- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Degeczi #209545 üzenetére
Ezzel nincs baj, csak amit itt a képen le akarnak húzni az nem egy csapágy, hanem a sor...ezzel így nem lehet semmi csapágyat lehúzni az agyból (vagy máshonnan a bringán), hisz ez külső csapágyakat húz le tengelyekről, nem pedig csapágyakat nyom ki, vagy be fészkekbe...vagy nem jól gondolom? A kép alapján betolja a csapágyat az agyba, mégpedig nem is szekszerűen, hisz a csapágy közepébe támaszt a menetes tengelyvég.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
Köszönöm mindenkinek a választ!
Azért ragaszkodnék az átütőtengelyhez, mert több helyen, pl. [itt is] írják, hogy sokkal stabilabb, erősebb. Illetve mikor kemény terepen megyek lefelé, akkor egy idő múlva szinte úgy érzem, mint ha a villa ki akarna csavarodni a kezemből.
Aztán azt nem akarom, hogy elköltök 100k-t (vagy többet) villára, és ez a jelenség nem oldódik meg.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #209552 üzenetére
Sok mindent írnak a karbon villa csodás rezgéselnyelésétől a kúpos homlokcső érezhető stabilitásán keresztül a boost merevségéig, ugyanakkor évtizedekig nyomták ezerrel gyorszáras kerekekkel is a versenyzők probléma nélkül...mindenben van valami ami aztán mégsem annyi amennyit neki tulajdonítanak, ezért érdemes mérlegelni mire is költesz leginkább. Mindenki szeretne újat, korszerűt, trendit ami éppen megjelent de meggyőződésem, hogy nem sokan tolják olyan szinten ahol már pl. egy vakteszten meg is éreznék ezen fejlesztések hiányának hátrányát.
Egy biztos, éspedig, hogy az a váz nem olyan amire komoly fejlesztéseket érdemes eszközölni, így a legköltséghatékonyabb tényleg az amit pl. kedves ármesterünk javasolt, gondolj bele kapsz 100+e forintot bringádért, majd a megvásárolni szándékozott teló árával azt megtoldva már olyan kerékpárt veszel amit fejlesztgethetsz. ...nem véletlenül Ármester, nagy kupecek ám ők.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #209553 üzenetére
Más péniszével könnyű verni a csalánt. Igazából az átütőnek a legnagyobb előnye átlag júzernek az, hogy ha kiveszed a kereket, majd visszarakod, nem kell tökölni a fékbeállítással. Az, hoyg ki mit érez menet közben belőle, ezer más dologtól is függhet, egy csavarodás lehet a tengely, a küllők, a villa, a váz vagy a cocpit gyengesége miatt is. Én ilyen alkatrészárak és -ellátottság mellett nem nagyon látom értelmét egy jelentősebb upgradenek egy bringán (hétvégén beszélgettünk erről ZoliWRC-vel, hogy kell-e neki a 2x11 helyett az 1x12. Szerintem az adott bringán nem, inkább bringacsere, de inkább kár lecserélni azt a bringát).
ZolkoW: természetesen a Shimano nem szállhatott ki egyből az első váltók világából, ezért igen, van 2x12 rendszer az ősmontis társadalomnak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #209553 üzenetére
Na mondjuk ez is igaz.
Azzal a linkelt bringával kb. ugyanott lennék mint a mostanival. Viszont a mostanit kb. 100k-ért tudnám eladni. +100k a teló = 200k, annyiért meg biztosan nem kapok sokkal jobbat.
Hát arra jutottam, hogy átütőset nem fogok kapni, szóval maradok a 100k környéki gyorszáras telóknál (Recon), és legalább akkor a csillapítás jobb lesz. Igazából az lenne a lényeg. Meg hátha mégis stabilabb egy mostani Recon, mint egy régi alap Suntour.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
varsam
őstag
válasz TomMusic #209552 üzenetére
140-170mm rugóúttal rendelkező enduro, trail bringán biztos számít. De ahova egy 100mm mozgású villa elég, oda a gyorszár is szerintem.
Amit most érzel, az jó eséllyel egy előre-hátra mozgó, kotyogó villa, a suntour tényleg nem a merevségéről híres. Próbáld ki, álló helyzetben behúzod a féket és csak mozgasd meg előre-hátra a bringát, érezni fogod mennyi játéka van. Ezen kívül még lehet maga a kormánynak is van játéka vagy a kerékküllőid is lazák, ha szeretsz csapatni, azokra sem árt ráznézni.
Saját tapasztalatból mondom, én szintén 29es alap tudású montin cseréltem a suntour XCT telót egy RS Reconra. Sima 1 1/8 cső, 9mm gyorszár, ami neked is kell. Sokkal merevebb, 28 vs 32mm becsúszó, nem kotyog, kimozogja mind a 10 centit, nem csak 6-7-et. Ég és föld. És én is szeretek lefelé menni.
Én azóta mondjuk váltottam egy 150/140-et mozgó trail bicóra, na ott még nagyobb a lépés, de azt most hagyjuk.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #209554 üzenetére
Hát igen, ha sokat fejlesztett rajta akkor már nem kapja meg érte azt amit valójában ér az a kerékpár, ugyanakkor ha mégis cserére adja fejét (azt véve figyelembe amennyit megy, és hány éve még van hátra 2 keréken, ez tulajdonképp elkerülhetetlen lesz) akkor most, vagy soha, úgy látom éledezik a használt piac is ( szerinted? ), vagyis lassan lecseng a nagy bringaláz, belefáradnak a zemberek a nyolcadik hullámba és akkor nehéz lesz azt az árat kapni érte mint talán még most. Én helyében talán meghirdetném egy általam elvárt áron, és közben használnám, a hirdetés nem kér enni és akár el is kellhet.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz varsam #209556 üzenetére
Na, hát úgy néz ki, hogy akkor Te pont ugyanezt a kört már lejátszottad. Akkor szerintem ez lesz.
#209557 Hasaggymeg:
Eladni több okból sem igazán szeretném
Amit varsam kolléga írt, szerintem az lesz a legjobb megoldás, mindenféle szempontból.
A telón kívül mást nem igazán akarok rajta fejleszteni. Ha meg igen, akkor már tényleg bringacsere lesz, és akkor már össztelós. De egyelőre nekem az a lényeg, hogy az első teló finomabban mozogjon. És ehhez az upgrade-hez is 10ezer km és 6 év kellett.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
-
addikt
válasz 6030D #209554 üzenetére
ha ügyesen mixeled a dolgokat, akkor még akár agy/kerék csere nélkül is lehet 2x12 rendszered, feltéve, hogy lesz időfutam váltókar az új Dura Ace / Ultegra hátsóváltóhoz
de mechanikusban csak az agycsere után lesz 12-es rendszered úgy tűnik, bár talán, ha kijönne egy 12-es GRX mechanikus váltó, akkor az új Dura Ace / Ultegra 11-34 lánckeréksorával akár lehet is 2x12-d“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
varsam
őstag
válasz TomMusic #209558 üzenetére
Amúgy igen, ezt játszottam el. 3x9 Deore, négyszöghajtás, alap shimano tárcsafék, alap kerekek. Osztottam szoroztam és a telón kívül a váz miatt nem cseréltem semmit, mert maga a váz nem volt top. Nem érte meg arra fejleszteni. Én mondjuk ebayen lőttem egy új bringából bontott Recont, 35-40eft-ért. 100at lehet nem adnék egy új telóért arra a bringára, résen kell lenni és valami jó használtat behúzni.
Aztán ha később ott vagy anyagilag és van rá igény, akkor jöhet a felsőbb polcos bicó.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz varsam #209562 üzenetére
No, az én bringám is 1 1/8, gyorszáras és mostmár tényleg én is sajnálok rá költeni, de gyakorlatilag csak a fékek és a hátsó váltó gyári rajta, minden mást lecseréltem anno . Nem is bántam meg, mert sok élményt adott, sokat beletekertem. Szerintem alap szinten (1x11 Deore, Judy, olcsó, de jó kerékszett, integrált hajtókar stb.) megéri ezekre a bringákra még költeni, de csak akkor, ha az alkatrészek tönkrementek, elkoptak, vagy valamiért már nem szolgálnak ki és amúgy is le kéne cserélni őket, + tuning után biztos vagy benne, hogy bele fogsz tekerni legalább 10-15.000km-t .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz woodworm #209548 üzenetére
félintegráltnál gondolom, hogy így van, de az a linkelt csapágy, meg lehet hogy az összes ilyen az hivatalosan külső csészés.
az átütőtengelyről ugyanaz a véleményem, mint 6030D-nek, a tapered villanyakról meg az az elméletem, hogy nem a merevség növelésének igénye szülte, hanem az esztétika.. A mostani aluvázak (és karbonvázak) alsócsöve egy nagy böszme valami, amikor már látszott, hogy az alu átveszi a terepet, voltak is furcsán kinéző egyenes fejcsövű vázak...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #209563 üzenetére
ha úgy vesszük, én a mostani bringám a vázért vettem meg
A vázon kívül gyári még a .... öö... kormánycsapágy és a nyeregcsőbilincs.
Talán az A-HEAD kupak is.#209565 bszg@ : ez ~annyi, mint a 31:50, és a 32:50, meg a 30:50 is szokásos 1x12-es áttétel - legalábbis montin, amiről szó volt.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
rétisün
veterán
válasz ZolkoW #209566 üzenetére
én az összes bringámmal így voltam úgy nézett ki, a legutóbbi Roadlite-nál változik a helyzet ilyen téren, de az is kezd elégé eltávolodni a gyári állapottól
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
TomMusic
őstag
válasz varsam #209562 üzenetére
35-40-ért?
Hát ahhoz már szerencse is kell
Egyelőre ezt a kettőt néztem ki:
[RockShox Recon Silver RL Solo Air]
[RockShox Judy Gold RL Solo Air]
Illetve párezerrel olcsóbb itt a recon: [link] bár ez lehet valami régebbi verzió.
Amúgy melyik a jobb, a Recon Silver, vagy a Judy Gold?Szerk.:
Hasaggymeg: elég nekem az évi 2500km is 42km szinttel. Tudom, nem sok, de ennyire volt időSzerk2.: a linken lévő képeken tapered verziók vannak, de ki lehet választani gyorsszáras egyenes nyakút is.
[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #209569 üzenetére
Szerintem most Rockshoxéknál valahogy így nézhet ki az xc sorrend:
Judy TK
Recon Silver TK
Recon Silver RL
Judy Gold
Recon Gold RL
Reba
SID
SID SL
De! A belépő Reconok is 32-es becsúszót kaptak, ezért merevebbek a Judy Goldnál és a Recon Gold pl. Debonairt kapott, ebben jobb a Rebánál. Szal ha nagyon nehéz vagy, vedd inkább a Recont, ha meg 90kg alatt, akkor jó lesz a Judy. De ha már Judy és költséghatékonyság, az alap TK nem játszik?Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
TomMusic
őstag
válasz jjeahh #209570 üzenetére
70kg vagyok
A TK nem csak annyit tud, hogy egyszerű lockout? Az RL meg a motion control, azaz tudom szabályozni finoman a csillapítást?
Tehát az RL többet tud mint a TK?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
6030D
Ármester
válasz f4lcon #209560 üzenetére
Nem nekem kell, egyelőre megfelel az 1x11, Zolinak beszéltük a 2x11 helyett az 1x12-t, de igazából (erőben) neki sincs rá szüksége. Csak a szokásos változzon valami dolog. Mixelgetés, meg Ultegra a montira tuti nem lesz.
Hasaggymeg: nem vagyok jós, de én még minidig a hitelmoratórium utánra mondom az árak visszaesését, mert akkor lesz az, hogy az embereknek el KELL adnia a bringát, hogy legyen lakása, nem pedig el KELLENE adni a bringát, mert útban van a lakásban. Mindenki bringát vett, általában drágán vettek bringát az emberek, azt nem fogják olyan áron eladni, amire 2 éve azt mondtuk, hogy jó ár. Emellett minden más drágább lett az élet egyéb területein is. Az biztos, hogy rengeteg olyan bringa lesz a piacon, amivel nem mentek csak kétszer (mert az 1 millás bringán is töri a feneket az ülés), meg olyan is, amin nem csináltak semmi szervizt 2-3 év alatt, de újként fogják árulni. Mazsolázni lehet majd. Ehhez jön még, ha az újból ugyanúgy hiány marad, mint eddig, akkor az tovább húzza fel a használtak árát (lásd autók).
bszg@: egy 30-as első tányérral, 51-es nagytányérral egy 30/10-51-es sorral lesz könnyebb áttételed.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #209572 üzenetére
Mondtam én, hogy nagy mágus vagy!...hitelmóratórium, assetom mi az, bár 20 éves hitelem utolsó előtti évében vagyok. (na jó természetesen tudom mi az, csak nem jutott volna eszembe ebben a vonatkozásban. )
#209569TomMusic...áruk nagyjából tükrözi szintjüket a ranglistán.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz TomMusic #209571 üzenetére
A TK nem csak egyszerű lockout, de a gyakorlatban nem tudom mi a kölünbség a kettő között, de mindenhol azt írják, az RL jobb mint a TK.
Szerk.:
#209573 Hasaggymeg: hát akkor lehet a Judy lesz a befutó[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #209574 üzenetére
Tudtommal egyik Turn Key a villa tetején,másik Remote Lockout
a kormányon.
Judy Gold és Manitou Marvel Expertet ismerem, mind2t ajánlom...sőt a régi rugós Torát is.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz Hasaggymeg #209575 üzenetére
Az RL a fokozatosan kapcsolhato lockout.
TK = Turn Key damper. It is either open or locked out. RL has the Motion control damper. 5 or 6 different compression setting from open to close. Silver is usually steel upper tubes and gold is usually aluminium upper tubes which is lighter unless something has changed that I didn't know of that should be the gist of it.Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #209576 üzenetére
Enyém RL de csak kizárom, meg nem... ...ugyanakkor persze ott a visszaút csillapítás ami valóban több fokozatú. Itt azt látom egyetlen különbségnek, hogy egyik Compression:yes, másik Compression: low speed to lock. ...legalábbis ami az állít6óságát illeti.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #209577 üzenetére
Most azon gondolkozok, a gyakorlatban mennyire használnám a fokozatos állítást.
De mondjuk terepen mászásnál lehet jól jönne ha a két véglet közé tudnám beállítani. Teljesen elzárva nem jó, mert -bár felfelé gyökketővel megyek- szétráz. Teljesen kinyitva meg több energiát nyel el.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #209571 üzenetére
A TK-n is tudod állítani a csillapítást, ott az alján a pöcök a nyuszival meg a teknőssel .
Hasaggymeg: nálam a Recon RL-en fokozatosan kapcsolható a lockout. + szerintem az RL-ekben ilyen van, a TK-ban ilyen. Hogy a gyakorlatban mennyire érzed a különbséget? Passz .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
varsam
őstag
válasz TomMusic #209578 üzenetére
Aszfalton lockolva, minden máshol nyitva. Elől szerintem csak ennek van értelme. Különben amikor nekiindulsz le, azt veszed észre hogy ráz mert csukva maradt, menet közben nem tudsz lenyúlni stb.. Olcsóbbat szerintem is.
Nekem az első telón mindent is lehet állítani, fokozotasan, kb 20x30 lehetőség van high speed, low speedre. Egyszer beállítottam és azóta se nyúltam hozzá.
Egyedül a hátsó tagot szoktam zárni hosszú mászásnál, ott 3 opció van, az jó. -
TomMusic
őstag
Köszi mégegyszer mindenkinek!
Akkor hallgatok rátok, és az olcsóbbat veszem.
Így most ezen a kettőn agyalok:
[Recon Silver RL] - szállítással 87kHUF
[Judy Silver TK] - 75kHUF itt van remote lockout, ami nekem nem kell, már alig van a kormányon hely
Szerk.: na mondjuk a Reconnak 32mm, a Judynak 30mm-es becsúszója van.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Ringman
nagyúr
válasz zsocy #209584 üzenetére
az a váltóbovden vége a támvillára rögzítve
még nem vágtam méretre, mert ha bontani kellene/ kellett volna a rendszert, akkor vágás után a "rojtos" kábelvéget nehezebb átfűzni a váltón
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #209588 üzenetére
igen sikerült, működik, bekapcsolt kuplunngal is, picit finomhangolni azért lehetne a bovdenfeszességet, de tűréshatáron belül van, meg lehet állítok majd a "b-csavaron" is pár mm-t
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
TomMusic
őstag
válasz varsam #209585 üzenetére
Köszi!
#209586 jjeahh: Neked is!Van jelentőssége hogy 30mm vs 32mm-es a becsúszó? Gondolom a 32mm-es elvileg stabilabb, csak kérdés hogy a gyakorlatban ez érzékelhető?
Amúgy valamiért beragadt nálam a 2021-es Recon RL
Az RL miatt, meg hogy 2021-es gyártás(?).Szerk.: viszont a [Judy Silver TK] 30k-val olcsóbb. Végső kérdés: jobb a Recon RL 30k-val?
[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Ringman
nagyúr
válasz ZolkoW #209592 üzenetére
lehet akkor félreérthetően írtam: ha vissza kellett volna húznom a bovdent, hogy vágjak a bovdenházból még valamennyit (erre nincs szükség szerencsére), akkor a visszavágott bovdenvéggel nehezebb dolgom lett volna
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
nagyúr
Ha minden jól megy februárban megvenném a bringát. Alpine Eco C20 vagy Riverside 900?
Az Alpine 20 ezerrel olcsóbb lenne és a hozzám közel lévő kerekpárüzletben ajánlották és ott is szerelnék ha baj van vele de nekem nincs szükségem 21 sebességre.
A Riverside-ról meg csupa jót hallottam.
Felhasználási cél: városi futár bringa amivel néha egy erdőn, földes úton is át lehet csapatni. Esetleg később egy csomagtartó kellhet de az nem biztos. A lényeg a tartósság, nem akarom hetente szervizeltetni. Mondjuk az Alpine-ra lehet kell külön számolni defektvédelmes külső gumit tehát igazából árban ugyanott vannak.
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #209591 üzenetére
"Végső kérdés: jobb a Recon RL 30k-val?"
Nem hiszem. Van aki szerint a Judy TK fekete bevonata kopik, én haveri körökben még nem láttam ilyent, lehet csak egy pár darab volt "hibás". A 32-as becsúszóval merevebbek a telók, de szerintem a Judy is elég merev már. Ezért írtam az előbb, hogy ha könnyű vagy, jó a Judy, ha meg nehéz, akkor inkább Recont vegyél. Bár nekem egyik haverom 100 kilós súllyal használ viszonylag kemény terepen 30-as becsúszós rockshox telót gond nélkül. Amit még nézz meg, az a teló súlya, már ha számít neked. A Judy TK asszem jóval nehezebb, mint a Recon.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
capaszaju
tag
Van valakinek tapasztalata, hogy a Shimano XT RD-M781-SGS elbírja-e a 40/42 fogat hátul goatlink nélkül?
Esedékes lesz a csere, és 3x10 -> 2x10-re váltanék, mivel a nagytányér nincs kihasználva. Jelenleg 11-36 van fent.
-
addikt
válasz capaszaju #209596 üzenetére
papíron 36T a max hátul, így jó eséllyel egy 40-esnél beleér a fogba a legnagyobb lánckerékre váltás előtt a görgő.
persze kitolhatod az állító csavarral a váltót, hogy elférjen, de akkor meg érezhetően romlik a váltás hatékonyság (nem a lánc felkapó helyeken akarja a váltó tolni a láncot) és a kopást is növeli, hogy csökken a felfekvő felület“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest