- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
-
ZolkoW
őstag
válasz xigris #157098 üzenetére
szerintem pedig de, a vékonyabbat bele lehet rakni a vastagabb helyére. Az igaz, hogy sokkal elterjedtebb az olyan szűkítős kormánycsapágy, ami egyenes (1 1/8-os) villát adapterez 1.5-ösre. Mondjuk 1"-osban nem is tudom, van-e A-HEAD-es, de ez lehet hogy nem feltétel, mindegy, inkább felejtsétek el, ha találok valamit, linkelek, de az is lehet,hogy gyárilag nincs ilyen cucc..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #157102 üzenetére
Én is láttam a youtube csatornáján egy robogót mintha, lehet megunta a sok DH-zást .
Amúgy szerintem átköltözött az e-bike topikba.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
¤Envy¤
aktív tag
Sziasztok!
Most egy olyan kérdéssel jöttem, hogy meg tudnátok írni, hogy a Decathlonos MTB ST 520 és a MTB ST 540 között mi a lényegi különbség? Olyan szavakkal, példákkal, amit egy nem hozzáértő (én) is megért, mert pl. hogy az egyiken ilyen a fék, a másikon olyan, nem sokat mond.
Nagyjából már e kettő között kellene döntenem, és nem tudom, hogy megéri-e a plusz 40 ezer az 540ért. Voltam bent, mindkettőn tekertem (azt a pár métert, amit ott lehet), nem nagyon lettem okosabb. -
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #157065 üzenetére
Üdv! Minden ok velem, csak a munkahelyi változások és egyéb elfoglaltságok miatt kevés időm volt fórumozni. De látom itt pörög a topik.
Majd igyekszem sűrűbben benézni ide is. -
maximilian4
addikt
válasz Runner_fxr #157110 üzenetére
Nagyon helyes uram. Már gondolkoztam rádírok facen mi a lófa** van. Remélem minden okés.
Maxi
-
benfolds
őstag
nagyon adnám, ha ez lenne az új trend:
-
benfolds
őstag
válasz maximilian4 #157114 üzenetére
ez talán inkább a gravelhez van közelebb, nekem nem hiányozna a teló. van belőle 26-os, 27,5-ös és 29-es is. egy 27,5-öst elfogadnék.
-
Zsohi
őstag
Tavaszváró tevékenység.
Szétbombáztam a szekeret, teljes generál és idén megkapja a Shimano új 12 sebességes XT hajtását. Az Ali-ról rendelve, egy kis félsz azért van bennem vele kapcsoltban... Viszont, így maradt annyi, hogy báli ruhába öltöztethetem a szépséget. Thomson üléscső és kormányszár, még egy carbon kormányra is maradt.
Most, hogy érkezik a tavasz én is visszaköltözöm a topikba.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
benfolds
őstag
válasz maximilian4 #157118 üzenetére
úgy értettem, hogy murvás úton való csapatásra tudom leginkább elképzelni. de amúgy ja.
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #157110 üzenetére
Fórum helyett brendon meg babaszafari, mi?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Gerr'y
senior tag
Sziasztok!
Használtan mennyit érhet egy Rose Pro SL 2016-os modell?
Chassis
Frame: 7005 T6 ULTRALIGHT ALUMINUM TRIPLE BUTTED
Fork: PRO SL MODULUS VOLLCARBON
Transmission and Brakes
Controls: SHIMANO 105 ST-5800
Derailleur: SHIMANO 105 FD-5800
Change: SHIMANO 105 RD-5800
Brakes: SHIMANO 105 BR-5800
Levers: SHIMANO 105 ST-5800
Casette: SHIMANO 105 CS-5800 11/32
Chain: SHIMANO HG-6001
Cranks: SHIMANO 105 FC-5800 COMPACT
Wheels
Covers: MAVICTires: MAVIC AKSIUM ELITE WTS
Components
Power: RITCHEY 4 AXIS WTD
Handlebar: COMP ROAD STREEM II
Saddle: SELLE ITALIA X1 MAN
Seatpost: RITCHEY 2B WTD -
nmate91
tag
válasz Gerr'y #157128 üzenetére
Az más
Amúgy ja, a 220-szal valóban fölé lőttem picit, azt hittem ez már a shadow plus-os 105.
200-ért megpróbálnám már szezonban eladni, megvenni 170 max, ha tényleg jó állapotú (ezalatt a gumikat is értem, az is fontos)Mondjuk a nyerget is most nézem, első ránézésre az is cserés.
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
Kérnék egy kis segítséget. Egy barátom szeretné újraéleszteni az outi bringáját, amin a képen mellékelt 622-13 kerék van, jelenleg 23 mm gumikkal, de venne rá új külsőket. Kérdésem, hogy ilyen keskeny felnire lehet 25, esetleg 28 mm gumikat rakni? Illetve ez most 700c-s vagy 622 gumikat kell nézni?
A másik ehhez kapcsolódó kérdésem hogy tudna-e valaki bandázs felrakós videót linkelni?
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
ivana
Ármester
válasz itouchfan #157130 üzenetére
Ez a felni el van fékezve mint a franc. Erre nem csak gumit kell venni... Amúgy mehetne rá 28-as simán. A 700C ugyan az, mint a 622. Ez a régi francia méretezés, a 700 a gumi kerületére vonatkozott, a C pedig a szélességre. (Igen kb. eredetileg ez olyan 40-es gumi volt.)
(#157132) IMIIKE1998 Ha megnézel egy vintage montit az monti geo, csak merev villára. Olyat kéne csinálni, nem ilyen szörnyeket.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz ivana #157133 üzenetére
Ezt nem értem, ez is szörny? Mert nekem nagyon bejön
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz ivana #157133 üzenetére
+Tom_Sci: köszi!
Igen, én is mondtam neki a felnit, de egyelőre csak görgőzésre használta, oda pont mindegy. Viszont majd lemennénk egyet Balatonra tekerni, 2-3 napot, arra próbálom megfelelő állapotba hozni a bringát, aztán ha rákap a dologra, akkor nyilván fejleszteni - újítani kell neki (tudja is).
Egyébként nagyon para, elől 52-42, hátul pedig 10-23 van rajta.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #157134 üzenetére
Élvezet lehet egy ilyen kirakatgéppel elkapni negyvennel egy jó köves szakaszt a lejtőn ahol csak engeded és reméled venni fogja a gép az akadályt miközben telóval is kirázza az agyadat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #157136 üzenetére
Olyan helyre nem is való, de azért szerintem el lehetne lenni vele, 6030D is említett anno valami versenyző csávót, aki full merev géppel vadássza a KOM-okat. Sokan rugós telóval terepezgetnek, na ahová az elég, oda valszeg a merev villa is és sokkal könnyebb. Mászás közben mondjuk gyilkos lehet, valszeg verhetetlen. Nekem mondjuk egy Reba-SID telóval jobban kéne, de merev villával igazán szép...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ivana #157133 üzenetére
Szerintem a vintage monti geok rettenetesek, talán egy 17-18"-as vázhoz még passzolt az alacsony beépítési magasság, de én úgy éreztem rajtuk magam mint a cirkuszi medve a triciklin.
Fejcső teteje az égbe, stucni lecsapva, 29, ez az én világom
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
parkr
őstag
végre rászántam magam a latex belsőre... hát ez olyan mint a lufi, még a szaga is ugyanaz
kíváncsi vagyok érzek-e majd különbséget a butylhoz képest -
CHAOS AD 76
csendes tag
válasz itouchfan #157130 üzenetére
Bandázsolós vidi (ha még nem volt):
https://youtu.be/5MzIiv7pewE[ Szerkesztve ]
-
addikt
nem tudjátok mikor szokott lenni a lidiben kerékpár állvány?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz gabro0 #157142 üzenetére
Mászás ezerrel . Amúgy ZolkoW a szaki ebben . Mondjuk csak a legdrágább csúcs verzió merev villás tudtommal, a többi teleszkópos. Nekem kedvencem már egy ideje az Orbea, valahogy nem tudnak mellélőni dizájnban, nekem még a fapados belépő MX is tetszik, egyáltalán nem olcsójános hatású.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
gonger
senior tag
Sziasztok,
Van egy 2015-ös Trek Madone 2.1 outim, 105-ös szettel. Nekem ez egy álomgép volt, sokat kerestem, hogy méretben is megfelelőt találjak. Szerintem max 2000 Km-t sikerült vele menni, mert előjött egy derékprobléma, amivel 1-2 évet küzdöttem, sikerült gyógytornákkal, Mckenzi kezelésekkel rendbe hozni és a heti teremedzéseknél is figyelünk erre. Mára gyakorlatilag tünetmentes vagyok.
Kerültem vele Balcsit, másztam Dobogókőre, de az útminőség miatt sosem éreztem kényelmesnek, inkább a sportértéke miatt csináltam. Az tény, hogy ha az asszonnyal elmentünk csavarogni, nem volt ideális, mert Ő a trekkinggel jóval komfortosabban kerekezett, mint én a 23-as gumival, útminőségtől függetlenül.
Mára van egy közel 2 éves kisfiúnk, nagyon aktív, szeretnénk vele tavasztól biciklizni, hétvégén környékbeli kisebb (50-60 km-es) túrákat csinálni. Decathlonban kinéztem egy szuper gyerekülést pár napja 20 e körül, persze mára már a weblapjukon sem találom, de biztos tudok valami jót választani majd.
Viszont egyre inkább érik bennem a gondolat, hogy elengedjem a Trek országútit és lecseréljem pl. egy trekkingre ami városban is könnyen használható, és én is fel tudjam rá tenni a hátsó gyerekülést.
Rákölteni nem szeretnék pluszban, de úgy gondolom, hogy az outi jelenlegi értékéből tudnék választani újat és használtat is.Igyekszem a héten kipróbálni egy Trek Dualsport-ot illetve egy KTM life track disc-et, de fogalmam sincs még, hogy ezek a geometriák milyen hatással lesznek rá, félek, hogy ez csak tartós használat után fog kiderülni.
