Hirdetés
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 8T - T-modell
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #153491 üzenetére
Itt egy elég friss cikk,mely szerint...igazad van,bár nevetséges,hogy valaki a karbon vázba szerelt fém menet súlyára panaszkodjon. ...és mégis. Ugyanakkor ír a préselt csapágy karbon váz közepének formálására gyakorolt pozitív hatásáról is,vagyis,hogy így könnyebben variálhatták a közép részt,na meg arról is,hogy olcsóbb és merevebb is mint a menetes.Ugyanakkor az a véleményük,hogy a fém vázakban értelmét veszti és nem is kellene erőltetni.
Meg voltam győződve,hogy a karbon vázak közepét vastagabbra kell csinálni a lent találkozó karbonból készült csövek szükségszerű vastagsága miatt,így egy külső csapágy már nagyon szélesre tolná a hajtókarokat. Ránézésre általában acél vékony,alu vastagabb,karbon igazán batár középen.triálboj...ott a Shiminél lehet nem is találsz többet,hisz ők nem favorizálják az ilyenek továbbontását,szervizelését...talán egy képkeresésnél valami horogra akadhat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest