- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
Grammbuzusok, meg mindenki! A hőn szeretett, de kőnehéz (790g) Nobby Nic-et kivágra egy üveg, ezért vissza kellett rakjam a Maxxis Rekon-t, amit terepen utálok, de aszfalton remélhetőleg kihúzom vele tavaszig. Tavasszal viszont vennék valamit, ami agresszívebb a Rekonnál és 650g alatt van 29x2.25-2.20 méretben. Schwalbe, Vittoria, Onza, Maxxis, Mitas kínálatát már átnyálaztam, eddig az egyetlen ami fennakadt a rostán, az a Rocket Ron Evolution, ez 610g és közepesen agresszívnek tűnik a mintázata. Illetve a Cross King Racesport, de ez ahogy elnézem 55-622, szal ha a megszokott Schwalbe szélességet akarnám (57-622), akkor 2.3-ast kéne vennem, ami már "nehéz".
A kérdés: milyen márkáknál nézzek még szét, ami nem lutri? Úgy tűnik a Schwalbe folyton "visszahúz", nem tudok elszakadni a márkátólFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #153848 üzenetére
Nincs kátyú, ez nem magyar.
bringasisti: ez mobilos mérés, nem?
jjeahh: most megint vannak új elnevezések a Continál, de amikor utoljára néztem, akkor a RaceSportot nem ajánlitta tl-nek, illetve marha gyorsan kopik, de kicsi a gördülési ellenállás (= versenygumi).
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #153852 üzenetére
Közben átnéztem a Hutchinson, Vredestein, Vee, WTB, Kenda kínálatát is, úgy tűnik nem találok Rocket Ron alternatívát. Hirtelen más márka nem jut eszembe.
zoli03: nabasszus, ettől félek nagyon, a lépcsőházban szoktam pumpálni, ha ott lerobbanna... az kegyetlen nagyot szólna. Túllépted amúgy az ajánlott nyomást? Mennyire pumpáltad fel? Nekem a gumi tubeless, tubelessként is használom, de a felni az nem tubeless ready... viszont eddig tökéletesen működik, neten is többen ajánlják tubelesshez, szal elvileg tl ready, csak mivel olcsó felni, nincs ráírva. A Nobby-n max 3.7 bar-t írt és 3.5 bar-on használtam aszfalton, a Maxxison 4.1 bar-t ír, de mivel vékonyabb-könnyebb gumi, jobban félek tőle.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
wolfman
veterán
Sziasztok!
Tudnátok mondani olyan boltot, üzletet, szakszervizt, ahol, akikre nyugodtan rábízhatok egy hidraulikus teleszkóp és egy hidraulikus fék átvizsgálását és fullos rendbetételét?
Én Gyulán lakom, de itt berendezkedtek a rugós teleszkópra és bowdenes fékre, egyszerű bicajokra, minden máshoz inkább, ha nem muszáj nem nyúlnak, de tapasztalatom, hogy jobb is, mert a legjobb esetben is ugyan olyan állapotban kapom vissza.Lehet ez megyén belül (Békés), esetleg Szeged, Hmvh, Pest.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
ZolkoW
őstag
-
zoli03
őstag
válasz jjeahh #153855 üzenetére
A felni TL-ready volt, a gumi nem (Nobby Nic). 3,5 bar körül robbanhatott le, max nyomásra akartam pumpálni. Utána menet közben már csak 3 bar volt benne, mikor lerobbant, gondolom nem tett jót a peremnek az első eset. Utána belsővel még jó volt.
Amúgy nem csak nagyot szól, a folyadék is megy majd mindenfelé. -
6030D
Ármester
válasz bringasisti #153858 üzenetére
Disznót sem svájci bicskával vágnak. Céleszköz kell, és nincs gond a rögzítéssel (kivéve az alagutak, mindig köd, esőerdő, bla-bla).
Egyébként én abban sem vagyok biztos, hogy a Google méterre pontosan oda húzza a műholdképet, ahol az tényleg van, mivel ez csak az emberek szórakoztatására van, nem pontos (katonai) helymeghatározásra. Ezért nem azzal kell összehasonlítani.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #153857 üzenetére
Tényleg, ezek is léteznek, meg is néztem a kínálatukat, de sajnos nem találtam semmit. A súly vagy az apró bütykök miatt a Rocket Ron-t leszámítva úgy tűnik az összes gumi kiesik, valamiért közepesen agresszív xc gumit 650g alatt nem gyárt senki a Schwalbe-t leszámítva, mert a Rocket Ron 610g, ráadásul tubeless ready és Snakeskin is, ami azt jelenti, hogy elvileg viszonylag ellenálló az oldalfala. A legtöbb agresszív xc/trail gumi 750-900 gramm között van, de nem ritka az 1000g fölötti sem .
zoli03: ez elég ijesztő, lehet maradok a biztonságos (?) 3 bar nyomásnál . Kár, hogy az én súlyommal 3.5 bar alatt érzem, hogy lassabb a gumi, de hát inkább legyen biztonságos, mint gyors . Így viszont már nem is értem, hogy aki 4-4.5 bar-ra pumpálja, hogy nem robbant még le a monti gumija, bár gondolom nagyon gumi-felnifüggő.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #153861 üzenetére
De, arra símán alkalmas, hogy egy ideális szakaszon kontrolláljuk vele a kerékátmérős óra beállítását.
Egyébként állítható lehet a mintavételezés (legalábbis Androidon), mivel az alkalmazás kéri le a rendszertől az aktuális koordinátákat. Tehát, az alkalmazás fejlesztőjén múlik, hogy lehetővé teszi-e a mintavételezési intervallum változtathatóságát.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #153862 üzenetére
Fura evolúciókon mész keresztül,a legutóbbi pedig ez a guminyomásos,tyúkbelesítéses történet,amikor defektet csak hírből ismerve kezded tömlős gumikkal és mindenkit megbotránkoztató rekord-alacsony,~1,5 baros guminyomással,majd áttérsz belső nélkülire (ami kvázi az alacsony nyomáson kerékpározás és defektmentesség szinonimája),defektjeid duplájára nőnek és újra rekord,de immár magas nyomással akarsz kerékpározni,szomorúan "maradva" (!) 65 kg-oddal (!) a biztonságos 3 (!) barnál. Nem véletlenül híres a székely furfangosság!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz 6030D #153861 üzenetére
Mikor S5 volt az pontosabban mért a műholdas térkép 2 méteren belül volt persze ez időjárás függő. Álltam a telken a teraszon ott nincs villamos se nagyfeszültségű vezeték nem volt vihar és sorolhatnám mert számít. A ház a térképen, láttam hogy mennyire pontos. Az A 8 az sajnos más kategória csak és van mikor 30 méter a differencia. Az hogy a céleszköz sokkal pontosabb az tény kérdés, csak számomra nem volt fontos hogy centire tudjam hogy mennyit mentem. ( Nélküle is tudom hogy qrva gyors vagyok )
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #153865 üzenetére
Igaz . Anno az alacsony nyomás azért működött nálam szerintem, mert brutál vastag belsőket használtam brutál nehéz-vastag külsőkkel, amint áttértem könnyebb-vékonyabb külső-belső kombóra, rögtön lett egy felütéses defektem és majdnem estem is miatta egy nagyot .
Amúgy nemrég rájöttem, hogy tavaly még 1000-1500km-t montiztam, idén meg lassan 5000km-t úgy, hogy egy hónap kimaradt a bordatörés miatt, meg jóval keményebb terepeket is bevállalok, szal valszeg ez az oka annak, hogy régen szinte egyáltalán nem kaptam defektet, idén viszont már nem is számolom hányadik defektnél tartok . Szal simán többet tekerek = jobban kopik minden, több defektet kapok és hamarabb leamortizálom a cuccokat, ez normális.
A 3 bar meg aszfaltra kell, terepen "természetesen" maradok az 1.6-1.8 bar-nálFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #153861 üzenetére
Igen, ezt te mint mezei user nagyon jól tudod. Azzal visznek a sírba az ügyfelek, mikor az OOH eszközök javasolt távolságait felülbírálják a GMaps alapján, így jönnek létre olyan baromságok, hogy a kanyarodósávnál kint lévő óriásplakát azt kommunikálja, hogy menj tovább 150 métert (fordulj balra helyett).
https://barbieripnk.hu/
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #153862 üzenetére
Nem atomfizika ez, csoda gumija senkinek nincs. Ha kevés az anyag, könnyű a gumi, ha több, akkor meg nehezebben megy át rajta tüske. Ha nagyon grammozósat akarsz, akkor nézzél valami Speci FastTrack külsőt, azokból 29"-ban is van 500 g körül (alatt...). Defekttűrőnek hirdetik, sokan istenítik, de én is láttam már olyannal tolni versenyzőt. Szerintem 6-700 g között teljesen jó érték, ha nem kapsz defektet. De akár 800 alatt is (magamat nyugtatom ). oké, hogy a legrosszabb helyen van a súlytöbblet, de inkább szenvedek, mint toljam/javítsam.
Toobee: mi az az OOH?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz 6030D #153869 üzenetére
Szóval ilyet...
De nézd meg a többi külsőjét is, ha más minta érdekel.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #153869 üzenetére
Biztos én vagyok a tufa, de egyszerűen nem értem ezt a grammozósdit. Két esetben látom előnyét a könnyebb bringának. Versenyen és az A -ból, B -be való eljutásban, minél kevesebb energiával. De, itt a topikban szinte mindenki a fejlődésről, elégetett kalóriákról, meg ehhez hasonlókról ír. Sztem a fejlődés az, ha X utat, emelkedőt rövidebb idő alatt, vagy azonos idő alatt, de több súllyal teszek meg. Ha csökkentem a súlyt, akkor csak átverem magam, ráadásul csomó pénz és bosszúság (pl. gyakoribb defekt) árán. Ez olyan, mintha egy testépítő úgy növelne szériát, hogy a vasak helyett, azonos méretű alutárcsákat rakna a rúd végére. Mi értelme ennek? A fejlődéshez pont az ellenkezőjét kéne csinálni, folyamatosan növelni a súlyt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #153869 üzenetére
Ilyent nem igazán lehet kapni ahogy elnézem, illetve bike24-en lehet, de ott a 2.1-et 600g-nak, a 2.3-at 640g-nak írják, az elsőbbi túl cingár, a 2.3 meg már nehezebb mint a Rocket Ron, kevésbé agresszív és azért a Schwalbe-ben jobban bízok . Végignéztem közben a Specialized kínálatot, a Renegade 2Bliss Ready is könnyű, de az sem elég agresszív. Szerintem a tavasszal kipróbálok egy Rocket Ron-t, mert az tűnik a legjobb vásárnak és ha nem tetszik, akkor maradok a jó öreg bevált Nobbynál, csak abból megveszem a legkönnyebb Evolution-t (710g )
Somatom: a súly növelésével azonos pulzuson csak lassabb leszel, erősebb nem, mert a bringán nem úgy edzel, hogy emelgeted, hanem mondjuk alapozóval. Amúgy emelj meg egy 15 kilós bringát, majd emelj meg egy 12 kilóst, vagy próbálj meg egyikkel megmászni egy 15+%-os emelkedőt, majd a másikkal, hidd el, brutál érezni fogod a különbséget, ahogy én is érzem, mert kb ennyit faragtam le a bringámról, amióta megvan . Szerintem az urban legend, hogy 10 kilós karbon bringa csak versenyzőknek való, teljesen más egy könnyű montit hajtani hobbiszinten is. Mondjuk én 10 kilóst még nem hajtottam, de el tudom képzelni, 12-16 kiló között viszont mindent .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153869 üzenetére
Ez a gumi kinek bliss,mert annak aki 70 eurót ad darabjáért biztos nem.
(#153874) Somatom...ez is csak egy szenvedély ami átcsaphat buzulásba,nem hiába hívják annak. Az eNber az egy érzelmi lény,mely folyton kitalál valami f@szságot,aztán melléállítja az összes fellelhető érvet,és nem fordítva,vagyis mondjuk a rengeteg érv hatására talál ki valami értelmeset. Pl.,csak,hogy ne bántódjon meg senki,vásároltam egy kerékszettet közel 100 e forinttért (ami persze egyeseket megmosolyogtat,míg mások azon gondolkodnak hogyhogy nem a zárt osztályról írok) MERT,mert mindig jön a nagy MERT,egyikkalapácsaziksztészabadonfutóbanújrafexik/2helyenismegvanszakadvaafelniaszegecsnél/ezmiattvanegykiskiszedhetetlenhuplibenne/rágazagyazagygenerálellenére/lekopottazösszesmatricaróla/nehéz/ésmentmár40ezret,na azé.Tulajdonképp meg újrabuherálhatnám a szabadonfutót,amint azt már többször is tettem már,a megszakadt felni a kis tojással benne,főleg terepen észrevehetetlen,még ha minden mosásnál be is folyik kis víz a belső mellé,az agy bár érezhetően rág,de simán fut és nem kotyog,a matricák maradványait lemoshatnám,súlyát felfoghatnám úgy ahogy írtad és mi van ha ment 40 ezret? Mehetne még vagy 10-20-at is amíg tényleg használhatatlan.De kő új MERT... ...és persze végül mindenki arra locsolja fölösleges pénzét ami neki örömet szerez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Somatom #153874 üzenetére
Nem vagy tufa, csak ez nem a te hobbid és nem érdekelnek a miértek. Neked motorod van, amiből egy tized akkor köbcentis motorral is el lehet menni A-ból B-be, ha nem versenyzel, miért sietnél.
Az edzésnél még mindig nem fontos a bringa súlya, ha nekem nem hiszel, nézz meg a pro versenyzőt mivel edz. 14 kg-os outival? Nem. Kérhetne azt is a karbon csoda helyett? Persze.
A másik, hogy a súly csökkentése a kerékpár kezelésben is fontos szerepet játszik, ezt gondolom ismered a motorok oldaláról is. Bár nem értek hozzá, de gondolom a HD-t nem fűzögetsz úgy a szerpentinen, mint egy fele/harmad olyan súlyú sportmotort.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Somatom #153874 üzenetére
A bringa alkatrészeknél amúgy ha megfigyeled, a kisebb súly általában nem több szívást jelent, hanem drágább, minőségibb cuccokat. Pl. tégy egymás mellé egy 15 kilós Suntouros belépő montit és egy 9 kilós karbon xc-t, számomra egyértelmű, hogy melyik fog időtállóbbnak, komolyabbnak tűnni és úgy is van. Ez most tiszta véletlenül, de valszeg az általam kinézett gumikra is igaz, a nehéz gumik amiket eddig használtam tudtommal Liteskin-ek, aminek a leggyengébb az oldalfala, a 610 grammos meg amit kinéztem, már drágább Snakeskin oldalfalas gumi és elvileg defektállóbb. És akkor még a legolcsóbb drótos gumikat nem is említettem, ami szimplán csak azért nehéz, mert drótos, aminek az égvilágon semmi előnye nincs. Ergo a könnyebb gumival lehet, hogy kevesebb defektem is lesz, jobban is tapad, szal az egyetlen hátránya valszeg a magasabb ára lesz (remélem ).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #153878 üzenetére
Vannak hasonló és különböző összefüggések. Nagy köbcenti két dolog miatt kell.
1.: Ha kimész autópályára, akkor úgy kell tartanod a 130 -at, hogy onnan még legyen tartalék egy emelkedőhöz, előzéshez.
2.: Az űrtartalom fordított arányban van az azonos sebességhez szükséges fordulatszámmal, a fordulatszám pedig a motor élettartamával.
Ami a súlyt illeti, abban hasonló az összefüggés. Egy HD -val nehezebb manőverezni, viszont nem is görbül, szakad, törik úgy, mint egy sportmotor, mert van benne anyag. Sztem egy bringánál sem árt, ha marad benne anyag. Pl. a gumikon én biztosan nem spórolnék. Nem tudom, hogy milyen pulzusszámon ideális defektet javítani, de én lehetőleg semmilyenen sem szeretnék.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
6030D
Ármester
válasz Somatom #153880 üzenetére
1. Ha élvezed a motorozást, akkor miért autópályázol? Ráérsz eljutni A-ból B-be, nem?
2. A súly is fordított arányban van a motor/ember élettartamával. Ha a szomszéd faluba megy udvarolni, de beledöglik az emelkedőbe, mert nehéz a bringa, akkor 1 év múlva már nem szívesen teker, vagy nem is lesz semmi, főleg nem kufirc, mert mindig szét van hajtva a rendszer előtte.
A karbon bringa merevebb, mint az alu. És könnyebb.
Azt fent is írtam, hogy a gumiknál azért oda kell figyelni, 100 g-on nem tökölnék, ha jobb a defektvédelem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
dellfanboy
senior tag
-
SOAD19
addikt
válasz Hasaggymeg #153877 üzenetére
Ez a csúnya fogyasztói társadalom, mindig kitalál valamit az ember, hogy vegyen, fejlesszen. Én is olyan jól meg tudom magam győzni, hogy csuda. Most az órákkal vagyok így. Gyerek korom óta nem hordtam órát, de jó ideje idegesített, hogy bicajozás közben elő kell túrnom a telefont a zsebem mélyéből, ha tudni akartam a pontos időt. Ennek eredményeként vettem egy G-Shock órát. Viszont, ezáltal a csuklómon a barnulás miatt egy fehér csík alakult ki, és mivel ezt az órát, nem lehet felvenni minden alkalomra ugyebár, így szükségessé vált egy komolyabb, kevésbé sportosabb óra, amit akár inghez, alkalmibb viselethez is fel tudok venni. Júniusban vettem is egyet. Most meg, ezt szeretném megvenni, hogy legyen egy sportosabb analóg, mechanikus órám is. Illetve egy ilyen szettet (fém szíj, fém tok) a G-shockomhoz, mert vagányul néz ki.
Amúgy tegnap előtt végre megjött a kerékszett. Ez lett végül + ez a tárcsafék. Mondjuk nem lett túl olcsó mulatság. 60k lett a végösszeg egy pár Schwalbe Marathon gumival és felniszalaggal Rendeltem még black friday napján két Abus Nutfixet az első kerékhez és a nyeregcsőhöz kb. 15k-ért. Remélhetőleg, most már nem fognak semmit lelopni a bicajról (Abus Bordo a fő záram a vázra és hátsó kerékre). Köszönöm a korábbi tippeket, segítségeket.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #153881 üzenetére
Nem egészen. Sztem ez a bringázásnál sincs másképp. Te is eltinglitanglizhatnál a bikeparkig, vagy a Dolomitokig, vagy egy versenyre, de ahogy olvastam, inkább autóval viszed oda a bringát. Tán azért, mert nem szeretsz bringázni? Vagy, inkább azért, mert idő, pénz. Ha a cél mondjuk a francia Alpokban, vagy Korzikán motorozgatás a nyári szabi alatt, akkor nem praktikus az oda-vissza úttal tölteni az erre szánt idő nagyobbik részét. Pálya és tudjuk le minél hamarabb. Ha pedig azt gondolnád, hogy erre egy sportmotor a legalkalmasabb, akkor tévedsz. Erre egy nagy köbcentis, kényelmes, nyugodt, nagytankos, jól pakolható túramotor a legalkalmasabb.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Azért áldoznak rendesen a tartósságból is a gramm-mánia oltárán.Azt mondják a szerelők is,törik a felni,reped a teló,hasad a gumi csak mert könnyű kell legyen. Ha választani kellene az extra könnyű és extra tartós között,nem kérdés melyik kellene...a kettő egyszerre meg tényleg csak csilimillióért kapható.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SOAD19 #153883 üzenetére
Én is olyan tárcsákat vettem (a mostani középen rögzített,így nem megy fel az új kerekekre) és egy kicsit drágább kerékszettet.A határ meg a csillagos ég,nincs az a pénz amit ne lehetne elkölteni.
6030D... Ha a szomszéd faluba megy udvarolni, de beledöglik az emelkedőbe, mert nehéz a bringa, akkor 1 év múlva már ...ő lesz a KOM király, és csak úgy tapadnak a falusi tenyeres-talpas jányok rá.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #153886 üzenetére
Meg, ez azért is rossz példa, mert a jányokat nem nagyon érdeklik a technikai hátterek. A lényeg az, hogy én már tolom Tőserdő szépének a gerincrevágós dumámat, amikor a kolléga még levegő után kapkod. A jányt nem fogja érdekelni, hogy izzadtan ziháló vetélytársamnak nem volt pluszban 75Nm és 504Wh rásegítése.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
IMIIKE1998
őstag
Exotic merev mtb villákkal van valakinek tapasztalata? Használtan találtam egyet a közelben, de túl drágán árulják. Szerintetek ha 33 k újonnan, akkor mennyi a reális ára használtan? Én max. 20k-ra tippelném.
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Télre, hogy elfogadható meleg és biztonság is legyen ezek a speci kerékpáros sisak alá vehető sapkák ajánlhatóak? Ezek beváltak már valakinél?
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #153889 üzenetére
V-fékes kell? Ha nem, akkor rendelj egyet AliExpresszről, olcsón kijössz.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #153885 üzenetére
Ha nem tartós a könnyű, akkor én sem venném meg, de eddig a grammániám miatt egyetlen alkatrésszel sem szívtam meg, ez a 610 grammos gumi is elvileg defektállóbb, mint a 780 grammos, szal a súlyspórlás nem minden esetben = a gyengével.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #153889 üzenetére
úgy valahogy, csak nézd meg jól,melyik változat,van nekik alu, alu-karbon, és UD karbon is, persze mind más árral, de az egyik olyan gyártó,akinél még létezik V-fék konzolos villa. (nekem a középső fajta volt, az újkori árát szerintem megérte, de 3x-os áron vannak jobbak-szebbek (nyilván).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
Kidugtam az orrom egy pillanatra ma is naplementét csekkolni, de fel is húztam magam a Maxxis Rekon miatt, egy pici minimális füvön csúszik, egy kevés sárban csúszik, vizes aszfalton csúszik... ezzel csak száraz erdei úton és száraz aszfalton tekernék szívesen, de még ott is bennem van a félsz . De sebaj, legalább ez is az aszfaltos alapozók felé terel, tavaszig valahogy azt kéne csinálni, csak nagyon nehéz visszafognom magam, hogy ne menjek terepre .
No de ha más nem is, a naplemente vígasztalt:[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz csubuka #153892 üzenetére
Arra vigyázz,hogy ha nagyon paszentos a sisakod akkor nem akármi megy be alája.Nekem amolyan vékony csősálam van,de a korábbi Decas sisakom alá még az is alig ment be.
jjeahh...1etértek,csak azt mondom,hogy a szép(könnyű),jó(tartós) és olcsó közül mindig csak kettő teljesülhet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz zoli03 #153893 üzenetére
Igen. :/
Ugye egy alap fékváltókar van a bringán, így ha tárcsára váltanék, akkor új fékek, fékkar, váltókar, tárcsák kellenének, ami nem olcsó mulatság.(Vagy akkor mechanikus tárcsa, de az ugye V-fék szint lenne.ZolkoW: :R Megpróbálom lealkudni az eladóval, hátha belemenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...