Nem vagyok naprakész a kerékpár geometriákban, de ha van esetleg hasonló problémán alapuló tapasztalata valakinek, ami alapján tenne javaslatot, hogy milyen gyártmányok felé keresgessek, azt megköszönném.
szerk: átolvasás után: szóval, ha tudtok ajánlani most egy best buy trekkinget, ami derékfájósoknak is jó, azt ne tartsátok magatokban :-)[ Szerkesztve ]
-
benfolds
őstag
válasz Hasaggymeg #157136 üzenetére
ez nem is arra való (ezért írtam korábban a murvás utat). én azt utálom, ha mondjuk az erdei utam 99%-ban fölöslegesen cipelem a nehezéket elöl, mert igazán durva terepre úgysem megyek. nekem egy hegyi/gravel is legyen a lehető legkarcsúbb. persze erre a célra rendes gravel lenne ajánlott, de én sajnos bizonytalannak érzem a koskormányt.
-
zoli03
őstag
Köszönöm mindenkinek aki reagált az új biciklimre. Nagyjából sikerült beállítani, plusz felszereltem a tartozékokat. 1 kis próbakörön vagyok túl, úgyhogy bővebb gyakorlati tapasztalatokkal később tudok szolgálni.
Rockrider XC 900:
pozitív tulajdonságok:
- verhetetlen ár, Szlovákiában 1350 euró, itthon sem drága (550e Ft)
- tesztek alapján normális, nem gagyi váz (gyári adatok szerint az M-es méret 1 kg, ezt kb a csúcs karbon vázak tudják csak). Kidolgozásra nagyon jó, és fényes lakkozása van, nem matt, ez szerintem szebb és praktikusabb is. Tesztek alapján inkább merev, mintsem komfortos váz. Rövid út alapján engem nem zavart, kisebb úthibák nem zavaróak (gumiból még engedni fogok hátul, mert 2,2 bar volt benne). Össztelós után furcsa a hátulja, de sokkal jobb, mint amit vártam (merevségre meg értelemszerűen ég és föld a különbség)
- Sram GX Eagle felszereltség (hajtóművet persze nem)
- tubelessre alakítva az L-es bicikli kb 10,42 kg (felni és a gumi is támogatja a TL-t, szelepet adtak hozzá).
- elöl /hátul boost szabvány
- karbon nyeregcső (248 gramm, úgyhogy nehéz, de legalább komfortos)
- első teleszkóp szépen mozog, Pikehoz képest könnyebben megindul
- árához képest nem gagyi kerékszett: Mavic Crossmax ID360 szabadonfutóval (sokkal jobban örülök neki, mint egy X1900-nak)
- sehol nem spórolták el, talán csak a féknél kicsit
- a tervezett tuningokkal (kerékszett és fékcsere) bőven be lehet vinni 10 kg alá pedál nélkül.
- elöl/hátul imbuszos az átütőtengely. Multiszerszám úgyis van nálam, de tubeless mellett úgyis ritkán kell kivenni a kereket. Viszont könnyebb és sokkal letisztultabb tőle a bicikli.
- az alsócső kb alsó harmadán van puha műanyag a kavicsok miattnegatív tulajdonságok:
- az integrált nyeregcsőbilincs furcsa. Szép, de cserélni nemigen lehet, plusz nehéz is (47 gramm)
- kicsit magasan van a felsőcső, ha leszállok. SPD cipőben éppen nem ér hozzá a csomaghoz, mintha a középcsapágy is magasan lenne, de ez meg inkább előny.
- 130 mm széles a nyereg, ez szerintem egy átlagembernek egy MTB-n kevés, 135-nek kéne inkább lenni
- 160 mm-es tárcsa szerintem kevés elöl
- Sram Level T fék nem jött be eddig, bekopással biztos jobb lesz (de úgyis le fogom cserélni Shimanora)
- ez a Sram váltókar eddig nem nagyon jött be. Ergonómiára sehol nincs egy Shimanohoz képest. Később talán megszokom (mondjuk ez nem kimondottan a bicikli hibája).
- a telóhoz nem OneLoc kar van, hanem valami saját markolatváltó szerűség. Ránézésre nagyon furcsa, használhatóságra nem tűnik viszont rossznak. Bár nem értem, miért nem lehetett gyári RS kart rárakni.
- Hutchinson gumik kicsi furcsák. Gondolom azért rakták rá, mert francia gyártó, de én jobban örültem volna egy Schwalbenak vagy Continentalnak, de elkoptatni jó lesz. Olyan alacsony középen a minta, hogyha nem tudnám, hogy új, azt hinném már el van kopva (oldalt viszont magas, úgyhogy kanyarban talán tartani fog).
- hátsó fékvezeték elvezetése érdekes a középcsapágy után, a tartók kicsit hülyén vannak elhelyezve. A biztonság kedvéért inkább raktam oda egy gyorskötözőt (később lehet kísérletezek még velük).
- a támvilla belső oldalán gagyi felirat: Catch me if you can! Ez nem tudom minek kellett oda.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest