- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
atti29
tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #156542 üzenetére
Azt nem tudtam. ...hova ér ki?...mert ott még van vagy 1-2 sáros rész amíg végül a felszórt részhez érsz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #156553 üzenetére
Kb az emelkedő feléhez.
Maps: 47.805166,19.135290
Megy?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jagofett
tag
válasz Hasaggymeg #156535 üzenetére
Köszi a gyors ajánlást, nem akartam sürgetőnek tünni.
Az egyik gondolatom nekem is az volt, hogy Riverside és majd villa csere. Megnézem majd előben is hogy milyen, de akkor alapvetően az egy ajánlott típus?A Mali-val kapcsolatban, mit értesz felgumizás alatt?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #156554 üzenetére
Hát ez az,onnan még van sár...vagy nem? Csak most látom van ott még néhány érdekes dűlő mint az Egyházmöge dűlő. A Kútvölgy dűlővel szemben az erdőben másztam ki,majd a dűlőn és ott tovább,nem volt sár.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jagofett #156557 üzenetére
Bár mivel sokaknak első kerékpárja a Decathlonos így biztos itt is fennáll az amolyan "Skoda" effektus,ahol a volt szocis Skoda tulajdonosok átültek a már német gyártású Skodába ezért meg a népszavazati pontozását a márkának az egekbe nyomták,de nagyon jók a vélekedések a Riverside-ról.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Morris #156537 üzenetére
azért, mert hasonlóan néznek ki, vagy ugyan az a kerékméret (felni átmérője mm-ben) attól még nem ugyan az a kerékpár más váz szögekkel más rugóutakkal más sárférőhellyel stb rendelkeznek
szerk: aki hozzáfér az összefoglalóhoz - Wilker már vagy 2-3 éve nincs a 3. kerületben az uszoda mellett, csak az M3-M0 csomópontban
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Szeretnék cserélni tárcsafék betét hidraulikus tárcsafékben.
Shimano BR M485 -ös kellene, és találtam is néhányat ami kompatibilis ezzel.
SHIMANO B01S
BBB BBS-52
A kettő közül melyik a tartósabb? Illetve ki milyen márkát ajánl?Köszi a választ.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #156558 üzenetére
Biztos van, de inkább ahol laposodik és megáll a víz, ott gond a sár, nem?
Vannak jó kis dűlő utak, csak van olyan, hogy a szűk rész közepén szemben áll veled 3 kutya. Nem olyan egyszerű hirtelen megfordulni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sebgutkopf
őstag
válasz deny330 #156440 üzenetére
Jó gépek ezek mind. Az új endurora mondják, hogy tiszta mini demo. A capra külföldön elképesztően népszerű és szeretik is, nem csoda, hogy tetszik és hasonlóan a canyon-hoz az YT is a jó német direct sales modell, így árban jóval kedvezőbb mind két német gép mint a speci, magyarul azonos pénzért több bringát (jobb felszereltséget) kapsz.
Canyonnál nézted a torque-ot? Az a két másiknak a megfelelője rugóútban, súlyban stb... , A strive az egy enduro versenygép, mászni a 3-ból azzal a legjobb, így kicsit kilóg a sorból, de nem foglak arról se lebeszélni, mert nagyon jó, de a másik kettőtől picit rövidebb rugóúttal.Ha idén akarsz gépet rendelj, mert utána hosszú lesz a várólista...
-
sebgutkopf
őstag
válasz KERKO #156476 üzenetére
Meg kéne nézni, hogy a fék a dugattyúnál, a kábel csatlakozásnál, vagy máshol nem ereszti-e az olajat, vagy máshonnan nem jut rá szennyeződés.
Az első teló becsúszóját esetleg szoktad valamilyen kenőanyaggal ápolni? Az is lefolyhat a villa lábán pont rá a fékre, ha nem törlöd le időben.
Ha koszt kap valahonnan arra nem megoldás se az új betét, se az új tárcsa. -
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #156569 üzenetére
esetleg a féktárcsa lyukaiból vissza tud kerülni a kenőanyag/dzsuva, ha onnan nem tisztítja ki az ember.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
pippo76
tag
válasz INTELligent #156514 üzenetére
Aldiban általában március 3. hete
-
cdl
senior tag
Ma a tegnapi karika után karbantartást írtam elő a hátsó agynak. 1-2000 lehet benne, de előtte vagy 6 évet állhatott valahol. Amikor elkezdtem használni, alig volt hangja a racsninak, most viszont elég hangos lett. Szétszedtem, kimostam, raktam bele olajat(remélem jót, ha beragad, majd kicserélem másra) .
Szinte hangtalan lett, kíváncsi leszek meddig. -
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #156575 üzenetére
Én is voltam ma, részben ismét terepen, ahol jó érzés volt újra menni, bár néhol tapados sár volt.
Viszont annál rosszabb érzés nincs, amikor azt érzed, hogy hiába nyomod, hiába tekersz, mintha húznák hátulról vissza a bringát... és csak az erőlködés hosszú perceken, órákon át... na sebaj, néha szenvedni is kell, hogy majd lehessen csapatni. :D„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
Milyen gyakran szokás szétszedni amúgy ezeket? Vagy amíg nincs baj vele, hagyjam a francba? Amúgy milyen agy ez?
itouchfan: most nekem is ilyen volt, de nem a sár miatt, hanem mert sz*r a formám. Nem tudom tavaly télen mit csináltam másképp, de február-márciusban emlékeim szerint jobb passzban voltam .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
cdl
senior tag
válasz jjeahh #156579 üzenetére
Nem tudom, mikor kell karbantartani. Mivel megváltozott a hangja, gondoltam ráfér.
Ilyen különben: [link]zsocy: Szeretem, ha van hangja, a DT SWISS-em nem halk
De mivel ez gyárilag halk, legyen is ilyen.Hasaggymeg: 2 reteszelős, ezt 2006-ban kezdték gyártani..
A bringám túltárolt volt, de ez a kerék még inkább.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem csoda,hogy hangosak,2 nagy kalapács,rugó mindegyik alatt,gyér reteszelés. Biztos tartósak is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #156579 üzenetére
Pedig azért Strava alapján idén is mentél becsülettel. Én Erdélyben, pontosabban az ottani időjárási körülmények között biztos nem mentem volna ennyit, mint itthon. Bár azért volt benne görgő is bőven. Jövő télre akarok egy jobb görgős bringát, mert ez a mostani katasztrófa. Bár a görgős bringa pont olyan, amit a lehető legkevesebből meg akar úszni az ember, de azért mégse mindegy, min ülök órákat...
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Fall-N
veterán
válasz zsocy #156581 üzenetére
Ízlés kérdése. Én jobban szeretem a Shimano racsnim silent clutch hangtalan kivitelét.
jjeah: Visszatérve a saras erdő kérdésére: sajnos itt a Duna mellett agyagos az egész környék így a víz nem tud leszivárogni a mélyebb talaj rétegekbe. Ezért csak tartós meleg esetén szárad ki, olyankor olyan kemény lesz a talaj, mint a kő*. A fakitermelés sajnos szinte az egész régiót érinti így az utak ilyen széttrancsírozott vackok. Ahol még nem jár ott a vaddisznók túrják szét. Ahol még nem jár senki az időszakosan víz alatt van így azt kerülni kell. A Rádai híd is csak nyáron látszik ki.
*Ha ki is szárad nehezíti a dolgot, hogy ilyen rögös, széttúrtan szárad ki, így nem élvezetes a nagy buckákon, árkokon haladni ha egyáltalán lehet.
[ Szerkesztve ]
-
INTELligent
senior tag
Vettem egy ilyen táskát a felsőcsőre, nagyon jó minőségű stb., viszont az a gondom vele, hogy már rövid használat után elkezdte koptatni a vázamról a festéket. Mit lenne érdemes kezdeni vele, hogy ezt megakadályozzam?
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Fall-N
veterán
válasz INTELligent #156588 üzenetére
Áttetsző fóliát ragasztani alá. Minden más esetben kopni fog a festék.
-
INTELligent
senior tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #156582 üzenetére
Ok
cdl: Sejtettem, hogy Mavic, de fura volt a színe, ennél a márkánál a sárgához szoktam.
itouchfan: 700km/7000m idén, az nem olyan sok, de ja, elégedett vagyok. 6030D apa létére többet tekert, igaz kevesebb szinttel. Görgőt én is szeretnék, de az a gond nincs ahová tegyem és bevallom, valszeg csak -10 fok alatt használnám, szal ritkán... főleg így, hogy a talpig softshell ruházat és a téli cipő teljesen más dimenzióba emelte a téli bringázást, a tavaly télen még nem volt rendes ruházatom és nem is tekertem ennyit. Teljesen más, ha egyetlen testrészem sem fázik, a térdemet sem kell féltenem, lecsúszó térdmelegítőkkel, kamáslival, aláöltözetekkel vacakolnom, szal az öltözködés majdnem olyan egyszerűvé vált, mint nyáron.
Te mennyit tekertél eddig?Fall-N: ha olyan helyen laknék, lehet, hogy bringám sem lenne, mivel nálam eleve a természet szeretete volt mindig is az elsődleges, ha nincs hegy meg erdő, valszeg más sportot űznék
INTELligent: próbáld meg hajszárítóval felrakni a fóliát.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #156591 üzenetére
Én azért megfelelő cipő híján szívtam a hideggel párszor. Meg ugye estem is kétszer a jég miatt.
Jelen állás szerint idén eddig 810 km/7100 m (+5 futás, 43 km). Remélem hétvégén meglesz az 1000.[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #156591 üzenetére
Ha főleg terepen mész, akkor ne a km-ket hasonlítgasd másokkal, hanem a tekert időt. Te is látod, hogy egy dimbes-dombos terepen a huszas átlagért is küzdeni kell, aszfalton meg repkednek a harmincak, bárkinek.
Ha az számít, hogy minél többet menj, akkor kell egy előre kitalált terv, ami azt a mennyiséget megvalósítja, és azt be kell tartani, bármi van. Viszont ha a természetért mész az erdőbe, akkor pont a lényeg fog kimaradni, és nem biztos, hogy élvezni fogod.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #156596 üzenetére
Télen többet tekerek aszfalton, mint terepen, ilyenkor a célom csak annyi, hogy szabaduljak ki a betondzsungelből a levegőre és tartsam fenn a formámat tavaszig. Különösebben nem érdekel amúgy az átlag és a megtett táv, csak van egy szint, ami alá nem akarok adni és persze ha év végén sok-sok km és szint lesz mögöttem, akkor büszke leszek magamra... mert ki nem az? . A 20-as átlagról meg annyit, hogy nekem örülök, ha aszfalton összejön, valamiért most nehezen megy a szekér... tavaly mentem 27-es átlagokat is alapozó pulzuson a montival, jó lenne idén is felturbózni a formámat annyira, amire kezdődik a "bringaszezon", tavaly nagyon jó érzés volt magamhoz képest csúcsformában kezdeni a tavaszi terepezéseket, mert sosem én voltam a bandában a hátráltató tényező. Értsd: ha jó a formám, tekerhetek a bandával úgy, hogy nyugodtan pihenhetek, fotózhatom a pillangókat, vagy amit akarok 10 percenként és csodálhatom a madárcsicsergést úgy, hogy a többiek végig mögöttem vannak és kihajtják a belüket
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #156597 üzenetére
Pedig ZolkoW tisztán megmondta,hogy (ilyenkor) edzeni olyan mint hátba szúrni őket!
Más...bár a vélemények még megoszlanak,meglehet harangoztak úgy a pluszos gumiknak,mint a 27,5"-os keréknek. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #156598 üzenetére
Psszt: a 2,8-astól fölfele számít pluszosnak, a 2,6-os még nem az
Egyébként én töretlenül nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz, mert ebben a 27.5x2,6-os méretben még szerintem össze tudom hozni úgy a súlyokat is, hogy egy normál 29es súlyában legyen a komplett bicaj, nagyobb kerékkel már nem menne.Kapcsolódik: (vagy írtam már? ) a SRAM DUB középrészhez nem jó egyik szerszámom sem, így most kivételesen elviszem a szervizbe a vázat a kézzel betekert csészékkel, hogy húzzák meg . Eddig úgy tűnik, a DUB abban különbözik a BB30-as szabványtól, hogy a csapágy kiegészült egy műanyag porvédővel, ami le is szűkíti nagyjából 1mm-rel, tehát gondolom a csapágyméret ugyanaz. Csak így talán nem olyan könnyen megy bele a kosz. Technikailag majdnem ugyanaz, mint a HT-2, csak nagyobb tengelyátmérővel, és nagyobb csapággyal. (meg más hajtókar-felfogatással, bár ebben lehet hogy a Shimano félét praktikusabbnak tartom)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #156598 üzenetére
Nekem 27,5 plusos felnin (35/38mm) van nem plusos WT (wide trail)gumi... szerintem baromság. Aki ült plusos bájkon az sztem érezte az előnyeit, és közel sincs annyi hátránya mint egy fatbike-nak. Ráadásul pont most az ibájkok terjedésével halna meg? Olyan teljesítmény alá kell a széles gumi meg a felni.
Egyébként nekem össztelós bringában nem kéne 27,5-nél nagyobb kerék, szóval ha ne adj isten eltűnne (bár ha így is lesz, az még azért évek kérdése szvsz), akkor marad számomra a használtpiac meg a beragadt raktárkészlet.
[ Szerkesztve ]
Maxi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest