- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz 6030D #161950 üzenetére
A szelep oldalt szokott állni fújásnál (3 óra magasságában).
Se fújni, se leereszteni nem tudom időnként. Tavasszal garantáltan szelepmosással kezdek, amikor előveszem a bringát.
Igen, mindig rendesen visszatekerem a szelepmagot, meg is nyálazom, hogy véletlenül nem ereszt-e.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Maximum1
őstag
válasz vendingo #161949 üzenetére
Szerintem az hogy évente ki kell ganézni a szelepet nem akkora gáz mint az út szélén szerelgetni.
Én védett külsőt és slime-ot is használok, sőt most a hátsóban szalag is van, fő a biztonság.
Még van 2 ilyen belsőm is ha a mostaniakat kukáznom kell.
Ha ezek kifutnak akkor kipróbálom a tubeless rendszert, de az még arrébb lesz.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz bringasisti #161940 üzenetére
Videón úgy láttam kifeszítik a szalagot a két váll között, vagyis nem nyomják bele az árokba.
-
bardi
aktív tag
válasz Teasüti #161955 üzenetére
Ha tubelesst akarsz, nyomkodd bele rendesen, nehogy a küllő furatainál elszökjön a levegő.
Kérdés:
Ha a mostani, 2012-es Giant Anthem XL-es, és jónak tűnik 50 mm-es stucnival, akkor az On One Scandal vázból is menjek szerintetek az XL-esre, vagy elég az L-es?
Hosszak alapján az L-es közelebb áll ehhez, a nyeregvázcső meg pont határeset, 46 cm, ennyi volt a Meridám, amin azt be tudtam állítani. Kormányszárnál maradnék a rövidnél továbbra is.'92 Honda VFR 750
-
Ļantos
aktív tag
válasz kezdő #161944 üzenetére
"L"-es kell neked, gyerekeknek van itthon kettő "M" méret és nekem kicsi, 182 magas vagyok.
Nem tudom mivel jobb a 20-as upgrade de a 19-es az a Sram váltókkal igen igen vállalható, fékek is jól fognak. Elvérezni legelsőre a hajtókarnál fog, pont tegnap szedtem szét a srácomét mert picit kottyant.
-
Teasüti
nagyúr
Még egy a tubeless témához:
miért presta szeleppel jönnek ezek a kit-ek?
Nem láttam még, hogy változott volna a trend az elmúlt évtizedben e téren. Vagyis autószelepesek még mindig a bringák, nem? -
Gravelek miért ilyen betyár drágák? Miben különbözik egy mezei road bike-tól? Kerék, gumi, gondolom, de azon kívül? Váltó, váz, villa is erősített, vagy miért indulnak dupla árról?
Nagyon béna kérdés, ha megkérdezem, hogy nem lehet-e gravelt csinálni akármilyen bicikliből egy kerékcserével? Nem downhillre kell, csak rosszabb minőségű aszfaltra, illetve kavicsos, döngölt utakra. Olyanokra, amivel amúgy szükség esetén elmegyek az outival is akár, csak egyrészt féltem, másrészt tartok a defekttől.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bogarfx
aktív tag
Sziasztok!
Egy héttel ezelőtt is írtam már, akkor a fogaskeréksort és a láncot szerrettem volna cserélni egy Rockrider 540-es bringán. A héten meg is jön minden alkatrész és szerszám is hozzá. Csak nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy a tányérokat is ki kellene cserélni. Így a héten próbáltam utánajárni mire is lenne szükséges egy hajtómű cseréhez.
Arra gondoltam, hogy ha már cserélem, akkor integrált hajtást kellene használni. Ehhez egy Shimano Alivio '15 (FC-M4050) 175 mm-es integrált hajtóművet néztem ki, a mostani is 3x9-es sebességes, gondolom ez jó lesz. Kelleni fog még egy Shimano SM-BB52 integrált csapágy is. Ennek a felszerelésére pedig kell egy Acor ATL-2713 Hollowtech II szerszám középcsapágyhoz. Kell hozzá zsír is, Motorex Bike Grease 2000 (100g tégely) , amit itt szoktak ajánlani.
A mostani hajtásom leszedéséhez is kell két szerszám, egy XLC TO-S07 hajtókar leszedő és egy Zoggie Monoblokk kihajtó szerszám középcsapágyhoz.
Esetleg van amit kifelejtettem, vagy van olyan termék, amiből valami mást kellene vennem?
Ez a Shimano Alivio '15 (FC-M4050) megéri azt a plusz 5500 forintot egy Shimano Acera (FC-MT300)-hoz képest?
Valami jobb fajta pedált tudtok ajánlani max 5 ezerig, lehet azokat is cserélnémElőre is köszönöm, ha valaki ismét veszi a fáradságot és válaszol
[ Szerkesztve ]
-
gilfoyle
őstag
Sziasztok, nemtom mennyire ide tartozik, milyen autós bicikliszállítót javasoltok?
4 bicikli: 20", 24" és 2x28"
Kombi van vonóhoroggal.
A hátulra szerelhető a jobb, vagy a tetőre szerelhető? Az utóbbinál a csomagtartó is használható... -
Nutra
tag
válasz vendingo #161956 üzenetére
Én OKO márkájút használok. Ez vízzel oldódó és elvileg sose romlik meg a betöltés után.
Két bringában 3 éve van benne, a harmadikban talán 2 éve. Ebből egy van rendszeres használatban, a másik kettő alkalomszerűen. Szelepállással nem szoktam foglalkozni, úgy állnak, ahogy helyrekerülnek a bringák. Egyszer volt talán, hogy minimális mennyiséget kifújt a szelep pumpáláskor - egy törlés, és ráfújás felfelé álló szelep mellett, ennyi volt az összes karbantartás. Nekem bevált, árban szerintem nincs számottevő különbség. -
6030D
Ármester
válasz parandroid #161963 üzenetére
Most az a bringás iPhone...
Outiba nem tudsz annyira széles gumit rakni. Bár már mindenhol csinálják az átfedéseket, hogy tudja ezt is, azt is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Nutra
tag
válasz Zsohi #161958 üzenetére
Conti gyárt ilyet. Kérdés, hogy minek. Sőt, gyárilag ilyennel volt szerelve mindkét KTM bringánk. Rejtély, hogy mire gondoltak...
Ráadásul az első 50km-en a két bringán 3 defektet szettünk össze, bár ez nem fognám a szelepre. Kukáztam mindet és autószelepest vettem ugyanannyiért (még az ár sem magyarázat...) -
Teasüti
nagyúr
válasz zsocy #161967 üzenetére
Igen, ismerem a presta történetét. De nem tudtam ilyen trend váltásról mtb esetén. Erről mindegyik youtube videó elfelejtett szólni, mikor az elmúlt 10-15 év trendjeiről néztem összefoglalókat (plus size, fully általános használatra, eMTB, 1x hajtás, kerékméret növekedés, dropper post, tárcsafék minden bringára, agresszív geometria, stb). Szóval most a presta a sztenderd az összes új bringán?
Ha jól látom nem ajánlatos presta szelepet tenni a nagyobb furatba, mert defektet okozhat a dolog. Kell néznem autószelepet majd külön.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz 6030D #161969 üzenetére
Ez igaz, tényleg divatos a gravel, viszont azért raknak bele drága technikát is, nem csak egy szélesebb gumi az egész. A GRX szettek is drágák, ami meg tényleg megdobja az a hidrós tárcsafék, az sima outinál is jelentős árképző tényező.
Én sem teljesen értem miért jó a gravel, de lehet csak azért nem mert még sosem próbáltam, és igazából pont egy olyanra lenne szükségem a 3 külön bringám helyett (monti, cross, outi).
Kicsit olyannak gondolom mint a 4 évszakos autógumit, jó, de sehol sem igazán jó.De tényleg lehet hogy tévedek, ki is próbálnám ha nem lenne ilyen drága, használtban meg még nincs választék.
-
Teasüti
nagyúr
válasz zsocy #161972 üzenetére
Egyik youtuber szerint a gravel az nem más, mint a régi klasszikus mtb modern külsőben. Vagyis visszarepít 30 évvel, amikor még a merev vázzal egy egyszerű erdei ösvény is kihívás volt és élvezetes. Mert véleménye szerint a mai össztelós szörnyetegekkel rém unalmas egy egyszerű kirándulás, elalszol egy erdei ösvényen vele. Sokat változott az mtb 40 év alatt, a gravel meg hozza azt a klasszikus élményt. Ennyi.
Azért a 4 évszakos gumik sokat fejlődtek. Egy Michelin Crossclimate hozza a nyári gumik teljesítményét és hóban is tud kapaszkodni. Mérsékeltebb éghajlatokra mint mondjuk Anglia tökéletes egész évben egy ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz zsocy #161972 üzenetére
Én sem próbáltam, de simán el tudom képzelni, hogy itthon használható a síkabb vidékeken. Lehet, hogy azért drága, mert csak magasabb felszereltséggel van, sose néztem. De nekem akkor is a monti a becsípődésem, terepre nem nagyon kellene más, max ha elkezdenék cx versenyezni. Bár ott is van olyan pálya, ahol a monti a nyerő (van olyan kategória, ahol meg is engedik).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
INTELligent
senior tag
válasz Teasüti #161971 üzenetére
Szelep: Asszem ugyanazt a trendes videót néztük (GMBN csatorna ?).
Referencia kedvéért: az én 29er MTB-m autós szelepes.Gravel:
Gravel vs MTB videó, pont kijön benne minden szélsőség.
A magas ár okát én is múltkor kérdeztem, a hidrós fékváltókar elvileg eszméletlen bonyolul és emiatt is drága cucc.Muc-off C3: a dry és wet lube akciós bike24-en. Én ilyet nem használok, de egy gyors összehasonlítás alapján egész olcsó a többi helyhez képest.
Zsírzópisztoly: ti használtok? Mert amikor csak ezt-azt kell kenni és manuál üzemmódban (=kézzel ) viszem fel, mondjuk a váltórugóra, akkor majdnem több megy félre. Vagy van valami trükkje, mert azért a zsírzópisztolyok nem olcsók...
Teleszkópkarbantartás: ez jóféle zsír az RS XC32-mbe? Ha "lower leg service"-t csinálok magamnak, akkor az ok, hogy a szivacsokat cserélem, mert dzsuvásak, de az O-gyűrűket is mindenképpen dobjam ki, vagy csak ha már látszik, hogy elhasználódtak?
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
nrg.960
tag
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #161973 üzenetére
CX-et is szoktak építeni retro 26"-os MTB vázból.
Van benne valami amit írsz, az biztos, hogy sokan vesznek olyan bringát, főleg össztelós MTB vonalon, ami kb az ágyúval verébre kategória. Annak tényleg nem sok értelmét látom, hogy 150-160-170 vagy akár 180mm-es rugóutat válasszon magának olyan felhasználó, aki sima túrára akarja használni a kerékpárt. Itt mondjuk igaz lehet, hogy unalmas, meg ugye feleslegesen cipeled magaddal a súlyt meg a hintaszéket. De azért azt nem gondolnám, hogy egy Modern 120mm utas Trail gép unalmas lenne egy Gravel-el szemben, akár még erdei túra körülmények között is. Eleve nekem ez a koskormány abszurd a terepen. Persze anno a 90-es években a legtöbben merevvel mentek, meg pár centit rugózó telókkal, de azért már akkor is mindenki az igazi mindenes MTB-ot kereste. Ez pedig kb egy 120/120-as Trail. -
Kempetlen
tag
válasz Runner_fxr #161977 üzenetére
Hah, pont téged kereslek. Legalábbis azt hiszem.
Pár éve talán pont te említettél nekem egy prémiumabb márkát, ami az istenért nem jut most eszembe. Valami MTB volt, amit ajánlottál nekem a 2+ méterem alá, merthogy eleve hosszúkásabb vázakat gyártanak... ennyire emlékszem. Most csak a Haibike ugrott be, de az eléggé ebike márka. Neked nem rémlik esetleg?
De ha ez így nem ugrik be, akkor is érdekelne, hogy merrefelé nézelődjek. Még mindig nem aktuális sajnos, de talán idén azzá válik, így egy merev vagy fully MTB-t keresek aszfaltos | kisterepes | egykerekezős | súlyomat bírós | haladósabb bringának, rendesen XT / Fox anyámkínja felszereltségben.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #161977 üzenetére
Ez a 120-as trail nekem kicsit ellentmondásos. Trail bringázás az én szótáramban egy "flowy" lejtőzés mindenféle "feature"-rel, mint mondjuk ugratók. 120 mm-el elég pontosan kell landolni, hogy ne verd oda.
-
Ļantos
aktív tag
válasz bogarfx #161964 üzenetére
A Hollowtech szerszámmal le birod szedni a monoblokkot is csak be kell akasztani a két végén a körmöket. Ha jól sejtem ebbe nem isis blokk van hanem sima négyszögtengelyes és ahhoz az isises leszedő pont nem lenne jó. Én az Alivio hajtást venném. Pedálból meg vegyél valami normálisabb fémet, DH pedált néznék, legalábbis nekem az jobban adja mint a hagyományos.
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #161974 üzenetére
Többször gondolkoztam mostanában a gravel témával kapcsolatban, és arra jutottam, hogy igaz lehet ez a "mindenre jó, de igazán semmire se jó" mondás. Ha valakinek tényleg túrázásra kell egy megbízható, viszonylag könnyű bringa, akkor én gravelt vennék, vagy legalább egy flat bar gravelt (mint az általam vágyott Cube SL Road pro). De ha valakiben van versenyszellem (mint pl bennem elég sok, és versenyezni akar, vagy akár csak izgatja a Strava szegmensek ideje vagy erős edzések alkalmával szegmensekre esik a resztav, stb), akkor pedig nem lesz boldog egy ilyen bringával, mert aszfalton nyilvánvalóan lassabb lesz, mint egy outi, terepen pedig ha van az adott szakaszon lefele, akkor szinte biztos vagyok benne, hogy lassabb lesz, mint a 29" monti, a technikás maszasokon lassabb lesz mint a 29" monti, egyedül a ténylegesen murvás vagy döngölt, jó minőségű földutakon rúghat labdába, de... Nagyon kompromisszumos, ilyen felhasználásra, tehát csak oda tudnám elképzelni, ahol valakinek a kornyezetében nagyon sok, kritériumoknak megfelelő jó földút és néhány jó aszfalt út is van, és tud rendes, nagy köröket összerakni anélkül hogy kerülgetni kéne a nem megfelelő szakaszokat.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #161975 üzenetére
Zsírzópisztoly: veszel sima fecskendőt a gyógyszertárban, szétszeded, beleoktojálod jégkrémpálcikával vagy ujjal a zsírt, és kész.
itouchfan: ha a versenyszellem a lényeg, az már céleszköz. Ott nem azt kell nézni, hogy mit mondanak a fórumok, hanem el kell menni a versenyekre, és megnézni mivel mennek olyan terepen, ahol jó szeretnél lenni. Nem a pro kategóriában, mert ott kicsit csal a magas költségvetés, meg a marketing, de mondjuk egy magyar verseny már jó támpont. Megnézed az első 10 mivel megy, és meglátod mi kell oda.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Maximum1
őstag
válasz zsocy #161972 üzenetére
Szerintem a hosszú túrákra teremtették és a Bikepackingra, de ez lett belőle.
Személyes tapasztalatom, egy seggel többet elmegyek mint eddig bármivel, sziklát nem szereti.itouchfan. +1
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz INTELligent #161975 üzenetére
Aztán ha odavered a fékváltókart, akkor gazdasági totálkáros a bringa?
-
Zsohi
őstag
válasz Hasaggymeg #161572 üzenetére
Szembe jött velem egy zsír új 2018-as Intense Tracer, lehet ez volt az égiek célja. [link] A színe elég rideg, de papíron pontosan az amit eredetileg is kerestem. Talán ez ide is fog érni.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #161985 üzenetére
Nem tudom elképzelni ahogy irányítod azzal a kormánnyal,vagy ahogy hosszú percekig szorítod azokat a fékeket,az alsó fogásról meg a teló hiányáról nem is beszélve.
Zsohi...szemlélet kérdése,hogy az lesz jó amire végül sikerül kezet tenni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kacsyx
aktív tag
válasz itouchfan #161981 üzenetére
Az a Cube fitness bringa már legalább 5 éve, semmi köze a gravelekhez - anno én is szemeztem vele.
Amiért gravelem van: nagyon kényelmes váz, koskormány miatt rengeteg fogás amely hosszú túrákon nagyon jól jön, gyors aszfalton is (outisok többségével simán tartom a tempót, akivel nem annál mindegy mi lenne alattam), nem vagyok aszfalthoz kötve, ha akarok átvágok az erdőn, ha csak a barátnőmmel akarunk tavat kerülni akkor is gond nélkül tudok vele tekerni, jól lehet vele mászni is itt a Mecsekben, Tenkesen, tele lehet pakolni csomaggal ha csak egy hétvégére leugrok valahova, könnyű és még egyszer, nagyon kényelmes, komfortos.
Koskormány nélkül már nagyon győzködni kellene, hogy letekerjek egy 100-as karikát, de még 50-est is... -
ivana
Ármester
válasz Nutra #161970 üzenetére
Én pl. szoktam ilyen belsőket venni. Jobb mint az olcsó gumis autószelep. Plusz pl. régi 28-asba, vagy 26-osba ez az alap belső, autószelepes ritkább.
(#161964) bogarfx Nem éri meg szerintem a plusz pénzt az alivio. Zsírt vegyél mol EP2-őt, ennél sokkal olcsóbb és nem rosszabb (lehet még jobb is ). Ezek a bringás zsírok lehúzás szinten vannak.
(#161980) Ļantos A hollowtech szemszámmal semmit nem fogsz csinálni a négyszöges (vagy ISIS vagy octalink) monoblokkal.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Kempetlen #161978 üzenetére
Talán a Mondraker lehetett? Ők gyártanak hosszabb vázakat az átlagnál, bár azóta sok víz lefolyt a Dunán és szépen átvették a többiek is ezt a hosszabb, laposabb geot. 2+ m magassággal valóban nem könnyű a választás, mert egy XL is lehet kicsit egy ilyen magas embernek.
[link] XL méretben 515-ös Reach, talán elég lenne neked, ez a gép bírja is a zúzást.Teasüti: Van aki a 150mm-t is Trail-nek hívja, ez gyártónként eltérhet. Nyilván kinek mi, nekem is kevés a 120, de a nagy átlagnak biztos, hogy elég.
-
-
manager2220
tag
Sziasztok
Mitől függ hogy az abus bordo 6500 milyen tokkal van?
Láttam ilyennel
Meg ilyennel isMelyik a jobb, melyik csendesebb? Mik a tapasztalatok?
Köszi előre is.
-
zsocy
őstag
válasz INTELligent #161992 üzenetére
A fecskendővel zsírzás az tuti működik, így csinálom már elég régóta. Mol Liton kenőzsírt használok, olcsó és jó, nekem nem is kellett kenegetni, fel tudtam szívni a dobozból. A zsírzópisztoly úri huncutság :)
-
Kempetlen
tag
-
INTELligent
senior tag
válasz zsocy #161994 üzenetére
(#161994) zsocy: Pont azért kérdeztem, mert nem olcsó cucc, őszintén nem gondoltam volna, hogy az ilyen fecskendők képesek akkora nyomást kifejteni, de hát milyen jó, hogy megkérdeztem .
(#161993) manager2220: nekem az alsó, pántos van. Teljesen jó, nekemm ezt adták a zárhoz. Ami ránézésre különbség, hogy a felső oldalra nyitható, így olyan vázaknál iskönnyebb ki-, meg berakni a zárat, ahol a felsőcső-alsócső-nyeregvázcső háromszög kisebb (nekem pl épp, hogy van mozgásterem egy 29er XC gépen).
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
nrg.960
tag
Canyon Exceed CF SL 6.0- ról mi a csoportban a megítélés? Vagy hajt itt valaki Exceed-et? Annó a Canyon HT-k elég könnyedén törtek...vagyis láttam néhányat belőlük, mi a helyzet most velük?
Bejelentkezett egy vásárló a Hai-ra..jó, korrekt árat is kínált, de nagyon gondolkodom, hogy megér-e nekem most kb. +350k pótlást egy Exceed, hogy egy új, garis bringám legyen, ami annyiban tér el, hogy 12s XT és Boost rendszer. Tehát előrelépés nem nagyon lenne.
Ahogy nézegettem csak marad a HT vonal.. lefelé fosok..mászni meg szeretek.. így a Fully kb. felesleges.
Ahol eddig barangoltam, oda a HT eddig is elég volt nekem.
Aztán ott a rohadt sok forgáspont a vázba és egy tag amit megintcsak szervizelni kell. Na meg a 10kg-s bringa után átülni egy 13-14kg-ra nálam egyenlő lenne a tökönszúrással.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
6030D
Ármester
válasz nrg.960 #161997 üzenetére
Itt arn-nak van, ha jól tudom, de a bikemag fórumon a Canyon topikban több embernek (talán 3 ).
Senkinek nincs vele gondja, ha jól tudom, ellenben ilyen 9 kilós gépeket építettek. 11->12 sebi átépítésnél voltak gondok, de neked itt ezzel nem lesz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
Tyű, ti már nem is alszotok?
nrg.960: már kezdtem azt hinni, hogy nem vagyok normális, vagy egy másik emberi fajhoz tartozok, de látom van még aki hozzám hasonlóan gondolkozik. Éljen a mászás, pusztuljanak a forgáspontok!
(#161971) Teasüti: ha jól látom senki nem említette, szal most én jól megmondom: autószelep furatot át lehet alakítani presta kompatibilissé, csupán egy szűkítő gyűrű kell hozzá, amit szerintem akár barkácsolni is tudsz, de néhány helyen kapható is fillérekért. Gugliban keress rá arra, hogy "convert schrader rim to presta". Itt egy példa, de amúgy pl. a Mavic kerekeim gyárilag ilyennel jöttek, így kompatibilisek mindkét szeleptípussal.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS