- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Eleglide C1 - a középérték
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
itouchfan
senior tag
válasz ivana #157137 üzenetére
Síkon, de itt a budai-hegységben, a János-hegy lábánál elkél a kompakt hajtómű, és a nagyobb fogaskoszorúk (nekem 50-34, 11-34).
Ha már gumi téma, tudnátok ajánlani belföldi webshopból 25 mm gumit ami nem túl nehéz viszont megáll 12-14k-ig/pár? Tubeless értelemszerűen nem kell, hogy legyen. Vittoria-t érdemes nézegetni? Vagy a jól bevált Conti? (Nekem most Ultrasport II 28 mm-es van, ezt cserélném ha van jobb).
zoli03: egyre jobban tetszik ez a gép!„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
xy.zsolt
őstag
válasz itouchfan #157152 üzenetére
mivel drótperemes mindkettő ólom nehéz.(300g felettiek) Én ezt néztem ki....irtam nekik és válaszoltak, hogy hajtogatható 700x25c gumik fekete színben. Csak azért nem rendeltem még meg mert nem slick....amióta outizom az volt. Gyakorlatilag ez a gumi az csak szettben adják....postaköltséget felezhetnénk ha tetszik neked és én is igent mondok rá végre
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
atti29
tag
Sziasztok!
Gumibelsőnél van valami amire figyelni kell a méreten kívül?!
Ezt néztem. [link] -
itouchfan
senior tag
válasz xy.zsolt #157153 üzenetére
Ezek ígéretesek, tetszenek. Egyebként mindjárt megnézem, hogy hány gramm az a Conti, ami most fenn van (gyárilag).
Defekt ügyben hogy teljesített ez neked? Mert az Ultrasporttal már mentem földúton, murván, át üvegszilánkokon és túlélte simán, ezért szimpatizálok vele.Ui: este válaszolok pü-re.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
J.C.G.
aktív tag
Üdv Hölgyek és urak.
Megtettem azt amit meg kellett tennem és belső nélküli rendszerre alakíttattam a kerékpárom. Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Nekem ez a [RACE KING] gumi van felrakva, és a honlapon 3-4 bar közötti értéket adtak meg. A Conti saját oldalán csak a Black Chili keveréknél írják a nyomást, de ott is hasonló értéket írnak. Ti hány báron használjátok vagy használtátok őket?
Más. Erősen gondolkodok egy váz cserén, mivel nem a méretem a jelenlegi. Mennyiért lehetne elpasszolni most egy Merida Ninety-six hfs 1000-d vázat rugós taggal együtt? Minden mást megtartanék és keresnék esetleg a segítségetekkel egy S vagy M-es méretű fully vázat.
Az én átlépőm 760mm körül van, 170 cm magassághoz kéne a váz. Gondolom valami ejtett felső vázcsővel rendelkező kellene amelyik nem lila és nem rózsaszínű. Jó lenne megúszni az egész mutatványt + 100e Ft költséggel taggal együtt. XC Endúró váz, van ötletetek?
(#157149) zoli03
Majd elfelejtettem. Nem ciki az a felirat, úgy látszik a franciák is rajonganak érte.
[ Catch Me If You Can] -
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #157161 üzenetére
65 kiló vagyok és elöl 1.6-1.7, hátul 1.8bar-on használom, de a Schwalbe gumikon 1.8-3.7 bar-t ír és ezen az oldalon is hasonló nyomást ajánlanak. Nem tom milyen elborult mérnök találhatta ki, hogy egy xc gumira 3-4 bar nyomást írjon, mert terepen a 3 bar is rengeteg, én annyira szoktam pumpálni ha aszfaltozok . Amúgy digitális nyomásmérőd van? Mert egy átlagos műhelypumpával nem fogod tudni 1.x bar-okra belőni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
J.C.G.
aktív tag
válasz jjeahh #157162 üzenetére
Köszönöm az oldalt mentem.
Igen a schwalbe teljesen más értékeket ad meg mint a conti. Már arra gondoltam, hogy a keverékek közötti különbség miatt van így esetleg. De ahogy nézem a [Maxxis] is inkább csak a maximum nyomást adja meg. Ez lehetséges a Continentalnál is vajon? -
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #157163 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy a 3 a minimum és a 4 a maximum, ha azt írja rajta, de lehet tévedek. Szerintem inkább a Schwalbe kalkulátort nézd, mert az egész jó kiindulópont, majd az ott kapott értékek alapján ízlés szerint még változtathatsz a nyomáson pluszmínusz 0.10-0.20 bar-t.
A Schwalbe az én súlyomhoz sárba 1.6-1.8-at ajánl, száraz körülményekre 1.7-1.9-et és ezt be is tartom annyi különbséggel, hogy nekem hátul terepen mindíg 1.8-on van, akkor is, ha nincs sár. Amúgy belsővel nem tudom, de tubelessel durva, hogy 1.90 és 1.80 között nagyon érzem a különbséget, sőt, mintha 1.85 és 1.80 között is[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz CHAOS AD 76 #157141 üzenetére
Köszönöm, mentve
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
truefx
aktív tag
válasz itouchfan #157157 üzenetére
Vittoria Rubino Pro G+ tapasztalat. 1 évad, kb 6000 km alatt már látszik az elhasználódás. 2 defekt is volt ezalatt, egyszer tüske, egyszer üvegszilánk, tehát ez a grafén dolog inkább csak marketing (parasztvakítás). Nemsoká megkapja a gép a GP5000-et, lehet hogy utána meg visszasírom azt a Rubinot
Pótbelső mindenesetre viszek magammal mindig. -
J.C.G.
aktív tag
válasz jjeahh #157164 üzenetére
Ennyire pontosan nem fogom tudni belőni a műhelypumpámmal. Majd csak érzésre az órára is bízva magam picit túlfújom és utólag eresztek belőle.
Engem egyelőre a belsős és a belső nélküli használatból adódó különbség döbbentett le. Mondták, hogy nyúlós érzetet kelt, de azért hátra néztem, hogy minden rendben van-e a gumival. -
jjeahh
nagyúr
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #157154 üzenetére
Fék:
Nehéz, kb 2x akkora kiegyenlítőtartálya van, mint egy Shimanonak de nem tudom, hogy miért (a plusz olajnak is van súlya). Egyelőre úgy tűnik, hogy 2 ujjas inkább, nem 1. Pedig elvileg organikus pofája van, de egy Shimano egy idő alatt rég bekopott volna.Váltókar:
Igen, GX váltókarom van. Próbálgattam korábban is haveromét, sehol nincs egy SL-M8000-hez képest ergonómiában. Lefelé csak egy irányban lehet váltani, nem kettő és csak egy fokozatot egyszerre.
Akárhogy állítom, vagy a felfelé váltó kar fogása kényelmes, vagy a lefelé, egyszerre a kettő nem. Ha úgy állítom be, hogy a felfelé váltáskor a hüvelykujjam ne kelljen kifordítani (mert amúgy annyira messze lenne a kar), akkor a lefelé váltáskor a kar alsó peremét érem csak el szinte. Jelenleg így van beállítva, mert lefelé még így is viszonylag könnyen megnyomható a kar, meg felfelé is tudok váltani anélkül, hogy kifordulna az ujjam. Ha több fokozatot akarok felváltani, akkor arra külön rá kell készülni, annyira be kell nyomni a kart. Átlagos kézméretem van, 10-es méretű kesztyűt hordok, akinek kisebbek az ujjai, annak még rosszabb lehet használni.Amúgy ez a határozott, gépies Sram érzés sem jött át annyira, bekapcsolt kuplunggal az XT váltóm sem marad el annyira. Jó persze van különbség, de közel sem akkora, mint azt sokan mondják.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz zoli03 #157171 üzenetére
Shimánó állítólag 1x12-ben végre beelőzte az Sram-ot, én ha 1x hajtásra vagy bringára váltok, külön figyelni fogok arra, hogy lehetőleg Shimano legyen. GX-et nem próbáltam, de NX-et igen, annak nekem sem jött be annyira a váltókarja. Persze ha majd Srammal szerelt bringát találok jó áron, azt sem bánom, de ha Shimano lesz rajta, az előny.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz zoli03 #157171 üzenetére
Milyen féket akarsz rá?
Felirat: nekem még belefér az a poén a villán, én is gondolkodtam, valami pici "Ne előzz meg lécci!" feliraton a villahídra (vagy mi ennek a neve karbonnál), lassú mászásnál amikor vonatozunk, jók az ilyen kis gegek szerintem. Nekem az nem tetszik, hogy az adatokat rikító színnel ráírják, tengelyméret, ilyenek. A Focuson is rajta volt, csak belül és feketével, de ott se szerettem.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zoli03
őstag
-
6030D
Ármester
válasz zoli03 #157175 üzenetére
És sima elöl-hátul két dugóst, ugye? Én is azzal szemezek, de újban már tuti csak 8100-at vennék, főleg, hogy nagyon jókat írnak róla (veri a 785-öt, meg hasonló).
Más: azt láttátok (ZolkoW?), hogy már XD-s sort is csinál a Sunrace 11 sebihez? Igaz, hogy annyiba kerül, mint az alap Sram sor, de legalább sokkal nehezebb, de 42 helyett 46-ig megy fel. Túrázós 1x11-re tök jó lehet. [link]
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zoli03 #157171 üzenetére
Nekem igaz Deore [link] pöcögtető van,de nekem is rá kell készülni a 3 váltásra,így ha gyorsan akarom és a kormáyt is fogni kell inkább 2+1 lesz belőle mint egyszerre 3.Ami a féket illeti,nem lehet,hogy szennyezettek a betétek? Amúgy is kell mindig tartalék,én vennék 1 párat,törölném a tárcsát alkohollal,majd kicserélném próbából.Nem is értem mi olyan nagy dolog azt a nyomást előállítani ott,szerintem azt minden kilégtelenített,jól fetötött hidraulikus féknek tudni kellene. Amit még hallottam,hogy érzékeny a Sram,vagyis olyan kis láncnyúlásra,kopásra itt-ott,vagy pontatlanságra a váltóbeállításban ami a siminek meg sem kottyan,a Sram azonnal drasztikusan reagál,vagyis nem tűri.Kíváncsian várom ezirányú tapasztalataidat is,mivel egyáltalán nem tűnsz elfogultnak és szokatlanul kritikusan szemléled újonnan vásárolt bringádat is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #157164 üzenetére
Erre muszáj lecsapnom! ...feleségem is feláll a mérlegre és ha fél kilóval nehezebb máris alig bír futni/tekerni annyira nehéznek érzi magát.(Bárcsak megtudnám buherálni valahogy ezt a digitális mérleget! ) Az a fránya placebo!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #157177 üzenetére
izgi, a tartomány tetszik, kár a súlyért, és miért nem ötezer?
Meg ehhez gondolom kell egy extra váltótartó fül, igaz? vagy lehet,hogy csak ki kell próbálni?
Valamikor láttam az ebike.hu-n is, 10-zel kezdődött, de nem emlékszem, 42 vagy 46 volt a vége.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
gaben88
őstag
KTM life track--ből egy 183-185cm-es magasághoz az 56-os méret az ideális, ugye? Egy 2017-es modellt tudnék most 2019-es life one árában szerezni.
iPhone 13 Mini, PS5, PC, iPad Pro 10.5, Switch OLED, Steam Deck, Quest 2
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #157179 üzenetére
Nem tudom, miért nem fog annyira mint kéne, majd kiderül. De érdekes, hogy az apró teli szokott lenni sokszor teljesen új Sram fékekkel. Mindenképp adok neki esélyt, kíváncsi vagyok rá hosszabb távon, nem cserélem le két hét után.
Haveromnak már van egy ideje 1x12 Sram rendszere, a lánc neki nagyon jól bírja, nem panaszkodott érzékenységre . 3000 km van az XX1 láncában, és a nyúlásmérő 0,5%-os része nem nagyon megy bele. Másik haveromnak viszont 1500 km után már kezd 0,5%-ra nyúlni a 12 sebességes XT lánca.
Nekem az tűnt fel, hogy talán kicsit lassabb a lefelé váltás. De azt csak akkor veszed észre, ha direkt figyelsz rá, menet közben nem tűnik fel.
-
xy.zsolt
őstag
válasz truefx #157184 üzenetére
235g a Rubino Pro III...megrendeltem, majd kiderül lomhább-e a mostaninál. Itt mindenesetre nagyon dicsérik és pont a conti 4000-hez és a Vittoria open corsa gumikhoz is hasonlitják, hogy mekkora az eltérés. Olvasd át, a cikk legvégén: https
://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/vittoria-rubino-pro-iii-2014[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bunddog
tag
Hali!
Szerelt mostanában valaki bb-un26 monoblokkot? Ismerős bringájában cserélném ki a hatókart acera m361-re és a gyári noname bb helyére raknám de van hozzá egy 2mm-es spacer is amit ha hajtás oldalra rakok akkor se tudom a jobb oldali műanyag csészét betekerni, olyan mintha oda is kéne egy 2mm-es
Valahol 122.5-es tengelyhosszt írnak ehhez a hajtókarhoz, jó lehet a mostani 122-essel is akár? akkor nem kéne mókolni vele.
köszi a segítséget
-
Jester01
veterán
válasz xy.zsolt #157185 üzenetére
Kicsit félrevezető a cikk mert néha a sima Grand Prix-ről beszélnek néha meg a GP4000SII-ről. Ezzel együtt ár/értékben lehet, hogy jó attól függően mennyit megy el egy darab. A GP4000SII tizensokezerig jó de elég drága ugye. Nekem most 18000km van az elsőben és egyik ismerősöm is kb 20000-et szokott menni.
Jester
-
jjeahh
nagyúr
Tyű, úgy elszoktam a télen az 1000m fölötti levegőtől, hogy ma hegyen fájt a fejem. Mai:
ZolkoW: sároson még szebb!
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz atti29 #157189 üzenetére
Nekem is hasonló van (még). Ha a becsúszót félted, akkor talán. Ha az arcodat, akkor nem.
Más.
Tegnap örömatta bódottá volt. Kb. egy éve elveszett a kempingem nyeregcsöve és sehol sem találtam 26 -os átmérőjű, hosszú nyeregcsövet. Vettem egy 25,4 -est, de az lötyögött benne. Sörösdobozból vágtam alá hézagolót. Külön csak ezért FAX sört is kellett fogyasztanom, mert annak vastagabb anyagból van a doboza . Tegnap bóklásztam egy német OBI -ban és a bringás részlegen találtam direkt nyeregcső-hézagoló pakkot (4db., különböző vastagságú). Végre nem kell sörösdoboz hézagolókkal bajlódnom!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz xy.zsolt #157192 üzenetére
Sztem az mindenhol van. Otthon nem jártam OBI -ban, csak Praktikerben, de ott is van bringás részleg. Ott vettem 4 -ezerért a Meridához passzoló nyerget. Piros-fekete volt, úgyhogy passzolt. Bár, sztem Toobee ezt másképp gondolja, mert furán nézett, amikor meglátta.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Paxker315
addikt
válasz ZolkoW #157194 üzenetére
7-8-9 s rendszerek Actuation Ratioje ugyanaz, 1.67. Szóval nyilvánvaló hogy zokszó nélkül mennie kell tankonyvileg tökéletes kompatibilitas.
outi régebbi 10s karral menne tízes soron is (56-57-66-67-78-79-46 szeriak , a 47-es tiagra már a 11s rendszerekkel kompatibilis bowdenhuzas-aranyban)
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
ZolkoW
őstag
válasz Paxker315 #157196 üzenetére
vili, nem is ez volt a kérdés (főleg,hogy 11-34 sorral már ment ugyanez), hanem a nagy pizzavágótól féltem kicsit. az a kis váltótartó fül hosszabbító azért kellett. Meg még élesben azért nem teszteltük, de fejre fordítva szépen műxik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
belsodavid
aktív tag
Sziasztok! Mi a véleményetek a 2020-as cube analogról 29-es kerékkel? Az 1x12 es hajtás és az mt200-as fékről? Egy Rockrider 540-et váltana. Felhasználás aszfalt és terep 50-50% arányban.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #157186 üzenetére
Tengelyhossz sokféle lehet,a csapágyház szélesség ami fontos,68 vagy 73 mm a legelterjedtebbek.Jót vettél?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...