- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
a Cube-ban szerintem minőségibb a villa, jobbak az agyak, és Simano a hajtómű is meg a lánc is, nem egy vészes katyvasz, (Shimano-KMC-FSA) ami vagy működik együtt, vagy nem...
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
CragON
aktív tag
Canyon-t melyik kereskedő forgalmaz itthon?
Vélemény erről? [Neuron]
Ebbe is judy van, tényleg annyira rossz lenne? -
bardi
aktív tag
válasz Hachiko95 #161503 üzenetére
Én a kb 75 kilómmal mentem egy ilyen RS villával és nagyon szépen mozgott, simán bevállalnám. Mivel nem saját bicikli volt, így annyira nem mertem ereszteni a lefele, de nem éreztem azt, hogy elfáradna a kezem tőle, mint pl az ezer éves suntour axon-nal.
'92 Honda VFR 750
-
xy.zsolt
őstag
válasz rétisün #161506 üzenetére
rétisün, zsoci: A montim kormánya végén vannak szarvak amivel kb ugyanazt azt a fogáspoziciót kapom mintha az outin a fvk-on fogom. De tényleg senkit nem akartam megbántani, lényeg hogy tekerjünk amennyit lehet. Peace
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
Más: nektek melyik műhold vált be a legjobban mérésnél? GPS vagy GPS+Glonass vagy GPS+Beidou? Szenzort most félretettem egy időre és próbálgatom melyik a legjobb pl erdei országúton
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #161498 üzenetére
Tud,csak nem akar! (de teker 100 km-t is velem,marad6? )
CragON...700ezer pénzért MT200.as fék és Judy. ...sajnos nagyon elszállt a forint és már csak ennyiért kapod meg a belépő össztelóst egy amúgy a jó ár-értékarányról híres gyártótól.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
hardline
senior tag
Eszem f.szom megáll. Délután hívtak a bergusontól, hogy a megrendelt bringát mégsem tudják szállítani, mert nincs a méretemben. Ez volt a múlthéten is egy másik modellel. Én ezt feladom. Valamiért nekem most nem szabad bringát vennem...
GPS nyomkövetős témában viszont találtam 1-2 említésre méltót. A legjobbnak a swisstrack gps tűnik. Vázba rejthető, fél évig bírja az akku. Csak drága. Kínából a hasonló gps kütyük meg szoftveresen gatyák. De így mindegy is, bringa úgysincs.
-
INTELligent
senior tag
válasz xy.zsolt #161508 üzenetére
xy.zsolt: Én telóról használom a GPS-t, azon meg nem nézem, hogy melyik műhold jelét veszem, de wikipédia alapján a Beidou jobb pontosságot tud, mint az oroszok - nyilván ezt érdemes fenntartásokkal fogadni, mert pl az utóbbi adat forrása nincs hivatkozva. Ha csak a számokat nézzük, akkor a Galileo ennél is jobbat fog tudni, csak azt még kevés eszköz támogatja.
hardline: azt ugye tudod, hogy elméletben ezek szép számok, de ha nincs vétele a vevőnek (alagút, városban felhőkarcolók beszólhatnak - ok, ez még Bp-n sem jellemző nálunk annyira),
akkor hiába jó az üzemidő. Amit leírtál specifikáció, az impresszívnek tűnik, csak azt próbálom hangsúlyozni, hogy ezt is ki lehet védeni, de valószínűleg az eseti kerékpártolvajok nem gondolnak erre, de őket kellene megkérdezni . Ár tekintetében meg ok, hogy 120€, de ha egyszer ezzel "megmented" a bringád, akkor már megérte - azt persze neked kell eldöntened, hogy mit választasz, csak annyit akarok kibökni, hogy ha valaki vesz egy drága bringát, akkor ez arányaiban nem olyan sok.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Pöttön
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy nincs e véletlen valakinek elfekvőbe 1 1/8 COL AHEAD villanyakból leeső darab?
Nem kerkékpárhoz kellene, hanem egy barkácsgéphez távtartó gyűrűnek, csak ahogy nézegettem pont akkora kellene mint egy ahead villanyak, le is mértem, tökéletesen passzolna, viszont ezért nem darabolnám el a villámat.Egy 2- max 3 centis darab kellene lehetőleg alu.
Ha van valakinek elfekvőben privátban megbeszélhetnénk a részleteket!
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
CragON
aktív tag
válasz Hasaggymeg #161509 üzenetére
Számolgattam és hát ja, a felszereltség és a gyenge Ft miatt ez így nem pálya.
Ha a korábbi 330-as árfolyamon számolom olcsóbb lenne 140e-rel és még úgy is meggondolandó.
Szerintem 350 alá idén nem fogunk menni, meg úgy lehet soha... -
hardline
senior tag
válasz INTELligent #161512 üzenetére
Természetesen azzal is tisztában vagyok, hogy egy egyszerű garázsban sincs gps jel egy ilyen nyomkövetőnek.
A swisstrack azért drága, mert 190$, és lényegében egy 25$-os kínai szirszar + 3 darab 18650 cella rádugva. De nem sok alternatívát találtam... -
őstag
válasz Hachiko95 #161503 üzenetére
igen, de a levegős villához komoly tömítés kell, ami alacsony árszinten jellemző költséghatékonyság miatt általában szorul (ha nem szorul, akkor ereszt, de az gyárilag nem jellemző) szóval kicsit ráterveznek, hogy biztos ne eresszen, aminek elég nagy belső súrlódás lesz az eredménye, plusz a levegőrugózás eleve nehezebb megindulása = az egyszeri júzer azt érzi, hogy nem mozog a villa, csak nagy köveken (ami egyébként igaz is) ergo a villa sz.r
ezen a szinten a levegősség inkább hátrány, mint előny“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
INTELligent
senior tag
válasz hardline #161516 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy biztos van rajta kellő profit, de - már ha minőségi a cucc - akkor attól még, hogy ugyanaz a funkcionalitás, ég és föld lehet a kettő között a különbség. Ezt villamosmérnökként mondom, korábban én sem gondoltam volna, hogy GPS vevő és GPS vevő között ekkora lehet a különbség (de igaz ez mosógéptől kezdve elég sok mindenre), és itt elsősorban olyan dolgokról van szó, ami szabad szemmel nem látható. Túlfeszvédelem, elektromágneses kompatibilitás, fogyasztás, stb.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
tisn
addikt
válasz ace05 #161493 üzenetére
egyreszt van a sima, meg van a dt ami kicsit jobb cuccokkal van szerelve
nekem ketto van, mindketton azonnal kellett volna cserelni a felniszalagot, mert tul keskeny, valahol 3-5 defekt utan lett megcsinalva jora. ami az itthoni szaladgalos, abban a hatso kerekben osszes kullot csereltek 2x, utana meg egy darabot meg cserelni kellett (a srac sem ertette , hogy torhetett el.) igy 4 egy ev es kb. 8000km utan valami recseg a hajtaslancban erosebb tekeresre, amit csavar meghuzassal nem tudtam eliminalni.en szeretem, bar most elegge belelendultem, lehet cserelem egy jobb gepre
-
Hachiko95
aktív tag
válasz f4lcon #161518 üzenetére
Igazából ki kéne próbálni milyen, de Meridánál egy Manitou Markhor szintet kéne megütni, ami az 500-asban van, az nem lehet rossz.
Nekem még egy régi XCM volt, annál visszaút csillapítás nem létezik, és ahogy finoman helyeztem rá a súlyt úgy beesve indult meg. Azt cseréltem egy 2019-es Recon RL-re, az olyan finoman mozog, hogy nem érezni a megindulási pontot óvatos ránehezedésnél sem. Persze nálam a rugós volt az olcsóbb márkából és a levegős a drágábból. -
tisn
addikt
válasz Maximum1 #161497 üzenetére
Nem tudom melyiket nézted ki, de ha a büdzsébe ez belefér akkor sokkal jobban jársz, minőségben és tartósságban IS.
egyetertek, egy ilyen road pro-ra szeretnek valtani (esetleg road race-re) -
Predator2
addikt
Helló
Fura kérdés lesz.
"Első beüzemelés" címszó alatt soknak számít egy 3000Ft-os ár?
Adott egy új kerékpár, a télen még össze lett rakva, hogy megvan e minden a dobozba, de beállítva semmi. Ez a kerékpár már tárcsafékes, stb... Van értelme szakira bízni? Nem tudom mit takar egy ilyen "első beüzemelés" egy új terméknél. Nem állítottam még be soha tárcsafékes kerékpárt, de ha nem túl bonyolult akkor nekiesnék én magam.Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
INTELligent
senior tag
Most jött szembe velem a Specialized Future Shock technológiája, ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata, mert kíváncsivá tett, hogy mennyire hatékony valós körülmények között.
Mert azzal jönnek, hogy mivel a korménycsapágy fölött van a csillapítás, így nem fog lassulni a bringa, de fizikailag ott lesz energiadisszipáció ugyanúgy. Ok, nem egy MTB villa súlya a cucc, és ez különbséget fok okozni, de amúgy most nincs meg, hogy fizikailag miért biztosítana jobb tulajdonságokat ez, mint egy első teleszkóp. Vagy csak szimplán arról van szó, hogy hardtailnél mivel az egész váz mozdul, így neked jobban csillapítanod kell karral, mintha csak a kormány rugózna?Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
6030D
Ármester
válasz Predator2 #161524 üzenetére
Attól függ mit csinálnak annyiért. Ha csak egyenesre állítja a kormányt, nyerget, esetleg váltót állít, akkor sok. Illetve az ár jó, csak az mellé érdemes a kerékagyakat is zsírozni és megfelelően beállítani, többi kónuszos csapágyat szintén, ha hidrós tárcsa, azt légteleníteni, meg beállítani, ha mecha, azt szintén. Teleszkópot is érdemes széthúzni (ha levegős). Pedálmenetet zsírozni.
Szóval van vele munka, általában kétszer ennyit kérnek el egy alapos null szervizért. De megéri.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #161530 üzenetére
Kábé erről lehet szó,csodálkoznék ha ennyiért komolyan átnéznék.
(#161529) 6030D ...ennek a nullszerviznek még a fogalma is sértő és felháborító számomra! Egy tisztességes felállást csakis úgy tudnék elképzelni,hogy mivel nem próbapadon próbálják őket,hanem a gyártósorról megy a boltba,vásárlás után X idővel,vagy Y km után visszavinnéd valahova,elmondva a közben kijött hibákat,gyűjtött tapasztalatokat egy finomhangolásra,de azt pl. hogy szétszedni a kormánycsapágyat,vagy az új telót csak azért mert hátha valamelyik barom kifelejtette belőle a kenőanyagot,felháborítónak találom!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Massmurderer
őstag
Na végre,valahára ma megkapom énis cuccokat,azt össze tudom szerelni a bicót.Multhét szerdán rendeltem az ebike oldalról,de elég sok idö kellet nekik mire összepakolták
-
marel09
csendes tag
válasz marel09 #161465 üzenetére
Na nem hagyott nyugodni, reggel megint szétszedtem, kiszedtem a középcsapágyat. Arra gondoltam, hogy a középrészben a vázcsövek ahol összeérnek belülről, azok surlódhatnak, vagy valahogy odakerült valami kosz. Áttöröltem még egyszer alaposan, a csövek találkozásánál is bezsíroztam, nem csak a menetet, és lőn csoda! Nem pattog. Okulásképpen leírtam, hátha más is jár majd így.
-
marel09
csendes tag
válasz Massmurderer #161534 üzenetére
2 napom ment rá....
-
flash-
veterán
válasz INTELligent #161526 üzenetére
mondjuk ezek a csillapításokról szóló véleményt olvasnék( nem pedig bikemag fizetett hirdetést) hogy valóban érnek e valamit?
pl a treknek is van ilyen a felsőcsövön a nyeregcső felöli oldalán(asszem Isospeed), ment is róla nagy fb vita ..[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #161537 üzenetére
Egyet sem próbáltam, de valszeg minimálisan jobb a komfortérzet, cserébe újabb hibalehetőség, szervizelendő alkatrész. Viszont mivel montiba már tényleg kell a teló, ebből csinálhatnának modern 29er verziót, el tudom képzelni, hogy tényleg érzékenyebb, mint a dupla becsúszós villák és 1.2kg , még a legújabb agyonkönnyített SID is nehezebb nála.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nrg.960
tag
válasz jjeahh #161539 üzenetére
A Cannondale 2019-20-ban átállt a Tapered fejcsőre és dobta a 1,5 colos fejcsövet. Így már esélytelen tervezni egy fatty-t. Ha már nagyon ilyesmi rendszert szeretnél akkor inkább Lefty, de attól sem dobtam olyan hátast mint néhányan.
Vagy veszel egy játszós 26-ost fattyval.Nem vagyok a szavak embere..
-
kacsyx
aktív tag
A rendelésekkel kapcsolatban:
Múlt hét csütörtökön rendeltem először az r2-bikes-ról, hétfő reggelre itt volt Baranyában, pedig DHL-MPL átadás is volt közben. Bike24-ről akartam rendelni, de ott minimum 5 nap lett volna a COVID miatt.Anno mikor a K2-ben vettem az előző bringám, ott ingyenes volt az üzembe helyezés és a legtöbb boltban ezért nem is kérnek el pénzt. Majd 100 km után még vissza kellett menni hozzájuk, hogy újra átnézzék a bringát és teljesüljenek a jótállási feltételek. De beszéltem velük erről vásárláskor és azt mondták bármely Cube hivatalos partnerhez vihetem az országon belül. Így is lett, Pécsett kapta meg a 100 km-es szervizt, ingyen.
-
ZolkoW
őstag
válasz HEAHEA #161544 üzenetére
A hajoldozás szerint kaméleon, a pozícióm szerint bika, de van egy Fizik nyergem, amiről nem tudom elképzelni, hogy a világon bárkinek kényelmes lehetne
Pedig amúgy szimpi a megközelítés, és azt tapasztalom, hogy nyeregnél tényleg talán az első paraméter ez a testhelyzet-dolog, még a szélesség is utána jön. (jó, ez hülyeségnek hangzik, de valószínűleg vagy az összes nyergem nagyjából jó szélességű volt, vagy mind rossz...)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Maximum1
őstag
válasz INTELligent #161526 üzenetére
Kipróbáltam, de csak kb. 10 percet és aszfalton, kiállva megtépve a gépet olyan érzésem volt mintha lapos, vagy defektes lenne a kerék, furcsa érzés volt.
Terepen jó lehet, nem tudom lokolható e, mert úgy lenne értelme.
Náluk volt tavaly egy Diverge teszt kerékpár és ki lehetett próbálni.Létezik egy ilyen holmi is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz marel09 #161533 üzenetére
A középrészben csak a csapágy,vagy annak vázba rögzítése recseghetett,illetve a hajtómű valamelyik része,mert az ott találkozó vázcsövek hegesztve (karbonnál egy darabból) vannak,ott semmi sem súrlód6 semmivel. ...hacsak nincs elrepedve a váz.
(#161546) Maximum1...minden rugózás a merevség rovására történik,így valamennyi hajtáshatékonyságvesztéssel járhat,itt csak az a kérdés mennyivel.Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #161547 üzenetére
Szerelőtől halottam olyat , hogy előfordulhat, hogy a 2 db húzott cső elmozdulhat egymáson.
De pl régi bringán a pedál nyikorgott a műhely sem tudta megállapítani, hogy az. (hol nyokogottt - hol nem) Van ilyen.A mostani Cube trek a Hollowtech középrészből hallatott hangot de csak mindig a bal pedál nyomaték átvitelénél. Én is mindenre gyanakodtam a vázra is. Ez a fajta közép meg nem nagyon tud állítólag viszonylag újonnan "nyikogni". Ellenben a kulacsok azok folyattak, lecseréltem őket. És elmaradt a nyikogás. Szerelői tanácsra fújogattam spéci olajjal -már előtte is. Ezért vagy azért a lényeg, elmaradt a hang. Állítólag nem egy nagy ügy a közép rész csere, csak egy alig 2-3ekm bringán nem kellene. Na majd most a nyáron meglátom hogy muzsikál. A Cube bringára egyébiránt azt tudom mondani csak megy-megy szinte hangtlanul csak suhan mint a Merci, a megfelelő mosdatás olajozgatás mellett..Trek és 14,9 kg jó kis gép, nagyon.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz arcitec #161549 üzenetére
biztos létező dolog amit írsz, de az esetek többségében sokkal prózaibb ok szokott előfordulni. A középrésznél sokan örülnének 2-3000 km-es futásteljesítménynek - de ha nyöszörög, az korántsem jelenti, hogy cserés, sokkal valószínűbb, hogy ki kell szedni, pucolni a meneteket, és zsírral újból összerakni, és ennyi. Nekem a nyeregcsövem csinálja rendszeresen, olyankor ugyanez a szisztéma. De a középcsapágyamra is jellemző, ha a forgása rendben van, akkor nem nyúlok még a csapágykinyomóért
más: írjátok itt a komplett bringaárakat, és kezdem úgy érezni, hogy bár csábító tud lenni egy összeg, amit odaírnak, összehasonlítva azzal, amit él elköltök egy bringa összerakása közben alkatrészenként, de asszem, én maradok ennél az útnál
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS