- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Massmurderer #153408 üzenetére
biztos vagy benne, hogy a féknyereg felépítése identikus a 2 oldalról?
mert szerintem nem, még nem láttam olyan MT5 féknyerget, aminek a másik oldalán jött ki a vezeték.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #153450 üzenetére
Ja, igen, akartam írni a nyeregcső szutyadék/beázásra, hogy talán itt láttam, de nyár óta én is egy 5 centis belsődarabot húztam a nyeregbilincs környékére, és működik. azóta nem kellett takarítanom recsegés miatt. Ismerem a gumírozott betétes bilincset is, nem próbáltam, de szerintem kevésbé véd, mint egy ráfeszülő belső (valami szoros méretet érdemes használni, én trekking belsőből csináltam. Az országúti latex belsőm elszakadt hamar a csavartól, a butyl bírja) Legutóbbi kép
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #153458 üzenetére
Jó nagy darab,szürke óriás? A nyeregcsöved sem mindennapi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #153461 üzenetére
Épp most gondolkoztam el ezen ezt a videót nézve, a videó elején itt is hasonló nyeregcső van. Nem tűnik rossz ötletnek, ahogy a felfele elvékonyodó nyeregcső sem, mert így gondolom meg tudják oldani, hogy a nyereg(váz)cső is vastagabb legyen és nyeregben ülve mégse rázzon annyira. Hogy miért jó a vastag nyeregvázcső? A múltkor feltűnt, a haverom 27.2mm nyeregcsöves bringáját próbálgatva, hogy felfelé izomból hajtva és kiállva tekerve vagy meginduláskor mintha nyúlósabb érzés tekerni vele, nem olyan közvetlen és merev, mint az enyém 31.6-os nyeregcsővel, az én bringám a vaskos nyeregvázcső és ezáltal merevebb középrész miatt, a haver bringájához képest mintha ki akarna ugorni alólam. Meg persze a nyeregben ülve jobban ráz . Gondolom ezt megoldják ezek a fura nyeregcsövek, ahol kell merevek és mégsem ráznak annyira. Meg karbonnál is hasznosak lehetnek, mivel elvileg a műanyag váz ugy-e merevebb
Persze az is lehet, hogy illúzió volt az egész nyúlós feeling...[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
truefx
aktív tag
Én elsőre a dropot láttam meg, utána a kengurut
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
twine
addikt
válasz Napfénysüti #153467 üzenetére
(na arra pont semmi szükségem....) akkor tényleg nem kapkodok a bankkártyámért...
Egyébként pedig, köszönet cdl-nek,hogy megosztotta ezt az akciót -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #153462 üzenetére
Annak a préselt középcsapágynak aztán végképp nem látom értelmét,préselős,de a csapágyak ugyanúgy kint maradnak mint a menetesnél. A zsírt sem sajnálja,pl. úgy megkente a nyeregpálcákat,hogy az első poros terepezésnél olyanok lesznek mint a panírozott hús.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #153469 üzenetére
Nem értek hozzá, de nem karbonzsírral kente meg? Lehet, hogy a karbon ennyire igényli a karbonzsírt . A pressfit nekem sem szimpi, mert macerábbnak tűnik cserélni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #153462 üzenetére
Hallod, ha te ilyesmit is megérzel minimum félprofi versenyzőnek kellene menned. Nekem volt 27 es nyeregcsövű gépem, a remek kis trek xcaliber, és próbálgattam a 31es bergámmal párhuzamosan, ugyan azon az ösvényen tekerve, annyit vettem észre hogy az berga tapad lefele is, a trek meg elpattog, de felfele mind a kettővel ugyan úgy másztam, még annak ellenére is hogy a trek kb 13kg volt. Persze biztos én vagyok a legrosszabb példa erre, mert stravas bizonyítékom van rá, hogy másodpercre azonos időt másztam, technikás emelkedőn a két fent említett bringával, mind a 2 esetben haverokkal versenyezve (tehát nem lazsálva). Igaz csak 4 perces szegmens
Jövőre próbáld ki magad valami versenyen, annyira tudatosan tolod ezt az egészet, szerintem kicsit alul értékeled a teljesítményedet."A pressfit nekem sem szimpi, mert macerábbnak tűnik cserélni"
Ha arra gondolsz, hogy a presshit sűrűbben igényli a cserét mint mondjuk egy lánc, ami kopóalkatrésznek van besorolva, akkor jól látod[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #153461 üzenetére
Utóbb vettem észre, hogy henyélt mellette egy másik kenguru is...na az jobban ki volt gyúrva ☺ Ez a nyeregcső pedig az amit 45k helyett vettem 15 ért még az indulásom előtt....írtam is róla ide. Nem bántam meg, sokkal több rezgést elnyel mint az alu ami előtte volt
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
válasz twine #153473 üzenetére
Erre gondoltál? https://www.aliexpress.com/i/32892395084.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_0,searchweb201603_0,ppcSwitch_0&algo_pvid=5d03e7b7-67c0-401a-b213-77eb059e4344&algo_expid=5d03e7b7-67c0-401a-b213-77eb059e4344-42
Próbáltam egy kattintásos linkként csatolni, de ugy itt nálam nem nyitotta meg....sorry
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #153469 üzenetére
Ha jól értem, a csapágyak ugyanolyan távol vannak egymástól, de itt a vázban, legalábbis Trialboj képei alapján. A linkjén is valami szélesebb érték szerepelt, nem a szokásos 68/73mm, mint a külső csapágyasnál, szóval ez is azt mondja nekem.
Más: a
gravelesmurvás képeimen amúgy szerepel egy 3D nyomtatott alkatrész a bringán, bár még nagyon csúnya, kezdetleges, és nem is lett jó méretre sem, de főleg azért, mert emlékezetből csináltam a rajzot - a váltókar konzoljáról van szó, és annyira nem látszik, de talán jobb is így . mindegy, majd készítek javítottat, azt megmutatom. De tervezés alatt a Convoy lámpakonzol dupla lámpához, meg a határ a csillagos ég! Vagy legalábbis amin nem múlik az életünk, azt talán jó műanyagból is Egy jól kinéző szerszámos/belsős doboz már érik szintén.. pl. el tudnám képzelni a váz első háromszögének alsó sarkába, a középcsapágyházhoz.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #153471 üzenetére
Eh, szerintem csak annyi, hogy vannak bringások, akik érzékenyebbek a minden vacakra, pl. a súlyra is és képesek belekötni, ha picit kevésbé merev a segge a gépnek, vagy 300 gramm plusz súly van a gumikon, én valszeg ilyen vagyok, te meg az olvasottak alapján egyáltalán nem. Szerintem ennek örülj, ennyivel kevesebb gondod van . Ha nem elég merev, vagy nehéz a gép, az nem azért zavar, mert 20 másodpercel lassabb vagyok felfelé, hanem mert egyszerűen nyúlósabb, szenvedősebb érzés hajtani.
Ennek nem hiszem, hogy köze van a teljesítményemhez, a strava nem hazudik, a legtöbb szegmensen valahol középen helyezkedek el és a pulzusom is kimondottan gyenge (magas). Idén télen tervben van, hogy ismét megnyomom az alapozókat, de van egy olyan érzésem, hogy most sem fogok 2-3 hónapot kibírni aszfalton . 1-2 hete pl. aszfaltozok és tegnapelőtt amikor egy rövid kör erejéig a szmogból, szürke ködből, hidegből kiszabadultam a hegyre és ott sziporkázó napsütés, hófehér táj fogadott, úgy éreztem magam, mint a menyországban, ráadásul minden métert sokkal nagyobb élvezet volt megtenni .
Amúgy nem is vonzzanak a versenyek, egyre kevésbé érzem "szükségét" az ész nélküli veretésnek, az alapozó is csak azért kell, mert ha jobb formában vagyok, többet tudok vállalni, jobban élvezem a mászásokat is és 1500m+ szintemelkedés után sem döglök ki.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz robee19 #153477 üzenetére
Ha nem a vázcsöveken, akkor min múlik, hogy mennyire merev a bringa? Az, hogy a hajtókarnál mennyire érzed terhelés alatt merevnek, szerintem lekinkább a nyeregvázcsövön és az alsó csövön múlik, de simán lehet, hogy tévedek. No meg persze a hajtókaron. Kb. olyan ez, mint amikor azonos rugóúttal, tengellyel és kerékmérettel a 28-as becsúszós telót rugalmasabbnak érzed, mint a 32-est.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Pribi95
újonc
Sziasztok!
Bringa vasarlas elott allok es ket fajta bringa kozott vacilalok. A ket fajta decathlon rockrider 500 trekking es a hervisben levo x fact cross sport. Tudom h ezek alacsonyminosegu kerekparok, de kb ekkora az anyagi keretem. A hasznalata leginkabb 20-40 perces utak varosban + havonta valahova kirandulni. Az lenne a kerdesem h a hervisben ezek az oriasi akciok realisak e vagy csak marketing fogas, mert 199erol van learazva 80ra ami kicsit buzlik. Tovabba persze a fo kerdes melyiket vennetek a helyemben vagy esetleg van e tovabbi lehetoseg amit tudnatok ajanlani? Koszonom elore is a valaszokat -
jjeahh
nagyúr
válasz twine #153478 üzenetére
No nem fértem bele a szerk időbe: kicsit hiányos az angolom, de nem valami hasonlóról írnak itt is a specifikációk fölött? Rémlett, hogy olvastam valami ilyesmit egy Wilier tesztben is, most rákerestem .
itouchfan: pd-m520, stoplit adnak hozzá
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
Tudnátok segíteni SPD pedál+stopli ügyben?
Szeretnék spd pedálra váltani, illetve hozzá megfelelő cipőt is tervezek (lehet, hogy első körben decathlonos lesz). Spd pedálból viszonylag olcsóbbat szeretnék (mivel 2 pár kell, 2 bringára). A megszokással, ki-be csatolgatással szerintem nem lenne gond, mert majd felrakom a görgős bringára és ott kényelmesen tanulhatom, csatolgathatom ki-be. Tehát pedál+hozzávaló stopli ajánlatokat szeretnék kérni, köszi előre is„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #153475 üzenetére
Tudtommal az egész pressfit mizéria azért nyert létjogosultságot,mert a karbon vázak szükségszerűen szélesebb középrésze már túl nagy Q faktort (vagyis a csapágyházon kívül elhelyezkedő csapágyakkal túl szélesen szerelt hajtókar és pedálokat) eredményezett volna,így ezzel oldották meg,hogy a csapágyház szélességében minden beleférjen.Ezért írtam,hogy préselt,meg aztán nem is benne van...aztán lehet ma már keskenyebb karbon középrésszel is elég merevre tudják csinálni a vázakat.
(#153480) Pribi95...Hervis=kamuakciók nagymestere.
(#153481) jjeahh...a váz közepének hajlongása az a középcsapágy körüli csatlakozások merevségétől függ (hátsó villák,alsó cső és nyeregcső),attól felül lehet vékonyabb,amit erről is ír,vagyis lent kockásodik és szélesedik.Itt a Wilierről maga a vékonyabb nyeregcső hajlékonyságát boncolja,mely szerinte kényelmes,de lassú csapásszámnál,nagy áttéteken "hintázik" a vékony nyeregcső.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz xy.zsolt #153474 üzenetére
Ez az erre gondolotam én is.
A nyeregcsőről meg annyit ,hogy a 27-es rugalmasabb ezért jobban elnyeli az ütéseket, főleg ha jól ki van húzva. Nyilván a vékonyabb nyeregszárhoz vékonyabb a váz nyeregcső tartozik. De az egész váz merevségét meghatározza a csövek és az anyag minősége, vastagsága és formája is. Lehet csinálni vékony csövekből is baromi merev vázat. Főleg mostanában szokták az hátsó támvillát szögletes csövekből csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #153483 üzenetére
aztán lehet ma már keskenyebb karbon középrésszel is elég merevre tudják csinálni a vázakat Hmm... csak nem egy új szabványt szeretnél?
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #153483 üzenetére
Ja, lehet az a gond, hogy a haveromé lent sem szélesedik ki és valszeg a többi cső sem elég merev ott. Mondjuk nem vészes, mert amúgy sem egy versengős bringa, inkább amolyan túrázgatós amatőr xc, valszeg engem sem zavarna, csak megszoktam, hogy az enyém merev mint a kő.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz itouchfan #153482 üzenetére
Karácsony előtt mindig van Shimano pedál+cipő akció a Paul Lange-nál, és viszonteladóinál (Bringaland, Bringabutik stb...). Ott szoktak lenni jó árak, kérdés, hogy az adott pedál+cipő kombó megfelel-e. Én 4 éve így vettem az M530+M089-et, ha jól emlékszem 24e ft-ért.
Másik pedálnak meg szerintem is az M520 a Decából. Vagy bár ha össze tudsz pakolni dolgokat az Alzáról, hogy meglegyen a 4000 ft kedvezmény, akkor meg lehet, hogy inkább az 540-et venném (13600-4000).[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #153483 üzenetére
Én máshogy vélem tudni , ti. hogy a karbonvázak sem szélesebbek alapból, ráadásul azoknál mindenféle kiszélesedő idomtalan formát meg tudnak csinálni, nem is véletlen, hogy egy modern karbonvázra legfeljebb konzolos első váltó megy fel, vagy inkább az sem. Úgy emlékszem, olyan nyafogásokat olvastam a vázgyártók részéről, amikor indokolták a pressfit létjogosultságát, hogy nehéz (drágább) a menetes részt úgy előállítani, hogy egytengelyűek legyenek, főleg, hogy egy kisebb üzemben talán még át is kell fordítani a vázat. Genyán fogalmazva a pressfithez elég volt lazább tűrésű megmunkálás, főleg azoknál a fajta csapágyaknál, ahol műanyagház is van, mert az még külön fölvesz (enged) némi pontatlanságot.
Ez a szélesedés szerintem később jött, csak alkalmazkodtak a már amúgy is létező külső csapágyak méreteihez, ráhúzták a csapágyházat a szélesebben terpeszkedő csapágyakra, de minden maradt a helyén. Így a Q faktor is a régi, viszont még egy fokkal merevebb a váz azon a részen, meg montinál gondolom a még nagyobb gumiférőhely is jött vele, országúton ez talán nem akkora előny
Egyébként érdekes, így belegondolva nálam pl. pont befelé vándoroltak a csapágyak, igaz, az átmérőjük nagyobb lett - 73 mm a csapágyház, és ezen belül vannak a csapágyak.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
Melyik az a shimano oldal, ahol robbantott ábrát lehet nézni a termékeikről? Ezt szeretném szétbontani, hogy ki tudjam takarítani, de max [idáig] jutottam el. Ez utóbbi azt írja hogy ez saint nem is xt, mint ahogy én gondoltam.
Amúgy a képen, és az előző középcsapágynál is fent van az a műanyag tengely ami összeköti a kettőt, nekem jelenleg nincs benne, mert a szervizes azt mondta annak semmi haszna, csak elferdülhet tőle ... valami, amire már nem emlékszem.
Lehetséges hogy azért jutott ennyi víz a csapágyakhoz mert az a műanyag cuccos nem védte egyáltalán?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #153491 üzenetére
Itt egy elég friss cikk,mely szerint...igazad van,bár nevetséges,hogy valaki a karbon vázba szerelt fém menet súlyára panaszkodjon. ...és mégis. Ugyanakkor ír a préselt csapágy karbon váz közepének formálására gyakorolt pozitív hatásáról is,vagyis,hogy így könnyebben variálhatták a közép részt,na meg arról is,hogy olcsóbb és merevebb is mint a menetes.Ugyanakkor az a véleményük,hogy a fém vázakban értelmét veszti és nem is kellene erőltetni.
Meg voltam győződve,hogy a karbon vázak közepét vastagabbra kell csinálni a lent találkozó karbonból készült csövek szükségszerű vastagsága miatt,így egy külső csapágy már nagyon szélesre tolná a hajtókarokat. Ránézésre általában acél vékony,alu vastagabb,karbon igazán batár középen.triálboj...ott a Shiminél lehet nem is találsz többet,hisz ők nem favorizálják az ilyenek továbbontását,szervizelését...talán egy képkeresésnél valami horogra akadhat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #153493 üzenetére
fém vázat alig ismerek, ami pressfites, persze egy csomó márkát nem is nézegetek, szóval ez nem releváns... mindenesetre a Ninernél gondolom azért van a 46-os, vagy mekkora belső átmérőjű csapágyház, hogy lehessen a saját excenterek középcsapágyukat használni vele (vagy sima pressfit középrészt), amivel single speedesíthető. Meg van a Sobre, ami egy kis francia gyártó, acélvázakat gyárt, és ha a gugli fordítását jól értettem, akkor ott azzal indokolják, hogy a nagyobb tyre clearence, meg a becsatlakozó csövek így jobban kiadták. Azért biztos sok fémváz van még, ami ilyen, de a bringások ellenszenve miatt szerintem inkább visszakanyarodnak a meneteshez...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #153493 üzenetére
Ó ne már, te meg 6030 minden shimano alkatrésznek találtok robbantott ábrát, azt mondod pont ez nem elérhető? És akkor most mi a francot csináljak azzal a rengeteg rozsdalével, amit nem tudok kinyalni onnan. Ha belenyomom a féktisztítót, és ki is mosom, többet nem tudok zsírt juttatni bele, és tavaszra már érezhetően darálni fog.
A pressfit vs karbon vázról meg annyit, hogy a legújabb neuron is karbon váz, de normális csavaros középcsapágy van benne, és az nem egy drága bringa, ellenben nem is gagyi, szóval teljesen felesleges ezt a szemét szabványt védeni, v életben tartani, cserélni és szervizelni is egy rémálom.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #153493 üzenetére
"lent találkozó karbonból készült csövek" Nem tudom mostanában hogyan szokás, de az én vázamnál még az egész középcsapágy körüli rész egyben készült [kép]. Ennél jobbat sajnos nem találtam róla.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #153495 üzenetére
Az lesz, amit a főnök mond: a Shimano nem akarja, hogy szétszedd, ezért nincs robbantott ábra.
Itt egy másik pf középcsapi van a hajtókar ábárján, de itt is csak a két csapágy van, a cső, O-gyűrűk, meg a hézagolók. Ha megtalálod gyárilag milyen hajtókarhoz adtak ilyet (én csak a 820-at találtam, de a gyári oldalon arra menetest dob), ott lehet, hogy megtalálod ezt is, de nem hinném, hogy jobban boncolgatják.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
B-L-A-C-K
titán
Itthon csak nem tudják berendelni a fékem, vagyis lehet csak szezonra lesz, ezt az oldalt ismeri valaki, megbízható?
Új hozzászólás Aktív témák
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS