- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz IMIIKE1998 #153900 üzenetére
pár napon belül eladó lesz egy pár TRP Spyre 160-as tárcsákkal.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #153900 üzenetére
A Mosso V-fékes 22 mörül jött meg ebayről, igaz, nem kellett rá áfát fizetnem. és az új, alu. az ment a helyére a Suntournak, magasságát most nem tudom, 42-43 cm rémlik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #153906 üzenetére
A bush és a milliárdos bushmanok? A kenguruk hogy viselkednek,nem agresszívek mint jjeahh kutyái? Menekülnek ha közelítsz,vagy le se sz@rnak? Elég termetes állatok!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #153907 üzenetére
Ha nem érzik, hogy támadsz akkor tök nyugodtan, érdeklődve néznek csak rád....
Itt van több kép is.BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
SOAD19
addikt
válasz xy.zsolt #153905 üzenetére
Tegnap mutatták a híradóban, hogy elég kemény idő van arrafelé, megdőlt a napi meleg rekord, 50 fokot meghaladó hőmérséklettel. Hogy bírod? Bár a keleti parton, egy kicsit jobb volt a helyzet, a bemutatott hőtérkép alapján.
Bár idehaza se normális szerintem, hogy december közepén 10-12 fok van, pár napja meg, még ettől magasabb is volt... -
xy.zsolt
őstag
válasz SOAD19 #153909 üzenetére
Egyszer tekertem 46 fokban hegyre...na az megviselt ☺ de azota semmi bajom a meleggel és a páratartalommal sem. Ma pl 35-36 fok volt....simán birtam 9-13 oráig az utamon. 46km-et mentem es 750ml vizet ittam....mondjuk ma nem is siettem.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
flash-
veterán
válasz f4lcon #153832 üzenetére
najo most már egy életre megjegyeztem hogy double
butteredvagyis butted
visszatérve a technologiára, valahol ovlastam talán hogy ezek az eljárások lehet hogy kisebb súlyt eredményeznek, viszont ahol kell ott vastagabb a váz igy végsősoron erősebb stabilabb?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #153912 üzenetére
Nézőpont kérdése, de mivel a szimplán húzotthoz képest vékonyodik itt-ott (nem pedig vastagodik), ezért azt mondanám, ugyanolyan erős, viszont könnyebb. Persze bizonyára rugalmasabb is. És kólásdoboz hangja van
A hegesztéseknél kell a falvastagság, de a cső közepén lehet annál vékonyabb is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz flash- #153912 üzenetére
a technológia (a húzott csövek és a hydroforming is) célja az, hogy csak ott legyen anyagvastagság, ahol szükséges. ezeket ugye eltérő módon érik el, volt olyan is (Rotwild) akinek nem állt rendelkezésre milliós technológia így csak szimplán kívülről (!) lemarták a felesleget... az, hogy ez súly csökkentés, az normális velejárója a dolognak, illetve lehet speciális (terhelésnek jobban ellenálló) csőformákat létrehozni amit mondjuk egyenes falvastagságú kör keresztmetszetű csövekből nem lehetne.
mára már az alu vázgyártás annyira fejlett (gravity casting) hogy szinte bármilyen formát lehet csinálni aluból a merevség megtartása mellett elviselhető súlyban.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
csubuka
addikt
válasz Hasaggymeg #153897 üzenetére
-
ZolkoW
őstag
Látom ám, hogy Wombath úr cikkel: [link]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Paxker315
addikt
úgy néz ki, rose megint karácsonyikuponoz. Mivel nekem semmi szükségem rá, de veszni hagyni nem akarom, így, aki szeretné a kódot, jelezze. Koszi.
csak arra kérem előre is, használja fel
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz csubuka #153915 üzenetére
Ha olyan sisakod van mint enyém [link] ,melyet csak 2 méretben,(S)-M,és (L)-XLben gyártanak,te meg valamelyik kategória aljára esel akkor no para,mert még egy raszta konty is befér alá. ...ha meg paszentos,akkor próba kellhet,vagy vékony valami.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
Érdekes, hogy mennyit fejlődtek a vázak szűk 10 év alatt. Egyrészt már legalább 6 vázméret van egy normális gyártónál, másrészt egy 17"-es váznak nem 44-es a nyereg vázcső hossza, hanem 38 cm. Sokkal jobban néz ki, hogy jobban kijön a nyeregcső, ráadásul az átlépési magasság is sokkal jobb így. 10 éve gyakori volt a 3 méret opció és magas nyeregvázcső. Példaként itt az én 2010-esem(így beállítva nekem egész sportos 172 centihez), meg az új Merida Big Seven. Azért egy ilyen 17-es vázat elfogadnék. :D
[link][ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #153919 üzenetére
Annak a mateknak fuss neki még egyszer...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #153921 üzenetére
44/2,54= kb 17
S-M-L méretezés van, nem írják sehol, hogy a 17 " megnevezésű váznak lenne 38 cm a nyvcsöve.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #153919 üzenetére
Azt,hogy mi néz ki jól a divat befolyásolja.Nézd pl. a gumiszélességet,lassan a 2.0-ás is virslinek számít,mindenki megy a ballonos felé aszfalton is,és az már nem is nehéz,hangos,vagy nagy ellenállású me rajos. Az átlépőmagasság más,annak tényleg konoly előnyei vannak,lassan szoknyában is lehet terepezni,pl.skótok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #153923 üzenetére
Hasaggymeg: Egyetértek, de akinek mondjuk rövidebbnek a lábai, az szív, mint én. :D Ugye a 16-os kicsi lenne, marad a 18, de ott meg idétlenül magas a nyeregvázcső. Ez a gumi téma is fura. Lassan a cross trekkingre megy majd a 2.0.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
-
Somatom
veterán
válasz IMIIKE1998 #153925 üzenetére
A túl széles gumi nagyon bizonytalanná teszi a haladást. Ezt azért gondolom, mert ma megváltozott a hátsó gumim profilja. Nagyon széles lett, rázott és tök bizonytalan lett az irányítás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #153927 üzenetére
Feladom... Akinek van kedve folytassa.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153929 üzenetére
Hogy te milyen hamar feladod!
jjeahh...jegyen felfelé tolni a bringát széles,leereszkedett gumikkal bizonytalan.Mit nem értesz?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #153932 üzenetére
A bizonytalanságot már akkor éreztem, amikor még rajta ültem és tekertem. Lenéztem és láttam, hogy szélesre szét van terülve a gumi. Tehát, a túl széles gumi irányítási problémát okoz. Ez a logika. Vagy, nektek nincs akváriumotok? Mert akkor ...
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz Somatom #153934 üzenetére
Azért nem jó a széles gumi, mert ha defektet kapsz bizonytalan? Ha jól értem. Kell pótbelsőt vinni és kész, defektes gumival én szélességtől függetlenül nem szívesen tekernék. Ha meg lassú defekt és hazáig kihúzod belsőcsere nélkül, akkor ha túlságosan leereszt, kell pumpálni bele annyit, hogy hazajuss. Szerintem senki nem fogja leváltani a 2.25 gumiját 1.9-re csak azért, mert defekt esetén jobban szétterül, vagy igen? Végülis ahány ember, annyiféle igény...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Milyen külső gumit javasolnátok trekkingre 622-es méretben a téli vizes-csúszós aszfaltra? Jelenleg 37-622-es méret van fent de pár napja kicsúszott az első kerék alólam egy körforgalomban a nedves úton és gondoltam lecserélném a kopott külsőket hátha segít. Érdemesebb szélesebb külsőt feltenni? Árban 6-8.000 ft a max amennyit rászánnék.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
woodworm
veterán
válasz Szakbarbár #153937 üzenetére
Én váltottam szélesebb gumikra, szerencsére nálam elfért. Itteni ajánlásra vettem Double Fighter III-at, nem bántam meg. Könnyen gurul, csendes, jól tapad száraz és nedves aszfalton is.
-
Fall-N
veterán
válasz Somatom #153936 üzenetére
Ez azért nem ilyen egyszerű. Ha széles a gumi, és nem lapos akkor pont hogy stabilabb. Defekt esetén nem az a gond, hogy szélesebb lesz a gumi, hanem hogy nem merev hanem rugalmas, mert nincs nyomás benne. Ezért is kóvályog. Más felületen is érintkezik a talajjal, mintha lenne benne normálisan nyomás, mert jobban szétterül a külső felülete.
Akettő között meg, mint ismerjük jobban tapad egy kisebb nyomással, mint az előírt maximum. Persze el kell találni, hogy ne üssön fel, mert akkor lesz a snakebite (felütéses defekt). Persze hogy bonyolultabb legyen, a testsúly sem mindegy és ehhez is be kell lőni a nyomást. Nekem nem nehéz, mert a 100+ kilómhoz és a városba kell a max 4,1 bar.
[ Szerkesztve ]
-
Zsohi
őstag
válasz Hasaggymeg #153939 üzenetére
Ez nagyon jó, az ultimate tubeless setup.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #153939 üzenetére
Ilyen lett az enyém is. Nem kell ezt magyarázni. Jól látható a képen, hogy a gumi túl széles felületen érintkezik a talajjal. Biztos vagyok benne, hogy emiatt neki is irányítási problémái voltak.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
xy.zsolt
őstag
Gondoltam nekifutok ma is a hegynek....komotosan közelítettem meg, hogy majd a 15%os részen legyen erő bennem....a hegy lábánál egy bukkanó után vettem észre hogy lelazult a bal fékváltókarom. Mázli, hogy nem a hegytetőn történt mert az ereszkedés úgy vakmerő lett volna. Na, megfordultam és kerestem egy szervizt ahol meghúzták a csavart ingyen....nagy szám ez ám itt ahol szinte a levegővételér is perkálni kell :) A képek a boltban készültek....hát nem egy sufni szerviz volt :)
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
nagyúr
-
nemeth989
senior tag
Megleptem magam karácsony alkalmából egy Topeak ninja mtb kulacstartóval. Egy olcsó gagyi kis kulcskészletem volt aminek a felét már használni se tudtam, imbuszok már köralakúak voltak, cserélni akartam már. Ehhez képst a topeak minőség ég és föld, plusz láncleszedő is van hozzá, kulacstartóba való integráció meg nagyon tetszetős. Mondjuk az ára az nem olcsó, de utó bf akcióban megtudtam fogni értelmesebb áron.
Ajánlom mindnekinek, szerintem nagyon kellemes kombó.RideMyStyle "LoveMyWilier"