- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52109 üzenetére
A Sky-nál volt Paris-Roubaix-én hátsó lengéscsillapításos Pinarello amit a Jaguarral közösen fejlesztettek. Ott egy elasztomer volt felül a támvilla becsatlakozásnál és az mozgott talán 5mm-nyit. Wigginsék ilyennel mentek.
Nem mondom ezeken a "jó" magyar utakon én is örülnék ha jobban csillapítana a gépem (nekem ugye jó rideg fakír alu vázam van ) de azért nem minden áron. Lengéscsillapítót tuti soha nem tennék a saját outimba. De egy kényelmesebb karbon váz azért jöhetne.
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen