
SoundBox
tag
Sziasztok megèkezett az Okai neon Lite, egy kérdés kormány pozíciónáló csavar, masnál is megforog, nem tèptem meg egyáltalán, illetve van egy kis műanyag pöcök az hova való?
[ Szerkesztve ]
-
Gardaai
senior tag
válasz Peaceliker #22723 üzenetére
"Szóval 500ig csak a mantis, nincs alternatíva."
Azért ezt cáfolnám. Booster sokkal jobb ár/érték arányt képvisel. 360 körül lehet venni zsír új V6-ot. Keményebb futómű, néma motorok. Ha még ráköltöd a maradék 90-100e. Ft árkülönbséget soha az életben nem lesz vele gondod. Teljesítményben lemértem a Boostert és Mantis is Dragy-val. 0-50-ig 0,5 - 1 mp közötti különbség van. Az szinte semmi, ráadásul gyári terepgumin volt a Booster. Végsebességre nyilván egyik ~55 másik ~65, de ennyi.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Peaceliker
őstag
válasz Gardaai #22739 üzenetére
Nekem volt booster, igaz v3. Ha v6 is szenzor mentes négyszög jeles vezérlős, akkor nálam egyből kiesik. De ha ez csöndes akkor lehet már végre normális vezérlő van benne. V3 15 alatt csak rángatni tudott. Gear3 ban, de én nem vagyok hajlandó kapcsolgatni a gépeket.
Futóműve mocskos kemény volt, és csúnyán hajlamos volt szitálásra. Illetve akkuja hírhedten jelentősen kisebb kapacitású, mint amit ígérnek. Persze továbbra is v3-v5 ről beszélek, nem tudom v6 ra végre jöttek e valós minőség fejlesztések.
Ja és kormány, az ugye instant javítást kér, mert szinte biztos törni fog. Persze ez +25k (igaz mantisra is kell másik bilincs).
Illetve kocka csere, javítás költséges, igaz volt akinek 3-4000et elment.Így hogy 1mp nem mond semmit. Mennyi vs mennyi? Akkor értelmezhető az 1mp. Mert 12 vs 13 mindegy. 3vs 4 nagyon nem.
Persze kinek mi, nekem ez fontos.Mantis előnye még (nekem), hogy kormány csukott állapotban beakasztható, illetve gumi csere jelentősen könnyebb mantison... Vagyis felni ketté szedés segít, igaz boosteren nem kell kereket kivenni. Ja fék booster még mindig azzal a félhidros vacakkal jön (no offense, tényleg érdekel)?
"Oh my Goa'uld!"
-
Dudee
senior tag
Sziasztok!
Balesetezésben tapasztalt rolleresektől kérdezném, hogy egy Mantis10-hez egy ilyen vagy ehhez hasonló bukó mennyire lehet jó?
Itt elsősorban nem a márka, hanem a viszonylagos nyitottság miatt kérdezem.Egy motorversenyzésben és downhillben gyakorlott ismerősöm ajánlotta, de azért megfuttatnám itt is.
-
Peaceliker
őstag
-
DigitXT
félisten
Teljesen jó. Ha arccal veszed le az aszfaltot, ez megvéd. Az a dolga.
A nyitottság, ahogy az előttem szóló írta hidegebb időben kellemetlen, de pl.
a nyári hőségben kifejezetten kellemes. Mondjuk, ha telemegy bogarakkal a
az arcod / pár bent marad a sisak és a fejed közt, az kellemetlen tud lenni...
De hát ez van: ha már zárható motoros sisak, az nyáron rolleren kellemetlen.
Kompromisszumokról szól ez az egész. Nyilván sisak nélkül a legfrankóbb...
Csak akkor nem kell elesni. Én amíg csak 25 km/h-ra volt képes a vas, nem
igazán vettem fel a sisakot, pedig onnan is nagyot lehet esni (el is üthetnek).
De így, hogy 40 km/h a vége, alap, hogy felveszem. A Mantis még gyorsabb. -
redjam
csendes tag
válasz SoundBox #22738 üzenetére
Igen, nekem is megforog. Egy bepréselt menetes hüvelybe megy bele, az forog és közben finoman pattog. Így, hogy megforgott, nem tudom, hogy ki lehet-e még tekerni, nem próbáltam.
Nem tudom mi a valós szerepe, mert a kormány elforgása szempontjából nem pozicionál, van mellette min. fél mm hézag mindkét oldalon. Talán inkább arra van, hogy ha kilazul felette a bilincs, akkor nem tudod kirántani a kormányt és nem lesz perec.redjam
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bestbuy játékok
- Autós topik
- LG LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- Politika
- Melyik tápegységet vegyem?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Acqua di Giò Profondo Parfum Acqua di Giò Pour Homme EDT
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest