- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
Hirdetés
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz f4lcon #157632 üzenetére
Én nem állítottam az ellenkezőjét. Ismerem a dolgot. Van Franciaországban egy fejlesztő üzemük, ahol tervezik és tesztelik az bringáikat. De mivel az ő márkájuk, így máshol nem forgalmazzák. Nem egy szimpla OEM bringa, amit Kínából összelegóznak. Nyilván ott készülnek, de nem kínai design.
Szerintem régen kinőtték az áruházas bicikli kategóriát, így a jövőben szerencsésebb lenne leválasztani külön cégként.
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #157651 üzenetére
A ragacsot leszedi a körömlakk lemosó vagyis az aceton. Bármilyen matrica ragacsát az szedi le könnyen. Természetesen a festést nem bántja.
De ha a lakk alatt van a matrica akkor szívás, mert az nem lehet leszedni.
Mavic matrica eltávolítására a felniről is ezt használjátok, ne WD40-es nedves bugyit.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #157677 üzenetére
Én sem szeretem annyira a matricákat, csak akkor ha szervesen beleépül a bicikli festésének dizájnjába. De akkor legyen a lakkozás alatt már, ne úgy mint az olcsó bicikliknél, ahol csak ráragasztják a kész festésre. Ha csak márkajelzés akkor simán meglennék nélküle.
Aceton meg tényleg jó. Munkahelyen (élelmiszerbolt) is azt használjuk az akciós táblák leszedése után. Máshogy sajnos nem jön le a cellux.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #157804 üzenetére
Ezt egyébként is akartam kérdezni, ha már a patentszem, mint téma felmerült. Ugye azért lenne jó, mert könnyen le lehetne szedni a láncot és a tisztítása is egyszerűbb lenne az áztatással. De ha neked van jó megoldások a lánc tisztítására, hogy ne kelljen levenni az még jobb lenne. Az rémlik, hogy van valami speciális WD40-es, amivel ki lehet mosni a láncot.
-
Fall-N
veterán
válasz bringasisti #172364 üzenetére
Én is ezzel értek egyet. Az a baj, hogy járműtől függetlenül mindenki ideges és rohan, siet. Ott ahol keresztezik egymást az utak, ott fokozottan kellene mindenkinek figyelnie! A megadott maximális sebesség sem jelenti azt, hogy mindig annyival kell menni. Lehet és inkább lassítani kellene. Itt emberéletekről van szó, és - jobb esetben - mindenkit várnak haza. Ez nem olyan hiba, amit lehet korrigálni, ha megvan a baj, akkor már nem segít azon akit elütöttek a felelősségre vonás.
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #172768 üzenetére
A menet megállapítása egyszerű. A pedál forgatási irányával ellentétes. Logikus, különben lelazulna egy idő után.
Jobb pedál balra forog, jobb mentes (normál), bal pedál jobbra fordul, bal menetes (fordított).
Kicsit le vagyok maradva a hozzászólásokkal, nem volt annyi időm fórumozni, ez meg pörög, nem úgy mint a többi (telefonos: Redmi Note 7, órás topik).
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz TayRol #173514 üzenetére
Jó irányban. Nekem Tourney TY (3x7) van. Nemrég múlt egy éves és semmi baj vele. Ugyanúgy vált, mint új korában. Egyedül arra kell figyelnem, hogy ne legyen száraz a lánc, mert akkor lassabban vált. De ez érthető is.
Nyilván én nem terepen használom, hanem városban, de nincs semmi gond vele.
ivana: Konkrét tapasztalatod is van vele?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz modflow #217515 üzenetére
A harmadik csavar a váltókanál távolságát állítja a rugó feszessége által a fogaskoszorúhoz képest. Ahogy írták előttem a két csavar "szakaszolja" hogy meddig mehet s lánc. Ha rosszul állítod be akkor bemehet a küllők közé, így óvatosan! A bowden feszessége a fontosabb a váltás szempontjából neked, ha belőtted a csavarokkal. KerékpárGuru csatornán van egy jó videó a beállításról. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #217528 üzenetére
Pont erre volt való a harmadik csavar a hátsó váltón (oldalt van, ha van de nem minden váltón van), ahogy írtam pár hsz.-szel ezelőtt. Azzal lehet feszíteni a váltó kanalánál lévő rugót és így távolabb vagy közelebb állítani a fogsorhoz. Nézd meg a videót, amit linkeltem, ott magyarul elmondják részletesen a dolgokat. (A stílust hagyjuk ).
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #217560 üzenetére
Igen azt nem írja a gyártó, hogy ideális körülmények között. Ugyanez van a hajtással is. Egy városban használt sokkal tovább bírja, mint egy saras, agyagos, homokos terepen használt kerékpár. De azt is el tudom képzelni, hogy félúton van az igazság. Ha nincs annyira gyepálva akkor bírja a motor és túléli jóval az akkukat.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #217571 üzenetére
Nem lehet, hogy a rugó tört el benne? Elvileg a csavarral meg kellene, hogy szűnjön a jelenség. Ha nem akarsz te hozzányúlni, akkor érdemes elvinni egy szervízbe.
Más: Nemrég építettem egy új bringát a régi acél vázas helyett és kellett vennem egy új telót az A-Headre átállás miatt. Az alkatrész hiány miatt nincs sok választék, így egy XCM30 -P 26" LO (hidraulikus LockOut) 100 mm lett. Viszont meglepődtem, mert ebben már van olajpatronos csillapítás. Egész jól mozog, így meg vagyok elégedve vele. Elvileg ez már Quick Service technológiás, így lesz hozzá alkatrész is.
-
Fall-N
veterán
Közben látom írtál közben, a rugó milyen állapotban van? Lehet azt kell cserélni. Ahogy írták pár csepp műszerés olaj sosem árt a mozgó részekhez.
-
Fall-N
veterán
válasz modflow #217602 üzenetére
Elvileg ha kettőt vált fel a nagyobb lánckerékre akkor túl feszes a bowden, ha kettőt le a kisebbre akkor meg túl laza. Sajnos pöcsölős munka én sem szeretem, így ismerős szerelőre szoktam bízni. Arra viszont vigyázz, hogy csak nagyon apró negyed fordulatokat állíts a csavarokon, mert szon múlik az egész.
-
Fall-N
veterán
válasz evo87 #217680 üzenetére
Az az igazság, hogy nekem sokáig 2,25"-os gumik voltak fenn, de vékonyabbat akartam. Viszont sokkal kényelmesebb a szélesebb gumi, meg azért kapni alacsony gördülési ellenállásút belőlük. Felrakni a felnire is egy rémálom volt a defekt elleni fél centi vastag betét miatt. Legközelebb szélesebb lesz újra. Meg nem CST hanem Continental.
-
Fall-N
veterán
Elkopott a hajtás + megnyúlt a lánc. Minimum egy hátsó racsni csere lánccal, ha a hajtómű is kopott akkor az is.
ride4ever: Jobbulást! A vázat meg ha jobban leszel nézesd meg hátha menthető. Egy jó szaki meg tudja mondani. Így képről talán menthető. Egyelőre gyógyulj meg az a fontosabb.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Na így mindjárt más a dolog. Ennyi idő alatt nem nyúlhat meg, ahogy írták, csak ennyi infóból arra gondol az ember, ami a leggyakoribb. Vissza kell vinni, hogy állítsák be normálisan a lánc hosszát. Ha nagyon olcsó kategóriás a bicikli akkor az is elképzelhető, hogy rossz minőségű (kínai noname) lánc van rajta, bár nem hiszem, az alap bringákra is már legalább KMC-t szoktak rakni manapság. Én mondjuk jobban szeretem a hajtás és váltó gyártójának a saját láncát (magyarul Shimano, SRAM) használni. Mondjuk én sosem szoktam komplett biciklit venni, mindig legózni szoktam. Jelneleg Shimano HG 7s lánc van és még elég jól bírja (kb. 1000 km van benne), pedig ez is egy olcsó, alap lánc.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #217736 üzenetére
A bicikli kereskedők (boltosok) mindig rá akarják beszélni az embert, hogy új lánc új fogaskoszorú.
fulton: Hidd el érezni fogod amikor cserére szorul. Legrosszabb esetben le is dobja a láncot váltáskor. De amint nagyon pontatalan lesz a váltás, már érezni, hogy a végét járja. Szemmel meg látni, hogy kihegyesednek a fogaskerekek. Általában 2-3000 kilométert bírnak ki, de sok mástól is függ (kenés és tisztítás, kerékpáros milyen erővel "tépi", saras, poros használat vagy csak városi és könnyű terep stb, stb.).
Legközelebb én hajtást cserélek, mert régi és bontható lánckerekest akarok, mert szinte csak a 48-ast szoktam használni. A mostani egy alap Tourney.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Babetta-X #217789 üzenetére
Ahogy írták előttem, inkább új Decathlonos bicikli és bevonni a párodat is, hogy tetszen neki.
Teló kérdés: Elsőre ne vegyetek telós gépet, főleg ne használtan! Később inkább valami olajpatronos vagy levegőst érdemes venni, a sima acélrugós csak behezéknek valók. Az árak elég magasan vannak, így már nem olyan olcsó. Az általad írt 100ezer Ft majd felét kitenné egy normális teló. Így ha nem muszáj hagyjátok ki.
-
Fall-N
veterán
Lehet kihagyták a központosító gyűrűt, ami a kormánycsapágy része. Ezt kell ráhúzni a villanyakra először. Erre megy rá a csapágy. Ha hiányzik, akkor tud oldalirányban mozogni a villa = kotyog. Sajnos külön nem kapni, nekem is komplett kormánycsapágyat kellett venni, mert lehagyta az eladó a vázról (Jófogáson vettem a vázat. Elvileg adta hozzá a félintegrált A-Head csapágyat, csak kihagyta ezt a gyűrűt.)
A képen legalul van.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Valószínűleg a műanyag hitvány minőségű. Érdemes új kormánycsapágyat venni, ahol fém minden (alu) a porvédő kupakon kívül. Én két hete vettem egy Acor félintegrált csapágyat 3ezer Forintért. A te biciklid a kép alapján külső csészés lehet. Érdemes legalább cartridge (golyóskosaras) vagy ha belefér ipari csapágyasat venni. Utóbbi zárt így nem éri a por és a víz. Szóval győződj meg milyen féle kell és akár te is ki tudod cserélni. Egyedül a vázból kell kiütnöd a csapágyakat, az a legnehezebb része. Fa rúddal (seprűnyél) lehet házilag, az nem sérti meg a villanyakat. Van rá perzse speciális szerszám, de nem hiszem hogy meg akarod venni. Az újat meg óvatosan gumikalapáccsal lehet ütközésig (!) beütni. Ha kell van Bikepro.hu szereld magad PDF (mind a 30 cikk megvan), feltöltöm GDrive-ra ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz 6030D #217914 üzenetére
Igazad van. Átlag nem testépítő embernek fölösleges a sok fehérje és nem is hasznosul. Aki súlyzózik, mint én is annak ajánlott, bár én sosem tartottam be mégis könnyen izmosodtam. Most is bőven 100 kg felett vagyok a 185 centi magassághoz. Ez is csak a tápkieg gyártók marketingja. Aki szteroidot használ (én ezt mindig kihagytam, mert minek?!) annak fontos csak. Csak ezt "elfelejtik" közölni.
-
Fall-N
veterán
Egyszerű, menj végig a dolgokon. Ha ráülsz és erősen mocorogsz a nyergen, akkor kiderül, hogy a nyereg vagy a nyeregcső bilincsnél van-e lazulás. Főleg ha nem egybe van a nyeregcső a bilinccsel, akkor ott mocorog ahol , hanem külön, akkor ott is tud nyekeregni ahol rögzül a nyereg pálcáihoz.
. Ha nem elég szoros és/vagy szárazon lett összerakva a vázba a nyeregcső, ott is tud hangot kiadni. Főleg ha belemegy a kosz.
- Ha hajtás közben recseg akkor ott kell továbbnézni. A pedált is mozgasd erősen, bár manapság a leggagyibb monoblokk sem szokott lógni újan (asszonyé már kábé 10 éves, kutya baja, alap négyszögletes neco).
- Kerekeknél mozgasd a tengelyt, ha lóg észre fogod venni. Mozgasd meg a racsnit/fogaskoszorút, ha mozog az baj. Ha racsnis (menetes) azt nem hiszem, mert pont szeret rászorulni (de nagyon).De én elsősorban a nyereg körül néznék körül. Az tud a legkönnyebben kilazulni. Főleg ha trehányul állították be.
-
Fall-N
veterán
válasz flash- #217961 üzenetére
Szerintem a fiúk nagyon túlgondolják a dolgot. Én nyáron vékonyabb sima mezei műszerolajat használok, télen meg valami speciális, drágább lánckenő olajat (majd megnézem a típusát). Ez utóbbi szinte nem is látszik a láncon, sosem szedte a koszt a lánc és bírja a téli strapát. De ha ésszel olajoz az ember és letörli a fölösleget, akkor nem lesz olajsaras. Időnként amúgy sem árt tisztítani a láncot, így szerintem mindegy. Én nekem biztos nem érné meg házi receptúrát csinálni (se időm, se kedvem), viszont lehet egyszer kipróbálom a waxot.
Valaki a teflon sprayre esküszik, valaki a waxra (valaki meg a Gates szíjhatjásra ). Ha terepre jár az ember, akkor úgyis gyakran kell láncot mosni, így szerintem a váltás pontossága és a lánc védelme szerintem fontosabb. A wax mellett nekem az szólna, hogy nem lesz olajos az ember keze, ha valamit babrálni kell.
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #218002 üzenetére
Nekem sajnos sokszor csak az automosóra marad idő. Sajnos társasházban lakom így hely sincs erre nagyon, csak a lépcsőházban tudom megejteni.
Persze a magasnyomásúval vigyázok, hogy ne menjen a csapágyakba a víz.
-
Fall-N
veterán
válasz tknof1871 #218055 üzenetére
Sajnos a legtöbb esetben sokkal drágábban jössz ki. Egyrészt a gyártók a nagy volumenű gyártás miatt olcsóbban kapják meg az alkatrészeket, másrészt sok alsó polcos cuccot nem árulnak a népszerű webshopok és a nagykerek sem (így a boltosok sem tartják). Ilyen például a Microshift fogsor, váltok stb. Perzse a Shimano Tourney TY/TX/TZ felszereltség olcsón kijön, ami még jobb is a Microshiftnél. De vázat, villát szinte nem is kapni újan. Én is alig használt vázat vettem jófogásról. Ha talál is az ember új vázat, akkor nem nagy a választék és méret sincs sok. Például nekem kicsi lett volna a 17"-os Mali, Gepida, Csepel MTB váz.
Annyi előnye van a legózott biciklinek, hogy nem kell egyszerre mindent megvenni. Én is így tettem. Meg te válogathatod össze az egészet. Például szeretik a gyártók az olcsó első váltó mellé drágább hátsó váltót tenni, holott mindkettő ajánlott ha egy kategória. Főleg az első átdobó tud vacak lenni, ha olcsó (persze ha van).
Ami nekem viszont furcsa, hogy olcsó biciklikben 1x6, 1x7 váltó van, pedig a lánc nem szereti a kerszetbe váltást.
-
Fall-N
veterán
válasz bardi #218084 üzenetére
Én meg több, mint 3 éve használok Tourney-t. Mielőtt át lett építve a régi vázból minden, addig beállítás nélkül tette a dolgát szépen. Még akkor is, amikor kissé elégtelen volt a lánckenés. Annyira nem rosszak azért a belépő szintű Tourneyk, már rég megkapták a legtöbb technikát a felsőbb szintről (HG, Triple Panta, Double SIS stb). A hajtómű is teljesen korrekt, ugyanúgy vannak váltáskönnyítő fogak, erős, masszív (simán elmennek akár 50ezet kilomérert! Kérdezz meg egy szervizest. Nekem van egy Tourney TY-30-as hajtóművem, meglepődnél hány éves (90-es évekbeli) és még mindig nem ment tönkre!) Egyedüli hátránya, hogy szegecselt a hajtómű, így külön nem lehet a tányérokat cserélni. De ezen az árszinten nem lényeg, mert olcsó cserélni. Annyi még különbség, hogy Tourney maximum 3x7-es lehet, Alivio, Acera van 3x8-as rendszerben. A régi 7s már rég kiforrott, olcsóbb előállítani, mert nem olyan kis méretű a lánc és a fogaskoszorú mérettűrése, mint egy 10-11 vagy 12-es rendszernek. Nyilván városba való, sok helyre még ez is overkill, mert nincs akkora szintkülönbség. Meg persze a grammok is többek stb.
Terepre nyilván mások a szempontok, így kár a Deorét idekeverni. Csak sokan lenézik, hogy ez csak egy belépő vacak, holott a Shimano már ezen a szinten is megfelelő minőségű. Általában mindig az baj, hogy arra használják amire nem való, így rögtön szar lesz. Nem az, csak tudni kell elhelyezni mire való. Persze ha van rá keret akkor érdemes venni drágább felszereltséget, de csak városban nem fog kijönni az előny. Egyedül akkor ha az integrált hajtóművel vetjük össze, ott kijön az előny.
A Microshift meg akármennyire jó vagy nem, itt a városi felszereltséget nézzük, abban meg jobb a Shimano. Egyedül a SunRace amelyik tudja még hozni a minőséget olcsóbban akár drága 11-12 sebességes rendszer alatt is.
-
Fall-N
veterán
válasz bardi #218123 üzenetére
Persze terepre már nem valók. Oda én is legalább egy 1x10-es integrált hajtóműves rendszert vennék, mindegy hogy SRAM vagy Shimano. Első váltót simán lehagynám, tényleg csak plusz nyűg. Én is a háromból csak a 48-ast használom általában. Szerintem a legjobb ötlet volt az iparban az 1x-es rendszer. Hajtómű is fontos hidd el, sokkal közvetlenebb egy integrált. Nincs benne nyúlott érzés meg rugalmasság. Ha lesz upgrade akkor integrált Alivio lesz. Mellé mehet a váltás a kukába mert 2x9s. Sajnos nincs 7-8s-ben integrált. Ezt még városban is ki lehet használni, más lenne a tekerés vele.
-
Fall-N
veterán
válasz werszomjas #218140 üzenetére
A lánc típusával kell megegyeznie.
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #218178 üzenetére
Igaz lenne, ha nem lennének manapság ilyen enyhe telek. Pár hét kivételével simán végig lehet tekerni az évet. Persze ha nem a hegyekben lakik az ember. Azért senki se mondja azt, hogy egy görgő helyettesít egy rendes tekerést. Ez is egy kényszer szülte dolog, a semminél jobb. Nem beszélve arról, hogy baromi unalmas lehet otthon tekerni és nem a tájat (vagy akár a várost) bámulni.
Más: Ma vittem szerelőhöz a biciklit, teljes hajtás csere. Mondjuk 3 évig szépen bírta szétkopott. Az ezer éves vintage FC-TY30 hajtás most adta csak meg magát. Pedig még én is használtam szereztem ideiglenesen. Így mostmár az alig használt vázon kívül minden új lesz.
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #218231 üzenetére
Én sem értem. Egyedül havas, latyakos (sózás miatt) úton nem használom. Olyankor gyalog megyek munkába. Esetleg lehet valami alap MTB, merev villával vagy egy alap outi a téli kerékpár, ha nem akar valaki egész évben egy biciklit használni.
Az időjárás emberfüggő. Nekem az 5 fok még nem annyira hideg. A sötét aláírom nem a legjobb.
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #218313 üzenetére
A 2x9-es ahogy írták előttem a fogaskoszorú miatt 9-es. A 3x7 meg = Tourney. Azaz rárakták a legolcsóbb városi szettet.
A váltás pontossága meg alap már. Az én Tourney TZ váltóm is szépen vált a pöccintős váltóval (nem fékváltó). Meg normális telefonos bowdenház (Acor fémszövetes) kell, azon is sok múlik. Pedig ez egy alap váltószett.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #218489 üzenetére
Nekem a 100+ kilómra a Selle Royal/Monte Garppa ülések jöttek be, mint márka. Jelenleg egy Argo van, de mivel hasalósabb lett az új váz miatt a pozicióm, lehet hogy keskenyebb és kevésbé párnázott kell majd. Viszont ez nem nyeklik, nem nyikorog alattam, pedig más márkánál sajnos hallgathattam az idegesítő zajt. Egyedül a racsni hangját hallani, ami jó hangos. Így nem is kell használni a knog OI csengőmet.
Ringman: Nekem is az Alföldön a trekking kiosztás jön be 48/38/28 a hátsó 7s. Bőven elég nekem a 48-as tányér, hátul meg alap a 6-os síkon, emelkedőn meg 5-ös vagy 4-es.
Ezt a waxolást annyiszor írtatok, hogy lehet hogy kipróbálom. Az egész hajtás zsír új, eddig WD40 teflonos lánckenő sprét használom.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #218507 üzenetére
Az a baj, hogy a gramm mánia miatt úgy igazán egyik gyártó sem viszi túlzásba az anyagmenniséget. Idő kérdése és elfárad a műanyag. Emelkedőn tört már el alattam nyereg.
-
Fall-N
veterán
válasz RexpecT #218509 üzenetére
Én a helyedben át sem vettem volna. Utána rendeltem voltam újra. Ha még egyszer eljátszották volna, hogy sérült, ugyanúgy vissza. Azért a pofátlan hozzáállásnak is van határa!
Munkahelyen fagyasztó ládák lettek cserélve és kábé a harmadik körben sikerült sérülésmentesen leküldeni. Állandóan küldtük vissza. Horpadt volt az előlap, párszor a szellőző műanyag rács törött ...
-
Fall-N
veterán
Egyformán jók kábé. Nekem a TZ500 van, négy éve működik szépen, át lett építve az új bringába. Én 3x7-es rendszerben használom, de jó 6-oshoz is. Ha te viszont az 1x6-os rendszerre gondolsz, akkor oda a TY-21SGS vagy 22SGS való. Persze városba vannak ezek tervezve, ha más lesz a cél akkor már más rendszer kell.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #218612 üzenetére
Ha ilyen szép tiszta a waxolással a lánc, akkor én is elgondolkodok rajta. Pont az olajozásban azt utálom, hogy minden szar beletapad, utána fekete olajsaras szmötyis lesz a lánc egy idő után. Nincs valami jó gyári wax, amit nem kell főzni? A Muc Off szimpatikus, lehet veszek/rendelek egyet.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen TV-t vegyek?
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen