- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
woodworm
veterán
válasz Hasaggymeg #152100 üzenetére
Toldóanya végét kell egy kicsit kúposítani és a másik végére egy csavart tenni vagy akár menetes szárra többet felfűzni. A Somatom által emlegetett műszaki zseni nagypapa célszerszáma is hasonló lehetett.
-
zoli03
őstag
-
TayRol
veterán
válasz zoli03 #152103 üzenetére
A légtelenítéshez kis edényt meg olajat veszek (végre találtam), szerszámok vannak itthon. Videókat néztem róla, nem egy nagy dolog.
Már csak azt kellene kitalálnom, hogy a csövet hogyan húzzam majd vissza a vázba (így megy be, itt meg ki), vagy pedig a csövet hagyom, és csak a munkahengert meg a féktestet cserélem.
-
rétisün
veterán
válasz TayRol #152105 üzenetére
ha alul, ahol kijön a vázból, nincs semmi műanyag bizbasz, ilyesmi, akkor felülről kezdve simán ki fog jönni a fékcső. a Cube-omnál úgy van megoldva, nem szokott gond lenni vele.
amúgy meg, mielőtt a mostani fékcsövet kihúzod, hozzászigszalagozod a másikat, és óvatosan a régivel át tudod húzni.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ZolkoW
őstag
Fotóztam nektek ködöt.
Első kerék már új, a hátsó fűzésével történt egy kis m'aleur, azt vissza kell vinnem.. így persze a gumi is a "nyári" rajta (összeraktam már belső nélkül) , kapart is rendesen a csúszós sárban. Ebben egyébként érzésem szerint legalább akkora szerepe volt a taposópedálnak, amit ma reggel tettem fel az SPD helyett... hiába, lehet hogy ha nem is idén, de egyszer meglépem mégis a téli cipőt. Amúgy is egy vacak bakancsot szoktam erre használni ilyen időben, az be is ázik .
A szokásos helyen ma is elburkoltam, de be is görcsölt tőle a bal vádlim (ezt nem szokta..) , úgyhogy kissé lassan ment a visszaszállás. Elég genya köves és meredek az a lefelé, most meg még sáros is volt. Ezen a héten nem lett meg a 100 km, pedig 3x is görgőztem A jövő hét viszont a pihenőhét, akkor csak jelzés értékkel lesz mozgás, kell haladni mással is.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz TayRol #152105 üzenetére
Én azt csinálnám, hogy megbontanám a féknyeregnél, majd az új féket a fékkarnál. A két vezetéket összekapcsolod egy ilyennel [link] , utána az új fék vezetékét behúzod a régivel. Utána mehet vissza a fékkar az új hátsó fékre, majd egy légtelenítés. Légtelenítésnél figyelj arra, hogy nem elég alulról áttolni az olajat, a tölcsérből vissza is kell folyatni. Egy csomó levegő ki tud még jönni alul.
-
TayRol
veterán
válasz Runner_fxr #152109 üzenetére
és gondolom ennek az átmérője középen pont akkora, mint a fékcső, így simán átmegy ahol kell?
-
ZolkoW
őstag
Más: újból előjött a nyereg téma, mert montin majdnem mindegy, mivel megyek 20-40 km-t, de a murváson elég hamar előjön, hogy valami nem jó, és ez nem hagyott nyugodni. Kaptam kipróbálásra 3 nyerget is, köztük két elég hasonló Bontragert. Szemre nekem tényleg alig látszik különbség, viszont az egyik "posture 2"-höz ajánlott, a másik 3-ashoz, ez a Bontrager felosztása szerint az 5-ös skálán a még nem felegyenesedett, de nem is túl agresszív testtartás. Ami érdekes nekem, hogy tényleg működni látszik, és sokkal nagyobb különbség van a két nyereg között, mint amit a kinézetük nekem sugallt. A Montrose egyből kiesett, de azért végignyomtam az 50 percet rajta nagy szenvedve. Közben még szöget is állítgattam, görgőn azt is lehet . Ha 90%-ban a dropban fognám a kormányt, még jó is lehetne. Az Arvada viszont esélyes rá, hogy meg is veszem... Kicsit csalóka, hogy úgy látom, nem egyforma méretűt fotóztak belőlük, nálam két egyforma van, a középső méret, úgy méginkább hasonlítanak egymásra.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #152111 üzenetére
Jó lett volna vaktesztet csinálnod,vagyis ne olvass róla előtte...persze ha lehet,mert ha te válogattad próbára akkor tárgytalan.Azt tapasztaltam,hogy meglehetősen sok idő kell (jó pár nap) egy nyereg alapos kipróbálásához.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
benfolds
őstag
válasz Hasaggymeg #152112 üzenetére
pont ezt akartam mondani, nekem kb. két hét, mire egy új nyerget megszokok. eleinte anyázva szórtam le őket a pincébe két nap után, de aztán rájöttem, hogy ha az első két hetet kibírom, akkor már el tudom dönteni, hogy tényleg nem jó nekem, vagy akár hosszabb távon is jó lehet. de nagyon tudnám értékelni, ha létezne olyan nyereg, amit rögtön kényelmesnek találok (nem úgy értem, hogy az első órában, mert úgy persze, hogy könnyű jónak lenni, hanem az első napokban a 30-40 km-es körökön), nem tudom, hogy létezhet-e ilyen, vagy tényleg minden nyerget szokni kell.
-
6030D
Ármester
válasz Szakbarbár #152091 üzenetére
Én sem voltam ám, csak polgár-pukkasztok. Illetve 1,5 órát futottam (bringázni 2-3-at kellett volna), a görgőzést meg nem akartam 2 órával kezdeni, lassan kell megkínálni a szervezetet a keserű méreggel. Egyébként röhej, hogy ugyanaz volt, mint tegnap: kinézek az ablakon, és rendesen esik az eső, mindegy, induljunk el, erre a város határában meg nem esik, csak vizes az út. Persze mire visszaértem, megint esett. A felénél még gondolkodtam, hogy kemény vagyok, nyomok két órát, de olyan szél volt a Duna-parton, hogy inkább hagytam. Erre bent/fent a városban meg szélcsend és meleg, de akkor már elengedtem. Egyébként ha valaki nagyon menne bringázni, akkor sárvédővel, esőkabival nem volt rossz idő. *
(#152095) Maximum1: nagyon tetszik ez a bringa, ezzel a színnel! Mondjuk én a villát is hagytam volna kékre, fekete felirattal.
(#152113) benfolds: meg számít, hogy milyen gatya van rajtad, mikor ültél utoljára bringán, mennyit ültél utoljára bringán, meg van-e kedved tekerni. Nekem erről mindig egy gyerekkori barátom jut eszembe, aki valami küzdősportos edzésre járt. Azt mondta az edző, hogy addig fáj az ütés, amíg el nem hal az ideg a kézfejben (=meg nem szokja, gondolom). Ez lesz bringán is.
*Más: Tud-e valaki olyan kamáslit, ami csak eső ellen jó, nem a neoprén, és olcsó? Aliexpress tele van vele, azt tudom, meg vagyonokért lehet venni olyat, amit időfutamra használnak. De mondjuk 5000 Ft körül, itthon, van-e?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz benfolds #152113 üzenetére
Mikor elhoztam egy Selle SMP-t első nap semleges volt,második,harmadik úgy gondoltam na ez kell nekem,aztán a 7 végére hosszabb (2+órás aszfaltos) menetnél minden bajom volt tőle,meg hiányzott az orra is,ami ennél a márkánál le van csapva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #152112 üzenetére
Ez oké, mármint elég sok időt szoktam adni a nyergeknek, de van már a pincében 4-5 ilyen, amit eleinte jónak gondoltam, vagy minimum ígéretesnek, aztán csak nem tudtam rendeen megszokni. Most jött ez, hogy nem igaz már, hogy az energiám jó részét egy idő után az viszi el, hogy kényelmetlen, tör, és mások meg 200-akat mennek gond nélkül. Ez a kettő (meg egy elég keskeny San Marco, azt felraktam, de még nem próbáltam) volt a boltban, azt azért (talán) már elég jól meg tudom állapítani egy 20 km alatt is, hogy teljesen felejtős, vagy csak megszokás kérdése, és legalább van remény. Ha utóbbi, akkor megveszem, aztán 2 hónap után látom be, hogy mégse . Lehet, hogy ez lesz az Arvadával is, de az legalább nem drága, ha mégse jönne be, csak lassan elfogynak a kipróbálható típusok . (ez 7 ezresért volt kint a boltban, valami visszavitt vagy azonnal lecserélt darab lehet, mert volt a pálcán szerelési nyom. Én felniszalaggal beragasztom a sínt, hogy ne karcoljam össze) Abban reménykedem, hogy csak javul a viszonyunk, ha összeszokom vele, de az első 50 perc ígéretes. Azt nem várom, hogy egyből fotel vár.. montin biztos többet fészkelődöm, ott sosem volt ennyi nyűg nyerget találni, majdnem mind jó lenne, ami itthon van. Egy Fiziket nemrég kaptam ismerőstől, na azt még rövid távon sem szeretném Típust most nem tudok, semmi kivágás vagy csatorna nincs rajta, és puha.
Sajna túl sok időm azért nincs tesztelni, pár nap után illene visszavinnem, ami nem kell.(#152115) 6030D : amikor vettem az enyémet (8500Ft?) mutogatott a csávó másokat is, de én nagyon vékonyat nem akartam. Szóval konkrétat nem tudok, de a RÉGI decás volt, valahova elkevertem, az új, aminek nem emlékszem a márkájára, sokkal jobban megmarad cipőmön. De a sárban tolást ez sem szereti (nem meglepő), személy szerint ezért is terelődök a téli cipő fele. Ezt csak hozzátettem, nyilván te tudod, mire kell
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
benfolds
őstag
válasz 6030D #152115 üzenetére
ja, ez jó párhuzam. jártam egy ideig thai boxra, egy hónap után izomból belerúghattak a combomba, nem éreztem, konkrétan bekeményedett. és én a puhányabbak közé tartoztam, voltak ott olyan csávók, hogy lehetett őket ütni, vágni mindenhol, meg sem nyikkantak.
annak a cube nuroadnak gyárilag ilyen a festése, nekem is tetszik.
-
benfolds
őstag
válasz Hasaggymeg #152116 üzenetére
ez a lecsapott orr csak design, vagy van valami funkciója?
-
bunddog
tag
Sziasztok!
Pár hónapja írtam itt egy DT R24 hátsó kerékről amit úgy gondoltam hogy ugrik, bike-discount.de-s cube edition (hivatalosan nem lehetne külön árulni a nagyker szerint).
Elvittem a boneshaker-hez ami a DT magyar forgalmazója, garanciában kicserélték az agyban az ellen darabot, a 3 pawl-t és a "rugót" de 5 napnyi használat után hasonlókat tapasztaltam ezért el kellett vinnem a bringát hogy ők tapasztalhassák meg a jelenséget.
3 hétig volt ott, adtak neki rendesen de semmit nem tapasztaltak, jár a doctor bike-hoz valami cx-es versenyző, azt mondták ő is meghajtotta és semmi.
HG95 lánc volt rajta Ultegra sorral, azt mondták a hajtásban lesz gond mert nyúlva van a lánc.
Mivel tényleg a 0.75 belesett már és a 2. lánc volt a soron azt mondtam jó, akkor lánc+sor csere ja és még első 36-os tányér is az már nem volt nagy tétel.Sajnos sokkal ritkábban de vannak nem is tudom mik, kattanások de elől. Nem hiszem hogy a hátsó agy, de elől se tudom mi lehet ha minden cserélve lett, nem tudom hogy tudnám kiszűrni hogy ezek után mi lehet szar.
Bár a másik bringán nemrég csináltam alivio hajtásból 1x9-et, nem emlékszem a középső tányér hogy fekszik fel a hajtókarra, a "beteg" bringán M610-es deore hajtókar van és mintha nem állna teljesen egyenesen rajta a középső tányér amikor meghúzom a 4 csavart, természetesen normálisan felrakva, nem úgy hogy az egyiket lehúzom nyomatékra a többit meg utána, hanem egyenletesen.
Ha megint visszarakom a régi hátsó kereket és semmi hiba nem lesz akkor mégis az a szar, bár azt mondták nem cserélnek benne azt amit már cseréltek hanem kiküldik a kereket vagy svájcba vagy a lengyelekhez...
Ki mivel próbálkozna?
köszi
-
TayRol
veterán
válasz Hasaggymeg #152116 üzenetére
Nekem bejött az SMP, de ahány ember annyi segg. Teszten elsőre nem volt kényelmes, de apró mozgatásokkal idővel helyére került minden.
Runner_fxr : köszi!
-
trialboj
őstag
Hétvégén sikerült összehozni egy túrát a hegyekben, végre 1000m felett tekerhettem, egyből kiderült, hogy nem vagyok hegyi gyerek, 18km alatt közel 700m mászás, nekem kva sok volt, én ennyit 40-50km alatt teszek meg itthon. Ez sajnos sokat levont az amúgy király túra élvezeti értékéből, mert egy idő után azon kezdtem parázni, hogy nem lesz erőm visszajutni az autóig és ilyenkor hamar sötétedik. Aztán néhány pihenő, meg az érdekes táj, segített átlendülni, de csak nem sikerült tökéletesre, az élmény mert még ott sem éreztem jól magam ahol általában jó vagyok, az ereszkedéseknél.
Pontosabban 1-2 helyen, ahol vízmosás szerűségben mentünk, ami tele volt apróbb sziklákkal, viszont ezen kva vastag avar terült szét. Eleve nem mentem még sziklás részen, de ezzel a rengeteg levéllel, teljesen olyan volt mint az orosz rulett. A legidegesítőbb pedig az volt, hogy a két társam jobb tempót ment, hardtail bringával. Nem azt éreztem hogy a bringa behatárol, simán nem mertem gyorsabban engedni, mert nem láttam mi van a levelek alatt, és össze vissza csúszkált az orra(mára lett is izomláz a váll és felsőtestnél). Szinte alig gurultam, és teljesen kicsúszott alólam a bringa, nem tudom megérteni nekik hogy volt tökük gyorsabban menni.
A végére meg talán felfőztem a hátsó féket, mert fura sercegő hangja lett, azt hittem elkopott a fékpofa, de nem, viszont fékerőm már nem volt egyáltalán, ezzel tovább fűszerezve az ereszkedéseket.
A többiek még humorizáltak is vele, hogy elsővel kellene fékezni, de mikor minden tiszta sár, kavics v szikla, ezt levél fedi, és az is nedves meg csúszik, komolyan első fékkel kell ereszkedni? Mert akkor mehet a kukába a schwalbe, de én nem tudom elhinni hogy itt a gumi miatt lett volna különbség, nekik maxxis volt, viszont ők jártak már erre párszor.
Talán a nyomásból kellett volna engednem picit, de akkor meg retteghetek hogy felütöm, és ott maradok a semmi közepén. A TL amúgy szépen tette a dolgát, és a hátsó kerék már helyre jött magától, nem ereszt 1 barra 1 hét alatt, az elsővel még folynak a tárgyalások, hogy legalább 1.3 körül álljon meg ha van rá mód"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
chatran
őstag
Sziasztok!
Van valakinek itt IGPSport IGS50, esetleg más km órája a gyártótól? A problémám az vele, hogy feltöltve a kört a saját IGPSport alkalmazásába és utána Strava-ba, a két program más értékeket mutat. Mi lehet a probléma? Valamit be kellett volna állítanom Strava-ban?
-
takacsbotond
őstag
válasz Hasaggymeg #152012 üzenetére
Sajnos nem játszik, mert mire megjön megőszülök.
samujózsi: Inkább látszani. Kizárólag Pesten van használva a kerékpár. Még ami fontos, hogyha töltőset ajánlanátok, hogy kibírjon legalább 10 órát folyamatos használat mellett, és ne ázzon be mint a mostani egy viharosabb napon.Más téma: Ti használtok valamit vázvédelemre? És ha igen, mit?
Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #152124 üzenetére
Végre, vártam már a beszámolót, mert brutál a 2000m szint és szépnek tűnik a táj. Következő alkalommal keressetek olyan helyet, ahol csak fenyvesek vannak és akkor az avarral nem lesz gondod, teljesen más dimenzió, sokkal pozitívabb lesz az élmény . Szerintem tuti nem volt gond a fékeddel meg a gumiddal sem, egyszerűen ilyen sz*r avaron lejtőzni, én sem merem olyan helyen veretni lefelé... a haverjeim szintén gyorsabbak nálam, de ők kb orosz rulettet játszanak, mert bármikor eleshetnek, vagy egy ág letörheti a váltót . Ahol fenyves van, nincs avar, ott olyan lejtőn is lejövök a Deore fékekkel is, ahol már szinte fejreállsz. És ja, lejtőn én mindíg használom az első féket is, valszeg ezért kopik el hamarabb, mint a hátsó .
Amúgy megkívántattad velem a 2000 métert te is, már fél éve nyávogok a haveroknak, hogy ideje lenne 2000m fölötti szinteket is menni, mert a körülmények adottak hozzá és az ilyen 1000-1500 méterecskéket kezdem kevésnek érezni.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szkink
aktív tag
válasz bunddog #152121 üzenetére
Hali.Tippet tudok adni,ami engem hetekig szívatott kattogásal és senki sem utalt rá pedig sok helyen sok ötletet kaptam az a pedál volt,a dolog érdekessége az volt hogy szinte csak beton úton egy bizonyos monoton tempóban produkálta a kattogást,majd váltottam spd-re és azóta semmi gond.
-
6030D
Ármester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz benfolds #152120 üzenetére
Szerintem olyan mint a lefty. Kitalálták,elkészítették,használni lehet és névjegyükké vált,így kitartanak mellette.Szerintem esetenként,lásd a időfutam nyergeket,jó lehet,ugyanakkor terepen pl. meredek mászásnál nekem szükségem van az orr részre,ki szoktam oda kúszni mikor nehéz tekerni,továbbá ereszkedésnél is szeretem ha érzem,beszoríthatom térd fölötti combjaim közé a nyereg azon részét.
TayRol...én a TRK-t próbáltam,ára és számomra megfelelő szélessége miatt,de túl volt párnázva,nem vízszintesen volt kényelmes,hanem enyhén hátra billentve és persze nekem hiányzott az orra.Még az nem tetszett,hogy terepen,ahol gyakran ki kell állni,nem sikerült soha egyből visszaülni,minden kiállás utáni visszaülést hosszú fészkelődés követett.
(#152124) trialboj...18 km alatt 700 m terepen az kurv@ sok,az meg,hogy valahol már többször jártál hihetetlen előnyt jelent,így nem csoda,hogy bátrabban mennek.(Itt Fóton 50-edszerre ugyanott ereszkedve én is már biztos gyakorlottnak néznék ki kívülről) Azon viszont csodálkozok,hogy a hátsót főzted el,lefele sokkal többet kap az első.
(#152130) 6030D...+jjeahh...menj gyorsabban...vagy tedd meg 40 km alatt az 1500-at (18/700) mint trialboj.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz chatran #152125 üzenetére
A stravanak szokása belejavítani
Toobee? racing ray/ralph, de szerintem lényegtelen, 10+ centis avaron a minion is csúszna.
6030D: tudtam, hogy megkapom . Az sem opció, mert a haverok lemaradnának és amúgy sem vagyok az a versenyzős típus, nagyobbakat viszont szeretnék menni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ja, más téma: tegnap megint durván megtámadtak a kutyák, kb 15 medve méretű pásztor eb, ennyi kutyát a juhászok meg sem tudtak fogni, gyakorlatilag ha nem raktuk volna magunk köré a bringákat, nem úsztuk volna meg harapások nélkül... így hogy a p#*!ba merjek egyedül tekerni? Még haverokkal is veszélyes
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #152134 üzenetére
Sajnos szükségük van a kutyákra,ők meg értelemszerűen nem az a Cezar Milan szerű kutyaidomítók. Nem tudom hol lehettek annak a Maros megyei juhásznak a kutyái,melyiket múlt héten tépett szét a medve.
Amúgy meg így kell azt csinálni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #152135 üzenetére
Ilyenkor, nappal, erdőtől viszonylag távol, nyílt terepen, domb tetején, amikor a nyáj már nincs is kint, mert szeptember végén beterelik a hegyekből az összeset? Ráadásul amikor kint vannak a nyájak, akkor is törvénytelen ennyi kutyát tartani mellettünk, tudtommal van erre szabályzat, hogy mekkora nyájhoz hány kutya tartozhat. Szerintem ez egyszerűen idiótaság amit csinálnak és minket különösen irritál a dolog, mert 10 éve még nagyon kevés volt a nyáj, max pár tehéncsordába futott bele az ember... valszeg brutál támogatást kapnak, most sok pénz van benne és hiába vannak a törvények, senki nem ellenőrzi őket . A földutakat, turistaösvényeket eleve el kéne kerüljék messzire, semmi keresnivalójuk ott, felénk amúgy is több 10 kilóméterenként akad egy turistaösvény, szal bőven lenne helyük legelni... de ők lesz*rják, az utak mellé építenek esztenát, oszt attól kezdve senki nem mer arra járni . Meg amikor már be vannak terelve a nyájak a hegyekből, mi a francot keresnek még fent a kutyák? Szal van probléma elég velük, estig lehetne sorolni és nem ártana már valamit tenni az ügyben.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #152128 üzenetére
Ami leginkább nem tetszett, az a 2x másfél óra amíg kocsikáztunk, teljes mértékben elpocsékolt idő volt, de így jár mindenki aki nem születik bele a jóba mint te
Ilyen kiváltságok mint hogy fenyves is legyen, út is legyen, érdekes is legyen kutya se legyen, ha jól látom még neked sem opció, szóval én örültem hogy 1 db pásztort v nyájat sem láttunk, igaz vad állatokkal v más bringással, szóval senkivel nem találkoztunk, totálisan kihalt természet volt, pedig itt már voltak rendese(ebb) turistajelzések." tegnap megint durván megtámadtak a kutyák"
Rettentő idegesítő, hogy az összes vadállat, normál esetben fél az embertől, de a kutya tudja hogy mi a dörgés, és kvára nem fél, még a macska méretű kis szargyárak is fel vannak veszve ha bringást látnak, nagyon ijesztő lehet ott bringázni
Ez az első fék probléma kiakaszt, nem értem hogy mehettem volna másképp, pont annyira használtam amennyire még lehetett, ahogy erősebben húztam, az történt ami a képen is látható, ahol nem volt avar, ott meg tudtam fogni, de táncolt az orra. Egyszer pl nem tudott átlendülni a kerék, és elkezdtem orra esni, súlypont hátul volt, de ez is azért jött össze, mert az első kereket nem hagytam gurulni. / de majd megmutatom, és ki lehet elemezni minden szögből, hogy mit csesztem el, mert rögzítve van 360 kamerával/A 2000 szint meg félreértés miatt jött össze, mikor én megkérdeztem mennyi szintet megyünk ma, akkor azt mondták úgy kb 1200ig, aminek örültem mert az barátságos, meg mentem már 1600/60km-t nagyobb gond nélkül is. Aztán mikor felértünk a legmagasabb pontra akkor mondták hogy na most vagyunk 13xx méteren, és ott derült ki hogy ők arra értették, hogy tengerszinttől mennyire magasra mászunk.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #152138 üzenetére
Még szép, az soha nem támadott meg, kutyák viszont majdnem minden egyes hosszabb tekeréskor, gyakran többször is
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #152138 üzenetére
"Vadász, vadász... te szopni jársz ide..."
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #152141 üzenetére
Szó szerint! (Fordítás: Váj dé minyé = jaj nekem,olájúl. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TayRol
veterán
válasz Hasaggymeg #152131 üzenetére
akkor sajna nem ez lesz a te nyerged.
mondjuk nekem is mostanában bejönnek a gyári nyergek, azért a nevesebb gyártók a közép,- és magasabb kategóriákban egész vállalható üléseket tesznek a cangára (minőségi gyártók átmatricázott termékei). -
addikt
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #152144 üzenetére
Szellő tető, Csíki havasok.
Haver 15-16 kilós enduroval jött amúgy, egész jól bírta a tempót felfelé (a baloldali bringa)
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #152128 üzenetére
Igazad van. Az a baj, hogy hiába fékez a vizes lombos erdőben, ha túl erős a fékezés akkor azért csúszik meg az ember. Akkor már lassabban átkerekezni is jobb rajta. Hirtelen fékezés vagy irányváltásból zakó lesz.
Mondjuk itt erre nincs fenyves, csak tölgy, nyár, bükk és akác van. Meg a jó kis iszap.
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #152124 üzenetére
Akartam írni, hogy mennyire király már, hogy erről is van kép, csak azt kellett volna inkább mondanod, hogy ennyire döntötted a kanyart!
Én épp elgondolkoztam, hogy ha lett volna térdvédőm, akár valami minimál, akkor most nem ragtapasszal léteznék itt, bár a tekerésben nem tudom, mennyire zavarna. Annyira még nem nagy az igény, csak elgondolkodtató..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
addikt
-
Ironizer
tag
válasz trialboj #152124 üzenetére
"Szinte alig gurultam, és teljesen kicsúszott alólam a bringa"
Ilyen (laza, köves, sziklás) terepen a legrosszabb dolog, amit tudsz csinálni, hogy lassan mész. Minél gyorsabban mész, annál nagyobb a lendületed, annál kevésbé tudnak hatni rád az (előremutató sebességvektorodhoz képest) oldalirányú, kisebb erők, mint pl. a köveken való megcsúszás. Ez persze elég szar dolog, mert pont ellentmond az alapvető ösztönöknek.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...