- Google Pixel 6/7/8 topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
- Teljes az összecsapott Motorola csúcsmobil tudáslistája
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
ph Az új szabványra épülő opció 32 és 64 GB-os verziója árat is kapott már.
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
Ha már fék, "kissé" marketingszagú SRAM Maven: [link] Mondjuk a hazai árára kíváncsi lennék. Gondolom SRAMosan "olcsó" lesz.
-
Fall-N
veterán
válasz lsebestyen #282681 üzenetére
Érdemes lenne kitalálni egy külön waxoláshoz való elektromos ketyerét. Le is védetem. ©®™
-
Fall-N
veterán
válasz zsocy #282750 üzenetére
Jó kis fék, nekem is ez volt tervben. Végül elcsábultam az Alfine/XT-vel. A hűtőbordás betét külön jó pont (gondolom J02A resin).
Nekem teljesen be lett koptatva a BBB, tegnap egy f@sz autós miatt olyat fékeztem (hirtelen fékezett előttem), hogy csodálom, hogy nem húztam gumicsíkot. Így nagyon meg vagyok teljesen elégedve az Alfine-nal, tényleg bivaly. A fékkart is megszoktam szemre is.
Kro MT500-asa is csábító, amennyiért adja, csak nem voltam benne biztos, hogy annyival erős lett volna, mint az MT200, mint egy Deore M6100 vagy a jelenlegi fék. Így legalább nem motoszkál bennem, hogy elég erős-e a fék, meg hogy érdemes lenne fejleszteni még.
-
Fall-N
veterán
válasz Ixion77 #282762 üzenetére
Akkor nézzetek meg egy karbon váz készítésének a videóját. Fóliaszerű "vackokat" (karbon fólia) vágnak ki ollóval és ragasztgatnak sablonra, iszonyúan gagyin néz ki. Utána belerakják egy fém öntőformába, amibe megy a műgyanta. Elsőre olcsó hatású az egész. Sok gyártó gyártási folyamata tirkos, így nagyobb gyártóknak például Scott, nem nagyon fogják mutogatni, hogyan készülnek a vázaik. Én az UNNO gyártását láttam, meg nem emlékszem melyik volt a másik. Hasonló volt a folyamat, így a drágább vázak is valószínűleg hasonló elv mentén készülnek.
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #282772 üzenetére
Annál persze minden erősebb, de az MT400 is csak 10%-kal erősebb, ami nem sok. Az MT400 és az MT500 között sem lehet akkora különbség, hiába Deore, a felépítése hasonló az összes MT szériának. Úgy ahogy az SLX/XT/XTR is nagyon hasonló felépítésű, "csak" más anyagokat használnak meg a drágább felé haladva több beállítási lehetőség van.
Például teszt szerint az SLX M7100 nem sokban marad el a régebbi XT M8000-től (ez van nekem is). Ennyit számít a kiadási év is, az MT500 már régebbi szériás.
SteveAd: Sok tesztben felmerül mindig, hogy a PakTool a legpontosabb, de a régebbi CC-3.2 is jó. Shimano sok tesztben nem szerepelt, így azt annyira nem ismerem. Ha jó áron kapni akkor megérheti, mert a ParkTool elég húzós áron adja és itthon sem lehetett kapni, amikor venni akartam. Igaz német webshop olcsóbban adja.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #282777 üzenetére
Igen, az a baj az MT4100 + MT410-zel, hogy nem sokkal olcsóbb, mint az M6100 (sőt fura mód az ebikenál még drágább is). Csak megint ott motoszkál az emberben, hogy annál nem sokkal több az ára az SLX M7100-nak és így tovább. Ahogy nézem az XT M8100 nem annyival drágább, mint amennyivel jobb (itthon 42e Ft, a többi felsorolt 28-32ezres körül vannak). Hosszabb távon nézve lehet az éri meg a legjobban. Főleg, hogy egy Magurához vagy SRAMhoz képest jóval olcsóbb is.
Kro: Igen, akkora nagy különbségek nincsenek köztük, ezért írtam, hogy terepre lehet az SLX vagy XT éri meg a legjobban. Aszfaltra és városba elég lenne az olcsóbb is, de árban nem sok különbség van köztük.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz SteveAd #282890 üzenetére
Ezen rúgózni nagy hülyeség! Attól függ melyik mértékegységet preferálod és ahhoz idomulsz te magad is.
Saját példám, hogy a kerekeket 3-3,5 barra fújom, tök mindegy hány psi, akkor ott kerekítene az ember valamilyen értékre. Telónak viszont a gyártó 90-100 psi-t adott meg a súlyomhoz, így lusta voltam átszámítani, így arra fújom. Az az 5-10% + vagy - semmit sem számít, a pumpán meg egymás alatt vannak a skálák, van psi és bar is. Ahogy parandroid írta, ha nem veszed le elég gyorsan a pumpát a szelepről már ki is tudsz engedni pár tized bart és oda a hiper-szuper pontosra belőtt érték. Áll pár napot és veszít a nyomásból, így megint csak nem sok értelme van ezen szőrözni. Legtöbbször viszont az emebreket nem psi-t hallottam használni, hanem a bart.
BT-s keréknyomás ellenőrző már van egy ideje, kínai barátaink már feltalálták. YT-n láttam már róla videót, nem nagyon izgatott a dolog, hogy komolyabban utána olvassak.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
&Speedy007: Ezért írtam, hogy teljesen mindegy melyiket használjuk, mert mindkettőt lehet kerekíteni. Az én példámnál marava a 3,5 bar az 50,76 psi, így teljesen mindegy ha 50 psi-re pumpálnám, akkor 3,45 bar körül lenne a nyomás, így az az 5 század bar nem oszt-szoroz. A pumpámon látom mindkettőt egyszerre, így mindegy melyiket nézem. Bár ahol tehetem én is az SI-t használom. Felninél és gumiknál is kikophatna a colos méretezés, mert semmit sem mond.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #282991 üzenetére
Elvileg az RT-64 már nem olyan görbülős fajta. Ahogy múltkor tárgyaltuk a tárcsafék beállítását, fontos hogy amikor a dugattyúk rányomják a betétet a tárcsára, akkor egyik se nyomja el egyik irányba se a tárcsát. Ha elgörbíti az egyik oldal, akkor ahogy meleg a tárcsa, könnyen beleviszi a nyolcast. Ha jól van beállítva akkor nem lesz ilyen baj.
De sok múlik azon is, hogy mennyire rugalmas anyagból van, mert például a mechanikus tárcsaféknél nem lehet kiküszöbölni ezt, mert az egyik oldal fix, így elnyomja a tárcsát fékezés közben. Nekem mégsem volt nyolcas az Ashimába. Melegedés ugyanúgy van, súrlódás miatt hő keletkezik.
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #283019 üzenetére
Ne becsüld alá magad! Egyáltalán nem rossz eredmény natúrálban a 120 kg guggolás és a 200 kg felhúzás!
Én 14 évesen kezdtem el edzeni, most vagyok 38, amikor 24 éves voltam és tanultam, akkor maxoltam ki magam az erőemelő gyakorlatokban (volt mindenre is időm). Akkor 170 kg fekvenyomás, 140 kg guggolás (mindig is utáltam guggolni, inkább ez széria súly volt a maxom 170 kg volt, de nem erőltettem sokszor) és 350 kg deadlift volt a csúcsom. Akkor csak arra edzettem, hogy minél erősebb legyek és semmilyen vackot nem használtam. Jöttek is az eredmények. Manapság nem cseszem szét magam, így relatív most is nagy súlyokkal edzem, de nem megyek az 1RPM-re. Abban az időben ezek jó eredmények voltak, főleg szteroid nélkül. Akkoriban egyáltalán nem bicikliztem, nem is volt semmilyen kétkerekűm sem.
Az megintcsak más téma, higy szétcuccozva miket nyomnak az erőemelők. Annyi szerrel lehet is. Engem sosem vonzott ez az út, mert jobban tartanék a mellékhatásoktól.
RexpecT: Azért csak óvatosan, azért a nagy súlyokkal könnyen le lehet sérülni! Főleg ha valakinek szar a technikája. Remgetegen rosszul guggolnak, komolyan rossz nézni. A legtöbb túlságosan előredől az alsó ponton, ami mocskosul balesetveszélyes. Főleg nagy súlynál.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #283067 üzenetére
Senkitől sem hallottam még, hogy vett volna bármelyiket is. Egyedül Shimanon kívül a2z-ről hallottam, hogy jó, de jóval drágább is. Igaz utóbbiról kerestem is véleményeket, mert régen tervben volt, hogy kicserélem színes a2z-re a gyári fék csöveket. Most üeg kábé nem izgat, a váltó bowdenház is fekete már.
BBB biztos jó lehet, abban még sosem csalódtam, fékbetétben is bevált nekem.
-
Fall-N
veterán
válasz RexpecT #283227 üzenetére
Az is teljesen jó eredmény!
Bevallom őszintén, hogy sosem erőltettem különösebben a guggolást, mert az az egy feladat amit utálok. Kizárólag szériáztam legtöbbször 4x6-ot szoktam csinálni, majd minden izomcsoportra, nekem is a kevesebb ismétlés, nagyon súly vált be. Egyedül a vállra csinálok 4x8-at, illetve a vádlira 4x25-öt kisebb súllyal majd nagyobbal 4x15-öt.
Guggolásnál keretben mernék maxot nyomni, mert ott a veszély, hogy nem bír felállni az ember a nagy súllyal és baleset lehet belőle ha nincs ott a segítő sem maximálisan.
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #283112 üzenetére
Igy van. A BH59 az alap, a BH90 a Deore/SLX/XT/XTR/Alfine sorozathoz van. Szerintem minőségre bőven jó mindkettő.
Road szériából nem tudom milyen van, azt nem nagyon követtem.
Hasaggymeg: Szerintem sem kerek ott valami. Azért az MT410 nem olyan rossz. Kíváncsi lennék mire menne egy XT fékkel.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #283238 üzenetére
Szerintem nem érdemes túlspilázni. Guggolás alap, mehet a bolgár guggolás, a kitörés tényleg jó, ne hagyd ki (mélyebbre lehet menni vele, mint a guggolással). Pár gép mehet mellé a végén levezetésnek (combfeszítő és combhajlító). Én ezeket variálnám, egyszer az egyiket egyszer a mésik feladatot a guggolás mellé. 4x6 bőven elég. Időnként ha van kedved, akkor vetkőzős sorozat guggolásból.
Heti egy láb bőven elég, mert a legnagyobb izom, így több pihenésre is szüksége van. A kisebb izmokat lehet heti többször edzeni (pl. has).
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #283246 üzenetére
Ha ennyire nem jutsz semmire vele, akkor lehet a fékezési technikáddal van a gond és tényleg addig terheled túl, ameddig üvegesre nem ég a betét. Nem tudok másra gondolni, mert tök laikus, koca bringások sem szoktak ilyenről beszámolni. Például sógorom ebikeján egy Tektro alap fék van, mégsem vonyít neki, pedig ritkán biciklizik, így biztos nem optimálisan fékez.
Ha nem sikerül megoldani, akkor neked tényleg egy olyan erősebb fék kell, amibe IceTech vagy bármilyen hűtőbordás szinteres betét belemegy. Azt nem tudnád üvegesre égetni, mert a fémes betétnek pont az az optimális ha bemelegedik. Igaz a te felhasználásodhoz ágyúval verébre esete lenne, de az biztos, hogy megoldaná a gondokat.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz bbsofficial #283255 üzenetére
Ennyiért jónak tűnik, főleg SLX fékekkel és hajtással. A váz meg alu, nem hiszem, hogy törne vagy repedne.
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #283268 üzenetére
A külső átmérő egyforma viszont a BH90 1 mm-rel kisebb belső átmérőjű, így vastagabb maga a fékcső anyaga. Ezért kell a vastagabb arany színű tüske a BH59-be, a BH90-be meg az ezüst színű vékonyabb. Az olive (roppantógyűrű) egyforma, így simán össze lehet rakni. Egyedül a banjo csatlakozásnál lehet csak a BH90-et használni, ha egyenesen vezett a fékcső, akkor össze lehet rakni mindkettővel.
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #283352 üzenetére
Kétlem. - 5 és - 10 fokban is tekertem tavaly év végén az MT200-zal, amihez BH59-es fékcső van és nem változott sem a nyomáspont, sem a fékcső merevsége. Én mostmár azt javaslom, hogy vidd el egy normális szakihoz a biciklid és nézesd meg a fékeket, mert ott valami nagyon nem kerek.
Gondolj bele, hogy a fék biztonsági rendszer, azaz minden körülmények között 100 %-osan kell működnie az Északi sark övétől a +40 fokos sivatagon át mindenhol is. Versenyeken csak hidraulikus fékeket használnak már (többnyire), szélsőséges körülmények között, mégis helyt állnak. Gondolj bele, ha valamelyik versenyző nem tudna megállni a fék miatt, milyen komoly következményei lennének. Az sem normális, hogy ennyit kell csiszolni a fékbetéteket.
Az ásványi olaj nem vizesedik, egyedül a DOT fékfolyadék, ami megköti a környezetből a párát. Minél többször hevül a folyadék, annál előbb köti meg a vizet, azért kell évente cserélni a folyadékot. Az ásványi olaj sokkal tovább bírja.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Tikakukac #283381 üzenetére
Ennyi fölösleges hozzászólást gyártani.
Semmit nem mond, hogy ki mivel jár, főleg az igénytelenebb fajtája. Mindenkinek más az igényszintje. Én azokra a bontószökevény vackokra fel sem ülnék.
De írok egy példát. Az ország nagy része alkoholista, láncdohányos, műveletlen félember (vagy félőrült). Akkor ők lennének a példák? Ugye hogy nem... Ennyire releváns, hogy a csoró réteg mit használ.
-
Fall-N
veterán
válasz SteveAd #283419 üzenetére
Irigylem azokat az embereket, akik úgymond semmire sem igényesek, így a legolcsóbb dolgokkal is megelégednek. Mi meg sok pénzt beleölünk ebbe a sportba meg más hobbikba. Nekem csak a fék került annyiba, mint ez a linkelt bicikli kábé. 100 ezer Ft manapság semmi sem egy biciklinél. Kezdjük azzal, hogy egy normális váz csak 70-300ezer Ft, és ehhez még kormánycsapágy se más nem tartozik bele. Na meg villa/teló sem, ami megint egy nagyobb összeg és külön meg kell venni hozzá. (Egy egyszerű alu merev villa is 35-40ezer Ft, egy teló meg 100 körül kezdődik). A 70ezer Forintos váz meg egy alap váz, ami technikailag elmaradott is (sima A-Head nyak, gyorszáras, non-boost 135 mm-es papucstáv stb.).
Ezek után mit lehet várni egy 100ezer Forintos biciklitől? Soj jót nem.
Tikakukac: Mit vették magadra ebből? Nem sértegetés volt a cél, csak leírtam a valóságot. Lehet szépíteni, de sajnos igaz, ha nem homokba dugja az ember a fejét. Nyugi ignorálni foglak, amúgy is játszod az értetlen trollt.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Sisakból nekem bevált az Abus, de a MET sisakokat is nézegettem. Nézz pár videót, teszteket az jó támpont lesz. Fontos, hogy jó legyen a szellőzése, ebben jól vizsgázott az Abus. Pont nyáron vettem, így a 30+°-ban teszteltem le. Télen úgyis kell alá technikai sapka. Márkás sisakoknál a védelem is garantált.
Maximum1: a laptop és az autós hasonlatoktól falra tudok mászni. Főleg, hogy egy biciki kopó, fogyó alkatrészekkel van tele. A PC-nél meg az alkatrészek teljesítménye a fontos nagyrészt. Ez már nekem is túl geek.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Tikakukac #283527 üzenetére
Kár reagálnom rá, de hátha.
Egyáltalán nem szégyellem magam. Ha te is nap mint nap emberekkel dolgoznál megértenéd, miért süllyed ez az ország oda ahová. Az emberek egy része tényleg abba a lezüllött kategóriába esik, akivel sok ember nem találkozik, én sem korábban. Van egy életképtelen réteg is, akik alapvető dolgokban nem képesek dönteni, csak a Redditen meg Facebook csoportban kérdezni vad idegen embereket.
Mert ha szerinted az normális, hogy sok ember korán reggel azzal kezdi a napot, hogy viszi a fél literes vodkát és benyakalja, de mellette ott a családja, akiktől sajnálja a pénzt, akkor mi? És nem egy embert látok, rengeteg ilyet. Tegnap is bankba kellett mennem ügyet intézni és már 8-kor töménytől bűzlő pofával állt a lelakott nöstény. Kerülné az ember az ilyet, de nem lehet kikerülni, hacsak nem otthon ülnék 0-24. Rengeteg alkesz van az országban, ez tény.
Rajtad meg azért kaptam fel a vizet, mert kérdezel valamit, de úgysem fogadod meg. Akkor minek kérdezel? Úgyis sznob emberek vagyunk, és csak át akarunk verni, nem?
Igen, nyersnek nyers vagyok, de nem csak itt az interneten, hanem az életben is. Ez van, inkább, minthogy álszent legyek. Egyébként pont rohadtul nem érdekel a véleményed.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #283542 üzenetére
Természetesen félig meddig sarkított volt, nem nézek le senkit emiatt. Aki koca brongás és nincs igénye jobb biciklire az használ számunkra "értelmezhetetlen" biciklit.
Csak arra reagáltam, hogy ne pont a hátrányos helyzetűeket vegyük példának, hogy annál jobb egy ilyen ipari hulladék Romet, Sava, Vigor, Visitor stb. Sok szegényebb ember is venne jobb bicikit, ha lenne rá keret. Ezért sem releváns, hogy mit kénytelen használni. Csak sokan ezzel akarják legitimmé tenni, az ilyen hulladék vackokat. Utána másfélszer annyit rá költenek a szervizben, mert fél biciklit ki kell cseréni rajta.
Általában ha az ember igényes a hobbijára, akkor később hajlandó többet is áldozni az eszközökre, amit az átlag ember nem ért és sznob hülyének hiszi, hogy minek kell költeni ennyit xy-ra.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Új Bryton 460:
A képeket Hídvégi Ariel töltötte fel Facebookra. Így képek alapján bejön, nemsokára lesz teszt a Mozgásvilágos srácoktól.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #283591 üzenetére
Szerintem csak akkor derülnek ki igazából a hibák, ha szét kell szedni valamiért ezt - azt. Most így összeszerelve lehet nem látszanak vagy tapasztalhatóak a gondok. Az is elképzelhető, hogy normálisabb OEM vázak ezek, csak nehezebbek, mint egy "átlagos" tajvani váz és át lettek címkézve. Sava vázakról van videós teszt, attól nem ájult el senki, hogy milyen jó lenne.
-
Fall-N
veterán
válasz Ixion77 #283613 üzenetére
Nekem amire használom bőven elég (Bryton 320 van jelenleg). Igazság szerint a színes LCD-t nehezebb napfényben látni, oda kell a nagyobb fényerő, ami eszi az akkuidőt. Nekem a fontosabb adatok nézésére és rögzítésére bőven elég. Nem mondom, hogy nem tetszenek a drágább modellek, de nekem nem érnek 70-100ezer Forintot. Azon az áron inkább jobb féket vettem.
A telefon meg akkuidőben rosszabb, ha elesik és törik drágább pótolni. Ha OLED kijelzős, akkor szépen be is ég a statikus tartalom miatt. Másrészt kezelhetlenül nagy is a kormányon, egyáltalán nem tetszik rajta.
Ha neked bejön, qkkor használd úgy, nekem a telefonnak a zsebben a helye.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #283689 üzenetére
Valahol érthető. A SRAM az MTB-kkel kezdte, így viszonylag későn kezdtek el outi váltókat fejleszteni. A Shimano meg jópár éves előnyben van az outi terén, nagyon régóta reszelgeti az Ultegra és a Dura-Ace alkatrész családokat. A technika meg szivárog náluk lefelé, így a 105-ösök is megkapják a csúcs szériák technikáját, olcsóbb anyagokból.
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #283696 üzenetére
Pedig jó a DUB, mert gyakorlatilag az összes fajta középrészhez van megfelelő csapágyuk, így midennel kompatibilis (menetestől kezdve az összes PteddFit változatig). Természetesen nem a népszerűbb EB24-es tengellyel kompatibilis (Shimano és a töbi gyártó), de nem nagy dolog. DUB-on belül lehet variálni.
vallas: Jól néz ki, igazi kalasszikus MTB alap. Gyorszár, külső kábelezés stb. Egyszerű és nagyszerű lesz szerelni. Hol vetted és milyen váz ez?
[ Szerkesztve ]
-
-
Fall-N
veterán
válasz bbsofficial #283752 üzenetére
Remélhetőleg nem lesz tényleg semmi baj a vázzal. Viszont semmi rendkívüli nincs ebben. Egy nagy gyártónál egy XC MTB alu váz kiteszi az ár nagy részét. Nézd csak meg, egy Merida váz, semmi extra mégis 2-300ezer Ft. Az alkatrészeket nagy tételben valószínűleg olcsón megkapják. Az összeszerelés is sokat kitehet, mert ezen is spórolnak a kínaiak, lásd a nem jól beállított fékek. A teleszkópot azt mindenkinek magának kell beállítania, így az nem gond, hogy puha.
De extrém szakágaknál is egy DH, Trail vagy AM váz (Nukeproof, Marin, Santa Cruz stb.) szintén 2-3-400ezer Forintért kezdődnek. Egy Scott csúcs váz meg millió fölött kezdődik.
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #283832 üzenetére
A kormány nem karbon gyárilag?
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #283859 üzenetére
Sajnos Magyarországon elavult minden, ami szabályozva van, nem haladnak a korral. A csengő is egy nettó faszság, mert nagy alapzajban egyáltalán nem hallható meg könnyen, viszont kínai elektromos kürtből van már olyan, ami rohadt hangos (joe zé a YouTube-on mutatott párat). A sokat tárgyalt küllőprizma is egy kommunista időkből származó baromság. Kár hogy nem maradt meg a KRESZ-ben, hogy kadmiumsárga legyen.
Maximum1: Annál tényleg minden jobb. Hasonló Cruisert használtam 8 évig, egy sebességes volt. Asszonynak van még Női vázas Cruiser, Nexus 3-mal, de nem sokáig, mert ma találtam egy 28"-os alu, trekking női Kelly's vázat Jófogáson, így megy neki a régi alkatrészekből az építés. Hétfőn adja fel Postán az eladó, még hajtómű kell, villa/teló meg kormány és korménszár. Altus váltás, kerekek, tárcsafék szett (MT200) vannak itthon. Ideiglenesen jó lesz neki a 26"-os szett, később lehet veszek neki 28-as kerekeket.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #283916 üzenetére
Ez akkor lehetne szempont ha tükörsima utak lennének hazánkban. Itt inkább az a valóság, hogy jobb a 30 mm vagy 30+ lenne az optimális. A felnit meg úgy kell megválasztani, hogy jó legyen hozzá. Az a -10 W semmi, de a kényelem jobb. Nem véletlenül népszerű a gravel. Outi pont ezért esett ki nálam. Borzalmas utak vs. vékony gumi.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz FRIZ 22 #283953 üzenetére
Jól látszik, hogy nem volt alaptalan a kétség itt sokunkban. Az a nyeregvázcső nagyon para, ott írják kommentben, hogy érdemes lenne műgyantával kitölteni azokat a hézagokat. Ez így csak egy ronda taknyolás. Ott simán el tudom képzelni, hogy elreped a váz. A kerékszett is nehéz, mint a sár. Ennyi pénzért előbb vennék alu, de normális gyártótól biciklit.
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #284084 üzenetére
Jó váz, okos módon nem kell belső kábelvezetés miatt a hidraulikus féket megbontani, az kívül fut. Ennyiért tényleg nem rossz ajánlat. Azt viszont nem értem miért nem tudják a legfontosabb adatokat megadni. Nyeregvázcső hossz, felsőcső hossz stb. Önmagában az sem mond sokszor semmit, hogy M, L stb. Kisebb gyártóknál geometriai táblázat sem található meg sehol.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #284133 üzenetére
Én is csinálhattam volna egész sorozatot, mert a jelenlegi vázra sok variációt építettem. Kezdetben ócska Koliken kerekek voltak 26-osok, V-fék, 3x7 Tourney hajtás és váltás, jelenleg meg Deore 1x10, Alfine/XT fék, integrált hajtómű, levegős teló stb.
Mondjuk a leszerelt cuccok most mennek át az asszony új biciklijére, a váz a napokban megjön (Kelly's Pheebe CRX, M-es, alu, tárcsafékes, elvileg 28"-os cross trekking váz). Még hajtómű kell, villa, kormány, kormányszár.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen